Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 65 viesi un 34 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Nixx
14. Apr 2019, 15:32 #4181

Kopš: 20. Apr 2017

Ziņojumi: 641

Braucu ar:


14 Apr 2019, 15:21:51 @bertons rakstīja:
Ieliec labaak apreekjinu vai tas vispaar atmaksaajas ja saliidzina traktora/biidelja cenu vs elektro


Kas cilvēkiem liek domāt, ka elektro auto ir lai iepistu monētu

Ar to mašīnu ir forši braukt
Un nav dārgi arī
Offline
Nixx
14. Apr 2019, 15:35 #4182

Kopš: 20. Apr 2017

Ziņojumi: 641

Braucu ar:


14 Apr 2019, 15:04:07 @joberis rakstīja:
paldies! principa ar 150km diena pilniba pietiktu - tada gadijuma pat pie biroja vai majas var mierigi paspet saladet un €2/100km skiet labs raditajs



Man ir 11 kW wallbox. Vasarā tas dod iekšā 100 km stundā. T.i. Stunda pie kontakta dos 100 km nobraukumu.
Ziemā vari rēķināt, ka vajadzēs turēt pie kontakta 2 stundas, lai varētu nobraukt 100 km
Offline
joberis
14. Apr 2019, 19:20 #4183

Kopš: 01. Feb 2019

No: Jūrmala

Ziņojumi: 50

Braucu ar: X5 | X4

ideali paldies par atsauksmi!
Offline
bertons
14. Apr 2019, 19:39 #4184

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 22520

Braucu ar: RS-tron


14 Apr 2019, 15:32:31 @Nixx rakstīja:

14 Apr 2019, 15:21:51 @bertons rakstīja:
Ieliec labaak apreekjinu vai tas vispaar atmaksaajas ja saliidzina traktora/biidelja cenu vs elektro


Kas cilvēkiem liek domāt, ka elektro auto ir lai iepistu monētu

Ar to mašīnu ir forši braukt
Un nav dārgi arī


Forshi ir braukt ar V8 nejau tosteri
Offline
fujaks
14. Apr 2019, 23:35 #4185

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2809

Braucu ar: prātu


05 Jan 2019, 16:37:20 @martins1111 rakstīja:
Vw Amarok 3.0TDI V6 Aventura
7000km - AdBlue un degviela jaapielej


Viss tas pats.
9k noskrējiens.
Pie 6k tika pieliets 1. Litrs eļļas.
Lukturi kratās kā MTZ,
Pagrieziens uz spārna aizsvīdis.
Rij 10 litrus uz simtu vidēji.
Pa šoseju uz Latgali kruizā uz 90 var izspiest 8.5 litrus
Brauc dinamiski un visur kur acis rāda.
Ceru, ka degvielas patēriņu izdosies samazināt uzliekot vāku vai žalūziju.
Braukšanas prieks 9/10

Ja kādam ir pieredze, padalieties par patēriņu un vāku.

Offline
arba
15. Apr 2019, 08:58 #4186

Kopš: 19. Jun 2007

Ziņojumi: 340

Braucu ar: AR gtv 1975, AR Giulia

Tas auto taču sxver 3.0 t !!!
viņam jātērē 2 x vairāk kā golfam
Offline
kkas
15. Apr 2019, 08:58 #4187

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 5247

Braucu ar: zviedru ledusskapi

Pie 6k tika pieliets 1. Litrs eļļas.


Online
Indo
15. Apr 2019, 09:59 #4188

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3940

Braucu ar: VAG Mk7 DSG7, CBF1000 un lodāmuru pa plati


15 Apr 2019, 08:58:37 @kkas rakstīja:
Pie 6k tika pieliets 1. Litrs eļļas.





Pieslīpēsies

Offline
kkas
15. Apr 2019, 10:08 #4189

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 5247

Braucu ar: zviedru ledusskapi

DPF ar labāk reģenerēsies un ilgāk kalpos
Online
muldis
15. Apr 2019, 10:18 #4190

Kopš: 26. Nov 2002

Ziņojumi: 99

Braucu ar: НАМ НЕ НУЖНО ЖЕНСКОЙ ПИСИ, МЫ ЕБ@МСЯ С МИТСУБИСИ

tiguanam nebija antifrizs daliets piem
nebrinitos pa matorellu ari
Online
Indo
15. Apr 2019, 10:27 #4191

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3940

Braucu ar: VAG Mk7 DSG7, CBF1000 un lodāmuru pa plati


09 Mar 2019, 21:19:54 @Modrs rakstīja:

Šodien sanāca aplūkot B7 pasātu 1.4tsi + dsg7. Tur vēl lielāks černis zem eļļas korķa.

šis te downsizing + longlife ir pilnīgs čau



C'mon! Kurš ar vienu eļļu brauc 30t km? Jau pēc 15t km tai eļļai ir pipec. Longlife, ibiom.

Es 1.4tsi mainu no 10-12tkm un viss čotka, piekam, pēc ~7t ir jāpilej kāds pusstops. Kolēģis maina ik pēc 30t km, un pie 90 000 nobraukuma motors jedrit cik skaļš palicis.


Btw, manam darba wolfam 1.4/dsg7/150 @70t km sajūga maiņa.

[ Šo ziņu laboja Indo, 15 Apr 2019, 10:29:47 ]

Offline
cipargalva
15. Apr 2019, 10:29 #4192

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 3012

Braucu ar: quattro

Par antifrīzu tā laikam VW grupai tāda īpatnība.
Trīs no četriem vagiem arī bija jāpielej. Yetijs, Octavia un viens Golfs. Pasātiem it kā bija ok. Kā nekā biznesa klase
Offline
kkas
15. Apr 2019, 10:34 #4193

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 5247

Braucu ar: zviedru ledusskapi

Nevis īpatnība, bet izmaksu optimizācija. Vācu kvalitāte...
Online
cmax
15. Apr 2019, 10:39 #4194

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 342

Braucu ar:


14 Apr 2019, 23:35:24 @fujaks rakstīja:

05 Jan 2019, 16:37:20 @martins1111 rakstīja:
Vw Amarok 3.0TDI V6 Aventura
7000km - AdBlue un degviela jaapielej


Viss tas pats.
9k noskrējiens.
Pie 6k tika pieliets 1. Litrs eļļas.
Lukturi kratās kā MTZ,
Pagrieziens uz spārna aizsvīdis.
Rij 10 litrus uz simtu vidēji.
Pa šoseju uz Latgali kruizā uz 90 var izspiest 8.5 litrus
Brauc dinamiski un visur kur acis rāda.
Ceru, ka degvielas patēriņu izdosies samazināt uzliekot vāku vai žalūziju.
Braukšanas prieks 9/10

Ja kādam ir pieredze, padalieties par patēriņu un vāku.



Uz kādiem riteņiem Tev viņš stāv? Sanāca pabraukties ar tādu uz R19 un tas bija vāks kā viņš kratījās pa granteni un tipisko LV asfaltu.
Dinamika un patēriņš gan priekš tāda apjoma auto
Offline
daticho
15. Apr 2019, 10:58 #4195

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 9723

Braucu ar: IS-15

Kāds varētu padalīties ar B8 pasūda kalpošanu, incē tieši dīzelis un 140Kwtīgais + 4motion, ir kādi brīnumi utt?
Offline
fujaks
15. Apr 2019, 11:10 #4196

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2809

Braucu ar: prātu


15 Apr 2019, 10:39:17 @cmax rakstīja:

14 Apr 2019, 23:35:24 @fujaks rakstīja:

05 Jan 2019, 16:37:20 @martins1111 rakstīja:
Vw Amarok 3.0TDI V6 Aventura
7000km - AdBlue un degviela jaapielej


Viss tas pats.
9k noskrējiens.
Pie 6k tika pieliets 1. Litrs eļļas.
Lukturi kratās kā MTZ,
Pagrieziens uz spārna aizsvīdis.
Rij 10 litrus uz simtu vidēji.
Pa šoseju uz Latgali kruizā uz 90 var izspiest 8.5 litrus
Brauc dinamiski un visur kur acis rāda.
Ceru, ka degvielas patēriņu izdosies samazināt uzliekot vāku vai žalūziju.
Braukšanas prieks 9/10

Ja kādam ir pieredze, padalieties par patēriņu un vāku.



Uz kādiem riteņiem Tev viņš stāv? Sanāca pabraukties ar tādu uz R19 un tas bija vāks kā viņš kratījās pa granteni un tipisko LV asfaltu.
Dinamika un patēriņš gan priekš tāda apjoma auto


R20 Uz ziemenēm ziemā bija puslīdz ok, ja piedomā pie braukšanas, vasarā ar vasarenēm ir triceklis kamēr nepiekrauj kravas kasti, toties tas skapis mazāk līgojas. Skaidrs, ka ziemas sezonai jāmeklē R17 vai R18, citādi nevar izmantot auto potenciālu.
Offline
968-jk
16. Apr 2019, 16:41 #4197

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8282

Braucu ar: 30niekiem

'18.g. 2.0 Insignia pie 3.5k izmeta kļūdu. Dīleris domāja, ka gāzes pedālis, jo uz to atsaukums, bet vaina NOX sensorā.
'17.g. 145zs pasažieru Vivaro pie 53k km pazuda pulkstenis. Pārstartēju ekrānu, bet neparādījās. Citu sūdzību arī nav. Dīvaini, ka kolēģim arī šis pats pulkstenis pazuda nedēļu iepriekš tikai ~42k nobraukums.
Offline
ausux
16. Apr 2019, 16:49 #4198

Kopš: 18. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 789

Braucu ar: četrriteni.


16 Apr 2019, 16:41:23 @968-jk rakstīja:
'18.g. 2.0 Insignia pie 3.5k izmeta kļūdu. Dīleris domāja, ka gāzes pedālis, jo uz to atsaukums, bet vaina NOX sensorā.
'17.g. 145zs pasažieru Vivaro pie 53k km pazuda pulkstenis. Pārstartēju ekrānu, bet neparādījās. Citu sūdzību arī nav. Dīvaini, ka kolēģim arī šis pats pulkstenis pazuda nedēļu iepriekš tikai ~42k nobraukums.


Par pulksteni.. Man ar tas pats bija. Vajag pie dīlera vai pašam atjaunot softu navigācijas sistēmai uz jaunāko. Saistīts ar "The GPS 2019 Week Rollover" problēmu.

17`gada Trafic. Pie 40k km pa garantiju samainītas atsaites un kaut kādas bukses priekšā.
Pamanīts, ka mitrs viens no priekšas amīšiem. Tam gan garantija vairs nav (tip līdz 30k km tikai.)

Vēl pirms tam mainīta stūres lenta pa garantiju, jo nestrādāja kruīzs.

[ Šo ziņu laboja ausux, 16 Apr 2019, 16:51:32 ]

Offline
Damn
16. Apr 2019, 17:29 #4199

Kopš: 24. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10432

Braucu ar:


15 Apr 2019, 10:27:03 @Indo rakstīja:
C'mon! Kurš ar vienu eļļu brauc 30t km? Jau pēc 15t km tai eļļai ir pipec. Longlife, ibiom.



Gan jau 90% pirmie jauna auto īpašnieki. (Ja auto apkopēs tā paredzēts)
Offline
kurbuls
16. Apr 2019, 19:30 #4200

Kopš: 11. Apr 2008

Ziņojumi: 722

Braucu ar: V8


15 Apr 2019, 10:39:17 @cmax rakstīja:

14 Apr 2019, 23:35:24 @fujaks rakstīja:

05 Jan 2019, 16:37:20 @martins1111 rakstīja:
Vw Amarok 3.0TDI V6 Aventura
7000km - AdBlue un degviela jaapielej


Viss tas pats.
9k noskrējiens.
Pie 6k tika pieliets 1. Litrs eļļas.
Lukturi kratās kā MTZ,
Pagrieziens uz spārna aizsvīdis.
Rij 10 litrus uz simtu vidēji.
Pa šoseju uz Latgali kruizā uz 90 var izspiest 8.5 litrus
Brauc dinamiski un visur kur acis rāda.
Ceru, ka degvielas patēriņu izdosies samazināt uzliekot vāku vai žalūziju.
Braukšanas prieks 9/10

Ja kādam ir pieredze, padalieties par patēriņu un vāku.



Uz kādiem riteņiem Tev viņš stāv? Sanāca pabraukties ar tādu uz R19 un tas bija vāks kā viņš kratījās pa granteni un tipisko LV asfaltu.
Dinamika un patēriņš gan priekš tāda apjoma auto


Amaroks 3,0V6 (190kw) 27 000.
Patēriņš: 9,0 - 9,5 ārpus pilsētas.Velkoties var dabūt arī 8,4. Pilsētā nebraucu, jo tas man lauku - medību auto.
- salona ventilatora stiprums- kā ienāk prātā.
- tas pats ar audio skaļumu
- parkinga sensori strādā visu laiku (arī ja neitrālajā vai P)
- uz 19" paciets, ar 18" nedaudz labāk
- sānu pagriezieni aizsvīduši
- tuvās, tālās gaismas - mēsli.

Citādi ļoti labs darba vāģis.
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, muldis, noisex, zzips