Online

Pašreiz BMWPower skatās 89 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Turbīnas restaurācija

AutorsZiņojums
uldens1
18. Nov 2019, 12:30 #141

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15742

Braucu ar:

turbīna ir viens no visvienkāršakajiem mezgliem uz auto
Offline
kexxx
18. Nov 2019, 12:35 #142

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11545

Braucu ar:


18 Nov 2019, 12:26:53 @Kaross rakstīja:
Pamēģini pirmkārt izlasīt ko tev raksta un padomāt līdzi. Nekur taču netika minēts, ka es pats ar savām rokām restaurēju. Tāpat arī tev nav viņas jārestaurē, lai būtu kāda pieredze ar to. Ar restaurēšanu domāts, ka Tu paņem turbīnu un aizved pie kāda sataisīt. Cik tādi gadījumi ir tava praksē bijuši? Pats atbildēji - neviens. Tātad tavs viedoklis ir bezvērtīgs. Tipiskais latvietis - zināšanu nav, pieredzes nav, bet viedoklis ir. Tā turpini! Tās citu cilvēku atsauksmes ir tavā līmenī. Dzirdēju, ka kādam neiet - viss, to nevar darīt. Ja pa kapeikām pie Vaļeras rumbulā sataisa, tad nav brīnums, ka tas auto neiet zemos apgriezienos u.t.t. Bet tagad stāstīt visiem, ka to nevar darīt ir diezgan glupi.
Es ceru, ka neesmu tevi baigi aizvainojis un beidzot esi sapratis ko tev mēģina pateikt.


Sapratu, ka tu bezjēgā mētā pirkstus un centies izrādīt savu gudrību...
Nav man nekādas vēlmes tērēt laiku brīvdienā tukšās diskusijās, katrs var darīt, kā grib
Aizvainojis toč neesi, vnk iespaids par tevi un tavu servi tāds sūdīgs radās, bet tā kā dpfus graizīt netaisos, tad klientu tāpat nebūsi zaudējis
Offline
RSAWorkshop
18. Nov 2019, 12:36 #143

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6070

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


18 Nov 2019, 11:58:55 @Kaross rakstīja:
Uz maniem jautājumiem atbildi ar pretjautājumiem?
Tad reāli tev ir kādi fakti vai tukša diršana?
Nē, man nav stenda, es vedu uz Turbomotoru. Pāris gadu laikā ir bijis viens garantijas gadījums, kuru bez jautājumiem arī sataisīja.
Turbomotors 50:50 taisa un taisa ar kasjakiem
Kādas prastākas prot saraisīt(ielikt citu kartridžu) kaut ko sarežģītāku es vairs neuzticētu pēc epopejas ar 4.4 turbīnām, kur esot viss cits vainīgs, tikai ne viņi, pēc 3 mēnešu pišas ar 5to piegājienu beidzot sataisija, lai vairs nedzen eļļu

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
uldens1
18. Nov 2019, 12:39 #144

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15742

Braucu ar:


18 Nov 2019, 12:36:15 @RSAWorkshop rakstīja:

18 Nov 2019, 11:58:55 @Kaross rakstīja:
Uz maniem jautājumiem atbildi ar pretjautājumiem?
Tad reāli tev ir kādi fakti vai tukša diršana?
Nē, man nav stenda, es vedu uz Turbomotoru. Pāris gadu laikā ir bijis viens garantijas gadījums, kuru bez jautājumiem arī sataisīja.
Turbomotors 50:50 taisa un taisa ar kasjakiem
Kādas prastākas prot saraisīt(ielikt citu kartridžu) kaut ko sarežģītāku es vairs neuzticētu pēc epopejas ar 4.4 turbīnām, kur esot viss cits vainīgs, tikai ne viņi, pēc 3 mēnešu pišas ar 5to piegājienu beidzot sataisija, lai vairs nedzen eļļu
bet tad jau viņi ieguva pieredzi un tagad macēs satisīt
Offline
Kaross
18. Nov 2019, 12:43 #145

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


18 Nov 2019, 12:35:38 @kexxx rakstīja:
Sapratu, ka tu bezjēgā mētā pirkstus un centies izrādīt savu gudrību...
Nav man nekādas vēlmes tērēt laiku brīvdienā tukšās diskusijās, katrs var darīt, kā grib
Aizvainojis toč neesi, vnk iespaids par tevi un tavu servi tāds sūdīgs radās, bet tā kā dpfus graizīt netaisos, tad klientu tāpat nebūsi zaudējis


Tatad joprojām neko nesaprati, tikai mal savu. Diemžēl.
Nevis gudrību rādu, bet pieredzi ar lietām kur tev diemžēl nav ne zināšanu, ne pieredzes. Bet cītīgi turies pie kaut kāda sava viedokļa bez vēlmes uzzināt kaut ko. Tādējādi ar savu greizo viedokli citiem cilvēkiem, kas vēlās savu auto kvalitatīvi sataisīt, radi nepareizu priekšstatu. Vienkārši cenšos palīdzēt citiem, lai nelasa un nedara muļķības.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
kexxx
18. Nov 2019, 12:49 #146

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11545

Braucu ar:


18 Nov 2019, 12:43:08 @Kaross rakstīja:

18 Nov 2019, 12:35:38 @kexxx rakstīja:
Sapratu, ka tu bezjēgā mētā pirkstus un centies izrādīt savu gudrību...
Nav man nekādas vēlmes tērēt laiku brīvdienā tukšās diskusijās, katrs var darīt, kā grib
Aizvainojis toč neesi, vnk iespaids par tevi un tavu servi tāds sūdīgs radās, bet tā kā dpfus graizīt netaisos, tad klientu tāpat nebūsi zaudējis


Tatad joprojām neko nesaprati, tikai mal savu. Diemžēl.
Nevis gudrību rādu, bet pieredzi ar lietām kur tev diemžēl nav ne zināšanu, ne pieredzes. Bet cītīgi turies pie kaut kāda sava viedokļa bez vēlmes uzzināt kaut ko. Tādējādi ar savu greizo viedokli citiem cilvēkiem, kas vēlās savu auto kvalitatīvi sataisīt, radi nepareizu priekšstatu. Vienkārši cenšos palīdzēt citiem, lai nelasa un nedara muļķības.


Ja nespēj pieņemt, ka kādam var būt atšķirīgs viedoklis no tava "vispareizākā", tad tā ir tava paša problēma...
P.S. dpfu graizītājs runā par kvalitatīvu remontu... piedod, bet tavi vārdi neiet kopā ar darbiem
Offline
Kaross
18. Nov 2019, 12:53 #147

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Turpini skriet ar galvu sienā kā tāds āzis.
Fakts ir viens - Pieredzes ar turbīnu restaurēšanu tev nav, saprašana par to arī nav, bet viedoklis ir. Secinājumus varēs izdarīt paši cilvēki, kas šo lasīs.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
bmwaddict
18. Nov 2019, 13:01 #148

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

arii nesaprotu kas tie par apgalvojumiem ka turbiinu nevar restaureet.. ja vien nav paaraak nokautka tad to mieriig var izdariit arii pats par M47 turbiinu neko nezinu bet piem turbiinu no 1.8T audi un lolvo 5-cilindrinieka esmu restaureejis bez probleemaam, nopeerc remkomplektu un nomaini taas iekshas. protams ja turbiinas spaarninji jau ir saakushi grauzties korpusaa vai citaadaak sachakareeti piem ar meesliem kas nokljuust turbiinaa tad diez vai atmaksaasies njemties, vieglaak samekleet turbiinu kas nav tik nojaata un izremonteet to.
Offline
most
18. Nov 2019, 14:01 #149

Kopš: 27. Mar 2010

No: Dobele

Ziņojumi: 1058

Braucu ar: Yamaha WR450 e46 n62-780hp F11fl

Kantoris, kur var samainit opel vivaro 2.5 dīzeļa 2008.gada,veco pret jau atrestauretu turbīni?
Vai Nērings ir ok?

Offline
soulfreak
18. Nov 2019, 17:10 #150

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6582

Braucu ar: tīru sirdsapziņu


18 Nov 2019, 08:42:42 @kexxx rakstīja:
...un pēc tam prasi powerā "uzliku restaurētu turbīnu, bet trūkst jauda pie kkādiem apgriezieniem/ turbīna vēlu pieslēdzas/ neiet kā agrāk..."
Atsauksmes par restaurēšanu nebūt nav tās labākās...
Un eļļu sāks dzīt tā kā tā pēc pārdesmit tūkstošiem nobraukuma


Vot šitāda te bēda man ir uz 3SGTE CT26B turbīnas, svaigi restaurēta (to darīja iepriekšējais saimnieks un izteica tādus pašus minējumus pēc restaurācijas).
Kas man varētu to turbīnu paņemt un pārtaisīt uz ball-bearing (vai tas maz iespējams)?
Vai vnk jāmeklē cita ball-bearing turbīna, bet tas atkal ir diezgan dārgs pasākums, arī negribas kolektoru un downpipe pārbūvēt.
Offline
doriftoo
18. Nov 2019, 17:28 #151

Kopš: 01. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 705

Braucu ar: ///M50


18 Nov 2019, 17:10:19 @soulfreak rakstīja:

18 Nov 2019, 08:42:42 @kexxx rakstīja:
...un pēc tam prasi powerā "uzliku restaurētu turbīnu, bet trūkst jauda pie kkādiem apgriezieniem/ turbīna vēlu pieslēdzas/ neiet kā agrāk..."
Atsauksmes par restaurēšanu nebūt nav tās labākās...
Un eļļu sāks dzīt tā kā tā pēc pārdesmit tūkstošiem nobraukuma


Vot šitāda te bēda man ir uz 3SGTE CT26B turbīnas, svaigi restaurēta (to darīja iepriekšējais saimnieks un izteica tādus pašus minējumus pēc restaurācijas).
Kas man varētu to turbīnu paņemt un pārtaisīt uz ball-bearing (vai tas maz iespējams)?
Vai vnk jāmeklē cita ball-bearing turbīna, bet tas atkal ir diezgan dārgs pasākums, arī negribas kolektoru un downpipe pārbūvēt.
Kā jebkuru darbu - to var izdarīt kvalitatīvi vai pa pusei, vai caur dibengalu.

Priekš BB korpusu jāpārtaisa, paši gultņi maksā daudz, plus labas lāpstiņas(jo arī ir starpība ne tikai materiālos vai izmēros, bet lāpstiņu formā, ģeometrijā utt), pie tādām izmaksām ieteiktu piemeklēt jau gatavus gt**r, gtx u.c variantus.
Offline
crime
18. Nov 2019, 17:38 #152

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8414

Braucu ar: m635csi

LV kakTu kantori varbūt arī iekārtas un stendus ir sapirkuši, bet tas nemaina faktu, ka visi šitie turbinu, sprauslu un reiku restauratori ir likroči, un pieredze ir bijusi dahrena, lai saprastu, ka tas viss vińu restaurētais hlams ir uz pusgadu max un atkal viss ir dirsā, garantija arī ir tikmēr, kamēr neesi pa durvīm izgājis, tāpēc visi vińi var PN un detaljas pērku tikai jaunas (neliels oftopiks):

Offline
soulfreak
18. Nov 2019, 17:46 #153

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6582

Braucu ar: tīru sirdsapziņu


18 Nov 2019, 17:28:48 @doriftoo rakstīja:

18 Nov 2019, 17:10:19 @soulfreak rakstīja:

18 Nov 2019, 08:42:42 @kexxx rakstīja:
...un pēc tam prasi powerā "uzliku restaurētu turbīnu, bet trūkst jauda pie kkādiem apgriezieniem/ turbīna vēlu pieslēdzas/ neiet kā agrāk..."
Atsauksmes par restaurēšanu nebūt nav tās labākās...
Un eļļu sāks dzīt tā kā tā pēc pārdesmit tūkstošiem nobraukuma


Vot šitāda te bēda man ir uz 3SGTE CT26B turbīnas, svaigi restaurēta (to darīja iepriekšējais saimnieks un izteica tādus pašus minējumus pēc restaurācijas).
Kas man varētu to turbīnu paņemt un pārtaisīt uz ball-bearing (vai tas maz iespējams)?
Vai vnk jāmeklē cita ball-bearing turbīna, bet tas atkal ir diezgan dārgs pasākums, arī negribas kolektoru un downpipe pārbūvēt.
Kā jebkuru darbu - to var izdarīt kvalitatīvi vai pa pusei, vai caur dibengalu.

Priekš BB korpusu jāpārtaisa, paši gultņi maksā daudz, plus labas lāpstiņas(jo arī ir starpība ne tikai materiālos vai izmēros, bet lāpstiņu formā, ģeometrijā utt), pie tādām izmaksām ieteiktu piemeklēt jau gatavus gt**r, gtx u.c variantus.


Nu tad būs vien jāmelkē piemeŗota jau gatava turbīna, lai nelago un ir braucams auto.
It kā par šiem bija labas atsauksmes https://www.turbosystems.info/
Offline
Kaross
18. Nov 2019, 18:43 #154

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Saproti to, ka tā piemērotā jau gatavā turbīna ir no cita neejoša auto noņemta un sataisīta?! Arī visas tās "jaunās" turbīnas Intercars, APe motors u.t.t. ir restaurētas Igaunijā, Polijā, Lietuvā.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
FFL
18. Nov 2019, 19:24 #155

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:

No tā paša maxspeedingrods var pirkt jaunus turbo kartridzus nedaudz virs 100e/gab.
Nu viņi reāli nav labi.. tāpat ir daudz citu ķīniešu bez maxpeedingrods, es domāju ka lielākā daļa turbo restaurētāju tā arī darbojas
Offline
Amphiney
18. Nov 2019, 20:56 #156

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 953

Braucu ar: F11

Aizgāja pa karsto....


Bet, vīri, kam bijusi pieredze - cik aptuveni izmaksā m47 turbīnas restaurācija? 250-300 EUR? (bez darba par izņemšanu/vešanu/ielikšanu atpakaļ)

[ Šo ziņu laboja Amphiney, 18 Nov 2019, 20:58:55 ]

Offline
AF
18. Nov 2019, 21:07 #157

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


18 Nov 2019, 19:24:46 @FFL rakstīja:
No tā paša maxspeedingrods var pirkt jaunus turbo kartridzus nedaudz virs 100e/gab.
Nu viņi reāli nav labi.. tāpat ir daudz citu ķīniešu bez maxpeedingrods, es domāju ka lielākā daļa turbo restaurētāju tā arī darbojas
tu tikko salidzināji pimpi ar pirkstu, maxspeeding ražo parastas journal bearing turbīnas. Kad runa aiziet par vācu gigantu stock turbīnām jo īpaši ar VNT tad reti kurš super puper kantoris var strestaurēt turbīnu lai tā strādātu kā no rūpnīcas,līdz šim arī visi lv zināmie kantori reti tā var vismaz no pirmā piegājiena.
Offline
zobenzivs
18. Nov 2019, 21:21 #158

Kopš: 14. Jul 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 92

Braucu ar:


18 Nov 2019, 20:56:47 @Amphiney rakstīja:
Aizgāja pa karsto....


Bet, vīri, kam bijusi pieredze - cik aptuveni izmaksā m47 turbīnas restaurācija? 250-300 EUR? (bez darba par izņemšanu/vešanu/ielikšanu atpakaļ)

manam e90 m47 120kw turbīnu atrestaurēja pa 300 tā ka uz to ciparu rēķinies
Offline
badmoon
18. Nov 2019, 21:56 #159

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8230

Braucu ar: Braucu ar

parastam VAGam atdevu veco turbīnu, plus 200 eur, pretī restaurēta. Kaut kāda firmele Jelgavā. Nogāja 50k, nekādu problēmu, nemanīju izmaiņas darbībā, salīdzinājumā ar oridžinal, tad auto pārdevu

-----------------
..If I could be anyone, what would I choose to be for everyone?..
Offline
sys9291
18. Nov 2019, 22:03 #160

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


18 Nov 2019, 20:56:47 @Amphiney rakstīja:
Aizgāja pa karsto....


Bet, vīri, kam bijusi pieredze - cik aptuveni izmaksā m47 turbīnas restaurācija? 250-300 EUR? (bez darba par izņemšanu/vešanu/ielikšanu atpakaļ)

a kas traucē paņemt lietotu?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo