Online

Pašreiz BMWPower skatās 93 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Nākotnes klasika

AutorsZiņojums
VLD
07. Nov 2018, 12:07 #8221

Kopš: 20. May 2003

Ziņojumi: 5766

Braucu ar:


06 Nov 2018, 12:25:08 @alxz rakstīja:
kur klasikām meklēt visādus sīkums, podziņas, zobratus etc? interesē e24 sīkumi, sēdekļu zobrati utt. vai arī labāk ar cnc izfrēzēt/3d izprintēt pēc izmēriem un likt? vai tas baigais gateris būs?


Http://bmwautoparts.net
Offline
Cherbikoff
07. Nov 2018, 12:21 #8222

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW & Mercedes


07 Nov 2018, 10:31:42 @Gachaans rakstīja:
nu vai tiešām šītā vajadzēja darīt? https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/sport-cars/plppx.html


Bija laiks kad 924 nevarēja pat par 300ls nevienam īsti notirgot un šāds rezultāts bija likumsakarīgs.
Offline
vadjiksBMW
07. Nov 2018, 21:45 #8223

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


07 Nov 2018, 12:21:35 @Cherbikoff rakstīja:

07 Nov 2018, 10:31:42 @Gachaans rakstīja:
nu vai tiešām šītā vajadzēja darīt? https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/sport-cars/plppx.html


Bija laiks kad 924 nevarēja pat par 300ls nevienam īsti notirgot un šāds rezultāts bija likumsakarīgs.


Tas jau pat nebija diži sen +/- 10 gadi, tad vēl atceros, ka zināms kakls paņēma vizuāli zolīdu ar jaunu skati pa 500ls Par viņiem šķiet tikia burtiski pēdējos 5 gadus sākuši prasīt kaut kādu naudu, tā līdz 1k bieži agrāk bija, vizuāli sakarīga skata.
Offline
artis83
07. Nov 2018, 21:57 #8224

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi

te līdzīgs
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/porsche/944/dieom.html
Offline
smudo
07. Nov 2018, 22:32 #8225

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3517

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


07 Nov 2018, 21:57:33 @artis83 rakstīja:
te līdzīgs
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/porsche/944/dieom.html


944 modelis, kas ss.com linkā, sekoja 924 modelim (tos ražoja paralēli ilgu laiku, jo bija arī 924S modelis, jau ar 944 dzinēju). 944 bija Porsche dzinējs (bāzēts uz 928 bloka, proti, puse no tā) un jau samērā atšķirīga virsbūve. 1985. gadā iznāca 944 facelift un sāka ražot arī turbo. Konkrētais linkā ir 944 turbo facelift, kas 80to beigās maksāja tikpat cik 911 Carrera un trasē bija ātrāks par 911 turbo. Šis konkrētais ir ASV modelis - tie ASV ir lētāki un lielā daudzumā (bet pamatā līdz 1986. gadam, jo 80to beigās pieauga Vācijas markas kurs pret USD un auto kļuva ļoti dārgs ASV pircējiem). Principā tehniski ir identiski Eiropas modeļiem, bet ar vizuālām atšķirībām t.i. ar US bamperiem un reflektoriem. Šiem var nopirkt čipu (man kaut kur viens ir), pacelt spiedienu līdz 1 - 1,1 bāram un būs aptuveni 280 zs neko citu nemainot - ja grib ko vairāk, tad jau jāliek lielāks un/vai modernāks turbo. Ies pilnu pulksteni (kaut kas ap 270 piektajā pie ierobežotāja (principā nemdificēts jau var ieskrieties 260+), bet vislabāk jūtas režīmā 120 - 210. Pilsētā dēļ turbo bedres nav īpaši baudāms. Virs 200 paliek ļoti lieli vēja trokšņi, jo 70to beigās, kad dizainēja virsbūvi, vēl laikam nelietoja vēja tuneļus Salīdzinājumam, taisnē čipots 944 turbo iet nedaudz ātrāk par aktuālo STI (kuru laikam jau vairs neražo).

Virsbūve ļoti noturīga pret rūsu, jo metāls bija labas kvalitātes, paneļi cinkoti no abām pusēm un kvalitatīvs krāsojums. Uzturēšana labā kārtībā dārga, kā jau veciem Porsche - ik pa laikam kaut kas būs jānomaina, bet lielāko daļu specifisko detaļu vēl arvien var dabūt caur dīleri vai specializētajos interneta veikalos (pamatā būs jāsūta no ASV, jo tur tika pārdotas aptuveni 2/3 visu 944).

Ja vēlas ko vienkāršāku un lētāku, tad jāņem 944 atmosfēriskais un principā ja ir labā stāvokli 924, tad priekš 35 - 40. gadīga hobijauto arī būs OK.
Offline
kaprons
07. Nov 2018, 23:16 #8226

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5247

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...

nu nezinu 928 tomēr skaņa ir vislabākā
pie kam viņam atklāju ļoti vienkāršu performance kit kad laikam temperatūras devējs(tā man teica vismaz) iziet no ierindas
tad inžektors itkā by default strādā kaut kādā -30*C režīmā un lej tik iekšā jo t devējs nedod siltāku signālu
nu lūk man tad bija tā ka auto itkā lejas ciet bet tomēr tukšgaitā neslāpst tikai izcili dobji skan un labi smaržo
un kad uz lielceļa pie kādiem 4 k apgriezienu tiec tam pārlējienam pāri un dzinējs sāk spēt to sagremot tad cēliens ir episks un ekonommetrs vai kā to sūdu sauc zaškaļivajet visu laiku
man šķiet tajā režīmā patēriņš bija kaut kas 30-40l uz simtu, bet ir to vērts
ļoti patīkami
tā kā man senāk dēļ apdrošināšanas bija slēdzītis uz spidometru ka neskaita nobraukumu, tagad uz pavasari uzlikšu slēdzīti arī tam t devējam lai atslēgtu viņu un dabūtu kārtīgu ielējienu
no manas puses true storej un visas pazīmes tā sakrita vai tā ir patiesībā hvz pastāstiet kāds kas gudrāks paldies
Offline
smudo
07. Nov 2018, 23:26 #8227

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3517

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Jā, kad t devējs nestrādā, tad kompis (lai arī primitīvs) saprot, ka ir -35 grādi un būtiski palielina degvielas padevi. Man pēc viena Biķernieku track day bija līdzīgi, jo izbeidzās t devējs. Bet ja gribi lielāku jaudu, iegādājies čipu, vai veic citus uzlabojumus. Ar aprakstīto metodi Tu panāc pārāk treknu maisījumu, kas var būt slikti dzinējam, jo benzīns pastiprināti skalo no cilindra sienām eļļu + papildus degviela motoreļļā. Abas lietas ir ļoti nevēlamas.

Ar 928 ir sanācis tikai vienreiz pie stūres izbraukt (S4 ar 320zs + manuālis) - iet kā 944 turbo, bet skaņa daudz reizes labāka + V8 grieze pie zemiem apgriezieniem.

[ Šo ziņu laboja smudo, 07 Nov 2018, 23:29:17 ]

Offline
marcis74
08. Nov 2018, 11:52 #8228

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1037

Braucu ar: 330g; S1000XR


07 Nov 2018, 23:26:53 @smudo rakstīja:
Jā, kad t devējs nestrādā, tad kompis (lai arī primitīvs) saprot, ka ir -35 grādi un būtiski palielina degvielas padevi. Man pēc viena Biķernieku track day bija līdzīgi, jo izbeidzās t devējs. Bet ja gribi lielāku jaudu, iegādājies čipu, vai veic citus uzlabojumus. Ar aprakstīto metodi Tu panāc pārāk treknu maisījumu, kas var būt slikti dzinējam, jo benzīns pastiprināti skalo no cilindra sienām eļļu + papildus degviela motoreļļā. Abas lietas ir ļoti nevēlamas.

Ar 928 ir sanācis tikai vienreiz pie stūres izbraukt (S4 ar 320zs + manuālis) - iet kā 944 turbo, bet skaņa daudz reizes labāka + V8 grieze pie zemiem apgriezieniem.


Viss kārtībā, tam džekam avatarā ir rakstīs, ko viņš pīpē
Offline
wheelie
14. Nov 2018, 15:49 #8229

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6783

Braucu ar: 1.6

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html...864-bba1b8179185

-----------------
8)
Offline
ozo
14. Nov 2018, 15:53 #8230

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18833

Braucu ar: Braucu ar

Sa*isa klasiku
Offline
Mikels
14. Nov 2018, 16:21 #8231

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4622

Braucu ar: cieņu

Vismaz tagad tas m3 arī kustās uz priekšu
Offline
Zivis
17. Nov 2018, 01:27 #8232

Kopš: 07. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 733

Braucu ar: nēģi



Offline
CP17
17. Nov 2018, 01:34 #8233

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Cik x krāsots un metināts? Bet respekt, par to, ka nr un autiņš varētu būt vienā cenā

[ Šo ziņu laboja CP17, 17 Nov 2018, 01:36:00 ]

Offline
bmwaddict
17. Nov 2018, 02:03 #8234

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

shitos vajag njemt Commodore izpildiijumaa vai Senator, tam vispaar 3.0 mehaaniskaa shprice un tomaats. veel Monza bija laba kupeja uz taas pashas baazes.
Offline
Archuks
18. Dec 2018, 18:01 #8235

Kopš: 31. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7947

Braucu ar: EVO

Yess!
Offline
PowerBMW
18. Dec 2018, 22:59 #8236

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:


14 Nov 2018, 15:49:22 @wheelie rakstīja:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html...864-bba1b8179185


PERFEKTI
Offline
alxz
25. Dec 2018, 22:29 #8237

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2566

Braucu ar: riteni


25 Dec 2018, 22:27:09 @bertons rakstīja:
winterbiiter




Kas tas par auto? Riviera?

-----------------
Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM.
Offline
Sturma
25. Dec 2018, 22:41 #8238

Kopš: 28. Nov 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1095

Braucu ar: vrummvrumm

Offline
alxz
26. Dec 2018, 02:20 #8239

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2566

Braucu ar: riteni

Jebal. Sapnis. Tepat Rīgā?

-----------------
Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM.
Offline
Tune-L
26. Dec 2018, 11:12 #8240

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20259

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Rivierām bija pat 7litrīgi V8. Smuks braucamais!

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo