Online

Pašreiz BMWPower skatās 92 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: 325tds E36 nav jaudas

AutorsZiņojums
jj
14. Jun 2013, 21:45 #21

Kopš: 30. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 590

Braucu ar: miskasti


14 Jun 2013, 20:21:27 piradzinjsh rakstīja:
Sjovakar pa priekšu gaja e34 25tds, kad jaapdzen, dodu lidzi. Sis pa 100km/h vairak nespiez, kaut es aizmugure ari apdzinejs. Nezinu, speciali taupa degvielu vai neiet...


Es arī tā daru, ja man pietiek vietas kur apdzīt, man pilnīgi po ka aizmugurē vēl kāds... apdzenu ar savu ātrumu uz kruīza

Par tiem tds, man bija 318tds, nu neteikšu, ka uz zemiem bija knaps, no 1.5k jau tīri neslikti gāja, pie 2.5k pat sajutos kā iekš bmw uz 2 sec

[ Šo ziņu laboja _jj, 14 Jun 2013, 21:45:37 ]

Offline
Instigater
14. Jun 2013, 21:48 #22

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


14 Jun 2013, 20:31:50 seven rakstīja:

14 Jun 2013, 20:21:27 piradzinjsh rakstīja:
Sjovakar pa priekšu gaja e34 25tds, kad jaapdzen, dodu lidzi. Sis pa 100km/h vairak nespiez, kaut es aizmugure ari apdzinejs. Nezinu, speciali taupa degvielu vai neiet...

man gan nav ar to problema, pēc 2k ceļ ka traks. Tikai sūdi zemajos apgriezienos
Nu nav tds dzīvīgs līdz 2k rpm, ja salīdzina ar citiem dīzeļiem. Tiesa, vienreiz Dīzeļcentrs R netēmā sūdā bija ieregulējis, ēda litru vairāk un līdz tiem pašiem 2k vispār bija mironis, viņu cits meistars ieregulēja labi.
Offline
seven
14. Jun 2013, 23:15 #23

Kopš: 07. Jun 2013

Ziņojumi: 10

Braucu ar:

Ir vai nav sprāgonis, bet ko var spriezt pēc manas diagnostikas ko uztakstīju?
cik esmu saskāries ar dīzeļcentru, problemu nebija!
Offline
piradzinjsh
14. Jun 2013, 23:51 #24

Kopš: 29. Aug 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 2207

Braucu ar: vienu radzi


14 Jun 2013, 23:15:03 seven rakstīja:
Ir vai nav sprāgonis, bet ko var spriezt pēc manas diagnostikas ko uztakstīju?
cik esmu saskāries ar dīzeļcentru, problemu nebija!


Mēģini sakontaktēt lietotāju Driver. Varbūt spēs ko apgaismot šājā lietā.
Offline
vicha3
15. Jun 2013, 00:25 #25

Kopš: 14. May 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 611

Braucu ar: kūti


14 Jun 2013, 23:51:53 piradzinjsh rakstīja:

14 Jun 2013, 23:15:03 seven rakstīja:
Ir vai nav sprāgonis, bet ko var spriezt pēc manas diagnostikas ko uztakstīju?
cik esmu saskāries ar dīzeļcentru, problemu nebija!


Mēģini sakontaktēt lietotāju Driver. Varbūt spēs ko apgaismot šājā lietā.

Viņš daudzkārt izteicies,ka ar tds'iem nekrāmējas
Offline
Instigater
15. Jun 2013, 09:52 #26

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


14 Jun 2013, 23:15:03 seven rakstīja:
Ir vai nav sprāgonis, bet ko var spriezt pēc manas diagnostikas ko uztakstīju?
cik esmu saskāries ar dīzeļcentru, problemu nebija!
No tevis uzrakstītā var secināt, ka motors diagnostikas brīdī darbojās brīvgaitā. Tur jāskatās citi parametri caur laika ass prizmu. tdsa motora vadība ir tik tupa, ka neko diži vairāk arī neuzzināsi, Tur uz aci un ausi vairāk jutīsi:
1. motoram jādarbojas brīvgaitā vienmērīgi
2. brīvgaitā grozot stūri vai ieslēdzot krāsns ventilatoru uz max motora apgriezieni nedrīkst absolūti ne cik nošūpoties
3. kā siltam, tā aukstam (arī -20 grādos) ir jālec no pusapgrieziena, vai sliktākajā gadījumā max 1 sec (pie silta, kad kādas 15 minūtes pastāvējis)
4. mazajos apgriezienos ir jābūt pietiekamai jaudai 5.robā, lai mierīgi braucot cauri Rīgai nebūtu vēlme slēgties robu uz leju.
Offline
Siipols
15. Jun 2013, 11:00 #27

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


10 Jun 2013, 16:19:12 seven rakstīja:
Ir radusies problēmiņa. Paātrinoties mo 1k-2k apgriezienam nav jaudas, ļoti lēni kāp apgriezieni, bet tad kā pieslēdzās turbīne, tā aiziet. Slēdzoties pie lielākiem apgriezieniem jauda daudz maz ok. Bet uz zemajiem līdz turbīnei ļoti švaki Rusbema diagnostikā neatrada problēmu

auto 325tds, 1998. gads

1. varbūt gaisa mērītājs?
2. augstspiediena sūknis?
3. tds motora specifika?

gaidu palīdzību


Ja jau gaidi palīdzību,tad gatavo biezu maku

1- Turbīnu uz profilaktisko remontu-apgreidu ! ap 150-250ls+50ls
2-sūkni vajag uzlabot un ielikt lielāku plunžeri -ap 150-200ls +50ls ar elektriskas daļas remontu parbaudi utt.
3-sprauslas(smidzinātājus) ar lielāku ražību-90-150ls+30ls
4-tad sačipot ap 35-50ls
5-un ja neturēs pārējais tad galvu uz remontu,jaunus varstus+ķēdes utt apmeram daudz ls 300ls--->



ir vēl jautājumi?

var jau arī piekombinēt kompresor turbīnu ar mehānisko pievadu,būs labāk pie mazajiem apgriezieniem

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
jj
15. Jun 2013, 14:32 #28

Kopš: 30. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 590

Braucu ar: miskasti


15 Jun 2013, 11:00:45 Siipols rakstīja:
....


Nav taka bišķi pa lētu?
Offline
seven
15. Jun 2013, 23:39 #29

Kopš: 07. Jun 2013

Ziņojumi: 10

Braucu ar:

sīpol, tas jau izklausās pēc baigās jaudas pacelšanas. man vajag mašīnu, kas iet kā tai paredzēts. Man jau liekas ka var iztikt ar sūkņa pareizu regulāciju. Tu jau ar tur kosmosu sarakstīji
Offline
seven
15. Jun 2013, 23:42 #30

Kopš: 07. Jun 2013

Ziņojumi: 10

Braucu ar:


No tevis uzrakstītā var secināt, ka motors diagnostikas brīdī darbojās brīvgaitā. Tur jāskatās citi parametri caur laika ass prizmu. tdsa motora vadība ir tik tupa, ka neko diži vairāk arī neuzzināsi, Tur uz aci un ausi vairāk jutīsi:
1. motoram jādarbojas brīvgaitā vienmērīgi
2. brīvgaitā grozot stūri vai ieslēdzot krāsns ventilatoru uz max motora apgriezieni nedrīkst absolūti ne cik nošūpoties
3. kā siltam, tā aukstam (arī -20 grādos) ir jālec no pusapgrieziena, vai sliktākajā gadījumā max 1 sec (pie silta, kad kādas 15 minūtes pastāvējis)
4. mazajos apgriezienos ir jābūt pietiekamai jaudai 5.robā, lai mierīgi braucot cauri Rīgai nebūtu vēlme slēgties robu uz leju.


Mašīna nedūmo, apgriezieni vispār nepeld, lec visos režīmos labi. Ar 5 robu pa pilsētu apgriezieni biku pāri 1k, jaudas nav. Mašīna nerauzstās
Offline
martins1111
15. Jun 2013, 23:46 #31

Kopš: 18. May 2008

Ziņojumi: 242

Braucu ar:


15 Jun 2013, 09:52:15 Instigater rakstīja:

14 Jun 2013, 23:15:03 seven rakstīja:
Ir vai nav sprāgonis, bet ko var spriezt pēc manas diagnostikas ko uztakstīju?
cik esmu saskāries ar dīzeļcentru, problemu nebija!
No tevis uzrakstītā var secināt, ka motors diagnostikas brīdī darbojās brīvgaitā. Tur jāskatās citi parametri caur laika ass prizmu. tdsa motora vadība ir tik tupa, ka neko diži vairāk arī neuzzināsi, Tur uz aci un ausi vairāk jutīsi:
1. motoram jādarbojas brīvgaitā vienmērīgi
2. brīvgaitā grozot stūri vai ieslēdzot krāsns ventilatoru uz max motora apgriezieni nedrīkst absolūti ne cik nošūpoties
3. kā siltam, tā aukstam (arī -20 grādos) ir jālec no pusapgrieziena, vai sliktākajā gadījumā max 1 sec (pie silta, kad kādas 15 minūtes pastāvējis)
4. mazajos apgriezienos ir jābūt pietiekamai jaudai 5.robā, lai mierīgi braucot cauri Rīgai nebūtu vēlme slēgties robu uz leju.


NR.3.
Tur kaut kaads apgriezienu meeriitaajs ir jaaizmanto?
Cik saprotu, ja ir 0.51 rmp/min,kad iedarbojas, tad neder.
Offline
Instigater
16. Jun 2013, 09:41 #32

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


15 Jun 2013, 23:42:44 seven rakstīja:
Mašīna nedūmo, apgriezieni vispār nepeld, lec visos režīmos labi. Ar 5 robu pa pilsētu apgriezieni biku pāri 1k, jaudas nav. Mašīna nerauzstās
Tad tikai jāpieregulē mehāniskā daļa.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo