Online

Pašreiz BMWPower skatas 93 viesi un 54 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » BMW tūnings

Tēma: Kārbas pāreja no m50 uz m60 m62

AutorsZiņojums
LASISS
06. Mar 2014, 00:02 #41

Kopš: 05. Dec 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 87

Braucu ar: pilpieNdziņju

Un vispār kaut kādi 20-50 Nm tām kārbām po...!
Ar kādu kārbu brauca Gvido? Ko?
Offline
LASISS
06. Mar 2014, 00:14 #42

Kopš: 05. Dec 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 87

Braucu ar: pilpieNdziņju

Vienīgais vel nav varianta priekš M62 kam hola devējs tajā vietā, bet ja rokas un galva neaug no tās vietas- ņemam M60 prikšējo skriemeli, uztaisam enginam kronšteinu prikšā prikš devēja un aiziet
Offline
riddler
06. Mar 2014, 00:25 #43

Kopš: 10. Dec 2004

Ziņojumi: 52929

Braucu ar: German Ferrari

ok ar to kaarbas ass pagarinaajuma flanci, viss skaidrs, gan jau arī tas viss darbojas, bet jautaajums palika neatbildēts

ko saka csdd/TA par shitādu prikolu?

-----------------

ZIEMA IR SŪDS TM
Offline
edzhaans
06. Mar 2014, 00:42 #44

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7245

Braucu ar: pelēko bultu


06 Mar 2014, 00:25:46 riddler rakstīja:
ok ar to kaarbas ass pagarinaajuma flanci, viss skaidrs, gan jau arī tas viss darbojas, bet jautaajums palika neatbildēts

ko saka csdd/TA par shitādu prikolu?

Nenozīmīgā eļļas noplūde no transmisijas
Tur tak pilns ar zābakiem, ja nepateiksi, diez vai ieraudzīs, pie tam, vēl viss netīrs tur apakšā un tas alu klucis nerēgojas, kapēc lai kāds tur blenztu ?
Offline
Montana
06. Mar 2014, 00:44 #45

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10302

Braucu ar: Šahs un mats !

protams ka csdd izjāj dirsā par tādu gateri, kas paredzēts tikai sportam.
Offline
Glukon
06. Mar 2014, 10:13 #46

Kopš: 16. Feb 2010

Ziņojumi: 31

Braucu ar:

pamegini peiradit ka CSDD bus problemas?
Offline
Glukon
06. Mar 2014, 10:14 #47

Kopš: 16. Feb 2010

Ziņojumi: 31

Braucu ar:

ja un M62 vis pas ari vinjam bortins biezaks par 9mm
Offline
crime
06. Mar 2014, 10:25 #48

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 7268

Braucu ar: m635csi


05 Mar 2014, 23:58:12 LASISS rakstīja:
Nepatīk! Nepērkat! Apjautājies apkārt cik latvijā tāda pāreja izmaksās un cik manuālās kārbas ir palikušas. Turklāt man paziņam (viņš baigi nemēģina braukāt uz driftiem) bij žurkai 600hp un ZF kārba turēja, protams paceļot līdz gandrīz 900hp kārbai sāk nākt virsū kapi-BET MAUCOT AR IELAS SLIKIEM!!!


man paziņam bija e30, sēdināts
Offline
Phasma
06. Mar 2014, 14:04 #49

Kopš: 11. May 2003

No: Jelgava

Ziņojumi: 1885

Braucu ar: violetu nazi!



-----------------
Excitement of building....
Offline
se7en
06. Mar 2014, 14:08 #50

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27627

Braucu ar: SE7EN, E46 compact 330d

zhestj

[ Šo ziņu laboja se7en, 06 Mar 2014, 14:08:34 ]



-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
JDS
06. Mar 2014, 14:43 #51

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 7408

Braucu ar: 5, S, TS.

Shitaas zhurkas ar 600 un 900 hp izklausaas peec atamaha un rumbulnieku slapjajiem sapnjiem, un vienu iebraucienu pa rumbulas fliizeem
Offline
Locis
30. Mar 2014, 18:00 #52

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 7231

Braucu ar: F11 3,0D chip 580nm, Ghost Lector 6,Scott Addict 30,Giant TCX,sarkanu kasti


03 Mar 2014, 22:40:26 crime rakstīja:
Glukon, vismaz vienu posmu tā m50 kārba turēs sajūgta ar v8 ? vai arī būs 4 iebraucieni un maina kārbu dalībnieku parkā
pisec kadi jus dirseji,vismaz 2x lielaku jaudu ,kaa stock v8 taa karba ir izturejusi. Taa kaa aitas bara tik kladzina.
Offline
Locis
30. Mar 2014, 18:10 #53

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 7231

Braucu ar: F11 3,0D chip 580nm, Ghost Lector 6,Scott Addict 30,Giant TCX,sarkanu kasti


06 Mar 2014, 14:43:26 JDS rakstīja:
Shitaas zhurkas ar 600 un 900 hp izklausaas peec atamaha un rumbulnieku slapjajiem sapnjiem, un vienu iebraucienu pa rumbulas fliizeem

kaa Tev liekas,cik inteligents Tu esi,ja nirgajies par faktu,tikai tadel,ka Tu par konkreto lietu pilnigi neko nezini?
Offline
riddler
30. Mar 2014, 18:24 #54

Kopš: 10. Dec 2004

Ziņojumi: 52929

Braucu ar: German Ferrari

tad ko saka csdd par šādu risinājumu. to ka kārba tur vismaz 500~600nm tas ir skaidrs, bet vai ielas auto var oficiaali iziet TA,


vnk jautājums bez jebkādiem uzbraucieniem, jo par cik pats esmu daudz saskaaries ar to ka visādus eksperimentus drāž ļoti skarbi, tad vnk buutu labi zināt

-----------------

ZIEMA IR SŪDS TM
Offline
Locis
30. Mar 2014, 18:32 #55

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 7231

Braucu ar: F11 3,0D chip 580nm, Ghost Lector 6,Scott Addict 30,Giant TCX,sarkanu kasti

Ja ar v8 ieks e36 iet TA,tad tur gadijuma nav pietiekami daudz momenti kur var piepusties?
Offline
riddler
30. Mar 2014, 18:33 #56

Kopš: 10. Dec 2004

Ziņojumi: 52929

Braucu ar: German Ferrari


30 Mar 2014, 18:32:11 Locis rakstīja:
Ja ar v8 ieks e36 iet TA,tad tur gadijuma nav pietiekami daudz momenti kur var piepusties?

nu tik vienkāršī jau arī tas nenotiek, oficaali

-----------------

ZIEMA IR SŪDS TM
Offline
Locis
30. Mar 2014, 18:38 #57

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 7231

Braucu ar: F11 3,0D chip 580nm, Ghost Lector 6,Scott Addict 30,Giant TCX,sarkanu kasti

Tur jau ta lieta,tapec domaju,ka sitas flancis taja pasakuma galigi nebutu sapigakais moments.

Ja jau reiz iet parbuvi,tad,kaa visam parejam,ari flancim,uztaisa visas nepieciesamas formalitates.
Offline
riddler
30. Mar 2014, 18:41 #58

Kopš: 10. Dec 2004

Ziņojumi: 52929

Braucu ar: German Ferrari


30 Mar 2014, 18:38:23 Locis rakstīja:
Tur jau ta lieta,tapec domaju,ka sitas flancis taja pasakuma galigi nebutu sapigakais moments.

Ja jau reiz iet parbuvi,tad,kaa visam parejam,ari flancim,uztaisa visas nepieciesamas formalitates.



Miera ielas debilajos noteikumos ir daudz visaadi aaķīgi punkti ka ķipa nedrīkst jaukties kardānos/bremžu iekārtā/stūres iekārtā/ un tāpat šķībi skatās uz kaukādiem kārbas pārveidojumiem

un kaukaadiem birokrātiem kautko iestāstīt ir pagrūti, brīnos kā viņi tomēr saņēmās laist cauri mašīnas ar custom motora stiprinājumiem, bet ja tas ir ar rasējumiem/aprakstu/bildēm tad prokativaet, pie nosacijuma ka TA darboņi to visu atzīst par labu esam :jebļa:

-----------------

ZIEMA IR SŪDS TM
Offline
MAXixt
30. Mar 2014, 21:14 #59

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 5719

Braucu ar: e63 650i,e46m3e92m3,e46 335ci

Tagad ta karba nav tik darga un nav jegas pisties ar to pareju, M52 karba ari maksa kadi 80 eur,pareja virs 130...
Offline
Hektors
30. Mar 2014, 22:18 #60

Kopš: 11. Aug 2005

Ziņojumi: 3777

Braucu ar: Kas ir ar to arī braucu!


30 Mar 2014, 18:41:24 riddler rakstīja:

30 Mar 2014, 18:38:23 Locis rakstīja:
Tur jau ta lieta,tapec domaju,ka sitas flancis taja pasakuma galigi nebutu sapigakais moments.

Ja jau reiz iet parbuvi,tad,kaa visam parejam,ari flancim,uztaisa visas nepieciesamas formalitates.



Miera ielas debilajos noteikumos ir daudz visaadi aaķīgi punkti ka ķipa nedrīkst jaukties kardānos/bremžu iekārtā/stūres iekārtā/ un tāpat šķībi skatās uz kaukādiem kārbas pārveidojumiem

un kaukaadiem birokrātiem kautko iestāstīt ir pagrūti, brīnos kā viņi tomēr saņēmās laist cauri mašīnas ar custom motora stiprinājumiem, bet ja tas ir ar rasējumiem/aprakstu/bildēm tad prokativaet, pie nosacijuma ka TA darboņi to visu atzīst par labu esam :jebļa:
Samurajam orginali no rupnicas lika ieksa pežo dizeli ar samuraja karbu caur flanci ka seit(tikai rupnieciski izlietu). Es tadu iemetu jimija. Vienigi vel neesmu bijis uz tehnisko sogad jaiet, bet nedomaju ka bus problemas.

-----------------




Ja jūs domājat ka es rakstu kā daunis un kautkur nav komatu tad aizrijaties ar viņiem un saliekat paši!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, © Toms

Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, muldis, noisex, zzips