Online

Pašreiz BMWPower skatās 72 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: E46 328i, 330i vai 330d

AutorsZiņojums
Alexisonfire
14. Sep 2015, 09:23 #61

Kopš: 11. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2072

Braucu ar: ernestapp

330d ir labs price/performance pilsētai braukt no punkta A uz punktu B. Jauda 184 + čips un tas viss griežas ar turbo.
330d normāls eksemplārs maksās no 3.5 - 4.5.

3.0i ir labākais, ko var BMW sniegt. Tie ir 231 atmosfēriskie zirgspēki
330i normālu eksemplāru vnk nav un nebūs. Nenopisteņi maksās 5500 un uz augšu.

pirkt par tādu naudu vecu drotu, maksāt 128 nodokli un skatīties, kā 15 gadīgs BMW sarūsē tavu acu priekšā ir

Offline
aabrams
14. Sep 2015, 12:57 #62

Kopš: 13. Sep 2015

Ziņojumi: 17

Braucu ar: e46

Nee nu tas ir skaidrs, ka leeti un labi nemeedz buut, apmeeram ar taadaam summaam arii reekjinos. Kaadaa zinjaa nav normaalu eksemplaaru, nojaati jaudas paarvadi un visiem piedegushi ellas gredzeni ?
Offline
Alexisonfire
14. Sep 2015, 13:47 #63

Kopš: 11. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2072

Braucu ar: ernestapp

nu tādā ziņā, ka ja 3.0i tirgojas lētāk par 5 pakām, tad tam ir ļoti labs iemesls kāpēc
bez pilnās diagnostikas pie IMPAs neiesaku neko ņemt
Offline
perlits
14. Sep 2015, 13:57 #64

Kopš: 12. Apr 2011

No: Rūjiena

Ziņojumi: 358

Braucu ar: tramvaju

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/330/cpijj.html

Sjis labakajs e466 ss.lv, jo viens juzeris ta tejca! vinsj bija apskatit un VISPAR nav kam piekasities, sjitajam VISPILNAKA komplektacija, super auto! zjel ka mogo man attejca..
Offline
martinels
14. Sep 2015, 14:12 #65

Kopš: 21. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 856

Braucu ar: priekšu pa priekšu


14 Sep 2015, 13:57:13 perlits rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/330/cpijj.html

Sjis labakajs e466 ss.lv, jo viens juzeris ta tejca! vinsj bija apskatit un VISPAR nav kam piekasities, sjitajam VISPILNAKA komplektacija, super auto! zjel ka mogo man attejca..

nu kur tad vispilnākā? kur tad M-PAKA final business edition?
Offline
Jurchixx
29. Nov 2015, 23:03 #66

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8230

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

tas vispār nav e46 drīzāk e91

[ Šo ziņu laboja Jurchixx, 29 Nov 2015, 23:04:21 ]

Offline
Krabiz
29. Nov 2015, 23:27 #67

Kopš: 06. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: Dēli

Topiks vecs, bet ja kādu kādreiz vēl satrauks šāda izvēle, tad racionāli šķiet 328i MT, kurš ir bik uzticamāks un lētāks uzturēšanā par M54 + var mierīgi likt ieplūdi no M50 2.5 un M20 vieglo spararatu ar ko tad ies nebūt sliktāk par dzīvu 330i.
Offline
Latvietis96
29. Nov 2015, 23:29 #68

Kopš: 10. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1260

Braucu ar: 538d Msport/540i


29 Nov 2015, 23:03:52 Jurchixx rakstīja:
tas vispār nav e46 drīzāk e91

tas vispār ir 4 mēnešu vecs links
Offline
Latvietis96
29. Nov 2015, 23:36 #69

Kopš: 10. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1260

Braucu ar: 538d Msport/540i


29 Nov 2015, 23:27:37 Krabiz rakstīja:
Topiks vecs, bet ja kādu kādreiz vēl satrauks šāda izvēle, tad racionāli šķiet 328i MT, kurš ir bik uzticamāks un lētāks uzturēšanā par M54 + var mierīgi likt ieplūdi no M50 2.5 un M20 vieglo spararatu ar ko tad ies nebūt sliktāk par dzīvu 330i.

ja nemaldos m52tub28 vareja likt nevis m50 iepludes kolektorus bet m54 3.0
Offline
Krabiz
29. Nov 2015, 23:48 #70

Kopš: 06. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: Dēli

Var likt arī M54B30, bet cik draugs, kurš ir M5x dzinēju entuziasts stāstīja, labākas ieplūdes par M50B25 nav.
Offline
Locis
30. Nov 2015, 01:19 #71

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10809

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

var likt,bet galva iepludes kanali vispar nav lidzigi m50 ar m54,taa kaa jaacelj galva nost un japastrada ar freeziiti. M54 tie kanali ir daudz mazaki. Nezinu,vai kurs katrs butu gatavs to darit un maksat citam,nebus leti,jo tas jau ir diezgan nopietns tunings.
Gramatu esmu lasijis,uzstadiju uz m54 m50 kolektoru. Vienkarsi pielikt bez partaisisanas butu baigais gateris.

[ Šo ziņu laboja Locis, 30 Nov 2015, 01:22:13 ]

Offline
Tuksnesha_forma
30. Nov 2015, 20:02 #72

Kopš: 09. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 772

Braucu ar: parastu E46


29 Nov 2015, 23:27:37 Krabiz rakstīja:
Topiks vecs, bet ja kādu kādreiz vēl satrauks šāda izvēle, tad racionāli šķiet 328i MT, kurš ir bik uzticamāks un lētāks uzturēšanā par M54 + var mierīgi likt ieplūdi no M50 2.5 un M20 vieglo spararatu ar ko tad ies nebūt sliktāk par dzīvu 330i.


Pilnīgi piekrītu.
323 (reāli 2.5L) un 328 ir vecā parauga dzinēji, kas ir tikai ieguvums. Salīdzinoši vienkāršs, uzticams. 325 ir jaunākas paaudzes, elektroniskā drosele (kas nav labi), kaut kāds EURO2 standarts, koroče trubiņu vairāk, lai ekoloģiskāks.

Pat nemeklēju, bet čoms teicas, ka visi 325 (E46) sačakarēti nejēgā, (gan jau ka arī 330-ie tādi paši). Tad nu sanāk 323 (tilpums tik un tā 2.5)vai 2.8 - vispār tanks.
Offline
Krabiz
30. Nov 2015, 21:12 #73

Kopš: 06. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: Dēli


30 Nov 2015, 01:19:31 Locis rakstīja:
var likt,bet galva iepludes kanali vispar nav lidzigi m50 ar m54,taa kaa jaacelj galva nost un japastrada ar freeziiti. M54 tie kanali ir daudz mazaki. Nezinu,vai kurs katrs butu gatavs to darit un maksat citam,nebus leti,jo tas jau ir diezgan nopietns tunings.
Gramatu esmu lasijis,uzstadiju uz m54 m50 kolektoru. Vienkarsi pielikt bez partaisisanas butu baigais gateris.


Tas ir reāli, ja baigi grib pi.. ar to motoru, bet vai tā 2.5 ieplūde uz M54 ir to vērta? M50-M52 ir pateicīgi konstruktori jaudas izvilkšanai. M54 var mazumiņu kaut ar čipu iegūt, tālāk jau nezinu kā no viņa izvilt vairāk, ja nu vienīgi strokot ar S iekšām?

[ Šo ziņu laboja Krabiz, 01 Dec 2015, 11:52:09 ]

Offline
Latvietis96
30. Nov 2015, 22:07 #74

Kopš: 10. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1260

Braucu ar: 538d Msport/540i

tad gudrak sanak pirkt e46 328 pa 2700 eur nevis e46 330i pa 4-4.5k
Offline
AF
30. Nov 2015, 23:26 #75

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


30 Nov 2015, 21:12:42 Krabiz rakstīja:

30 Nov 2015, 01:19:31 Locis rakstīja:
var likt,bet galva iepludes kanali vispar nav lidzigi m50 ar m54,taa kaa jaacelj galva nost un japastrada ar freeziiti. M54 tie kanali ir daudz mazaki. Nezinu,vai kurs katrs butu gatavs to darit un maksat citam,nebus leti,jo tas jau ir diezgan nopietns tunings.
Gramatu esmu lasijis,uzstadiju uz m54 m50 kolektoru. Vienkarsi pielikt bez partaisisanas butu baigais gateris.


Tas ir reāli, ja baigi grib pi.. ar to motoru, bet vai tā 2.5 ieplūde uz M54 ir to vērta? M50-M52 ir pateicīgi konstruktori jaudas izvilkšanai. M54 var mazumiņu kaut ar čipu iegūt, tālāk jau nezinu kā no viņa izvilt vairāk, vienīgi strokot ar S iekšām...
nu ko var $%#@ stāstīt
ko tu iestrokosi?
Kādas emkas iekšas?
b30 virzuļa diametrs ir 84mm, alumīnija bloks un tērauda čaula aptuveni 1.5mm biezumā

s54 virzuļi ir 87mm , gribi lai virzulis pa alumīniju danco?
kloķeni tu neiebāzīsi
Galavas kur nu vēl vairāk neder.

p.s neklausieties šeit vairuma ieteikumus Vienīgi locis jēdzīgi izteicās

2.8 ir 2.8, ir labs motors, bet 3.0 iet labāk

un nav sliktu auto vai autombīļu, ir stulbi pircēji
Offline
AF
30. Nov 2015, 23:27 #76

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


30 Nov 2015, 22:07:03 Latvietis96 rakstīja:
tad gudrak sanak pirkt e46 328 pa 2700 eur nevis e46 330i pa 4-4.5k

gudrāk tev tādu auto nepirkt vispār
Offline
Tuksnesha_forma
01. Dec 2015, 01:10 #77

Kopš: 09. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 772

Braucu ar: parastu E46


30 Nov 2015, 23:27:19 AF rakstīja:

30 Nov 2015, 22:07:03 Latvietis96 rakstīja:
tad gudrak sanak pirkt e46 328 pa 2700 eur nevis e46 330i pa 4-4.5k

gudrāk tev tādu auto nepirkt vispār


Problēma tajā, ka mēs ar Tevi runājam no dažādām pozīcijām.

Es - no ikdienas vāģa, + reizēm pagonkot. Ak jā, un nerakstu par autiņiem, kas vismaz īsu brīdi nav bijuši manā īpašumā.

Tu - no sporta braukšanas viedokļa, jo pašam Tev autiņš, principā, jau vietējā leģenda (labā nozīmē).
Offline
Latvietis96
01. Dec 2015, 01:16 #78

Kopš: 10. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1260

Braucu ar: 538d Msport/540i


30 Nov 2015, 23:27:19 AF rakstīja:

30 Nov 2015, 22:07:03 Latvietis96 rakstīja:
tad gudrak sanak pirkt e46 328 pa 2700 eur nevis e46 330i pa 4-4.5k

gudrāk tev tādu auto nepirkt vispār

ir jau bijis e46 328ci, bet tagad atkal uzradusies vajadziba pec ka veiklaka

[ Šo ziņu laboja Latvietis96, 01 Dec 2015, 01:16:29 ]

Offline
ens
01. Dec 2015, 07:38 #79

Kopš: 06. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 904

Braucu ar: Dvuļu un semkām

Nezināju ka m54 skaitās neuzticams motors.
Pats ar m54b30 nobraucis esmu jau gadu (30kkm).
Pa šo laiku bez standarta eļļas/sveču maiņām motorā ieguldiju tikai kartera ventilācijas pilnīgā nomaiņā, vārstu vāka blīvi samainiju un ūdenssūkni/termostatu ar rullīšiem un siksnām..
Un tas viss vēl bija dzīvs, vnk samainiju, lai nebūtu vairs par to jādomā.
Ā, ok, divmasnieks bija izbeidzies, bet arī dilstoša detaļa, nekas īpašs.
Offline
rihs
01. Dec 2015, 08:12 #80

Kopš: 14. Feb 2009

Ziņojumi: 197

Braucu ar: BMW 322,5 e36 un HSM 208f

hm domaju m54 motoram vienigais minus varetu but ka ir divi vanosi un ja vini izbeidzas un elektriska drosele. protams nepatik ka ir vairakas zondes
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo