Online

Pašreiz BMWPower skatās 130 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: E46 2.0d comonrail 110kw Dzinēja problēmas

AutorsZiņojums
ilmars4998
26. Aug 2014, 16:07 #21

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: XY-28

+1 man ar ilgāk startēja un slodzē slāpa nost.
Offline
LauvaMiks
26. Aug 2014, 16:10 #22

Kopš: 09. May 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 396

Braucu ar: E46

Beidz baidīt mani pa to eļļu, es pieļauju domu, ka cilindrs ir bijis vakumā, un eļļa sūcās caur gredzeniem, vai nu arī man kkur citur tā noplūde radusies, to redzēšu laiku gaitā.

vēlviens dzinējs jau stāv, rezerves daļjām, bet tas sāpīgākais tas ka jājauc viss līdz pēdējam, un ja jauc, tad atkal blīves, eļļjas pakārtoti, izdevumi

es pievērsīšhu uzmanību tai spruaslai kurai man bija lielāka atplūde.

skatos ka arī man turbīnas convertators, ja pareizi uzrakstīju pie noteikta ātruma noslēdz degvielas padevi, vai arī drīzāk turbīnas spiedienu, iepriekšējam dzinējam, iestutēju manuālu turbīnas regulatoru starpā, tā vaina pazuda, ko darīt?, man jau īsti tos 160km/h skriet nevajag, tur viņš arī parādās, vai nomainot to tas pazudīs, to lkm zinās tikai kad to izdarīs.

[ Šo ziņu laboja LauvaMiks, 26 Aug 2014, 16:36:30 ]

Offline
uldens1
26. Aug 2014, 19:08 #23

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:

es jau nu butu izravis visas sprauslas un uz stenda parbaudijis,varbut nemaz nenojaut ka vel ir kadas psc
Online
Peecis
26. Aug 2014, 19:24 #24

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2299

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


26 Aug 2014, 15:20:53 LauvaMiks rakstīja:
Pārbaudīju spruaslas ar kolbām, atradu vienu kam nāk vairāk laukā atplūde nekā citām, bet nomianīju pavisam citu sprauslu, apdegusi slapja, varēj redzēt ka ar sūdiem noaudzis.

Nopirku šodien Rīgā Sprauslu, atveda gan no Tukuma, biju diagnostikā ganības dambī, un nu ir dzinējā iekšā.

katrā ziņā visas problēmas kā ar roku pazuda.

Jācer vien, kas notiksies ar eļļas līmeni, to katru dienu dien dienā vairākkārt sekošu līdzi.

pagaidām lkm viss kārtībā.

Bet nu "Paigaidām" nekad neticu ka dīzelim nebūs atkal problēmas.

BMW dīzelis sākas no 6 cilindriem. Kārtējais pieradījums..
Offline
LauvaMiks
26. Aug 2014, 19:37 #25

Kopš: 09. May 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 396

Braucu ar: E46

tās sprauslas liku uz stenda pirm 500km nobrauktiem, un lūk, tā sprausla kas bija tomēr beigta, bet teica ka vēl vesela, nevarot teikt ka beigta, bija man makā robs.
tā ir mana paša vaina.
vnk restaurēt mati sirmo, jaunas pērkot pākārties gribās.
ietaupīju nepajokam.!
bet nu jā, ja ar eļļošanu būs viss ok, bet ja nebūs kārtībā tad atkal tāds ietaupījums.

sāku domāt ka jāsāk taupīt uz pareizajām lietām, uz nerviem, tos jautaupa.

dīzelis vsp nav mašīna
nu lab, bet nu iet gan man viņš uz gaisu, patēriņs smieklīgs.

[ Šo ziņu laboja LauvaMiks, 26 Aug 2014, 19:42:07 ]

Offline
uldens1
26. Aug 2014, 19:41 #26

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:


26 Aug 2014, 19:37:27 LauvaMiks rakstīja:
tās sprauslas liku uz stenda pirm 500km nobrauktiem, un lūk, tā sprausla kas bija tomēr beigta, bet teica ka vēl vesela, nevarot teikt ka beigta, bija man makā robs.
tā ir mana paša vaina, jo vēl teica ka nevar teikt kad ir arī beigta,
ietaupīju nepajokam.!

dīzelis vsp nav mašīna
nu lab, bet nu iet gan man viņš uz gaisu, patēriņs smieklīgs.
nu man tads pats ir,neteikšu ka iet uz gaisa,videjais kaut kadi 7 litri,uz kompa 5,4
Online
LauvaMiks
26. Aug 2014, 19:43 #27

Kopš: 09. May 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 396

Braucu ar: E46

Pārsvarā esmu cilvēks kas dzīvo ārpus pilsētas robežām, kompis rāda 4.5 ~ cik reāli rij nezinu, bet tos pašhus 10l ieleju braucu tos 200km arī mierīgi nobraucu.

nevienu citu auto nebiju tā taupījis, bet lkm jadod vien mizā būs, teiksim tā ekonomisks ja arī tā brauksi.

bet nu to patēriņu ko nosaucu var neņjemt galvā, man dēļj remontiem tik daudz reizes jāņjem nost tas aķjis ..
tiekšhu ka 5l uz 100 toč ir.


P.S paskatījos kā ir piesists EGR, un njmot ieplūdnieku nost, kā viss ir piedirsts pa tiem 700km tikai vien.
nomūšīju viņu vsp ciet.
mazliet karstāks būs ļurbo, bet viss za to tīrs.

P.S.S

Eļļas līmenis stabils šīs dienas.!

600km, eļļas līmenis stāv kā stāvējis, tā tad paveicās.

[ Šo ziņu laboja LauvaMiks, 29 Aug 2014, 22:08:21 ]

Offline
LauvaMiks
04. Oct 2014, 17:56 #28

Kopš: 09. May 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 396

Braucu ar: E46

Next.

Ir lieta tāda, ka topījot to 2.0d jauda un viss pārējais pieslēdzās un ir no 2000-3000k rmp
bet no 3-5k pilnīgs dead.
Simptomi vēl intresanti.
0-100km/h hronometrs rokā, ja laiž līdz 3k rmp kur ir arī cēliens un viss ir kā jābūt ir 10.5 sec ~

Laižot pāri laiks palielinās.
Kad min pilnu pedāli ar pirmo robu, ja ir pāri 3000rmp tad pēkšņi iemetās gaisa bedre konkrēta, aizrījās zils dūms pa izspūtēj ārā!
Tas notiekās pie intensīvas spīdzināšanas mainot pārnesumu.

Turbīna noklājās no spiediena?

Kartera vent viss jauns.
apkope izdarīta,
kompis neuzrāda ka kaut kur kāda detaļa būtu beigta, un nu beidzot pat sprauslas visas veselas.

Turbīna? vakuma trubinjas visas nomainītas, izņjemot no turbo kontroliera līdz wastegate vārstam, tās tur palikušas vecās.

EGR off

Ir varianti?

Cik saprotu šim nāk VNT turbīna, un tā gaisa bedre ir vrb dēļ tā? ar 4 pārnesumu, minot vislaik grīdā gaisa bedres nav nekur tikai tad kad pārslēdžas, kad nometās apgr un tik cik tas ka nav jaudas no 3-5k

Mērot atgāzes, max apgr 4k rmp, tas ar normāl?

[ Šo ziņu laboja LauvaMiks, 04 Oct 2014, 18:16:43 ]

Offline
uldens1
04. Oct 2014, 19:19 #29

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:

pirmkart EGR jastrada nevis janogluši,otrkart samaini degv filtru
Online
johnsk
04. Oct 2014, 20:07 #30

Kopš: 12. Nov 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 894

Braucu ar: iksu un pežu

Pierubī kompi un palūri kāds spiediens turbīnai. Nezinu kā BMW, bet raudim es lūrēju braucot ar 3 robu apg. 2,5 - 3.0! Laikam, īsti neaceros!
Offline
Driver
04. Oct 2014, 20:16 #31

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


04 Oct 2014, 20:07:05 johnsk rakstīja:
Pierubī kompi un palūri kāds spiediens turbīnai. Nezinu kā BMW, bet raudim es lūrēju braucot ar 3 robu apg. 2,5 - 3.0! Laikam, īsti neaceros!

pohuj kompi, ja losis ir egr padarisanu sapisis...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
LauvaMiks
04. Oct 2014, 20:21 #32

Kopš: 09. May 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 396

Braucu ar: E46

Degvielas filtrs ir nomainīts.
Kaut aizdomājoties, biju minējis par troiņiku kas atrodas pie aplūdes, apakšā, ka tas speiž pretī atplūdei degvielu.

EGR, kad bija atvērts, kad dzinēju biju pārjaucis, 1000km laikā bija jau piedirsis visas lūkas līdz nemaiņjai, man to vemstekli tur nevajag.

Pie tam, man ir izvirpota speciāla tapa, es viņu varu vieglī arī izņjemt, lai viss būtu kā iepriekšh, bet tas nemaina manu problēmu, ar egr vaļjā, auto likās vēl gausāks, kaut egr vārsts viss bij izpucēts.

Rīt, pārliecināšos par EGR esamību, šajā problēmā.

[ Šo ziņu laboja LauvaMiks, 04 Oct 2014, 20:26:56 ]

Offline
uldens1
04. Oct 2014, 20:29 #33

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:

skaties ko kompis rada
Online
Driver
04. Oct 2014, 20:31 #34

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


04 Oct 2014, 20:29:51 uldens1 rakstīja:
skaties ko kompis rada

kad egr ir salikts kaa vajag

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Robercz
04. Oct 2014, 22:36 #35

Kopš: 27. Jan 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 567

Braucu ar: 4

Vieglāk nebūtu saņemties un pie kāda pro dīzelsta aizripot?

[ Šo ziņu laboja Robercz, 04 Oct 2014, 22:36:59 ]

Offline
LauvaMiks
10. Jan 2015, 13:55 #36

Kopš: 09. May 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 396

Braucu ar: E46

Egr, was the case.


Nākošā problēma, DDE lampiņa panelī, uztaisīju apkopi dzinējam, bija aizdomas ka degvielas filtrs ciet, bet to nomainot problēma nepazuda.

Kurš tur spiedienu, sūknis kas ir pie degvielas filtra vai pats augstspiediens, pirms iedarbināšanas?

pagriežot atslēgu palaišanas pozīcijā sūknis pumpē, bet nespēj dapumpēt spiedienu, gaidot to kad tas izslēdzās, auto vairs tik viegli palaist nevar.

pamēģināju arī pumpēt līdz brīdim kad apstājās, tad izslēgt aizdedzi pēc pāris sec ieslēgt atpakaļj, un šis atkāl pumpē, kur tas spiediens paliek?

manā gadījumā kādēļj spīd DDE lampa ir dēļj sūkni kas piedzen degvielu līdz augstpiedienam?

brīdī kad šis tur kačā degvielu, pielaist nav nekādu prob.

Bākā sūknīts strādā, sietiņš tīrs un smuks.

Vai arī vaina ir šai detaļai? 13327787822
Vai arī kas cits, jo atplūdes trubiņas ar nav sausas pie sprauslām.

[ Šo ziņu laboja LauvaMiks, 10 Jan 2015, 14:05:31 ]

Offline
uldens1
10. Jan 2015, 14:01 #37

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:

spiediens cik??
Online
monster89
04. Aug 2016, 16:31 #38

Kopš: 14. Dec 2011

No: Valmiera

Ziņojumi: 239

Braucu ar: E46, e60

Sveiki, ir 320d 150zs problēma.
Dzesēšanas sistēmā spiediens!!!!

Pirmais iedegās panekī lampa par dzes. Skid. Zemu līmeni. Bet līmenis normās.


Eļļā dzes. Skid. Nav, vai otrādāk.
Tvaiks nenāk pa izpūtēju.
Dzinēja c° 90. Ideaali un nekāp.

Kas pa vainu.
Varētu būt dēļ ūdens sūkņa.
Offline
Ards
04. Aug 2016, 16:36 #39

Kopš: 22. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 485

Braucu ar: Toyotu

Drīzāk izklausās viss tev tur kārtība ir.

Pēc kā noteici/nomērīji ka spiediens ir pa augstu?

Offline
monster89
04. Aug 2016, 16:39 #40

Kopš: 14. Dec 2011

No: Valmiera

Ziņojumi: 239

Braucu ar: E46, e60

Trubas baigi cietas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo