Online

Pašreiz BMWPower skatās 76 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: E46 2.0d comonrail 110kw Dzinēja problēmas

AutorsZiņojums
LauvaMiks
24. Aug 2014, 15:43 #1

Kopš: 09. May 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 396

Braucu ar: E46

Auto 2002 gada beigas.
Lieta tāda ka vakardien, sāka dirsties viens stroķis, vai arī visi dēļ degvielas pārīšhanās. šorīt piedarbinot, ir tas pats iedodot gāzi rijās nost, nāk zili dūmi.
domādams paņemt kolbas samērīt atplūdes spruaslām, redzu ka atplūdes truba pa kuru degvielai vajdzētu iet prom, nāk laukā kā ar spiedienu, kas beigts?, bet atsevišķi saliekot pa kaniņām, lai nedzen aplūdē degviela nekas nemainās, problēma nepazūd.
tā tad secinu ka degviela tur nevar pietrūtk, bet gan tiek dzīta iekšā.

Biju arī diagnostikā 2 sprauslas veselas 3šā nianse iesmidināšanas sākumā, bet strādājoša, un 4 nespēj dot pilnu devu, bet arī nesaka ka to var tiekt ka sprausla beigta.

tas viss bija PIRMS problēma uzradās, tad tgt jāsecina ka viena no tām varētu būt beigta.

tā tad jautājums, ja reiz tā dzen iekšā degvielu kūp nav jaudas, un norīstās, un ir grūtāk pietartēt, ir vai nu vaina sprauslās, vai arī kāda cita elektroniska daļa, vai arī "atkal virzulis pakusis" kaut gan eļļas līmenis stāv max, kā stāvējis, tas nav zudis.

Ar dzinēju nobraukts 700km, pirms iepriekšējā dzinēja.

tā tad trīs lietas, kpc atplūde dzen degvielu, un otrs, un kpc dūmo, un ir grūtāk piestārtēt nav jaudas, dēļ sprauslām?, vai arī atkal mehāniska problēma dzinējā?

[ Šo ziņu laboja LauvaMiks, 24 Aug 2014, 15:47:43 ]

Offline
Peecis
24. Aug 2014, 19:52 #2

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2299

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Paskaties degvielas spiedienus. Varbūt spiediena regulators pie vainas.
Offline
LauvaMiks
25. Aug 2014, 16:27 #3

Kopš: 09. May 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 396

Braucu ar: E46

Kompis neko neuzrāda, serivice manual. rīt braukšu pakaļj sprauslām.
mēģināšu ko pamainīt.

bet par atplūdi gan vēlos tikt skaidrībā kā tur ir jābūt?

[ Šo ziņu laboja LauvaMiks, 25 Aug 2014, 16:31:12 ]

Offline
kaadzis
25. Aug 2014, 17:53 #4

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da

kā tu skatījies to atplūdi? un kur? no tavas kanniņu sistēmas neko nesapratu.
Offline
immis
25. Aug 2014, 18:04 #5

Kopš: 27. Jun 2009

Ziņojumi: 1246

Braucu ar: smaidu

Kad to atplūdi sprauslām skatījies, aizspiedi otru galu ciet?
Offline
LauvaMiks
25. Aug 2014, 19:51 #6

Kopš: 09. May 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 396

Braucu ar: E46

Jā otru galu aiztaisīju ciet, atplūdes truba kas iet no 1 cilindra uz degvielas filtra pusi, tā spiežh pretī to degvielu, es pieņemu domu ka bākas sūknis un vārsts nestrādā? vai vnk tam tā jābūt.

[ Šo ziņu laboja LauvaMiks, 25 Aug 2014, 19:52:56 ]

Offline
strazdins
25. Aug 2014, 20:07 #7

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 237

Braucu ar: BMW 318 ti compact; X3

pārbaudi 1. kartera ventilācijas filtru; 2. pārbaudi spiediena regulātoru (atrodas degvielas maģistrālei salona pusē) un spiediena devēju(atrodas degvielas maģistrālei priekšpusē)
Offline
LauvaMiks
25. Aug 2014, 21:33 #8

Kopš: 09. May 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 396

Braucu ar: E46

Devējs priekšpusē, kompis neuzrādija kļūdu, bet novienojot nost, izmainās motora darbība, pieņemu ka strādā.

Kartera ventilācijas filtrs, rīt noraušhu nost, biju vienreiz jau skatījies mazgājis, bet jānopērk jauns,

devējs pie salona, to neesmu baudījis, par ko tas ir atbildīgs, vēlviens spiediena dačiks?

[ Šo ziņu laboja LauvaMiks, 25 Aug 2014, 21:33:43 ]

Offline
immis
25. Aug 2014, 21:35 #9

Kopš: 27. Jun 2009

Ziņojumi: 1246

Braucu ar: smaidu


25 Aug 2014, 19:51:57 LauvaMiks rakstīja:
Jā otru galu aiztaisīju ciet, atplūdes truba kas iet no 1 cilindra uz degvielas filtra pusi, tā spiežh pretī to degvielu, es pieņemu domu ka bākas sūknis un vārsts nestrādā? vai vnk tam tā jābūt.

Nu ja visu izdarīji pareizi, ka aizejošai trubiņai uztaisīji vakumu,tad ir tā ka, ja sprauslai pil degviela tad ir OK, ja no tās tek, tad tā ir metamā laukā. Ja sprauslas ok, tad skaties tālāk.
Kkāda sūdīga diognostika veikta, būtu pie kārtīga dīzelmeistera, jau būtu atradis vainu.
Offline
ilmars4998
25. Aug 2014, 21:36 #10

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: XY-28

es mēru šādi:




p.s. pēc INPA rādijumiem galīgi nesakrita

Offline
LauvaMiks
25. Aug 2014, 22:53 #11

Kopš: 09. May 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 396

Braucu ar: E46

Ilmārs darīju tieši tā pat, tikai no pirmās sprauslas kur aiziet uz atplūdi spiež degli atpakaļ.

Izbraucu 20km, šodien, līdz diagnostikai, skatos tgt vakarā eļļas līmenis krities

vēlviens 1000eur jāieliek, KROPLIS !!! kur tā var neiet, apnicis tas viss ir.

nevar būt ka dēļj sprauslas dzen iekšhā eļļu pa cilindru? ka netiek dots iekšā deglis un cilindru piesūknē ar eļļu? ja reāli tas cilindrs nestrādā?

vai arī nahuj jādemolē viss atkal?

atvainojos par leksiku.

Biju izjaucis karteri vent, tur viss kārtībā.

[ Šo ziņu laboja LauvaMiks, 25 Aug 2014, 23:01:53 ]

Offline
AF
25. Aug 2014, 22:57 #12

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

nu iesaku pārbaudi sprauslas pēc augstākminētās shēmas, un pēcāk skaties uz to, kur zūd eļļa, moš tev vispār problēma ar vārstu kādu (kas var būt izdedzis dēļ sprauslas)
takā peti.
Offline
LauvaMiks
25. Aug 2014, 23:05 #13

Kopš: 09. May 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 396

Braucu ar: E46

Rīt, mēģināšu vēlreiz pamēģināt pārbaudīt sprauslas, paņemšu sprauslu vienu tā pat vajadzēs.
vecā galva mētājās garāžhā tur vārsti visi veseli ja nu gadienā kas.
bloks ar vēl mētājās, tikai tam ir izkusis cilindrs, un it kā to sprauslu kas bija beigta, likvidējū, bet tgt sanāk ka bez maz vai atkal.
Offline
AF
25. Aug 2014, 23:06 #14

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

nu jā, var būt
a ko tu lej iekšā?

un jā sāc ar kolbām!
Tad varbūt arī atradīsi defektīvo sprausu, un tad mēri kompresiju!
Offline
uldens1
25. Aug 2014, 23:07 #15

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15719

Braucu ar:


25 Aug 2014, 21:36:17 ilmars4998 rakstīja:
es mēru šādi:




p.s. pēc INPA rādijumiem galīgi nesakrita


vispar jau atplude neietekme iesmidzinašanas daudzumu,vienkarši ja viņa bus parak daudz tad raila bus gruti uzkačat spiedienu.Tie ir dažadi defekti sprauslam.Korekcija tu redzi citu defektu ar atpludes merišanu citu
Offline
AF
25. Aug 2014, 23:32 #16

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

bet, tad tu redzi iespējamo vaininieku!
Offline
uldens1
25. Aug 2014, 23:40 #17

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15719

Braucu ar:


25 Aug 2014, 23:32:06 AF rakstīja:
bet, tad tu redzi iespējamo vaininieku!
ja ir smidzinatajs sudigs tad ar atpludi var ari neko neredzet,pareizi but izraut sprauslas un aizvest uz stendu,ja viss ok,tad nomerit kompresiju
Offline
AF
25. Aug 2014, 23:41 #18

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

nuja, bet nu, pats zini, tas process nav tik grūts lai nesāktu ar to
Offline
LauvaMiks
26. Aug 2014, 15:20 #19

Kopš: 09. May 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 396

Braucu ar: E46

Pārbaudīju spruaslas ar kolbām, atradu vienu kam nāk vairāk laukā atplūde nekā citām, bet nomianīju pavisam citu sprauslu, apdegusi slapja, varēj redzēt ka ar sūdiem noaudzis.

Nopirku šodien Rīgā Sprauslu, atveda gan no Tukuma, biju diagnostikā ganības dambī, un nu ir dzinējā iekšā.

katrā ziņā visas problēmas kā ar roku pazuda.

Jācer vien, kas notiksies ar eļļas līmeni, to katru dienu dien dienā vairākkārt sekošu līdzi.

pagaidām lkm viss kārtībā.

Bet nu "Paigaidām" nekad neticu ka dīzelim nebūs atkal problēmas.

[ Šo ziņu laboja LauvaMiks, 26 Aug 2014, 15:22:28 ]

Offline
dainiiz
26. Aug 2014, 16:02 #20

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5241

Braucu ar: 125mm

nnu re tad jau viss oke, liimenis deel sprauslas nevar kristies ellai, ja nu vieniigi bliives laiz totaali garaam, bet tas ir manaams.

Par kolbu paarbaudiisanu, to var dariit tajaa gadiijumaa ja lec slikti,

man teiksim uz vienu auto bija taa, ka kolbas oke lec labi, tachu aizveersanaas atveersanaas aatums pipec, taatad auto lielaaks pateerins un no taa viss izrietosais.

[ Šo ziņu laboja dainiiz, 26 Aug 2014, 16:06:46 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo