Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 88 viesi un 59 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Vecais
05. Jun 2017, 22:00 #18081

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1713

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

Būs ok

-----------------

4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.m7sport.lv
www.facebook.com/m7sport.lv
Offline
RitvarsE30
13. Jun 2017, 17:47 #18082

Kopš: 04. Oct 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 904

Braucu ar: BMW

otrās paaudzes gāzes iekārta. 25eur.
Stāvēja uz e30. Balons lielais, knapi ieiet e30 bagažnieka tālajā galā.
viss komplekts, izņemot slēdzi. Cēsis.
Offline
kurils
14. Jun 2017, 11:59 #18083

Kopš: 27. Mar 2013

Ziņojumi: 543

Braucu ar:

lieta tada, jamaina mašinai iepludnieks. bet stav virsu gaze. vai ir kads kas pardaugava nodarbojas ar gazem? iedotu abus kolektorus nonemtus, gan veco gan jauno. vienkarsi vajag smuki salikt stucerishus jaunaja kolektora, lai nesuc gaisu klat, utt. negribas pasam chakareties un aplauzties pectam, ka piesuc gaisu. ja kas bmw 6cyl plastmasa kolektors.
Offline
Spiedzinsh
14. Jun 2017, 22:38 #18084

Kopš: 14. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 418

Braucu ar: Mocīti

Nezināju kurā īsti topikā rakstīts cerams galīgi garām nebūšu aizrāvis.

ir 27L gāzes balons no Uk. Kāds zin kur Rīgā tādus uzpilda??
Offline
koijotss
15. Jun 2017, 09:08 #18085

Kopš: 23. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 870

Braucu ar: vaz 2103


14 Jun 2017, 22:38:24 @Spiedzinsh rakstīja:
Nezināju kurā īsti topikā rakstīts cerams galīgi garām nebūšu aizrāvis.

ir 27L gāzes balons no Uk. Kāds zin kur Rīgā tādus uzpilda??

Latvijas propana gāze kurzemes pr. , vai nopērkot uzgali pats uzpilda

-----------------
Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija
Offline
N53series
15. Jun 2017, 09:47 #18086

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 891

Braucu ar:

hvz pat, aka sho noformuleet.. kaa jautaajumu gaaziniekiem.. kaa saapiiti..

vaardu sakot, redzot chupu bezceriigu sagaazeetu BMW [saakot no MS43 un uz augshu], naakas secinat, ka gaaziniekiem nav ne mazakaas sajeegas, kaa to pasaakumu vispaar pieskjilt.
vinji vnk nejeedz, kaa dzineeja vadiiba darbojas! vinjiem nav arii elementaaraakaa apriikjuma, lai saprastu, kas ar to MS/MSV notiek!
tb, auto tiek savests kaartiibaa, braucot ar benziinu, tad ''piesleedzaas'' gaazinieki, kuri mieriigi nograuj visas adaptaacijas, sarauj kljuudas par trimiem, un atmet atpakalj klientam auto ar tekstu: saakumaa uz benziina viss bija ideaali, bet tad kaut kas saluuza.. kas - hvz, noreguleet nvaram.
jau kurais keiss.. nesaprotu - iereekt, ignoreet..
Offline
RSAWorkshop
15. Jun 2017, 10:29 #18087

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1391

Braucu ar: e39

Drīzāk izpīpēt risinājumu, pusei būs vienalga, vēl kāda daļa domās, ka muļķības, bet vēl kāds procents būs sajūsmā

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
Rolits
15. Jun 2017, 11:51 #18088

Kopš: 07. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 367

Braucu ar: 3er Touring & Fazer

N53, šis novērojums ir attiecināms uz pilnīgi visiem gāzes uzstādīšanas gadījumiem?
Offline
Spok5
15. Jun 2017, 13:19 #18089

Kopš: 06. Sep 2002

Ziņojumi: 1447

Braucu ar: ВАЗ 2103

Jo sarežgītāks benzīna smadzenes adaptīvais algoritms, jo lielākā zarā tipiski sarauj. Tas normāli. Welcome to the future.

Vēl ir problēma ar kardinālu atšķirību degvielas tipos. Principā, viss ir +/- labi mazas slodzes statiskajos režīmos, t.i. kad benzīna smadzenei lambdas target ir ap 1. Un tas ir pie nosacījuma, ka gāzes iekārtai viss ir labi, tb gāzes smadzene maz kompensē jau pati, bet tā ir ļoti, ļoti reti, t.i. ja ir jākompensē kaut kādi ikdienas apstākļi, nu tur tempreratūras starpības, utt, taču parasti jau startā ir pielasīti nepareizi neatbilstoši dzelži un vēl debili uzstādīti.

Respektīvi, ja ar to auto bubinās uz bodi pēc maizes, gāzpedāli spiežot ar mēli, tad iespēja saraut ziepi ir xpadsmitreizes mazāka. Kā sāks aktīvāk pedalizēt, tā būs konflikts starp to ko grib redzēt benz ecu, un, ko reāli vajag motoram. Iznāk koks ar diviem galiem, vai nu svilini vārstus vai sagrozi to, ko tam motoram ar gāzi vajag, bet adaptācijas aizies trubā.

Nu un neaizmirstam, ka 4tā paaudze pēc noklusējuma regulējas kāreiz uz adaptācijas rēķina (sort of).

Risinājums tak jau ir sen, vai nu individuāls čipšķūnis ar pagrozītiem lambdas targetiem un izvarotu bagātinājumu, bet tad ir jārisina jautājums ko darīt, kad brauc ar beņu. Vecais triks ar diviem epromiem, kas uzlodēti viens otram uz muguras ar atkniebtām dažādām barošanas kājām beidzās gadus 15mit atpakaļ, kad sāka šut procī. Šur tur ir risinājums, bet tas ir dikti individuāls darbs konkrētam auto. Es stirpi šaubos, ka bembim piem. jau dzimti ir vairākas kartes smadzenē, kas tiek pārslēgātas kad pārslēdzās variējamā trakta garuma lāpsta ieplūdniekā.

Atliek individuāla smadzene, kam ir iespēja pārslēgties starp divām kartēm, vai arī kabināt atsevišķu nepiesaistītu smadzeni tīri priekš gāzes. Bet pie patreizējās sasaistes visus blokus tas nav reāli.

Kopumā viss ir prasti - risinājuma, ko gāzes mašīnas lietotājs gribēs atļauties NAV un NEBŪS. Gala beigās, jau gen4 uzlikt ir vai, vai, vai, vai ku dārgi.
Offline
Spok5
15. Jun 2017, 13:25 #18090

Kopš: 06. Sep 2002

Ziņojumi: 1447

Braucu ar: ВАЗ 2103

Vipār ir risinājums gen5 un gen6, ko likt jau ir dikti jārēķina ar kalkulatoru vai ir vērts. Lētās desas ēra lēnām iet uz beigām.

Sev, sporta pēc pačakarēties var, ja nu galīgi nav ko darīt, bet klients nepacels.
Offline
kkas
15. Jun 2017, 13:32 #18091

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 4141

Braucu ar: zviedru ledusskapi

kā vispār gāzinieki regulē? tipa uzmet iekārtu, kko brīvgaitā saregulē un cer, ka daudz maz ies līdz pirmajai profilakses apkopei vai tomēr vizinās ar klienta auto apkārt?
Offline
Spok5
15. Jun 2017, 14:13 #18092

Kopš: 06. Sep 2002

Ziņojumi: 1447

Braucu ar: ВАЗ 2103

Tukšgaitā vai palieinātos apgriezienos iestāda izejas punkuts. Tad pabraukā ar beņu un pieraksta "etalonu", pēc tam braucot ar gāzi mēģina atkārtot etalonu, tur process prasts kā divus pirkstus.

Nu un tad, ja ir kāda bēda var sākt čakarēties ar korekcijām, ko dara reti.
Offline
N53series
15. Jun 2017, 14:17 #18093

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 891

Braucu ar:


15 Jun 2017, 13:25:15 @Spok5 rakstīja:
Vipār ir risinājums gen5 un gen6, ko likt jau ir dikti jārēķina ar kalkulatoru vai ir vērts. Lētās desas ēra lēnām iet uz beigām.

Sev, sporta pēc pačakarēties var, ja nu galīgi nav ko darīt, bet klients nepacels.


Bet,taas probleemas jau netiek risinaatas! Paskati,ar ko taas paaudzes atskjiraas..
Offline
Spok5
15. Jun 2017, 14:40 #18094

Kopš: 06. Sep 2002

Ziņojumi: 1447

Braucu ar: ВАЗ 2103

Pa rupjo - līdz 4tajai ir virtuves plīts zem kapota, 5tā ir špricēt šķidrā veidā kolektorā, 6tā ir direct inj.

5tā ir pirmā, kur varētu nevajadzēt mocīties ar lambadas targetu.

Tur nav ko risināt. Risinājums maksā 1/3 - 1/2 no tās tarataikas vērtības. Veiksmes degvielas lietotājs pakārsies savā kurpjauklā no tāda cipara.

[ Šo ziņu laboja Spok5, 15 Jun 2017, 14:45:16 ]

Offline
Reinis_m
15. Jun 2017, 14:54 #18095

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1664

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Ir viens lieks cilindriskais balons, no kura ir radusies ideja uzmetināt grillu.

Jautājums - no tā var kaut kā droši izlaist visu gāzi, lai varētu brīvi fleksēt vai tomēr īsti nesanāks?

[ Šo ziņu laboja Reinis_m, 15 Jun 2017, 14:55:17 ]

Offline
Spok5
15. Jun 2017, 15:18 #18096

Kopš: 06. Sep 2002

Ziņojumi: 1447

Braucu ar: ВАЗ 2103

Klik

Vienīgi, kādu brīdi "smirdīts" drusku kodīs degunā.
Offline
N53series
15. Jun 2017, 15:19 #18097

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 891

Braucu ar:

Veel jau gaazinieki saviem klientiem vareetu paskaidrot,ka katus tas viss pasaakums nokauj kuda atraak.un,kad izraadiisies,ka ik peec kaafiem 50kkm tie jaamaina,visa ekonomija izkuupees..
Offline
Spok5
15. Jun 2017, 16:10 #18098

Kopš: 06. Sep 2002

Ziņojumi: 1447

Braucu ar: ВАЗ 2103

Vispār jau gāze katiņus nebendē nost vairāk par benzīnu. Galā tāpat HC nāk no abiem. Cits stāts ir tajā, ka ar ar gāzi mazliet vairāk ir jāpakontrolē aizdedzes sistēma un bieži vien līkrocība + iespēja biežāk ieraut defektu, kā dēļ var ieraut trekno, kas ātri savu darbu padara. Ja sausi teorētiski - gāze tur nav pie vainas, bet gan šaize kas nāk komplektā.
Offline
N53series
15. Jun 2017, 16:16 #18099

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 891

Braucu ar:


15 Jun 2017, 16:10:19 @Spok5 rakstīja:
Vispār jau gāze katiņus nebendē nost vairāk par benzīnu. Galā tāpat HC nāk no abiem. Cits stāts ir tajā, ka ar ar gāzi mazliet vairāk ir jāpakontrolē aizdedzes sistēma un bieži vien līkrocība + iespēja biežāk ieraut defektu, kā dēļ var ieraut trekno, kas ātri savu darbu padara. Ja sausi teorētiski - gāze tur nav pie vainas, bet gan šaize kas nāk komplektā.


Kauj gan.deelj taa iemesla,ka gaazes maisiijums ir ar kaartu nepreciizaaks kaa benziina gadiijumaa. Tb,regulaari gaaze sadeg kataa. Un,pat,ja sareguleets ideaali un Lambda=1,taapat kauj nost. Jo cilindru individuaalaas korekcijas aiziet auzaas. Tb,bankas ietvaros lambda ir parriza,bet vienam cilindram taa ir 0.9, otram 1.1. Rezultaataa - dalja degmaisiijuma sadeg katos. Shi ir fundamentaala probleema un nav risinaama ne ar reguleeshanaam,ne luugshanaam.
Offline
Vecais
15. Jun 2017, 16:57 #18100

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1713

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

Nu nu.. nav tik melns VISS kā mālē
Pirms 6. gadiem fātera mersim uzliku propānu un iemetināju jaunus katus(oem bija nokalpojuši uz e95)
Nobraucis uz propānu pa sešiem gadiem ir 320'000km. Kati nav mainīti ik pēc 50tkm.. brauc / lej / brauc

-----------------

4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.m7sport.lv
www.facebook.com/m7sport.lv
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, muldis, noisex, riddler, zzips