Online

Pašreiz BMWPower skatas 61 viesi un 37 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
jurkalpg
18. Jun 2019, 14:02 #4181

Kopš: 13. Nov 2017

Ziņojumi: 287

Braucu ar:


18 Jun 2019, 12:50:01 @elbruss rakstīja:
Es apsolu, ka iepostēšu te, ja manam auto kaut kas notiks ar motoru (pie kā varētu būt vainīga eļļa). Līdz šim 2.0TDI iet 8 gadus un eļļa tiek mainīta ik pēc 30K (protams tiek izmantota "longlife" ). Tuvojas 200K un motors rūc kā bitīte, starp maiņām eļļa ne reizi nav papildināta, dūmainība 0.01 pēc CSDD.

Loģiski sanāk Tu maini x1 gadā eļļu
Offline
Zeds
18. Jun 2019, 20:54 #4182

Kopš: 15. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1849

Braucu ar: E46


18 Jun 2019, 12:50:01 @elbruss rakstīja:

18 Jun 2019, 12:24:17 @soulfreak rakstīja:
Eļļas maiņa pie 10k km vai 1x gadā (ja zem 10k km). Motors jau novilks to garantijas laiku ar LL eļļu, bet neko vairāk jau arī nenodzīvos. Klimats, putekļi, īsās distances etc... nesapņojiet par VW rekomendācijām par reizi 2 gados un 30k km


Es apsolu, ka iepostēšu te, ja manam auto kaut kas notiks ar motoru (pie kā varētu būt vainīga eļļa). Līdz šim 2.0TDI iet 8 gadus un eļļa tiek mainīta ik pēc 30K (protams tiek izmantota "longlife" ). Tuvojas 200K un motors rūc kā bitīte, starp maiņām eļļa ne reizi nav papildināta, dūmainība 0.01 pēc CSDD.


Principā tas pats 2.0 TDI raudi. Visus 12 gadus mainīta ik pa 25-30k. Nav jāpielej, dūmainības nav. 280km uz tablo.
Offline
Ksneps
18. Jun 2019, 22:56 #4183

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 914

Braucu ar:

Par to kādēļ jaunie dzinēji ēd eļļu. Faking VAG ar pieminēts:

Video
Offline
zubex
19. Jun 2019, 00:09 #4184

Kopš: 18. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1019

Braucu ar: melnu Vitamīnu


18 Jun 2019, 20:54:39 @Zeds rakstīja:

18 Jun 2019, 12:50:01 @elbruss rakstīja:

18 Jun 2019, 12:24:17 @soulfreak rakstīja:
Eļļas maiņa pie 10k km vai 1x gadā (ja zem 10k km). Motors jau novilks to garantijas laiku ar LL eļļu, bet neko vairāk jau arī nenodzīvos. Klimats, putekļi, īsās distances etc... nesapņojiet par VW rekomendācijām par reizi 2 gados un 30k km


Es apsolu, ka iepostēšu te, ja manam auto kaut kas notiks ar motoru (pie kā varētu būt vainīga eļļa). Līdz šim 2.0TDI iet 8 gadus un eļļa tiek mainīta ik pēc 30K (protams tiek izmantota "longlife" ). Tuvojas 200K un motors rūc kā bitīte, starp maiņām eļļa ne reizi nav papildināta, dūmainība 0.01 pēc CSDD.


Principā tas pats 2.0 TDI raudi. Visus 12 gadus mainīta ik pa 25-30k. Nav jāpielej, dūmainības nav. 280km uz tablo.

Jauns pirkts Domeikss Viano 3.0 V6 Diesel, 2009.gada. Eļļas maiņa ik pēc 24k. Visas tehniskās bez aizrādījumiem. 240km nobraukts, motors strādā lieliski.
Offline
amons
19. Jun 2019, 11:50 #4185

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 570

Braucu ar: 320


19 Jun 2019, 00:09:38 @zubex rakstīja:

18 Jun 2019, 20:54:39 @Zeds rakstīja:

18 Jun 2019, 12:50:01 @elbruss rakstīja:

18 Jun 2019, 12:24:17 @soulfreak rakstīja:
Eļļas maiņa pie 10k km vai 1x gadā (ja zem 10k km). Motors jau novilks to garantijas laiku ar LL eļļu, bet neko vairāk jau arī nenodzīvos. Klimats, putekļi, īsās distances etc... nesapņojiet par VW rekomendācijām par reizi 2 gados un 30k km


Es apsolu, ka iepostēšu te, ja manam auto kaut kas notiks ar motoru (pie kā varētu būt vainīga eļļa). Līdz šim 2.0TDI iet 8 gadus un eļļa tiek mainīta ik pēc 30K (protams tiek izmantota "longlife" ). Tuvojas 200K un motors rūc kā bitīte, starp maiņām eļļa ne reizi nav papildināta, dūmainība 0.01 pēc CSDD.


Principā tas pats 2.0 TDI raudi. Visus 12 gadus mainīta ik pa 25-30k. Nav jāpielej, dūmainības nav. 280km uz tablo.

Jauns pirkts Domeikss Viano 3.0 V6 Diesel, 2009.gada. Eļļas maiņa ik pēc 24k. Visas tehniskās bez aizrādījumiem. 240km nobraukts, motors strādā lieliski.

Protams ka jebkurš servisnieks ar putām uz lūp\am stāstīs ka eļļa ir jāmaina ik pēc 10k. Tā taču viņiem viegla peļņa.
Lielākā daļa no jums brauc ar autiņiem kam garantijas laikā un visdrīzāk arī pēc tās, eļļa ir mainīta krietni retāk par 10k. Ja nemaldos jau E46 eļļas maiņas intervāls bija 20k km.
Offline
F50
19. Jun 2019, 12:38 #4186

Kopš: 02. Jul 2016

Ziņojumi: 1733

Braucu ar: Nacionālo Populismu

20k ir ražotāja rekomendētais vidējam lietotājam

Ja tu bliez pa bāni tos 20k tad poh, maini kautvai pēc 30-40k

Ja tu gāzē no luksofora līdz luksoforam un sēdi korķī tos 20k, tad labāk tomēr 10k intervālu ievērot, vismaz
Offline
zzips
19. Jun 2019, 12:45 #4187

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28173

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

KIA Proceed kāds jau ir paspējis pielietot?

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
amons
19. Jun 2019, 14:04 #4188

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 570

Braucu ar: 320


19 Jun 2019, 12:38:50 @F50 rakstīja:
20k ir ražotāja rekomendētais vidējam lietotājam

Ja tu bliez pa bāni tos 20k tad poh, maini kautvai pēc 30-40k

Ja tu gāzē no luksofora līdz luksoforam un sēdi korķī tos 20k, tad labāk tomēr 10k intervālu ievērot, vismaz

BMW savās rekomendācijās gan raksta nedaudz savādāk...
Gan par maiņas intervālu ar ''mazu nobraukumu gada laikā'', gan par visu pārējo.

Te būs angliski intresanta informācija:

BMW NA recently (effective September 1, 2010) revised their Maintenance Program Annual Low-mileage and Customer Pay Additional Engine Oil Changes policy. SIB 01 04 10, dated August 2010, supersedes SIB 00 04 01, dated September 2001.

SUBJECT: BMW Maintenance Program Annual Low-mileage and Customer Pay Additional Engine Oil Changes
MODEL
All with Service Interval Indicator Systems (SIA or CBS), excluding diesel engine models
PROCEDURE
This bulletin outlines the new requirements for the annual low-mileage engine oil change on gasoline engine models effective September 1, 2010.
In order to perform an annual low-mileage oil change and receive payment under the BMW Maintenance Program, the following criteria must be met:
* At least one full year must have passed since the original in-service date (listed in DCSnet) or the date of the last engine oil change; and
* The vehicle must have been driven 6,000 miles or less.
Note: The sixty-day rule (as defined in the BMW Maintenance Program Center Operations Manual) does not apply to the annual low-mileage oil change. Additional vehicle fluids and/or additives top-ups cannot be claimed with this service, e.g., washer fluid.
INFORMATION
The original annual low-mileage engine oil change criteria established in 2001 was partially based on the use of mostly mineral-based (non-synthetic) engine oils.
Due to advancements in engine oil research and technology, combined with the use of synthetic or synthetic blend engine oils in BMW vehicles, the criteria for performing an annual low-mileage engine oil change have been reevaluated.
The new engine oils used in BMW vehicles:
* Are more thermally stable
* Contain fewer contaminants (such as sulfur and nitrogen)
* Incorporate various additives that help oil performance (such as detergents, rust and corrosion inhibitors, antioxidants, anti-wear additives, and viscosity modifiers).
Low-mileage BMW Vehicles (Gasoline)
A limited number of BMW owners accumulate very low mileage on their vehicles annually, in some situations insufficient for the Service Interval Indicator System to call for an engine oil service or inspection I or II. For this situation, BMW NA recommends that the vehicle's engine oil be changed after 12 months.
A low-mileage vehicle is defined as one that has been driven 6,000 miles or less, and at least 365 days have passed since the original in-service date or the last oil engine change.
See the attachment for engine oil change scenarios.
View attachment Engine Oil Change Scenarios.pdf
Diesel engine oil services are currently based on a 12-month time interval; the annual low-mileage engine oil change does not apply to these models.
NOTE: The vehicle's Service Interval Indicator System (SIA/CBS) should not be reset when performing an annual low-mileage engine oil change.
Additional Customer Pay Engine Oil Changes Performed Between Factory Recommended Services
Some BMW owners prefer to change their oil more frequently than indicated by the vehicle's Service Interval Indicator System.
While this work can be performed as requested by the customer, it is not eligible for payment by BMW NA under the BMW Maintenance Programs or through Self Authorization.
The vehicle's Service Interval Indicator System (SIA/CBS) should not be reset when performing any engine oil changes between factory recommended services.
WARRANTY INFORMATION
The low-mileage annual engine oil change is allowed under the terms of the BMW Maintenance Program/Maintenance Program Upgrade, and can be submitted for payment to the Warranties department as a maintenance claim.
Offline
bertons
19. Jun 2019, 14:18 #4189

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 22984

Braucu ar: RS5

diivanu eksperti, iemaacaties motora darba stundas
Offline
skudza
19. Jun 2019, 18:05 #4190

Kopš: 27. Jan 2009

Ziņojumi: 786

Braucu ar: pelēci

Tikko sportage 1.7dizel manuāls, pirmā apkope.
Vidējais 5,6 uz simts. Ikdiena pierīga - Rīga un atpakaļ + pa LV uz objektiem. Patēriņš pieaug kā iet pāri 100km/h pēc spidometra.
Eļļu pagaidām nebija jāuzlej.

Šogad nobraukti jau 21500km. Gadā plānots ~45k km.


Links

[ Šo ziņu laboja skudza, 19 Jun 2019, 18:38:30 ]

Offline
Modrs
19. Jun 2019, 19:49 #4191

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 9796

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


18 Jun 2019, 12:16:29 @Mikels rakstīja:
Ar to eļļas maiņu ir interesanti, no vienas puses ir daudz laika pagājis kopš padumjajiem laikiem, kad eļļas maiņu ik pēc 10k visi uzskatīja par neapgāžamu patiesību, no otras puses tehnoloģijas ir attīstījušās un gājušas uz priekšu, tajā skaitā eļļas ražošana un diezin vai eļļas kvalitāte un tās nepieciešamais maiņas intervāls ir tāds pats kā 30-40 gadus atpakaļ Pats gan tai tuftai neticu un mainu ik pēc 10k


es saprotu, ka šis čalis kādreiz iebrauc auzās, bet pa lielam viņš glagoļit pravdu
Spied "Play", lai skatītos video!



Da neviena kosmiskā eļļas piedeva nepalīdzēs, ja motora konstrukcija ir tāda, ka eļļa izstrādājas.

Es nevienai no savām tehnikām, ne dārza, ne autiņiem neesmu taupījis uz eļļām. Salīdzinot ar tām problēmām, kas var būt ietaupot uz eļļu, es labāk pārtērēju naudu eļļās.....

edit: norāvu nesen vārstu vāku savam 14 gadus vecam 1.9 dīzelim ar 217k km nobraukumu. eļļas mainītas no paša sākuma ik pa 10k km







tajā pašā laikā man ir zināmi 3 cilvēki, kuri ir iežīdojuši uz eļļas maiņām un tādēļ samainījuši šiem pašiem 1.9 pd-tdi sadalenes, sadalenei šāles un kompensatorus.

[ Šo ziņu laboja Modrs, 19 Jun 2019, 20:01:17 ]

Offline
qa
19. Jun 2019, 20:20 #4192

Kopš: 09. Dec 2008

Ziņojumi: 1103

Braucu ar:


19 Jun 2019, 12:38:50 @F50 rakstīja:
20k ir ražotāja rekomendētais vidējam lietotājam

Ja tu bliez pa bāni tos 20k tad poh, maini kautvai pēc 30-40k

Ja tu gāzē no luksofora līdz luksoforam un sēdi korķī tos 20k, tad labāk tomēr 10k intervālu ievērot, vismaz

Kur tie aizspriedumi radušies, ja pa bāni,tad viss čikiniekā? Km pofig,eļļas maiņa pofig,kārba pofig,transmisija pofig u.t.t..
Esat kādreiz aizdomājušies kāda slodze visam autiņam pavelkot tuvu pie 'redline' un tā arī vilkt kādu laiciņu?
Ne jau visi pa bāni velk tikai 120-130.
Offline
F50
19. Jun 2019, 20:34 #4193

Kopš: 02. Jul 2016

Ziņojumi: 1733

Braucu ar: Nacionālo Populismu

Piedod

*pa bāni ok, ja velk <3k apgrieziem

Pa lielam amons jau pareizi pateica
Offline
kurbuls
19. Jun 2019, 21:26 #4194

Kopš: 11. Apr 2008

Ziņojumi: 739

Braucu ar: V8

HVZ. Viss atkarīgs no ražotāja. Lexusam (benzīns + hibrīds) - 15000 un prasās uz servisu.
Amaroks (3,0 dd) salonā teica, ka paC ziņošot, kad jāmaina. Uz 7000 nomainīju, bet kompi "neinformēja". Nu jau papildus 23000 nobraukti, bet nekur neprasās . Braukts gan tiek tikai uz laukiem un medībās t.i. garie gabali kreisera ātrumā. Laikam mainīšu piespiedu kārtā.
Offline
Amakatanav
19. Jun 2019, 23:30 #4195

Kopš: 06. Jul 2009

Ziņojumi: 1553

Braucu ar: muti pa ausīm.

Citroen Jumper maiņa 50k.... nu redzēs kāds būs pēc 200-300k.

Masteram mainam ik pa 30k.. nu 460k noripojis un vēl ripinās..
Offline
kkas
20. Jun 2019, 00:28 #4196

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 5793

Braucu ar: zviedru ledusskapi


19 Jun 2019, 23:30:31 @Amakatanav rakstīja:


Masteram mainam ik pa 30k.. nu 460k noripojis un vēl ripinās..


Nu powera experti saka ka pie 150k ar tādu intervālu 99,99% vajadzēja būt kapiem

Offline
Vantage
20. Jun 2019, 07:58 #4197

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 5823

Braucu ar: Ingolstadt und Togliatti

komercsegments ir citaa kategorija. vēl jo vairāk kravas auto noteikti eļļas maiņas intervāls nevar būt 10k (tas vienkārši būtu katastrofāli nerentabli) un iet tie vilcēji miljonus.
Offline
wheels
20. Jun 2019, 08:06 #4198

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10022

Braucu ar: 6.4L

Renault Master riktigs kravas auto un vilcejs

-----------------
Autoevakuācija un transportēšana visā Eiropā. 00-24
Seko arī Facebook: Evakuators
22049220
www.Autoevakuators.com
Offline
b1te
20. Jun 2019, 09:23 #4199

Kopš: 14. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1686

Braucu ar: r16 ļitakiem

+visiem tiem komerc busiem tak eļļas gan jau ka ir vairāk par kādu mazmotoru ar 4L, tam pašam masteram ir 8L

Krievu forums oil-club bija baigi detalizēts par eļļām. Palasot savu gadijumu, sapratu, ka 10 ir absolūtais max manam "ražotāja rekomendētajam castrol" kaut gan intervāls ir 20. Mainu reiz 10, pagaidām viss ripo.
Offline
filips77
20. Jun 2019, 11:27 #4200

Kopš: 20. Jun 2019

Ziņojumi: 6

Braucu ar:


18 Jun 2019, 20:54:39 @Zeds rakstīja:

18 Jun 2019, 12:50:01 @elbruss rakstīja:

18 Jun 2019, 12:24:17 @soulfreak rakstīja:
Eļļas maiņa pie 10k km vai 1x gadā (ja zem 10k km). Motors jau novilks to garantijas laiku ar LL eļļu, bet neko vairāk jau arī nenodzīvos. Klimats, putekļi, īsās distances etc... nesapņojiet par VW rekomendācijām par reizi 2 gados un 30k km


Es apsolu, ka iepostēšu te, ja manam auto kaut kas notiks ar motoru (pie kā varētu būt vainīga eļļa). Līdz šim 2.0TDI iet 8 gadus un eļļa tiek mainīta ik pēc 30K (protams tiek izmantota "longlife" ). Tuvojas 200K un motors rūc kā bitīte, starp maiņām eļļa ne reizi nav papildināta, dūmainība 0.01 pēc CSDD.


Principā tas pats 2.0 TDI raudi. Visus 12 gadus mainīta ik pa 25-30k. Nav jāpielej, dūmainības nav. 280km uz tablo.

līdz šim šī ir mana pieredze ar longlife eļļu

1. vw passat cc 2.0 tdi 2010 no jauna tagad ir 250 000km. eļļa nomainīta mollera, longlife 504/507 vienmēr 30.000km intervāliem. dūmainība 0,01 pēc CSDD. man nekad nav bijušas problēmas ar dzinēju un dpf. Viena sprausla nomainīta garantijas periodā.

2. golf 7 1,4 tsi 2016 tagad ir 73.000km. eļļa nomainīta ari mollera, longlife 504/507 vienmēr 30.000km intervāliem. motors darbojas ideāli,

csdd dati

CO (%): 0,01
CO pieaugums (%): 0,01
HC (ppm): 1


Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, noisex, zzips