Online

Pašreiz BMWPower skatās 145 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Reinis_m
07. Dec 2017, 23:36 #18301

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee


07 Dec 2017, 23:03:14 @Spok5 rakstīja:
Ķēdē likt nevar, nekas labs tur nesanāk, ne liekot reduktoru priekšā, ne aizmugurē. Ne pirmais, ne pēdējais, kas to provēs dabūt gatavu.

Vai nu sakārto pečkas/reduktora šļaukas īsākas un taisnākas (Cherokiem mēdz uzbūvēt TĀDU astoņkāju konstrukciju, ka maz neliekās), uztaisi pečkas radiatoram apkopi, vai vienkārši apmaini. Un tad, ja nesaiet, var mēģināt reduktoram likt dīzi šļaukā vai kā savādāk NEDAUDZ ierobežot plūsmu.

VAI

Nejājies un ieliec papildus cirkulācijas sūkni, kas iet no aizdedzes.


Bet kas tur var nesanākt? Nedomāju gluži virknē likt, bet tā, ka uz atpakaļejošās šļūtenes ir viens aiz otra divi trejgabali, attiecīgi tur iet gan taisnais virziens, gan atzari uz un no reduktora. Vienīgais, kas var nesanāt - par maz siltuma reduktoram.

Neko īsāk tur sakārtot nevar, reduktors stāv vadītāja pusē aptuveni turpat, kur pasažiera pusē ir ieeja uz salona radiatoru, pieslēgts ir pa īsāko iespējamo ceļu. Vienīgais variants - pārvietot reduktoru, bet es īsti neredzu, uz kurieni.

Radiatoru un visu pārējo sistēmu pirms pāris mēnešiem nopietni skaloju, diezgan padaudz drazas iznāca ārā, bet mainīt viņu ir nereāls pisaks, tā kā šo gribētos atstāt kā pēdējo variantu.

Elektrisks cirkulācijas sūknis izklausās jēdzīgāks variants. Vari iemest aptuveno virzienu, kur tādus var meklēt?
Offline
Spok5
08. Dec 2017, 00:26 #18302

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Lielākajai daļai reduktoru ir par maz cirkulācijas. Un, tā kā vēl uz to pašu cilpu sēž pečka, tad vispār ir Īpaši, kad pabrauc pa štrāsi.

Vai nu jaunu, vai uz šrotu. Jauna cena nepatiks. Piem. 034 Klik klik

Vienīgi, šlauku diametrs, bet tā ir maza bēda. Un lai kačā gan uz pečku, gan reduktoru.
Offline
Mixzzz
08. Dec 2017, 00:32 #18303

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


07 Dec 2017, 23:36:52 @Reinis_m rakstīja:

07 Dec 2017, 23:03:14 @Spok5 rakstīja:
Ķēdē likt nevar, nekas labs tur nesanāk, ne liekot reduktoru priekšā, ne aizmugurē. Ne pirmais, ne pēdējais, kas to provēs dabūt gatavu.

Vai nu sakārto pečkas/reduktora šļaukas īsākas un taisnākas (Cherokiem mēdz uzbūvēt TĀDU astoņkāju konstrukciju, ka maz neliekās), uztaisi pečkas radiatoram apkopi, vai vienkārši apmaini. Un tad, ja nesaiet, var mēģināt reduktoram likt dīzi šļaukā vai kā savādāk NEDAUDZ ierobežot plūsmu.

VAI

Nejājies un ieliec papildus cirkulācijas sūkni, kas iet no aizdedzes.


Bet kas tur var nesanākt? Nedomāju gluži virknē likt, bet tā, ka uz atpakaļejošās šļūtenes ir viens aiz otra divi trejgabali, attiecīgi tur iet gan taisnais virziens, gan atzari uz un no reduktora. Vienīgais, kas var nesanāt - par maz siltuma reduktoram.

Neko īsāk tur sakārtot nevar, reduktors stāv vadītāja pusē aptuveni turpat, kur pasažiera pusē ir ieeja uz salona radiatoru, pieslēgts ir pa īsāko iespējamo ceļu. Vienīgais variants - pārvietot reduktoru, bet es īsti neredzu, uz kurieni.

Radiatoru un visu pārējo sistēmu pirms pāris mēnešiem nopietni skaloju, diezgan padaudz drazas iznāca ārā, bet mainīt viņu ir nereāls pisaks, tā kā šo gribētos atstāt kā pēdējo variantu.

Elektrisks cirkulācijas sūknis izklausās jēdzīgāks variants. Vari iemest aptuveno virzienu, kur tādus var meklēt?
Savam e34 uzliku original sekundāro sūkni un visas problēmas atrisinājās. Vari pats sev kaut vai to pašu e34 sūkni uzlikt.
Offline
jim-beam
08. Dec 2017, 09:42 #18304

Kopš: 29. Mar 2009

Ziņojumi: 11096

Braucu ar: veļasmašīnu ~300hp

par reduktora novietojumu.

Ar čomu uzlikām vecajam voyagerim aiz salona radžiņa. Nebija nekādas vainas. Vienīgais baigi ilgi bija jāgaida kamēr uz gāzītēm pārslēdzas.
Offline
zogs
08. Dec 2017, 23:48 #18305

Kopš: 20. Jul 2013

Ziņojumi: 254

Braucu ar:

trubiņas, kas iet no sprauslām līdz kolektoram, vai viņām visām jābūt viena garuma, vai tas vienalga?

Uzpildes korķis - tika salikta sistēma, balons pilns, uzpildes korķa bumbiņa ir nokritusi uz leju(nenoblīve atveri), cik saprotu viņa blīvējas uz sistēmas spiedienu, un logīski būtu ja balona reduktoram būtu pretvārsts,
tad jautājums tā bumbiņa noblīvēsies pie nākamās balona uzpildes?

vakuma stuceris kolektora- vai ir kāda noteikta vieta, kur viņam ir jābūt ieskrūvētam?
Offline
Mixzzz
09. Dec 2017, 01:44 #18306

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


08 Dec 2017, 23:48:23 @zogs rakstīja:
trubiņas, kas iet no sprauslām līdz kolektoram, vai viņām visām jābūt viena garuma, vai tas vienalga?

Uzpildes korķis - tika salikta sistēma, balons pilns, uzpildes korķa bumbiņa ir nokritusi uz leju(nenoblīve atveri), cik saprotu viņa blīvējas uz sistēmas spiedienu, un logīski būtu ja balona reduktoram būtu pretvārsts,
tad jautājums tā bumbiņa noblīvēsies pie nākamās balona uzpildes?

vakuma stuceris kolektora- vai ir kāda noteikta vieta, kur viņam ir jābūt ieskrūvētam?
1. Jā, ieteicams tām trubām būt vienāda garuma, max 20-25cm.
2. Hz
3. Īsti nav konkrētas vietas kur viņam jābūt, galvenais lai tur ir vakuums.
Offline
kexxx
09. Dec 2017, 07:40 #18307

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11533

Braucu ar:

2.jā
Offline
zogs
10. Dec 2017, 11:47 #18308

Kopš: 20. Jul 2013

Ziņojumi: 254

Braucu ar:

vai šis tomasetoo reduktors ir pietiekami jaudīgs priekš bmw m54b30 dzinēja?
Ja nav, ko iesakat kā price/performance variantu?
Un, kā nepareizas jaudas reduktors? Jo dzinējs itkā iet +- ok.

[ Šo ziņu laboja zogs, 10 Dec 2017, 11:51:36 ]

Offline
Edis_mbw
10. Dec 2017, 15:24 #18309

Kopš: 03. Nov 2013

No: Limbaži

Ziņojumi: 203

Braucu ar: visu kas kustas

autiņš ar ceturtās paaudzes gāzes iekārtu nostāvēja gandrīz gadu nelietots, atsākot braukāt, kāda/s sprauslas nestrādā kā vajag (peld apgriezieni,brīžiem misfire, raustas) bet pabraukt var, nost neslāpst. Ar benzīnu viss ok, ar gāzi arī bija ok pirms nolika stāvēšanai. Tad jautājums vai ir jēga mēģināt kādu sprauslu tīrāmo vai arī uzreiz jāmaina sprauslas un kur tādu tīrāmo pirkt?
p.s. ja tas ko maina tad ir baracuda sprauslas un gāzes filtri nomainīti
Offline
kexxx
10. Dec 2017, 18:05 #18310

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11533

Braucu ar:


10 Dec 2017, 11:47:32 @zogs rakstīja:
vai šis tomasetoo reduktors ir pietiekami jaudīgs priekš bmw m54b30 dzinēja?
Ja nav, ko iesakat kā price/performance variantu?
Un, kā nepareizas jaudas reduktors? Jo dzinējs itkā iet +- ok.



tomasetto jau defaultā nav nekam derīgi, kur nu vēl 3litrīgam dzinējam vsp viņi līdz kādiem 150zs maksimums laikam bija domāti...
ja reduktors ir nepietiekamas jaudas, tad aktīvāk pedālējot kritīsies spiediens, slēgsies uz beņu, raustīšanās utt
pusslodzē no kalna ripojot nekādā vaina nav
Offline
Corsten
10. Dec 2017, 20:11 #18311

Kopš: 24. Mar 2015

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 88

Braucu ar: četriem riņķiem

Kur varētu būt problēma, ja gāzei rāda 0.3 spiedienu? Iztaustīju visu ap iekārtu un netiku gudrs. Reduktors?
Offline
BMW-Valcha
10. Dec 2017, 20:29 #18312

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1357

Braucu ar: gāzi

dzīvē arī ir 0,3 trubā?
Offline
kexxx
10. Dec 2017, 20:44 #18313

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11533

Braucu ar:

vai nu map/spiediena sensors beigts vai nu reāli nav spiediena
ja nav spiediena, tad iemeslu daudz- beigts kāds elektromagnētiskais vārsts, reduktors, filtri galīgi ciet (tas gan ir maz ticami)
Offline
BMW-Valcha
10. Dec 2017, 21:03 #18314

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1357

Braucu ar: gāzi


10 Dec 2017, 20:44:17 @kexxx rakstīja:
vai nu map/spiediena sensors beigts vai nu reāli nav spiediena
ja nav spiediena, tad iemeslu daudz- beigts kāds elektromagnētiskais vārsts, reduktors, filtri galīgi ciet (tas gan ir maz ticami)

ir bijuši arī ciet filtri no kapara trubām tā, ka vispār nekas neiet cauri
Offline
Corsten
10. Dec 2017, 21:13 #18315

Kopš: 24. Mar 2015

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 88

Braucu ar: četriem riņķiem


10 Dec 2017, 20:29:20 @BMW-Valcha rakstīja:
dzīvē arī ir 0,3 trubā?



Reāli ir kā vajadzētu būt.

Filtri 500 km nobraukušī, tas atkrīt.
Vienīgas kas paliek, spiediena sensors.

[ Šo ziņu laboja Corsten, 10 Dec 2017, 21:18:11 ]

Offline
Vecais
10. Dec 2017, 21:54 #18316

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

Izskatās, ka map noklājies... paskaties ko tev rāda kad izlaid spiedienu.

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
gustavsM
10. Dec 2017, 23:03 #18317

Kopš: 19. Nov 2015

Ziņojumi: 169

Braucu ar:

kur lai Polijā pilda gāzi? negribu trapit tajā nevajadzēja
Offline
Shkodists
12. Dec 2017, 16:21 #18318

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


10 Dec 2017, 23:03:12 @gustavsM rakstīja:
kur lai Polijā pilda gāzi? negribu trapit tajā nevajadzēja

Nav gadījies polijā iepldīt sliktu gāzi. Ir pildīts dažādos, taču pamatā ir sanācis Orlen/Statoil 123/Lukoil/ Shell/. Sakārtoti pildīšanās biežuma secībā
Offline
Mixzzz
12. Dec 2017, 16:26 #18319

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Hmm, tiem gāzes ECU var piedzīt arī kkādas temperatūras korekcijas? Jo kamēr motors nav pilnībā sasilis, tad iet diezgan problemātiski.
Offline
kexxx
12. Dec 2017, 16:32 #18320

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11533

Braucu ar:

Pašiem prastākajiem ( lētākajām versijām) vai ļoti veciem nevar...
Kāds ECU stāv?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo