Online

Pašreiz BMWPower skatas 65 viesi un 41 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
arba
20. Jun 2019, 11:29 #4201

Kopš: 19. Jun 2007

Ziņojumi: 539

Braucu ar: AR gtv 1975, AR Giulia

Jus esat lasijusi rupnicas rekomendacijas vispar ?
Pedejiem 3 auto , kas man bijusi rekomnedetais mainas intervals 20-30 , bet visiem ir piebilde - lietojot smagos apstaklos 10 !!!!
Ir ari paskaidrojums , kas ir smagi apstakli - pilseta !!!!!
Auto dazadu razotaju !
Diviem piebilde, ne retak ka 1x gada !
Auksta iedarbinasana , nobrauksana 5 km korkos ar aukstu dzineju , tuksgaita, pec 9 h atkal iedarbinasan un atkal 5-10 km ir ipasi smagi apstakli !!!!
Offline
amons
20. Jun 2019, 11:32 #4202

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 570

Braucu ar: 320


20 Jun 2019, 11:29:27 @arba rakstīja:
Jus esat lasijusi rupnicas rekomendacijas vispar ?
Pedejiem 3 auto , kas man bijusi rekomnedetais mainas intervals 20-30 , bet visiem ir piebilde - lietojot smagos apstaklos 10 !!!!
Ir ari paskaidrojums , kas ir smagi apstakli - pilseta !!!!!
Auto dazadu razotaju !
Diviem piebilde, ne retak ka 1x gada !
Auksta iedarbinasana , nobrauksana 5 km korkos ar aukstu dzineju , tuksgaita, pec 9 h atkal iedarbinasan un atkal 5-10 km ir ipasi smagi apstakli !!!!


Iekopē lūdzu tekstu no kāda ražotāja manuāla kur pilsēta ir definēta kā īpaši smagi apstākļi
Offline
cipargalva
20. Jun 2019, 11:35 #4203

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 3521

Braucu ar: quattro


19 Jun 2019, 14:18:42 @bertons rakstīja:
diivanu eksperti, iemaacaties motora darba stundas


Kā tu mēri savam RS motora darba stundas?
Offline
filips77
20. Jun 2019, 11:40 #4204

Kopš: 20. Jun 2019

Ziņojumi: 6

Braucu ar:

vw masinas (no ~2007) ir eļļas kvalitātes sensori. tie burtiski nenovērtē kvalitāti, bet tikai aprēķina konkrētus parametrus, ja ir jāmaina eļļu agrāk nekā 30 000km.

Angliski

VW Petrol engines determining the service intervals:

1. Distance travelled
2. Fuel consumption
3. Oil temperature

Evaluation of distance travelled with the fuel consumed during this time and the associated oil temperature curve results in engine oil wear cause by thermal load.

If the conditions for service pre-warning or
service are met, the display is activated

VW diesel engines determining the service intervals:

1. Oil temperature
2. Engine speed rpm
3. Engine load % or l/h
4. Distance travelled

“Thermal load“ distance comparison value* in metres is obtained by comparing the input parameters oil temperature and engine speed with the “Thermal oil load“ map.

Similarly, the input parameters “Engine speed“ and engine load are compared with the “Soot load" map. This obtains a distance comparison value** of “Soot load“ in metres.

The two distance comparison values and the
direct distance travelled parameter are added in 3 separate memories (non-volatile).From these three values ant the rate, the control unit calculates the residual distance to the next service.

If the conditions for service pre-warning or
service are met, the display is activated.

[ Šo ziņu laboja filips77, 20 Jun 2019, 11:41:08 ]

Offline
jurkalpg
20. Jun 2019, 11:47 #4205

Kopš: 13. Nov 2017

Ziņojumi: 287

Braucu ar:

Viss ir skaisti, tikai atceraties, ka auto pārdevējs grib, lai auto noiet garantijas laiku, nevis 20 gadus..
Offline
RR04
20. Jun 2019, 11:50 #4206

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 1230

Braucu ar: Nofleksētu jumtu


20 Jun 2019, 11:32:50 @amons rakstīja:

Iekopē lūdzu tekstu no kāda ražotāja manuāla kur pilsēta ir definēta kā īpaši smagi apstākļi

Tu tak esi zābaks
Offline
amons
20. Jun 2019, 12:23 #4207

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 570

Braucu ar: 320


20 Jun 2019, 11:47:36 @jurkalpg rakstīja:
Viss ir skaisti, tikai atceraties, ka auto pārdevējs grib, lai auto noiet garantijas laiku, nevis 20 gadus..

Bet tu saproti to ka normālās Eiropas valstīs neviens arī pēc garantijas beigām nemaina eļļu pēc saviem ieskatiem ik katrus 10k km? Visas mašīnas kas nāk no Eiropas lielākoties ir tikušas apkalpotas ar tiem ražotāja norādītajiem intervāliem ilgstoši. Tāpēc uz ceļiem šobrīd nav 15+ gadus vecas mašīnas?
Offline
toyokawa
20. Jun 2019, 12:29 #4208

Kopš: 09. Oct 2009

Ziņojumi: 233

Braucu ar:


20 Jun 2019, 00:28:35 @kkas rakstīja:

19 Jun 2019, 23:30:31 @Amakatanav rakstīja:


Masteram mainam ik pa 30k.. nu 460k noripojis un vēl ripinās..


Nu powera experti saka ka pie 150k ar tādu intervālu 99,99% vajadzēja būt kapiem



Ir Master ar 613 k km. Eļļas ik pa 30 k km un ar dzinēju viss labi.
Offline
Mikels
20. Jun 2019, 12:35 #4209

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 3252

Braucu ar: cieņu


20 Jun 2019, 12:23:26 @amons rakstīja:

20 Jun 2019, 11:47:36 @jurkalpg rakstīja:
Viss ir skaisti, tikai atceraties, ka auto pārdevējs grib, lai auto noiet garantijas laiku, nevis 20 gadus..

Bet tu saproti to ka normālās Eiropas valstīs neviens arī pēc garantijas beigām nemaina eļļu pēc saviem ieskatiem ik katrus 10k km? Visas mašīnas kas nāk no Eiropas lielākoties ir tikušas apkalpotas ar tiem ražotāja norādītajiem intervāliem ilgstoši. Tāpēc uz ceļiem šobrīd nav 15+ gadus vecas mašīnas?

Diezvai īstais iemesls kāpēc R-eiropā nav uz ceļiem 15+ gadus vecas mašīnas ir lieli eļļas maiņas intervāli

[ Šo ziņu laboja Mikels, 20 Jun 2019, 12:36:00 ]

Offline
bertons
20. Jun 2019, 12:37 #4210

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 22996

Braucu ar: RS5


20 Jun 2019, 11:35:42 @cipargalva rakstīja:

19 Jun 2019, 14:18:42 @bertons rakstīja:
diivanu eksperti, iemaacaties motora darba stundas


Kā tu mēri savam RS motora darba stundas?


aizpildu borta zhurnaalu
Offline
Automaniaks
20. Jun 2019, 12:40 #4211

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2428

Braucu ar: W168


20 Jun 2019, 12:35:42 @Mikels rakstīja:

20 Jun 2019, 12:23:26 @amons rakstīja:

20 Jun 2019, 11:47:36 @jurkalpg rakstīja:
Viss ir skaisti, tikai atceraties, ka auto pārdevējs grib, lai auto noiet garantijas laiku, nevis 20 gadus..

Bet tu saproti to ka normālās Eiropas valstīs neviens arī pēc garantijas beigām nemaina eļļu pēc saviem ieskatiem ik katrus 10k km? Visas mašīnas kas nāk no Eiropas lielākoties ir tikušas apkalpotas ar tiem ražotāja norādītajiem intervāliem ilgstoši. Tāpēc uz ceļiem šobrīd nav 15+ gadus vecas mašīnas?

Diezvai īstais iemesls kāpēc R-eiropā nav uz ceļiem 15+ gadus vecas mašīnas ir lieli eļļas maiņas intervāli

Tu nesaprati... ja jau viss tik slikti, tad tie auto jau būtu izgāztuvēs, nevis brauktu pie mums pa ceļiem. Kaut kā pie mums brauc maz tie labie 80 gadu motori, bet pilnas ielas ar vāciešu nopistajiem auto, ka eļļas mainītas pa 30k km un viss tur ir tik slikti...
Offline
ATB
20. Jun 2019, 13:27 #4212

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4381

Braucu ar: ♛ E61 535d ♛

Tas nav nekas jauns. Jau 60-70 gados raźotāji centās auto pataisīt par "katru gadu jaunu" preci
Offline
Automaniaks
20. Jun 2019, 13:35 #4213

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2428

Braucu ar: W168

Kurš tad grib braukt ar 1 auto visu mūžu?
Offline
Mizx
20. Jun 2019, 14:45 #4214

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3245

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


20 Jun 2019, 13:35:40 @Automaniaks rakstīja:
Kurš tad grib braukt ar 1 auto visu mūžu?
Ar to jau arī sapņu auto atšķiras no darba auto. Ar vienu gribas braukt visu mūžu, otru gribas mainīt reizi gadā.

[ Šo ziņu laboja Mizx, 20 Jun 2019, 14:45:57 ]

Offline
kkas
20. Jun 2019, 17:17 #4215

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 5798

Braucu ar: zviedru ledusskapi

Experti, bet nakujam tad mans auto ar 200k, kuram eļļa mainīta ik pa 30k, vēl brauc? Paveicās vnk vai kuru katru brīdi būs kapi?
Offline
bertons
20. Jun 2019, 17:25 #4216

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 22996

Braucu ar: RS5

jo tu pa kreiso joslu uz 40 velcies, kaa jau kaartiigs volvists, bet not miizings, driiz arii tavi kapi pienaaks
Offline
Tune-L
20. Jun 2019, 19:30 #4217

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 18601

Braucu ar: BMW 5GT, BMW 3GT, Volvo V50 R-Design


20 Jun 2019, 17:17:58 @kkas rakstīja:
Experti, bet nakujam tad mans auto ar 200k, kuram eļļa mainīta ik pa 30k, vēl brauc? Paveicās vnk vai kuru katru brīdi būs kapi?


Mums ir dažāda izpratne par jēdzienu "brauc"!

-----------------
Brīvību Palestīnai!

https://ok.ru/video/291793015196

Offline
Arsmens
20. Jun 2019, 19:45 #4218

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 9887

Braucu ar: brūnišķīgu auto


20 Jun 2019, 17:25:40 @bertons rakstīja:
jo tu pa kreiso joslu uz 40 velcies, kaa jau kaartiigs volvists, bet not miizings, driiz arii tavi kapi pienaaks
tu uzmanīgi ar tiem vēlējumiem, var gadīties tā ka tevi eļļas maiņas neručīs
However, there is a stark difference between the bestselling ranks and engine reliability ranks of Audi. According to a research, 1 in every 27 engines of Audi fails. This means that every 27th car built by Audi is going to go through engine failure. Quite a ratio!
:dasauto2:
Offline
bertons
20. Jun 2019, 19:59 #4219

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 22996

Braucu ar: RS5

nejau V8 atmo
Offline
smudo
20. Jun 2019, 20:34 #4220

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1587

Braucu ar:

RS4 V8 ir samērā droši, par ko var pārliecināties veicot nelielu search google (tie dzinēji ir jau 10+ gadi ražošanā). Man bijušai kolēģis ar tādu nobraucis vairāk kā 200k km un auto jau ir pāris 250k km un dzinējs nav izjucis. Ir pāris lietas, kam jāpievērš uzmanība, bet kopumā pie relatīvi neliela nobraukuma noteikti nebūtu jāuztraucas par būtiskām dzinēja problēmām. Tam auto uzlikt visus jaunus OEM bremžu diskus un klučus var sanākt tik, cik vecākam auto citu dīzeļdzinēju pēc ķēdes trūkšanas iesvapot.

Lielākās problēmas bija pirmo paaudžu tsi dzinējiem, bet arī kādu laiku tas jau ir atrisināts.
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, noisex, zzips