Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 95 viesi un 64 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Reinis_m
15. Jun 2017, 14:54 #18081

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1681

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Ir viens lieks cilindriskais balons, no kura ir radusies ideja uzmetināt grillu.

Jautājums - no tā var kaut kā droši izlaist visu gāzi, lai varētu brīvi fleksēt vai tomēr īsti nesanāks?

[ Šo ziņu laboja Reinis_m, 15 Jun 2017, 14:55:17 ]

Offline
Spok5
15. Jun 2017, 15:18 #18082

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1455

Braucu ar: ВАЗ 2103

Klik

Vienīgi, kādu brīdi "smirdīts" drusku kodīs degunā.
Offline
N53series
15. Jun 2017, 15:19 #18083

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 895

Braucu ar:

Veel jau gaazinieki saviem klientiem vareetu paskaidrot,ka katus tas viss pasaakums nokauj kuda atraak.un,kad izraadiisies,ka ik peec kaafiem 50kkm tie jaamaina,visa ekonomija izkuupees..
Offline
Spok5
15. Jun 2017, 16:10 #18084

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1455

Braucu ar: ВАЗ 2103

Vispār jau gāze katiņus nebendē nost vairāk par benzīnu. Galā tāpat HC nāk no abiem. Cits stāts ir tajā, ka ar ar gāzi mazliet vairāk ir jāpakontrolē aizdedzes sistēma un bieži vien līkrocība + iespēja biežāk ieraut defektu, kā dēļ var ieraut trekno, kas ātri savu darbu padara. Ja sausi teorētiski - gāze tur nav pie vainas, bet gan šaize kas nāk komplektā.
Offline
N53series
15. Jun 2017, 16:16 #18085

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 895

Braucu ar:


15 Jun 2017, 16:10:19 @Spok5 rakstīja:
Vispār jau gāze katiņus nebendē nost vairāk par benzīnu. Galā tāpat HC nāk no abiem. Cits stāts ir tajā, ka ar ar gāzi mazliet vairāk ir jāpakontrolē aizdedzes sistēma un bieži vien līkrocība + iespēja biežāk ieraut defektu, kā dēļ var ieraut trekno, kas ātri savu darbu padara. Ja sausi teorētiski - gāze tur nav pie vainas, bet gan šaize kas nāk komplektā.


Kauj gan.deelj taa iemesla,ka gaazes maisiijums ir ar kaartu nepreciizaaks kaa benziina gadiijumaa. Tb,regulaari gaaze sadeg kataa. Un,pat,ja sareguleets ideaali un Lambda=1,taapat kauj nost. Jo cilindru individuaalaas korekcijas aiziet auzaas. Tb,bankas ietvaros lambda ir parriza,bet vienam cilindram taa ir 0.9, otram 1.1. Rezultaataa - dalja degmaisiijuma sadeg katos. Shi ir fundamentaala probleema un nav risinaama ne ar reguleeshanaam,ne luugshanaam.
Offline
Vecais
15. Jun 2017, 16:57 #18086

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1742

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

Nu nu.. nav tik melns VISS kā mālē
Pirms 6. gadiem fātera mersim uzliku propānu un iemetināju jaunus katus(oem bija nokalpojuši uz e95)
Nobraucis uz propānu pa sešiem gadiem ir 320'000km. Kati nav mainīti ik pēc 50tkm.. brauc / lej / brauc

-----------------

4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.m7sport.lv
www.facebook.com/m7sport.lv
Offline
edzhaans
15. Jun 2017, 17:04 #18087

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 6523

Braucu ar: pasūda mazo māsiņu.


15 Jun 2017, 14:54:22 @Reinis_m rakstīja:
Ir viens lieks cilindriskais balons, no kura ir radusies ideja uzmetināt grillu.

Jautājums - no tā var kaut kā droši izlaist visu gāzi, lai varētu brīvi fleksēt vai tomēr īsti nesanāks?

Izlaid gāzi, piepildi ar ūdeni un zāģē.
Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
N53series
15. Jun 2017, 17:26 #18088

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 895

Braucu ar:


15 Jun 2017, 16:57:26 @Vecais rakstīja:
Nu nu.. nav tik melns VISS kā mālē
Pirms 6. gadiem fātera mersim uzliku propānu un iemetināju jaunus katus(oem bija nokalpojuši uz e95)
Nobraucis uz propānu pa sešiem gadiem ir 320'000km. Kati nav mainīti ik pēc 50tkm.. brauc / lej / brauc

Kaads mersis? Kaada tam dzineeja vadiiba? Kaada gada auto- kaadas co normas uz to attiecas?
Shie buutu pamatdati,kas vispaar vajadziigi,lai aptuveni spriestu.
Otrablieta - Tu ar sho teemu nodarbojies profesionaali,attieciigi - Tava teeva auto ir reizes 10 biezhhaak pie kompja sleegts,kaa videejais sagaazeetais.
Es nezinu nevienu (redzeejis esmu simtiem) sagaazeeto,kam check engine nebuutu panelii.. ko taa lampa noziimee,domaaju, Tu zini ne sliktaak par mani..

Bet es noverteeju,ka par manis mineeto konkreto tehnisko problemu neteici preciizi neko.
Offline
Tikai_lasu
15. Jun 2017, 17:33 #18089

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 775

Braucu ar:

Ar gāzi ir tieši tāpat kā ar jebkuru nestandarta lietu. Gāze, tāpat kā, piemēram VEMS, nekad nebūs ideāla, ja pats īpašnieks nav gatavs tajā procesā piedalīties bet grib lai visu viņa vietā izdara citi.

Cits brauc un nemaz nezina, ka kaut ko var vai vajag labāk, cits jājas pats. LFT katram gāzes tankam var piedzīt tikai pats, jo ja grib lai to dara gāznieks tad viņš būtu jāapprec.
Offline
Laoshi
15. Jun 2017, 18:05 #18090

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17819

Braucu ar:

Gāze - tas ir labi. Nauda, sievietes, cieņa, bizness un bamslis.
Offline
VWfans
15. Jun 2017, 18:30 #18091

Kopš: 16. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 2437

Braucu ar: Škoda-Fabia 1.2 2013 un Honda-Jazz 1.3 2017


15 Jun 2017, 17:26:25 @N53series rakstīja:

15 Jun 2017, 16:57:26 @Vecais rakstīja:
Nu nu.. nav tik melns VISS kā mālē
Pirms 6. gadiem fātera mersim uzliku propānu un iemetināju jaunus katus(oem bija nokalpojuši uz e95)
Nobraucis uz propānu pa sešiem gadiem ir 320'000km. Kati nav mainīti ik pēc 50tkm.. brauc / lej / brauc

Kaads mersis? Kaada tam dzineeja vadiiba? Kaada gada auto- kaadas co normas uz to attiecas?
Shie buutu pamatdati,kas vispaar vajadziigi,lai aptuveni spriestu.
Otrablieta - Tu ar sho teemu nodarbojies profesionaali,attieciigi - Tava teeva auto ir reizes 10 biezhhaak pie kompja sleegts,kaa videejais sagaazeetais.
Es nezinu nevienu (redzeejis esmu simtiem) sagaazeeto,kam check engine nebuutu panelii.. ko taa lampa noziimee,domaaju, Tu zini ne sliktaak par mani..

Bet es noverteeju,ka par manis mineeto konkreto tehnisko problemu neteici preciizi neko.


Man Fabijai ir 4.paaudzes gāzes iekārta kopš brīža, kad auto bija 47 tūkst.km nobraukums. Tagad ir 92 tūkst.km. Esmu jau atpelnījis gāzes iekārtas uzstādīšanas izmaksas un ietaupījis papildu 210 eiro. Nekad manai Fabijai nav degusi ,,Check Engine,, lampiņa: viss ir ideāli gan ar benzīnu, gan gāzi braucot. Motors ir 1,2 HTP trīscilindru ar 70 zirgiem un bez turbīnas.
Offline
termcan
15. Jun 2017, 18:47 #18092

Kopš: 22. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 287

Braucu ar:

Tak runa iet par E39 un uz augšu vadību.
Offline
Spok5
15. Jun 2017, 19:06 #18093

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1455

Braucu ar: ВАЗ 2103


Kauj gan.deelj taa iemesla,ka gaazes maisiijums ir ar kaartu nepreciizaaks kaa benziina gadiijumaa. Tb,regulaari gaaze sadeg kataa. Un,pat,ja sareguleets ideaali un Lambda=1,taapat kauj nost. Jo cilindru individuaalaas korekcijas aiziet auzaas. Tb,bankas ietvaros lambda ir parriza,bet vienam cilindram taa ir 0.9, otram 1.1. Rezultaataa - dalja degmaisiijuma sadeg katos. Shi ir fundamentaala probleema un nav risinaama ne ar reguleeshanaam,ne luugshanaam.


Neraksti muļķības. Ja ar dozējošo mehānismu viss ir kārtībā un tas spēj strādāt no dotā impulsa (parasti problēmas ir spējā atvērties un aizvērties laicīgi + izvietojumā), tad nav tur tā neprecizitāte tur tik zvērīga.

Katiņos deg nost tāpēc ka ir aizdedze par vēlu jau pati par sevi, īpaši kruīzā un vidējās slodzēs (ikdiena). Nu un klāt nāk parazīta (gāzes kastes) problēma, kas tupa atkārto to, ko dara benzīna smadzene, savukārt, benzīna smadzene, dodot virsū, piebaro klāt, kas gāzveida degvielai nahren nav vajadzīgs, salīdzinot ar šķidro degvielu. Tieši tāpat kā gāzei nav vajadzīga tik zvērīga motora temperatūras kompensācija.

Es tā ceru, ka nav jāskaidro, cik ātri deg bagāts maisījums pret stehiometriju.

Tas viss ir ārstējams vienā vai otrā veidā, bet bāliņš nav ar mieru par to šaibot. Mogo jāmaksā.
Offline
N53series
15. Jun 2017, 19:08 #18094

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 895

Braucu ar:


15 Jun 2017, 19:06:03 @Spok5 rakstīja:

Kauj gan.deelj taa iemesla,ka gaazes maisiijums ir ar kaartu nepreciizaaks kaa benziina gadiijumaa. Tb,regulaari gaaze sadeg kataa. Un,pat,ja sareguleets ideaali un Lambda=1,taapat kauj nost. Jo cilindru individuaalaas korekcijas aiziet auzaas. Tb,bankas ietvaros lambda ir parriza,bet vienam cilindram taa ir 0.9, otram 1.1. Rezultaataa - dalja degmaisiijuma sadeg katos. Shi ir fundamentaala probleema un nav risinaama ne ar reguleeshanaam,ne luugshanaam.


Neraksti muļķības. Ja ar dozējošo mehānismu viss ir kārtībā un tas spēj strādāt no dotā impulsa (parasti problēmas ir spējā atvērties un aizvērties laicīgi + izvietojumā), tad nav tur tā neprecizitāte tur tik zvērīga.

Katiņos deg nost tāpēc ka ir aizdedze par vēlu jau pati par sevi, īpaši kruīzā un vidējās slodzēs (ikdiena). Nu un klāt nāk parazīta (gāzes kastes) problēma, kas tupa atkārto to, ko dara benzīna smadzene, savukārt, benzīna smadzene, dodot virsū, piebaro klāt, kas gāzveida degvielai nahren nav vajadzīgs, salīdzinot ar šķidro degvielu. Tieši tāpat kā gāzei nav vajadzīga tik zvērīga motora temperatūras kompensācija.

Es tā ceru, ka nav jāskaidro, cik ātri deg bagāts maisījums pret stehiometriju.

Tas viss ir ārstējams vienā vai otrā veidā, bet bāliņš nav ar mieru par to šaibot. Mogo jāmaksā.


Pag, Tu,skjiet,nesaproti,kaa tas ms/msv vada dzineeju. Ja taa,taalaka diskusija ir bezjeedziiga.
Offline
N53series
15. Jun 2017, 19:09 #18095

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 895

Braucu ar:


15 Jun 2017, 18:30:29 @VWfans rakstīja:

15 Jun 2017, 17:26:25 @N53series rakstīja:

15 Jun 2017, 16:57:26 @Vecais rakstīja:
Nu nu.. nav tik melns VISS kā mālē
Pirms 6. gadiem fātera mersim uzliku propānu un iemetināju jaunus katus(oem bija nokalpojuši uz e95)
Nobraucis uz propānu pa sešiem gadiem ir 320'000km. Kati nav mainīti ik pēc 50tkm.. brauc / lej / brauc

Kaads mersis? Kaada tam dzineeja vadiiba? Kaada gada auto- kaadas co normas uz to attiecas?
Shie buutu pamatdati,kas vispaar vajadziigi,lai aptuveni spriestu.
Otrablieta - Tu ar sho teemu nodarbojies profesionaali,attieciigi - Tava teeva auto ir reizes 10 biezhhaak pie kompja sleegts,kaa videejais sagaazeetais.
Es nezinu nevienu (redzeejis esmu simtiem) sagaazeeto,kam check engine nebuutu panelii.. ko taa lampa noziimee,domaaju, Tu zini ne sliktaak par mani..

Bet es noverteeju,ka par manis mineeto konkreto tehnisko problemu neteici preciizi neko.


Man Fabijai ir 4.paaudzes gāzes iekārta kopš brīža, kad auto bija 47 tūkst.km nobraukums. Tagad ir 92 tūkst.km. Esmu jau atpelnījis gāzes iekārtas uzstādīšanas izmaksas un ietaupījis papildu 210 eiro. Nekad manai Fabijai nav degusi ,,Check Engine,, lampiņa: viss ir ideāli gan ar benzīnu, gan gāzi braucot. Motors ir 1,2 HTP trīscilindru ar 70 zirgiem un bez turbīnas.


Tu runaa par vadiibas sisteemu,ko bmw izmantoja pirms 25 gadiem. Turklaat,tev nav ne mazaakaas sajeegas, vai viss ir ideaali.ne mazaakaas. Un ne mazaakas sajeegas,kaadaa staavoklii tas kats ir..
Offline
kurils
15. Jun 2017, 21:01 #18096

Kopš: 27. Mar 2013

Ziņojumi: 563

Braucu ar:


14 Jun 2017, 11:59:07 @kurils rakstīja:
lieta tada, jamaina mašinai iepludnieks. bet stav virsu gaze. vai ir kads kas pardaugava nodarbojas ar gazem? iedotu abus kolektorus nonemtus, gan veco gan jauno. vienkarsi vajag smuki salikt stucerishus jaunaja kolektora, lai nesuc gaisu klat, utt. negribas pasam chakareties un aplauzties pectam, ka piesuc gaisu. ja kas bmw 6cyl plastmasa kolektors.
Offline
kurlis
16. Jun 2017, 01:56 #18097

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2908

Braucu ar: ķieģeli

Pizģets, Kuril, cilvēki man met PM. Kādam ir jāmaina nikneims
Offline
N53series
16. Jun 2017, 12:40 #18098

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 895

Braucu ar:

Shodienas piemeers. N52 ar gaazi.
Taatad: dzineejs tiek noadapteets uz benziinu. Skats ideaals.
Iesleedzot gaazi,kalibreeshanas laikaa tuksgaitaa 2 reizes integratori sasniedz +30% un tiek forseeti paarrakstiits adaptaaciju diapazons. Jauno diapazonu neredzedzu,jo tas tiek upgreidots paaris..piecu min laikaa.
Peec dubultaas paarrakstiishanas vrodji gaazes softs iemet diapazona "viduu" un uzskata,ka ir nokalibreejis.
Patiesiibaa adaptaaciju diapazons ir aizdziits vienaa galaa,absoluutajos ciparos var buut 30..50% prom no viduspunkta.
Rezultaataa - tikliidz kaa shis diapazons tiks bisku + paarsniegts,buus trim kljuudas.
Paarsleedzoties starp degvielaam - tads razbalanss,ka.. nu,viss slikti.
Lieki piebilst,ka shis viss nevienu no gaaziniekiem neinteresee.
Cilindru efektivitaate uz gaazi - kaa kaiminju dzeeraajam Vasjam nopuvushie zobi,kovergjeet nemeegjina. Kaut vrodji sprauslu signaali panjemti un redzami no visaam sprauslaam.
Kaadam ir kas konstruktiivs oponeejams?

[ Šo ziņu laboja N53series, 16 Jun 2017, 12:41:37 ]

Offline
Tikai_lasu
16. Jun 2017, 13:58 #18099

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 775

Braucu ar:

Es gan neko nesaprotu, bet tu gāzes kompim pieslēdzies, un saliki līkni pēc trimiem? Jeb gaidi lai viņš pats automātiski to izdara? Kā gan viņš pats to varētu izdarīt, ja darot aizpeld tie trimi?
Offline
N53series
16. Jun 2017, 14:11 #18100

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 895

Braucu ar:


16 Jun 2017, 13:58:15 @Tikai_lasu rakstīja:
Es gan neko nesaprotu, bet tu gāzes kompim pieslēdzies, un saliki līkni pēc trimiem? Jeb gaidi lai viņš pats automātiski to izdara? Kā gan viņš pats to varētu izdarīt, ja darot aizpeld tie trimi?


P.s. luuk,Tavs jautaajums tieshi desmitniekaa!!!

Vot,es labpraat palasiitu to,ko saka tie,kas saprot

Gaazes kompi reguleeja gaazes specs. Tiesa gan, msv adaptaaciju un trimu veertiibas,kljuudu esamiiba vinju neintereseeja.
Lambdu arii vechirm nav ar ko nomeeriit/redzeet.

[ Šo ziņu laboja N53series, 16 Jun 2017, 14:16:05 ]

Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, muldis, noisex, riddler, zzips