Online

Pašreiz BMWPower skatās 106 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: E46 328i, 330i vai 330d

AutorsZiņojums
Norcha324
21. Dec 2013, 23:36 #41

Kopš: 14. Aug 2002

No: Saldus

Ziņojumi: 797

Braucu ar:


21 Dec 2013, 23:30:09 Driver rakstīja:
Laukji jau lej zemnieku bezakcizes soljki savos braucamajos un vel uz taa iepis kapeiku un appis valsti

Pat ja dīzelis nāk par 0.6Ls/l kapeika iesipt nesanāk 1:1 ar LPG, bet tikai līdz pirmajam dīzeļa remontam

Vienīgais arguments kādēļ braukt ar dīzeli ir ja tas tev nāk par velti

Lauķis

[ Šo ziņu laboja Norcha324, 21 Dec 2013, 23:37:52 ]

Offline
piradzinjsh
21. Dec 2013, 23:38 #42

Kopš: 29. Aug 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 2211

Braucu ar: vienu radzi

es nemtu e46 tika, ja vinam visi 3 burti butu sarkanie TDI
Offline
Driver
21. Dec 2013, 23:40 #43

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


21 Dec 2013, 23:38:18 piradzinjsh rakstīja:
es nemtu e46 tika, ja vinam visi 3 burti butu sarkanie TDI

Pat Nemekletu xd ar noskruvetu kardanu uz aizmuguri?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
86
21. Dec 2013, 23:42 #44

Kopš: 07. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3268

Braucu ar:

E46 ir iespeja iemest V8 un iziet skati?
Offline
Papakarlo
21. Dec 2013, 23:46 #45

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie

330i bencīnu ar sexgangu ručku varētu ieķert, tik problēma ka viņu tik pat kā nav iekš LV

1 eksemplārs pa visu ss un maksā viņi neadekvāti, pa to naudu sanāk ļoti labs e30


21 Dec 2013, 23:42:58 Maris333 rakstīja:
E46 ir iespeja iemest V8 un iziet skati?


v8 nav domāts priekš e46, v8 = e30
skati var iziet, tikai jāsamaina motori:d

[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 21 Dec 2013, 23:50:36 ]

Offline
86
21. Dec 2013, 23:57 #46

Kopš: 07. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3268

Braucu ar:

PIrmaa dzirdesana

gribi teikt ka pat nekas nav japartaisa? neticu
Offline
Papakarlo
21. Dec 2013, 23:58 #47

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie

Pincipā ideālais variants būtu (ja grib e46) Mid-year 2003 (3/03) vai jaunāks 330i bencīns, ar sexgangu, lai var iemudrīt bloķi ar īsāku atiecību (3,45-3,64) un tā pat būs ~2.6k rpm 6 robā
ideālā variantā sedanu bez lūkas

Bet iekš DE, tādi maksā sākot no 5k euro
Galīgi neadekvāts cipars, tur jau sanāk e30 ar s50b32 motoru vai e36m3

[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 22 Dec 2013, 00:02:30 ]

Offline
Laoshi
22. Dec 2013, 00:12 #48

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Ideāls variants ir čipots turbo benzīns ar propānu, bet, diemžēl, bmw saviem faniem tādu haļavu nepiedāvā, tikai tds
Offline
Papakarlo
22. Dec 2013, 00:18 #49

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


22 Dec 2013, 00:12:01 Laoshi rakstīja:
Ideāls variants ir čipots turbo benzīns ar propānu, bet, diemžēl, bmw saviem faniem tādu haļavu nepiedāvā, tikai tds


lūdzu 335i sedans no de izskatās ka jau kāds viņu ir čipojis

[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 22 Dec 2013, 00:19:16 ]

Offline
Martinsse
22. Dec 2013, 00:43 #50

Kopš: 13. Jun 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 2433

Braucu ar: Turbo Cosworth


22 Dec 2013, 00:18:29 Papakarlo rakstīja:

22 Dec 2013, 00:12:01 Laoshi rakstīja:
Ideāls variants ir čipots turbo benzīns ar propānu, bet, diemžēl, bmw saviem faniem tādu haļavu nepiedāvā, tikai tds


lūdzu 335i sedans no de izskatās ka jau kāds viņu ir čipojis



Beidz vecīt, tur nav bloķis, tas auto ir jaunāks par 90to gadu un galu galā tas taču nav e30!
Offline
Laoshi
22. Dec 2013, 00:48 #51

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


22 Dec 2013, 00:43:10 Martinsse rakstīja:

22 Dec 2013, 00:18:29 Papakarlo rakstīja:

22 Dec 2013, 00:12:01 Laoshi rakstīja:
Ideāls variants ir čipots turbo benzīns ar propānu, bet, diemžēl, bmw saviem faniem tādu haļavu nepiedāvā, tikai tds


lūdzu 335i sedans no de izskatās ka jau kāds viņu ir čipojis



Beidz vecīt, tur nav bloķis, tas auto ir jaunāks par 90to gadu un galu galā tas taču nav e30!


Jā, es sapratu, ka diskusija ir par auto līdz 2k Ls

Ja ejam tālāk, tad ir 3.0tfsi un atkal bmw ierauj zarā
Offline
Tuksnesha_forma
22. Dec 2013, 03:10 #52

Kopš: 09. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 772

Braucu ar: parastu E46

1. Dīzeli var ņemt, ja Tev ir pazīstams savs serviss, kas SPECIALIZĒJAS uz bmw dīzeļu motoriem. Savādāk remontējot ieberziens.

2. Dīzelim ir maza uzrāviena bedre, tam vajag laiku lai pamostos. Benzīna motors atbild uzreiz. Viņš tāds asāks.

3. Vai stādies priekšā cik pilsētā ēdīs 330i benzīns? Tiešām iesaku painteresēties googlē forumos, lai nav pārsteigums, ja taisies ikdienā braukāt.

Ideāli ir 323. Tipa jaudas apvienojums ar ekonomiku (to teica BMW servisā, kuram uzticos).

Drusku izskatās, ka Tev tā pirmā mašīna (vai kaut kas uz to pusi). Labāk ar DSC (kaut kā tā), koroče - pretslīdēšanas sistēma. Varbūt mazinās iespēju ka sasitīsi pirmajā mēnesī. Tā nav šefošana. bmw izaicina uz agresiju un ātri var podus nogāzt.
Offline
Laoshi
22. Dec 2013, 09:59 #53

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


22 Dec 2013, 09:56:19 AB1304 rakstīja:
Nu bļā, ja var atļauties 330, tad jāvar atļauties ieliet.


Šeit mašīnu virs 500 lohi pērk lēzenajā, pēc tam cik vecmuča iedod no pensijas, tik arī var ieliet
Offline
koni4jo
22. Dec 2013, 10:21 #54

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...


22 Dec 2013, 10:16:47 AB1304 rakstīja:
Vārdi BMW un Ekonomija nav apvienojami. Ja grib ekonomiju, lai pērk 1.9 tdi folgu un brauc.


Mazmotori ir ekonomiski, tikai nevajag
Ja pērk kaut ko ar 2.0 un vairāk tad par ekonomiju vairs jau nedomā
Un vai tad starp to 2.8 un 3.0 jut mēmo starpību, lai būtu jēga maksāt vairāk?

[ Šo ziņu laboja koni4jo, 22 Dec 2013, 10:23:56 ]

Offline
LA
22. Dec 2013, 10:49 #55

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

Noteikti M54B30.
Offline
Peecis
25. Dec 2013, 16:13 #56

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2300

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Bet nevajag domāt,ka e46 ir kas kopīgs ar komfortu.
Offline
Homerrjsimpson
31. Dec 2013, 03:58 #57

Kopš: 15. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 53

Braucu ar: KTM 950SM

Vecus dīzeļus neiesaku pirkt, it sevišķi ar lieliem motoriem... Man zosāda uzmetas, kad atceros tos remontus un kvītis, un siksna maiņas, akumulatoru maiņas ziemā u.t.t. Bija Pasāts 2001.gada,v6, 2.5 TDI automāts... Viss bija labi, līdz kādam 2010.gadam. tad viss sākās - kārba, vārsti, sūkņi,turbīnas,gaisa mērītāji. Rezultātā pāris mēnešos, tika iegāzti remontos ,E46 (nepārspīlējot). Un pārdevu mašīnu uzpircējam pa 2000 eiro, ar atgrieztu odometru (no 300 000 uz 150 000 ), un ar beigtu kārbu. Un es apzvērēju sev,ka VW -NEKAD!

Un,lai gan man dīzelis par brīvu, es ņemšu benzīnieku, un tas būs pirmais manā vēsturē (vēl trīs mēneši līdz manam benzīniekam)
Offline
aabrams
13. Sep 2015, 23:25 #58

Kopš: 13. Sep 2015

Ziņojumi: 17

Braucu ar: e46

Sveiki, atvainojiet, ka ceļu augša vecu tēmu. Lieta tāda, ka uz pavasara pusi gribētos pārsēsties uz e46to, vēlams, 330(pencīnu) ar MT sedanu, principā kupeja arī der(M3 pacelt nevaru, lai arī tas ir viens no iemesliem kāpēc e46 un 3,0, atlika tikai vienu dienu ar M pabraukt ). Cik esmu lasījis par konkrēto variantu, tad liela daļa apgalvo, ka tas nav ne tuvu tik uzticams kads bija 2.8, bet man tā īsti nav skaidrības par 3,0, kādas tieši kaites visbiežāk sastopamas? par visādiem jaudas zudumiem lasīts, kur pusmotoru bez maz vai mainījuši gudrinieki, bet rezultāta tāpat nav. Kas ar reduktoriem? saprotu, ka ar manuāli lielaka varbūtība ieberzties uz slodzes radītiem defektiem jaudas pārvados bloķi e46 vispār pastāv kā šķira, neskaitot M? Principā jebkura informācija - welcome. Ar bmw darīšana bijusi maz, zinu tik to, ka n42 skrūvēt negribu
varbūt ir kaut kādas īpatnības 3,0, kam būtu īpaši jāpievērš uzmanība?

Uz cik $ apmēram meklēt normālu eksemplāru?

Šobrīd pārvietojos ar e200k pa IRL, Lv tādu noteikti negribu, bet nu šeit nodokļu politikas pēc nebija slikts variants, ar nobirušu bīdeli pa 2k eur + pēctam tikpat un vel mazliet rezerves daļās motoram aizgāja, darbs neko nemaksāja šeit, ar fāteru visu pārlasījām stūri pāŗlikt un rezultātā sačakarēt autosu nav jēgas, pietam priekš LV pašvaks tas arkls.

p.s. varētu jau itkā arī traktoru, bet tik vecu d kaut kā īsti negribās, lai arī nedaudz ieguldot varētu būt ņiprāks par pencīnu.

[ Šo ziņu laboja aabrams, 13 Sep 2015, 23:40:29 ]

Offline
Papakarlo
13. Sep 2015, 23:39 #59

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie

330i bencīns normāls variants, jā bloķa nav, iemudrīt var, bet tas ir custom job, un nemaksās lēti, ja 6gangs tad pavisam ideāli, var ielikt īsāku atiecību, jo 6 robs ir overdraivs, ar oem reduktoru
Offline
AF
14. Sep 2015, 08:31 #60

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

te pat apgrozās vismaz divi cilvēki kas var tev iemuhļīt bloķi gan 328 un 330i kā arī 330d, tikai sakasi skanošo tam
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo