Online

Pašreiz BMWPower skatās 115 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: 325tds E36 nav jaudas

AutorsZiņojums
seven
10. Jun 2013, 16:19 #1

Kopš: 07. Jun 2013

Ziņojumi: 10

Braucu ar:

Ir radusies problēmiņa. Paātrinoties mo 1k-2k apgriezienam nav jaudas, ļoti lēni kāp apgriezieni, bet tad kā pieslēdzās turbīne, tā aiziet. Slēdzoties pie lielākiem apgriezieniem jauda daudz maz ok. Bet uz zemajiem līdz turbīnei ļoti švaki Rusbema diagnostikā neatrada problēmu

auto 325tds, 1998. gads

1. varbūt gaisa mērītājs?
2. augstspiediena sūknis?
3. tds motora specifika?

gaidu palīdzību

[ Šo ziņu laboja seven, 10 Jun 2013, 16:21:28 ]

Offline
abit
10. Jun 2013, 16:22 #2

Kopš: 27. Jul 2010

No: Madona

Ziņojumi: 388

Braucu ar: Chevy, jē30 un Fūl Saspenšan

riepas nav tukšas?
Offline
seven
10. Jun 2013, 16:29 #3

Kopš: 07. Jun 2013

Ziņojumi: 10

Braucu ar:


10 Jun 2013, 16:22:24 abit rakstīja:
riepas nav tukšas?


Apsolos izteikties saprotami un bez rupjībām, nekurināt kopienu naidu, necitēt lielas bildes, neaizskart citus lietotājus. Tāpat apsolos nebrukt virsū jaunajiem foruma lietotājiem, bet palīdzēt iejusties forumā. NERAKSTĪT rakstīšanas pēc, ja nav ko teikt!
Offline
Nello
10. Jun 2013, 16:41 #4

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2473

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


10 Jun 2013, 16:29:08 seven rakstīja:

10 Jun 2013, 16:22:24 abit rakstīja:
riepas nav tukšas?


Apsolos izteikties saprotami un bez rupjībām, nekurināt kopienu naidu, necitēt lielas bildes, neaizskart citus lietotājus. Tāpat apsolos nebrukt virsū jaunajiem foruma lietotājiem, bet palīdzēt iejusties forumā. NERAKSTĪT rakstīšanas pēc, ja nav ko teikt!

http://www.dizel.lv/
Offline
Instigater
10. Jun 2013, 16:57 #5

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Man liekas, ka EGR vārsts iekāries vaļējā stāvoklī. Berot virsū, kad neiet, melnu dūmu nav?
Offline
runcis
10. Jun 2013, 16:59 #6

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 4537

Braucu ar: X

Atvieno gaisa masas meritaju un paskaties kas notiek! Ja masina atdzivojas-zini kas jamaina!

-----------------
Offline
abit
10. Jun 2013, 17:26 #7

Kopš: 27. Jul 2010

No: Madona

Ziņojumi: 388

Braucu ar: Chevy, jē30 un Fūl Saspenšan

nez, esmu braucis ar kādiem 2viem 2.5 tdsiem, abi divi no apakšas likās gausi
Offline
vicha3
10. Jun 2013, 18:05 #8

Kopš: 14. May 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 611

Braucu ar: kūti

Tas taču ir tikai normāli, ka neceļ no 1k Kā turbo iegriežās, tā arī ceļ.
Nekā dīvaina, lai to uzskatītu par problēmu. No 1k varētu griezties vienīgi elektromotors manuprāt...
Offline
dainiiz
10. Jun 2013, 18:11 #9

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5241

Braucu ar: 125mm

Nee nee nee neee tds iet jau no o,7 vai pareizaak sakot ar vinu var saakt braukt peec 0.7
Offline
seven
10. Jun 2013, 19:33 #10

Kopš: 07. Jun 2013

Ziņojumi: 10

Braucu ar:


10 Jun 2013, 18:11:13 dainiiz rakstīja:
Nee nee nee neee tds iet jau no o,7 vai pareizaak sakot ar vinu var saakt braukt peec 0.7


tieši tā, cik ir bijuši citu marku dīzeļi, sevišķī 1,9 tdi tie ceļ no jebkuriem apgriezieniem. Dūma vispār nav. varbūt kloķvārpstas devējs
Offline
seven
10. Jun 2013, 19:35 #11

Kopš: 07. Jun 2013

Ziņojumi: 10

Braucu ar:

un galvenais nevienam čomam nav 2,5tds ir tikai 318tds, tas pat tahometru bultiņu ceļ ātrāk. nu bet 325 kā atžirgs tā aiziet kā stāvošam garām

žēl ka citu nevar notestēt, zinātu kā tam jāiet

[ Šo ziņu laboja seven, 10 Jun 2013, 19:47:37 ]

Offline
vicha3
10. Jun 2013, 20:32 #12

Kopš: 14. May 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 611

Braucu ar: kūti


10 Jun 2013, 19:35:52 seven rakstīja:
un galvenais nevienam čomam nav 2,5tds ir tikai 318tds, tas pat tahometru bultiņu ceļ ātrāk. nu bet 325 kā atžirgs tā aiziet kā stāvošam garām

žēl ka citu nevar notestēt, zinātu kā tam jāiet

Es tev saku, nesatraucies - viss normāli - nu neceļ tas 2.5tds no 1k Uztraukumam nav pamata.
Offline
Jonix
10. Jun 2013, 21:17 #13

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72

Ceļ/ neceļ ir relatīvs jēdziens.
Vislabāk aizbrauc uz diagnostiku, pie kāda, kurš zina kā konkrētajam dzinējam jāiet un var redzēt tiešos mērījumus braucot. Tad arī būs verdikts iet/ neiet un ,ja neiet, kas vainīgs.



-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
seven
10. Jun 2013, 22:14 #14

Kopš: 07. Jun 2013

Ziņojumi: 10

Braucu ar:


10 Jun 2013, 21:17:10 Jonix rakstīja:
Ceļ/ neceļ ir relatīvs jēdziens.
Vislabāk aizbrauc uz diagnostiku, pie kāda, kurš zina kā konkrētajam dzinējam jāiet un var redzēt tiešos mērījumus braucot. Tad arī būs verdikts iet/ neiet un ,ja neiet, kas vainīgs.




būs jālaiž uz dīzeļcentru R. biju vienu citu mašīnu taisīt vedis, veči savu lietu zin. Nav lētākā vieta, bet ir labs.
Offline
seven
14. Jun 2013, 19:56 #15

Kopš: 07. Jun 2013

Ziņojumi: 10

Braucu ar:


Dabūju papīrus no diagnostikas ko taisīja dažas nedēļas atpakaļ iepriekšējais saimnieks, ko spečuki var pastāstīt (tulkošu no RU) :drink:

Motora temp. - 95 C
Tukšgaitā apgriezieni - 773 apgr./min.
Iesmidzināmās degvielas daudzums 9.4mg/h
Iesmidzināšanas sākums
Fakstiskais 2.4*
Uzstādītais 2.5*
Dzesēšanas šķidruma dačiks 102*C
Degvielas temperatūras dačiks 66*C
(Termoanemometričiskij) Gaisa patēriņs 350 mg/virzuļa gājiens (pipec, knapi izlasīju :gigigi: )
Atmosfēras spiediens 1017hpa (tā domāta turbīne 1.017bar)
Elektropitaņije 13.5 V

Nu un vēl visādi murgi sarakstīti, ka tjipa gļuku nav utt.

Tā kā gaidu jaunu diagnostiku uz 20.datumu dīzeļcentrā, ko zinoši cilvēki var pastāstīt par šo motorīti. Man tā bēda, kad uzskatu ka uz zemiem apgriezieniem auto švaks

p.s. man jau liekas ka ar degvielas padevi kasjaks, cik ir normāla?

[ Šo ziņu laboja seven, 14 Jun 2013, 19:57:35 ]

Offline
piradzinjsh
14. Jun 2013, 20:21 #16

Kopš: 29. Aug 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 2207

Braucu ar: vienu radzi

Sjovakar pa priekšu gaja e34 25tds, kad jaapdzen, dodu lidzi. Sis pa 100km/h vairak nespiez, kaut es aizmugure ari apdzinejs. Nezinu, speciali taupa degvielu vai neiet...

[ Šo ziņu laboja piradzinjsh, 14 Jun 2013, 20:22:22 ]

Offline
seven
14. Jun 2013, 20:31 #17

Kopš: 07. Jun 2013

Ziņojumi: 10

Braucu ar:


14 Jun 2013, 20:21:27 piradzinjsh rakstīja:
Sjovakar pa priekšu gaja e34 25tds, kad jaapdzen, dodu lidzi. Sis pa 100km/h vairak nespiez, kaut es aizmugure ari apdzinejs. Nezinu, speciali taupa degvielu vai neiet...

man gan nav ar to problema, pēc 2k ceļ ka traks. Tikai sūdi zemajos apgriezienos

[ Šo ziņu laboja seven, 14 Jun 2013, 20:38:32 ]

Offline
Robercz
14. Jun 2013, 21:05 #18

Kopš: 27. Jan 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 567

Braucu ar: 4

VAG 1,9tdi pūtiens sākas, ja nemaldos, no 1850rpm
Tds motors tehnoloģiski ir vecs,gan jau, ka savā mūžā arī pietiekami redzējis - ir pietiekami padilis- liela turbo bedre nav nekāds pārsteigums..
Offline
-Edm-
14. Jun 2013, 21:13 #19

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18120

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


14 Jun 2013, 20:31:50 seven rakstīja:

14 Jun 2013, 20:21:27 piradzinjsh rakstīja:
Sjovakar pa priekšu gaja e34 25tds, kad jaapdzen, dodu lidzi. Sis pa 100km/h vairak nespiez, kaut es aizmugure ari apdzinejs. Nezinu, speciali taupa degvielu vai neiet...

man gan nav ar to problema, pēc 2k ceļ ka traks. Tikai sūdi zemajos apgriezienos
ja nav ko darīt,brauc šurp iedošu ar savu izbraukttik man e39 bet motors jau tas pats

-----------------
Offline
ghost
14. Jun 2013, 21:18 #20

Kopš: 25. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 569

Braucu ar: sēdinātiem diskiem


10 Jun 2013, 17:26:59 abit rakstīja:
nez, esmu braucis ar kādiem 2viem 2.5 tdsiem, abi divi no apakšas likās gausi

Es esmu braucis ar vienu un taa bija kljuuda
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo