Online

Pašreiz BMWPower skatas 63 viesi un 6 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » BMW tūnings

Tēma: Kārbas pāreja no m50 uz m60 m62

AutorsZiņojums
PASSATizhi
03. Mar 2014, 23:54 #21

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

no stress. šitamais puika sen skrien laikmetam pa priekšu ar visādiem uber izgudrojumiem, kuri pārsvarā nedarbojas. bet vismaz kko dara, atšķirība no powera lielajiem mehiem
Offline
inferno-ex
03. Mar 2014, 23:57 #22

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:

Uz S62 arī derēs?
Offline
crime
04. Mar 2014, 00:04 #23

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 7235

Braucu ar: m635csi

capslock lietošana un stresošana te vienam userim jau bija raksturīga, moš šis feiku uztaisījis
Offline
defekc
04. Mar 2014, 00:13 #24

Kopš: 19. Sep 2006

No: Varakļāni

Ziņojumi: 14288

Braucu ar: BMW

nav fake
Offline
haizenberg
04. Mar 2014, 00:34 #25

Kopš: 04. Oct 2013

Ziņojumi: 400

Braucu ar: E63/65


03 Mar 2014, 23:08:52 Driver rakstīja:
A adapteris no m20 karbas uz v12 nav iztaisits?
ir uz m50 karbu,poli tadus adopterus jau paris gadus razo,tik LV te visi gul vai negrib stastit.

[ Šo ziņu laboja haizenberg, 04 Mar 2014, 00:34:47 ]

Offline
riddler
04. Mar 2014, 21:23 #26

Kopš: 10. Dec 2004

Ziņojumi: 52686

Braucu ar: German Ferrari

328zf kaarba lieliski tur 500nm, bez stresa ar stock elljam tiek pielietota kaa pienaakas

ko te var pērties kārtējo reizi ne sūda nezinot

-----------------

Offline
Glukon
04. Mar 2014, 22:16 #27

Kopš: 16. Feb 2010

Ziņojumi: 31

Braucu ar:

Offline
Glukon
05. Mar 2014, 17:04 #28

Kopš: 16. Feb 2010

Ziņojumi: 31

Braucu ar:












[ Šo ziņu laboja Glukon, 05 Mar 2014, 17:06:23 ]

Offline
janeks7
05. Mar 2014, 17:17 #29

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 2414

Braucu ar: G3 & 968M

tas domāts par pēdējo bildi
Offline
JZ
05. Mar 2014, 17:24 #30

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

poļu 170 eur par šādu detaļu, ja tur viss patiešām ir izdomāts kā vajag (un te es vairāk domāju par primārās vārpstas centrēšanos kloķvārpstas galā) ir pasakaina cena, ņemot vērā ka tur materiāls vien ir uz kādiem 100eur, žēl pat nedaudz cilvēkus, kas gatavi par tādu naudu "atdoties"

250 te uz vietas ar, manuprāt, ir ļoti pieņemama cena

tas ko kura kārba it kā spēj izturēt, ir atsevišķa topika cienīgs temats
Offline
riddler
05. Mar 2014, 19:34 #31

Kopš: 10. Dec 2004

Ziņojumi: 52686

Braucu ar: German Ferrari

a kā tā primārā vārpsta centrējas? manā gadijumā ir pārveidots (pa divaam treshdaļām) v8 kaarbas zvans un ass garums nemainaas un ass pietiekami dziļi ielien kloķenes gala gultnī, te, nu pēc bildēm izskatās ka ne, jeb ir kautkas no kārbas zvana frēzēts nost?

ā un kā ar TA, pieļauju ka izjās (ja mēģinās iet protams pa legālo )

[ Šo ziņu laboja riddler, 05 Mar 2014, 19:36:15 ]



-----------------

Offline
JZ
05. Mar 2014, 20:36 #32

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

ass gals centrējās kloķvārpstas galā esošā gultnī, palīdz noturēt visu uz viena centra brīdī kad tiek izspiests sajūgs

ja šis un līdzīgie adapteri neatrisina to ar kaut kādu papildus flanci un izvirzītu gultni kloķvārstas galā (kompensē adaptera flanče biezumu), kas veiktu šo funkciju, tad ilgi primārās vārpstas gultņi nekalpos...

bildes pielinkotas tik paraugam no kaut kāda landkruizēru foruma:
bilde 1
bilde 2

edit: ar nepacietību gaidu flanča autora atbildi

[ Šo ziņu laboja JZ, 05 Mar 2014, 20:38:00 ]

Offline
Glukon
05. Mar 2014, 21:53 #33

Kopš: 16. Feb 2010

Ziņojumi: 31

Braucu ar:

Ja vis ir pareizi. komplekta iet specialais flancis prieks gultnja. tikai principa pec mes vinju neradam . flanci var redzet nopirkot adapteri. un nesledziet umniku . vis strada vis centrets vis sapas . tie kurie vispar nau saistiti ar v8 LABAK VISPAR NERAKSTIET . smiekligi lasit komentarus no tiem cilviekiem kurie sadedzinata sajuga diska smakas nau ostijusi!!!!

[ Šo ziņu laboja Glukon, 05 Mar 2014, 21:56:32 ]

Offline
Driver
05. Mar 2014, 22:15 #34

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31490

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Un sajuga diametrs ari lidzarto mainas uz mazaku, kas nozime, ka pat ar jaunu ielas sajugu diezgan atri prieki var beigties.
Tapec ir jaliek "sporta sajugs", kas auto padara biki nelietojamu komfortablai ikdienas ielas braukshanai...

edit: es vispar neuzticetos nevienam vardam, ko saka cilveks par bmw, kas brauc ar audi

[ Šo ziņu laboja Driver, 05 Mar 2014, 22:16:56 ]



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
raivizz
05. Mar 2014, 22:18 #35

Kopš: 13. Nov 2008

Ziņojumi: 654

Braucu ar: 47

Nu ko, V8 manuālai kārbām pieprasījums un cenas nemainīsies, atkal autors kļūst par uzmesto
Offline
JZ
05. Mar 2014, 22:20 #36

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


05 Mar 2014, 21:53:31 Glukon rakstīja:
Ja vis ir pareizi. komplekta iet specialais flancis prieks gultnja. tikai principa pec mes vinju neradam . flanci var redzet nopirkot adapteri. un nesledziet umniku . vis strada vis centrets vis sapas . tie kurie vispar nau saistiti ar v8 LABAK VISPAR NERAKSTIET . smiekligi lasit komentarus no tiem cilviekiem kurie sadedzinata sajuga diska smakas nau ostijusi!!!!


umņik, ko tu taisies tur slēpt un principa pēc nerādīt? domā ka tur kaut kāds baigais noslēpums ir kādam, kas gribētu pats to atkārtot? tu visu jau esi parādijis... un zinot materiālu/darba cenu, es pat nedomāju ko tādu uzsākt, tur bizness nekāds, varu saderēt ka tev to kāds uz darba instrumenta dara kamēr priekšnieks neskatās, jo par tiem 250 eur tādu detaļu komplektu uztaisīt nevar

pajautāt par to centru ir tikai normāli, redzot ka kārbas zvanu tu neapstrādā, bet ieliec distanceri

[ Šo ziņu laboja JZ, 05 Mar 2014, 22:20:57 ]

Offline
Driver
05. Mar 2014, 22:26 #37

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31490

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


05 Mar 2014, 22:18:46 raivizz rakstīja:
Nu ko, V8 manuālai kārbām pieprasījums un cenas nemainīsies, atkal autors kļūst par uzmesto

Tads risinajums butu "labs", ja kautkadu iemeslu pec no rupnicas neripotu ara V8 ar mehaniskajam transmijam vai to skaits butu tik niecigs, ka tik gramatas par tadam butu lasijusi lajudis...
Pagaidam tas ir tikpat liels "gateris" kaa stutet uz 7er 3er diskus ar kautkadiem flanchiem.
Darbs detalas radishana ir ieguldits un lai veiksmigi raditu tadu detalju nepietiek ar "maku saskruvet" un "maku paflekset", bet drizak tas ir izdarits "principa pec".

Tas man atgadina kaa psrs laikos inomarkaas, kad kautkas nopisas meginaja iestutet karbas un motorus no volgam (parasti), bet tad to darija, jo nebija citu variantu, nevis citu apsverumu pec...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
JZ
05. Mar 2014, 22:33 #38

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


05 Mar 2014, 22:18:46 raivizz rakstīja:
Nu ko, V8 manuālai kārbām pieprasījums un cenas nemainīsies, atkal autors kļūst par uzmesto


nu bet, ja tu nāc te remklamēt savu produktu, par kuru prasi naudu, jābūt gatavam ka tevi plēsīs gabalos, ja kaut kas nebūs kā vajag

ja ieraugot konkrēto piemēru tev nav jautājumu un tu uzreiz skrien pēc maka, tas tik nozīmē ka naudas tev ir stipri vairāk par saprašanu
Offline
Driver
05. Mar 2014, 22:42 #39

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31490

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Ja kadam ir auto ar automatiku un velme tik pie manualas karbas + poh uz automatkarbas likteni.
Tad var pieteikties pie manis, man sen niez nagi uzlikt automatam pasigatavotu vadibas bloku, lai tas stradatu kaa manuala karba. Eksperimentam ir tris gala iznakumi:
Pilniba izgazisies
Pec kada ne visai ilga laika karba var izskjist
Viss bus labi

Uz sava auto eksperimentet nevelos, jo nav maniakalas velmes pec manualas karbas un taa jau stav sturi nopirkta.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
LASISS
05. Mar 2014, 23:58 #40

Kopš: 05. Dec 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 87

Braucu ar: pilpieNdziņju

Nepatīk! Nepērkat! Apjautājies apkārt cik latvijā tāda pāreja izmaksās un cik manuālās kārbas ir palikušas. Turklāt man paziņam (viņš baigi nemēģina braukāt uz driftiem) bij žurkai 600hp un ZF kārba turēja, protams paceļot līdz gandrīz 900hp kārbai sāk nākt virsū kapi-BET MAUCOT AR IELAS SLIKIEM!!! Sajūga diametram ar nav nozīmes! Ja tu uzliec standarta sajūgu un gribi braukt driftā- tas nozīmē ka tu esi kapeiku p...js vai amatieris kas vienkārši grib patrennēties- tad var braukt arī ar standarta 2,5! Un tajā laikā kamēr visi te dirš, citi risina visādas sporta auto problēmas!
Ps. Es to Flanci piemērīju- tur viss der kā P..S prezervatīvā! Sorry sacepos (visīts)
Offline

Moderatori: AV, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, muldis, noisex, zzips