Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 75 viesi un 67 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » BMW tūnings

Tēma: Kārbas pāreja no m50 uz m60 m62

AutorsZiņojums
Driver
03. Mar 2014, 17:23 #1

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31490

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Parak liels cipars par to aluminija gabalu, pietam njemot vera, ka by default tas karbas tapat var izturet mazaku griezes momentu...
Kaa ari paliek atklats jautajums par sajugu, ja tas ir automata mazaka diametra, tas ari ir "apsveicami"

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Mednieks
03. Mar 2014, 19:38 #2

Kopš: 24. Oct 2008

Ziņojumi: 663

Braucu ar: sievietēm

Teorētiski jau tās kārbas ir labas no M50, bet gribētu vairāk info cik praksē viņa ir spējīga turēt m62 motoru.
Ideja laba, bet tomēr arī 250 eiro ir pasālīta cena.
Offline
Mednieks
03. Mar 2014, 19:44 #3

Kopš: 24. Oct 2008

Ziņojumi: 663

Braucu ar: sievietēm

iekš poļiem atradu, ~170 eiro
http://archiwum.allegro.pl/oferta/v8-m60-flasza...i2769586943.html
Offline
Driver
03. Mar 2014, 19:54 #4

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31490

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


03 Mar 2014, 19:38:19 Mednieks rakstīja:
Teorētiski jau tās kārbas ir labas no M50, bet gribētu vairāk info cik praksē viņa ir spējīga turēt m62 motoru.
Ideja laba, bet tomēr arī 250 eiro ir pasālīta cena.

Karbas nosaukuma ir cipari, piemeram 320, tie nozime razotaja uzraditos max njutonus.
Taa tas oficiali tiek pozicionets.

Edit: 325 ir 250, 328 ir 320, bet v8 420

Nu davai pieliekat kads m50 karbu, interesanti izskidis vai nee

[ Šo ziņu laboja Driver, 03 Mar 2014, 20:00:08 ]



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Mednieks
03. Mar 2014, 20:18 #5

Kopš: 24. Oct 2008

Ziņojumi: 663

Braucu ar: sievietēm


03 Mar 2014, 19:54:45 Driver rakstīja:

03 Mar 2014, 19:38:19 Mednieks rakstīja:
Teorētiski jau tās kārbas ir labas no M50, bet gribētu vairāk info cik praksē viņa ir spējīga turēt m62 motoru.
Ideja laba, bet tomēr arī 250 eiro ir pasālīta cena.

Karbas nosaukuma ir cipari, piemeram 320, tie nozime razotaja uzraditos max njutonus.
Taa tas oficiali tiek pozicionets.

Edit: 325 ir 250, 328 ir 320, bet v8 420

Nu davai pieliekat kads m50 karbu, interesanti izskidis vai nee

ārzemju forumos lasīju, ka ir lipinājuši kopā.
Vajag kādu reālu piemēru kurš šo darījis.
Offline
Driver
03. Mar 2014, 20:25 #6

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31490

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Visu izsaka "cik"

Ari e30 ar mazo reduktoru un tievajam pusasim + ieswapotu v8 kadu isu bridi iet.

Tapat kaa skalrunjiem noradita max jauda ir vertiba, ko tie spej izturet minuti (laikam), pectam var nah kureties nost, nevis lielums, ko tur ilglaicigi.

Nee, nu var jau bomzu versija panjemt 540 ar beigtu karbu, uzlikt tadu pareju un m50 ganjgeni un negriezt regulari redline + neslipet. Nolikt vienk placi uz tirgoshanu erekupa_laime:

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
PowerBMW
03. Mar 2014, 20:30 #7

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5210

Braucu ar:

zaibisss jasāk ātri iepirkt vairumā m50 kārbas! tām būs cena kosmosā
Offline
Mednieks
03. Mar 2014, 21:12 #8

Kopš: 24. Oct 2008

Ziņojumi: 663

Braucu ar: sievietēm

Rumbulā būs šas uzplūdums ar 3.5 un 4.4 manuāļiem
Offline
Glukon
03. Mar 2014, 22:21 #9

Kopš: 16. Feb 2010

Ziņojumi: 31

Braucu ar:

varat te d...t ko gribat bet 3 parejas jau pasutitas . tie kurie saprot tolks. tiem nebus problemas sezona ar karbam!!!
Offline
crime
03. Mar 2014, 22:40 #10

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 7088

Braucu ar: m635csi

Glukon, vismaz vienu posmu tā m50 kārba turēs sajūgta ar v8 ? vai arī būs 4 iebraucieni un maina kārbu dalībnieku parkā
Offline
Montana
03. Mar 2014, 22:46 #11

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10296

Braucu ar: Šahs un mats !

pizgjos i provokacija, es ar 320to un metinātu reduktoru easy izģērbu pirmo un otro robu tā, ka nokrakšķ vien, pa 250eur var normalu karbu leishos nopirkt.
Offline
Burkaans
03. Mar 2014, 22:49 #12

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30


03 Mar 2014, 19:54:45 Driver rakstīja:

03 Mar 2014, 19:38:19 Mednieks rakstīja:
Teorētiski jau tās kārbas ir labas no M50, bet gribētu vairāk info cik praksē viņa ir spējīga turēt m62 motoru.
Ideja laba, bet tomēr arī 250 eiro ir pasālīta cena.

Karbas nosaukuma ir cipari, piemeram 320, tie nozime razotaja uzraditos max njutonus.
Taa tas oficiali tiek pozicionets.

Edit: 325 ir 250, 328 ir 320, bet v8 420

Nu davai pieliekat kads m50 karbu, interesanti izskidis vai nee


Tāpēc vajag likt kārbu ar 530 ņūtonmetriem GS6-53dz un uzmetināt zvanu no sapista v8 automāta
Offline
Glukon
03. Mar 2014, 22:49 #13

Kopš: 16. Feb 2010

Ziņojumi: 31

Braucu ar:

ZF karba istures !!! uz turbo M50B25 ar 620 hp 700nm
tur ! a kas tik ipas v8??? pat 400hp nau
Offline
Burkaans
03. Mar 2014, 22:57 #14

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30


03 Mar 2014, 22:49:47 Glukon rakstīja:
ZF karba istures !!! uz turbo M50B25 ar 620 hp 700nm
tur ! a kas tik ipas v8??? pat 400hp nau

Nu tevis nosauktā jaudu ne visiem tur, droši vien reduktors paīss, jo griezes krampis uz gaņģeni vairāk rodas no riepu saķeres un reduktora cipara, ar kaut kādu 4.45 laikam vispār karbu salauzt nav iespējams, ar 2.65 laužot lupatās ar to pašu tevis nosukto jaudu, bet manis nosauktā gs6-53dz tur.
Offline
Glukon
03. Mar 2014, 22:57 #15

Kopš: 16. Feb 2010

Ziņojumi: 31

Braucu ar:

JA JUS TADI GUDRINIEKI ? TAD KAPEC SKRAIDAT PA PASAULE UN MEKLEJAT TAS KARBAS??? A???
Offline
Driver
03. Mar 2014, 23:04 #16

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31490

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Caw naU, naU nekur tas karbas
100euro par to aluminija gabalu, bet nejau 250...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
marihuans
03. Mar 2014, 23:04 #17

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23084

Braucu ar: 3 x 666

pirms gulēt iešanas autoram ieteiktu ieķert bišku gan jau būs labi


-----------------
Autoevakuācija un
Rezerves daļas no E38,E39,E46,E53,E60.
T: 203-65-203
Offline
depo
03. Mar 2014, 23:07 #18

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 17067

Braucu ar: Zirgu


03 Mar 2014, 22:57:41 Glukon rakstīja:
JA JUS TADI GUDRINIEKI ? TAD KAPEC SKRAIDAT PA PASAULE UN MEKLEJAT TAS KARBAS??? A???


eW tu MazGGaddddĪgais iNtErnēta peREkūps - kAm tu tE bātOnuS spRAud
Offline
Driver
03. Mar 2014, 23:08 #19

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31490

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

A adapteris no m20 karbas uz v12 nav iztaisits?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
MAXixt
03. Mar 2014, 23:47 #20

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 5263

Braucu ar: e63 650i,e46m3e92m3,e46 335ci

No tds labak nemt,bet ja centresana bus nepreciza,jebkurai karbai bus pizda pec 200km
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, muldis, noisex, zzips