Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 95 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
cipargalva
20. Feb 2013, 23:42 #161

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6504

Braucu ar: quattro


18 Feb 2013, 21:15:30 Modrs rakstīja:

Darbā auto ir Yetti 1,6cr DPF. arī 78k km. Pirms jaunā gada pārkrāsotas abas priekšējās durvis, jo bija uzmeties krokorozijs.


Pēc Tava posta izdomāju cītīgi aplūrēt arī otras durvis. Bļa un tiešām!
Nekas pirmdien dzenu uz krāsošanu. Pie 150k jāpārdod nost

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 20 Feb 2013, 23:43:47 ]

Offline
shirminieks
21. Feb 2013, 00:18 #162

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1393

Braucu ar: 81

Neviens te par jauniem BMW nerunā, jo cilvēki, kas pelna lai nopirktu jaunu BMW, neapgrozās tādā bedrē kāds ir powers..

Te tak ir tikai studenti & bomāri, kam pārāk daudz brīva laika..
Offline
edzulis
21. Feb 2013, 00:55 #163

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Jau prasās smagi patīrīt
Offline
PASSATizhi
21. Feb 2013, 01:05 #164

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


21 Feb 2013, 00:18:02 shirminieks rakstīja:
Neviens te par jauniem BMW nerunā, jo cilvēki, kas pelna lai nopirktu jaunu BMW, neapgrozās tādā bedrē kāds ir powers..

Te tak ir tikai studenti & bomāri, kam pārāk daudz brīva laika..
ja jaunu bembi var nopirkt tikai atdodot visu brīvo laiku darbam, tad nah to bembi nevajag un darbu tādu arī nevajag. labak močīt ar lietotiem auto, bet dzīvot sev
Offline
daplis
21. Feb 2013, 06:59 #165

Kopš: 19. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 46276

Braucu ar:


21 Feb 2013, 01:05:21 PASSATizhi rakstīja:

21 Feb 2013, 00:18:02 shirminieks rakstīja:
Neviens te par jauniem BMW nerunā, jo cilvēki, kas pelna lai nopirktu jaunu BMW, neapgrozās tādā bedrē kāds ir powers..

Te tak ir tikai studenti & bomāri, kam pārāk daudz brīva laika..
ja jaunu bembi var nopirkt tikai atdodot visu brīvo laiku darbam, tad nah to bembi nevajag un darbu tādu arī nevajag. labak močīt ar lietotiem auto, bet dzīvot sev

aahahahahhaah dzīvot sev ir sēdēt powerā? no shit?
Offline
cipargalva
21. Feb 2013, 08:18 #166

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6504

Braucu ar: quattro

Spama topika iemītniekiem noteikti
Offline
Chris
21. Feb 2013, 08:30 #167

Kopš: 16. May 2004

Ziņojumi: 966

Braucu ar: V8

LC 120 07. gada.
0-130k km null problēmas, tikai tekošās apkopes.
Offline
VWfans
21. Feb 2013, 19:22 #168

Kopš: 16. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 2604

Braucu ar: KIA-Sportage 2020 1.6 CRDi

Pagājuši gandrīz septiņi gadi, kopš 2006. gada martā saņēmu savu jauno Opel- Meriva 1,3 CDTI. Auto nobraukums tagad sasniedzis 171 tūkstoti kilometru. Iegādes pamatojums. Kāpēc izvēlējos šo auto? Tāpēc, ka biju drusku iekrājis naudiņu un varēju atļauties jaunu auto cenā ap 10 tūkstošiem latu, nedaudz talkā ņemot arī līzingu. Par minēto summu gribējās tādu auto, kurš būtu maksimāli ietilpīgs, ar gaisa kondicionieri un vienlaikus ekonomisks, bet prestiža apsvērumiem nebija nozīmes. Kādus auto vēl apskatīju, bet nenopirku. Mazā klase (piemēram, Mitsubishi- Colt, Hyundai- Getz, Volkswagen- Polo), būdama nedaudz lētāka, bija dabūjama par 8-9 tūkstošiem latu, tomēr mūsu ģimenei ar diviem bērniem ir par mazu. Kompaktklases hečbeki (piemēram, Opel- Astra, Ford- Focus, Renault- Megane) par Merivai līdzīgu cenu piedāvā mazāk vietas salonā. Kompaktklases universāli piedāvā lielākus bagāžniekus nekā Merivai, mazākus salonus, taču ir dārgāki. Sakarā ar to es aplūkoju nedaudzos tirgū pieejamos mikrovenus. Renault- Modus man neiepatikās tamdēļ, ka spidometrs un citi rādītāji ir salona centrā un bagāžnieks ir mazs. Hyundai- Matrix subjektīvi likās neglīts, un nepatika arī spidometra centrālais novietojums. Fiat- Idea, manuprāt, ir nedaudz mazāk kvalitatīvs par Merivu. Lieliskie Nissan- Note, Škoda- Roomster, Citroen-C3 Picasso tolaik vēl nebija pārdošanā. Motora izvēle Savu Merivu pasūtīju no rūpnīcas sev vēlamajā komplektācijā un gaidīju to trīsarpus mēnešus. Izvēlējos mazāko dīzeļmotoru, kuram ir četri mazi cilindrīši, darba tilpums 1248 kubikcentimetri, bet maksimālā jauda - 75 zirgspēki pie 4000 apgriezieniem minūtē. Toties maksimālais griezes moments ir 170 ņūtonmetri apgriezienu diapazonā no 1750 līdz 2500 apgriezieniem minūtē, kas ir vairāk nekā 1,4 litru 90 zirgspēku, 1,6 litru 105 zirgspēku un 1,8 litru 125 zirgspēku benzīna motoriem. Daudzi apgalvo, ka 1,3 CDTI esot nīkulis, un teic, ka, ja pirku dīzeli, tad vajadzēja ņemt 1,7 CDTI ar 100 zirgspēkiem. Jā, dinamiskie rādītāji 1,3 CDTI ir pieticīgi - maksimālais ātrums 156 km/h, ieskrējiens līdz 100 km/h - 17,8 sekundes. Tomēr tie aptuveni ir mana bērnības sapņa - 80. gadu Žiguļa - līmenī un mani pilnīgi apmierina. Kāpēc maksāt vairāk par 1,7 CDTI, ja šāds motors nav vajadzīgs?

Salons, bagāžnieks… Opel- Merivai lielais pluss ir priekš attiecīgajiem ārējiem gabarītiem (garums - 405 cm, platums - 169 cm) milzīgi plašais salons. Manai Merivai stūre ir regulējama uz augšu un leju, vadītāja sēdeklis uz augšu un leju, tamdēļ pie stūres es, būdams 181 cm garš, varu iekārtoties ideāli. Vienīgi sēdeklim varēja būt izteiktāki sānu atbalsti, bet tas vairāk vajadzīgs pie strauja braukšanas stila, kāds man nepiemīt. Priekšējais stikls, kurš aizsniedzas tālu uz priekšu, kā arī augstie griesti rada patīkamu plašuma sajūtu. Mīnuss ir sliktā pārredzamība, veicot kreisos pagriezienus, jo abi jumta balsti ir resni un stiklotais trijstūris starp tiem - šaurs. Dažkārt nākas drusku paliekties uz priekšu vai zemāk, lai pārskatītu pagriezienu. Blakussēdētājs savā vietā jūtas ideāli, jo izbauda plašo skatu uz priekšu un lielo brīvo telpu virs galvas. Aizmugurē var ērti sasēsties trīs liela auguma cilvēki, ar ceļiem neskarot priekšējo sēdekļu atzveltnes un ar galvām neskarot griestus. Ja malā noliek bērnu sēdekli, tad ar apmierinošu komfortu iespējams aizmugurē sēdēt vēl diviem pieaugušajiem. Aizmugures sēdekļu atzveltnēm var regulēt slīpumu. Bez tam iespējams aizmugures sēdekļa vidusdaļu nolocīt lejā un abas malas sabīdīt uz vidu un uz aizmuguri, iegūstot papildus 5-6 centimetrus pasažieru kājām un tikpat daudz zaudējot no bagāžnieka garuma. Tādā gadījumā aizmugurē var sēdēt divi pasažieri. Protams, ka ir iespējams pilnībā nolocīt aizmugurējos sēdekļus, iegūstot līdzenu grīdu un 1,41 kubikmetru tilpuma lielai bagāžai. Bagāžnieks parastā stāvoklī ir vidēji liels - 360 litri, tāpat kā vidusmēra kompaktklases hečbekiem. Toties tam ir plašas,, pagrīdes,, nišas un divas kabatas sānos, kur var salikt aptieciņu, avārijas trijstūri, ugunsdzēšamo aparātu, velkamo auklu un citus sīkumus. Bagāžniekā ir bagāžas nostiprināšanas tīkls. Zem bagāžnieka ir pilnizmēra rezerves ritenis. Ja līdz pārsegam bagāžnieka telpas nepietiek, tad ir iespējams kraut mantas līdz jumtam - ir tikai jāpiedomā, kā krauj, nevajag likt smagus priekšmetus virsū trausliem vai citādi ievainojamiem priekšmetiem. Piemēram, reiz braucām no laukiem Alūksnes rajonā trīs pieaugušie un divi bērni sēdeklīšos. Vēl atvedām četras jaunas ziemas riepas, divus maisus kartupeļu (katru ap 45 kg, vienu no tiem priekšā vecākajam dēlam zem kājām), divus maisus ābolu (ap 10-15 kg), nedaudz kabačus, burkānus, gaļu, sēnes, kā arī vairākus lielos iepirkumu maisus ar drēbēm un citām pašiem un bērniem nepieciešamajām ikdienas lietām. Nevaru nepieminēt vienu trūkumu - Merivai ir maza tilpuma (apmēram 2 litrus liels) stiklu apskalošanas šķidruma trauciņš, kurš dzinēja telpas kompaktuma dēļ ir apslēpts zem priekšējā labā spārna. Šķidruma līmenim nav nekādas indikācijas. Tādējādi nevar pateikt, cik daudz šķidruma ir palicis trauciņā, un cik daudz ir jāpielej. Ziemas šķīdonī tamdēļ visu laiku jāvadā bagāžniekā līdzi stiklu mazgāšanas šķidrumu, lai nepieciešamības gadījumā to pielietu.

Vadāmība, gaita Opel- Meriva gaitā ir patīkama, jo labi turas uz ceļa, ir pastingra un savākta. Pateikšu pat vienu ķecerīgu domu - Merivas vadāmība ir patīkamāka nekā BMW-X5. Ja ceļš ir vājas kvalitātes, tad uz bedrēm nedaudz pakrata, tomēr tas ir ar mēru.

Skaņas izolācija salonā ir samērā laba. Dīzelītis patīkami velk pie nelieliem apgriezieniem un augšup pauguros. Ja brauc straujāk un priekšlaicīgi pārslēdzas, tad var sajust turbobedri - tas tā drusku nepatīkami. Tehniskās vainas Vienīgais lielākais remonts, kuram tāda vecuma automašīnai vēl nevajadzētu būt, bija motora galvas blīves maiņa 2010.gada vasarā pie 105 tūkstošu km nobraukuma. Adam Auto speciālisti darbu izdarīja teicami, pēc remonta nobraukti 29 tūkstoši km, un viss ir kārtībā. Auto lietošanas pirmajos mēnešos stāvošam auto šad tad patvaļīgi slēdzās iekšā signalizācija. Tamdēļ 2006.gada augustā pie 9,2 tūkstošu km nobraukuma garantijas ietvaros tika signalizācija pārprogrammēta, tai samazinot jūtīgumu. Pēc tam vaina vairs nav likusi par sevi manīt. Viena konstruktīva lieta, kas man savā auto nepatīk un ko nezināju pērkot, ir tā, ka dīzeļmotors ir komplektēts ar kvēpu filtru jeb cieto daļiņu jeb DPF filtru. Šis filtrs nodrošina tīrāku izplūdi, taču ir ļoti dārgs - maksā apmēram 800 - 1000 latus. Ja tas būs jāmaina, tad liela daļa ekonomijas no dīzeļdegvielas lietošanas būs vējā. Turklāt nepatīkama ir filtra pašattīrīšanās, kura ieslēdzas automātiski, ilgst 10-15 minūtes un kuru neesot veselīgi pārtraukt. Tad sanāk tā: ja ar auto braucu kaut kur netālu un ir ieslēgusies kvēpu filtra pašattīrīšanās, tad, nonākot galamērķī, ja filtra pašattīrīšanās nav vēl beigusies, tad nav veselīgi slāpēt motoru, bet labāk nogaidīt pašattīrīšanās automātisku noslēgumu. Tās ir neērtības! Par citiem remontiem un detaļu nomaiņām.
1. Bieži mainītas dažādas lampiņas.
2. Dilstošo detaļu nomaiņas sākās 2009.gadā, kad tika sasniegts 77 tūkst.km nobraukums, kad tika nomainīta signāltaure.
3. Pie 78 tūkst.km nobraukuma nomainīta ģeneratora siksna, ģeneratora skriemelis un stūres pirksts vienā pusē.
4. Pie 90 tūkst.km nobraukuma tika nomainīts stūres pirksts otrā pusē, kā arī divas kvēlsveces. 5. Pie 98 tūkst.km nobraukuma tika nomainīti abi stūres stieņi.
6. Pie 105 tūkst.km nobraukuma tika mainītas dažas bukses piekarē.
7. Pie 111 tūkst.km nobraukuma tika mainīti abu aizmugurējo riteņu tērauda diski, jo tie bija deformējušies un riepas vairs nevarēja kvalitatīvi nobalansēt.
8. Pie 115 tūkst.km nobraukuma motorā tika mainīts ieplūdes kolektora spiediena sensors.
9. Pie 116 tūkst.km nobraukuma tika mainīta trešā no četrām kvēlsvecēm.
10. Pie 117 tūkst.km nobraukuma tika mainīti pakaļējie bremžu diski un bremžu kluči (kluči nokalpoja ļoti ilgi).
11. Pie 120 tūkst.km nobraukuma tika mainīti priekšējie bremžu diski un bremžu kluči (kluči nokalpoja ļoti ilgi).
12. Pie 127 tūkst.km nobraukuma tika mainīti aizmugurējie amortizatori un viens bukšu pāris priekšā, un viens bukšu pāris aizmugurē.
13. Pie 135 tūkst.km nobraukuma tika mainītas 2 priekšējā stabilizatora bukses, abas vējstikla apskalošanas sprauslas un divas viduskonsoles apgaismojuma lampiņas.
14. Pie 137 tūkst.km nobraukuma tika labota izpūtēja vidējās daļas gofra.
15. Pie 142 tūkst.km nobraukuma tika mainīts viens pakaļējais bremžu disks, rokas bremzes trose un pakaļējie bremžu kluči.
16. Pie 150 tūkst.km nobraukuma tika mainīts vadu kūlis aizmugurējā vāka jeb durvju atvēršanas mehānismā, ģeneratora siksna un viens stūres pirksts.
17. Pie 162 tūkst.km nobraukuma tika mainīts priekšējais kreisās puses balsta šarnīrs un stabilizatora atsaite.
18. Pie 165 tūkst.km nobraukuma tika mainīts akumulators, ģeneratora siksna un aizmugurējā stikla tīrītāja plastmasas kāts.
19. Pie 170 tūkst.km nobraukuma tika izjaukti un apkopti bremžu mehānismi aizmugurē, jo tie grabēja.
20. Pie 170 tūkst.km nobraukuma tika mainīts EGR vārsts.

Izmaksas… Opel- Merivai 1,3 CDTI stiprā puse ir degvielas ekonomija. Neskatoties uz 1393 kg lielo pašmasu, ražotāja dotais vidējais dīzeļdegvielas patēriņš ir 5,0 litri uz 100 km. Mans secinājums pēc nepilnu septiņu gadu braukšanas - šajos ciparos gandrīz var iekļauties. Faktori, kas palielina degvielas patēriņu: - kondicioniera lietošana siltajā sezonā - plus 0,3-0,4 litri uz 100 km; - braukšana temperatūrās zem mīnus 5 grādiem - plus apmēram puslitrs uz 100 km; - braukšana sastrēgumos - palielinājums atkarībā no sastrēgumu,, smaguma,, . Mums līdz šim vidējais patēriņš, aptuveni 60% braucot pa šosejām un aptuveni 40% pilsētas režīmā, ir 5,26 litri uz 100 km. 2009.gada rudenī, braucot vistālākajā ceļojumā no Latvijas uz Angliju (ap 5500 km), vidējais dīzeļdegvielas patēriņš bija 4,73 litri uz 100 km, tai skaitā Lietuvā un Polijā, kur temps lēnāks - ap 4,2-4,4 litri uz 100 km, bet, sākot no Vācijas pa maģistrālēm, kur temps ātrāks - 5,0-5,5 litri uz 100 km.

Kopējās degvielas izmaksas uz nobrauktajiem 171759 km - Ls 6830. Sanāk 3,98 santīmi uz kilometru. Nav daudz!
Offline
VMR
21. Feb 2013, 19:34 #169

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10290

Braucu ar: sporta variantu


21 Feb 2013, 19:22:04 VWfans rakstīja:
nevajag likt smagus priekšmetus virsū trausliem vai citādi ievainojamiem priekšmetiem.

Šitas bija noderīgi Savādāk būtu krāmējis hanteles uz kristāla glāzēm.

Piemēram, reiz braucām no laukiem Alūksnes rajonā trīs pieaugušie un divi bērni sēdeklīšos. Vēl atvedām četras jaunas ziemas riepas, divus maisus kartupeļu (katru ap 45 kg, vienu no tiem priekšā vecākajam dēlam zem kājām), divus maisus ābolu (ap 10-15 kg), nedaudz kabačus, burkānus, gaļu, sēnes, kā arī vairākus lielos iepirkumu maisus ar drēbēm un citām pašiem un bērniem nepieciešamajām ikdienas lietām.


Nepilnīga informācija - no kurienes tieši Alūksnes rajonā, cik kabaču, cik burkānu, kāda gaļa, sēnes? Drēbes - ziemas, vasaras? Savādāk kaut kā virspusēji sanāk....

Offline
protams
21. Feb 2013, 19:39 #170

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5424

Braucu ar: null ziiben

Jā, un kādas markas tualetes papīrs tika lietots ceļā uz Angliju?

[ Šo ziņu laboja protams, 21 Feb 2013, 19:39:42 ]



-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
PASSATizhi
21. Feb 2013, 19:50 #171

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


21 Feb 2013, 19:34:59 VMR rakstīja:

21 Feb 2013, 19:22:04 VWfans rakstīja:
nevajag likt smagus priekšmetus virsū trausliem vai citādi ievainojamiem priekšmetiem.

Šitas bija noderīgi Savādāk būtu krāmējis hanteles uz kristāla glāzēm.

Piemēram, reiz braucām no laukiem Alūksnes rajonā trīs pieaugušie un divi bērni sēdeklīšos. Vēl atvedām četras jaunas ziemas riepas, divus maisus kartupeļu (katru ap 45 kg, vienu no tiem priekšā vecākajam dēlam zem kājām), divus maisus ābolu (ap 10-15 kg), nedaudz kabačus, burkānus, gaļu, sēnes, kā arī vairākus lielos iepirkumu maisus ar drēbēm un citām pašiem un bērniem nepieciešamajām ikdienas lietām.


Nepilnīga informācija - no kurienes tieši Alūksnes rajonā, cik kabaču, cik burkānu, kāda gaļa, sēnes? Drēbes - ziemas, vasaras? Savādāk kaut kā virspusēji sanāk....


merivas riepas varbūt arī var sabāzt. bet normalas riepas gan jau tikai divas ietilptu
Offline
shirminieks
21. Feb 2013, 19:55 #172

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1393

Braucu ar: 81

VWfanam ok apraksts, vismaz konkrēti un detalizēti gan subjektīvā, gan objektīvā puse.

Vienīgais kaut kā liekas, ka pēc 100k km visu laiku kaut kas biris nost
Offline
karlsonss
21. Feb 2013, 19:58 #173

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

ko tu saproti ar sausmiigiem celjiem?
ava?
jelg
Offline
uldens1
21. Feb 2013, 19:59 #174

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15778

Braucu ar:


21 Feb 2013, 19:55:57 shirminieks rakstīja:
VWfanam ok apraksts, vismaz konkrēti un detalizēti gan subjektīvā, gan objektīvā puse.

Vienīgais kaut kā liekas, ka pēc 100k km visu laiku kaut kas biris nost
lielai daļai pec 100tk sakas visa kā biršana nost
Online
karlsonss
21. Feb 2013, 20:06 #175

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

shitais izrasiija smaidu

Dilstošo detaļu nomaiņas sākās 2009.gadā, kad tika sasniegts 77 tūkst.km nobraukums, kad tika nomainīta signāltaure.


man bija astra ar 1.3 CDTI

tas motors ir vaargs. ja iesleedz AC, tad vispaar neiet. pilseetaa vienmeer AC sleedzu aaraa...

ekonomisks gan - visaadi spiidzinot videejais vairaak par 6.1 nekad nebija.
Offline
markelis
21. Feb 2013, 20:10 #176

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12856

Braucu ar: eFku


21 Feb 2013, 19:22:04 VWfans rakstīja:
Pagājuši gandrīz septiņi gadi, . . .




IR. jau kopsh topika pirmaas dienas sito gaidiiju. bet nu izsmeljoshi.
Offline
Arlando
21. Feb 2013, 21:09 #177

Kopš: 08. Sep 2009

Ziņojumi: 190

Braucu ar:


21 Feb 2013, 20:20:31 VWfans rakstīja:

21 Feb 2013, 20:06:07 karlsonss rakstīja:

man bija astra ar 1.3 CDTI

tas motors ir vaargs. ja iesleedz AC, tad vispaar neiet. pilseetaa vienmeer AC sleedzu aaraa...

ekonomisks gan - visaadi spiidzinot videejais vairaak par 6.1 nekad nebija.


Nav vārgs gan - jauda ir pilnīgi OK.

Tagad domāju pirkt ģimenē otro auto - jaunu vai gandrīz jaunu un mazu benzīnnieku. Meriva sāk pārāk bieži plīst - jālaiž ,,izdienas pensijā". Ko Jūs sakāt par jaunu Škoda-Fabia. Vai būtu forša?




Nju ,domāju ,ka ņem vien Romsteru,jo cena ir tikai mazliet lielāka ,bet auto labāk izskatās ,tajā ir daudz vairāk vietas,ļoti patīkami ir pakaļējā sēdekļu rindā ,jo tur ir patīkami sēdēt ,labi var visu redzēt un tie ideāli transformējās.
Offline
Machida
21. Feb 2013, 21:29 #178

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:

VWfan, kaut kas neiet kopā, saki, ka šobrīd nobraukums ir 171 tūkstotis, bet tālāk stāsti, ka pie 105 tūkstošiem mainīja galvas blīvi un pēc remonta esot nobrauktu 29 tūkstoši un viss ir kārtībā. Tad kopējais ir 171 vai 105+29=134 tūkstoši?

[ Šo ziņu laboja KRS2, 21 Feb 2013, 21:32:45 ]

Offline
rihardsv
21. Feb 2013, 22:07 #179

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1799

Braucu ar: Veseliem spoguļiem

Nu nez, nez- man liekas ka tas opelis birst trakāk kā bmw Tas nekas, ka pa sliktiem ceļiem. Manai jau 193k km, bet nekas nopietns nav darīts(pieredzi lasīt iepriekš). Vismaz līdz 140k km neko nemainīju. Braucu gan pa rīgu, gan pa granteni nedaudz, gan arī pa visu LV atpūsties. Un ja jau dzelzs diski pat saliekti uz baloniem, tad tālāk par merivas degunu tu toč neredzi
Offline
pekinens
21. Feb 2013, 22:23 #180

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87

ļoti būtisks jautajums fanam:

tas opels rūsē??

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo