Online

Pašreiz BMWPower skatās 225 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: E60 dzinēja maiņa no M54B22 uz N53B30 2.5

AutorsZiņojums
Girtons
25. Jan 2013, 23:05 #21

Kopš: 25. Jan 2013

Ziņojumi: 11

Braucu ar:


25 Jan 2013, 22:58:39 berny757 rakstīja:
Šis nav tas pats Gintons tik ar jaunu lamatu un citu niku

Burtus atšķir?
Offline
CP17
25. Jan 2013, 23:09 #22

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


25 Jan 2013, 23:04:33 Girtons rakstīja:

25 Jan 2013, 22:29:16 Girtons rakstīja:

25 Jan 2013, 22:19:44 CP17 rakstīja:

25 Jan 2013, 21:46:38 Girtons rakstīja:

25 Jan 2013, 21:25:55 CP17 rakstīja:
Paturi DSC pogu.

Esmu mēģinājis, bet pilnībā neatslēdzās, šorīt kaut kas nogļukoja elektronika un pats atslēdzās uz stundu, pēc tam atkal pats pieslēdzās pa vecam

hvz, varbūt penzīniem ir savādāk (šaubos), kā jau teicu, nevis vnk nospied pogu, bet paturi viņu nospiestu > par 5sek, lai parādās deactivated... vai kā tur bija... nekas tur pie nekādiem ātrumiem neslēdzas atpakaļ... vismaz 535dA
http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=6651


Ir arī uz sausa asfalta uzgriestas pāris saulītes...


Iešu pamēģināt


Burvigi, tiesam darbojas, tagad tikai braukt jaiemācās

Offline
doriftoo
25. Jan 2013, 23:10 #23

Kopš: 01. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 706

Braucu ar: ///M50

drīz laikam būs jautājums par sasistu bamperu maiņu uz jaunākiem
Offline
CP17
25. Jan 2013, 23:10 #24

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Offline
Girtons
25. Jan 2013, 23:10 #25

Kopš: 25. Jan 2013

Ziņojumi: 11

Braucu ar:


25 Jan 2013, 22:59:42 CP17 rakstīja:

25 Jan 2013, 22:49:48 protams rakstīja:

25 Jan 2013, 22:13:26 Girtons rakstīja:
Piekrītu ka pietiek, bet uz doto mirkli auto patērē 15 litrus uz simta, biš pa traku liekas priekš 2.2 motora, vienkārši pētu visādu info netā un atklāju ka jaunie dzinēji ir jaudīgāki un ekonomiskāki

Nekas tur nav par traku..adekvāti.Neviens E60 benzīnnieks netērēs mazāk par 15 pilsētā
To ko tu ielej bākā to dīzelists ieliek sprauslās un sūkņos
Un meitenes, lūdzu bez kārtējā B/D kariņa

Tūlīt sāksies kautiņš, bet vai tiešām domā, ka benzīna >15l/100km atmaksāsies pret
dīzeļa ~8-9l/100km gada/divu/trīs laikā pie nobrauktiem hvz 30t? km gadā...? :kalkulators:
hvz nepazīstu nevienu kurš būtu e60 sūkni, vai sprauslas mainījis (varbūt ka kāds ir poverā, bet neesmu ievērojis...) e39 gan

Tur arī visa ideja par jaunāku un jaudigāku motoru radas, pēc tehniskās info 3.0 2007 gada 218zs benzīns dzer tipa 10,5.
Offline
CP17
25. Jan 2013, 23:14 #26

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Aizmirsti tos rūpnīcas datus
un kāpēc negribi 3,0i 217zs vietā paņemt gandrīz 300zs 3,0d kurš ēdīs mazāk un ies 10x labāk?

[ Šo ziņu laboja CP17, 25 Jan 2013, 23:17:08 ]

Offline
Girtons
25. Jan 2013, 23:21 #27

Kopš: 25. Jan 2013

Ziņojumi: 11

Braucu ar:


25 Jan 2013, 23:14:45 CP17 rakstīja:
Aizmirsti tos rūpnīcas datus
un kāpēc negribi 3,0i 217zs vietā paņemt gandrīz 300zs 3,0d kurš ēdīs mazāk un ies 10x labāk?

Dīzeli Eu kontrole toč redzēs ka pats esu iemontējis, bet ja gribu legāli tad apmēram 1600 ls gad;a tikai par apdrošināšanu plus pati mašina tādas komplektācijas uz 30 000 ls sanak
Offline
doriftoo
25. Jan 2013, 23:22 #28

Kopš: 01. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 706

Braucu ar: ///M50

Zviedrijā jau dīzeļiem, ja nenobrauc 100000000(nu varbūt nedaudz mazāk) km gadā, tad ieekanomētā degviela neatsit nodokli. Norvēģijā, cik dzirdēts, ir vēl trakāk.

[ Šo ziņu laboja doriftoo, 25 Jan 2013, 23:23:05 ]

Offline
9999
25. Jan 2013, 23:28 #29

Kopš: 18. Mar 2012

Ziņojumi: 844

Braucu ar: sixfourtyfizza

Nakamais topiks buus kaa dabuut atpakalj tiesiibas deelj ``drifta`` roundaboutaa
Tu buutu nopircis zviedru Ferrari un atiet kaa tas dzeks ``On thin Ice`` vidakos ,nevis njeemies te ar pilnigi bezjedzigam lietaaam ,visi jau sen zin ,ka Norvegjija ,viss (registracija,motoru mainjas,noskrejieni,nodokli u.t.t) ir viens liels kaaposts $$$ !
Offline
Girtons
25. Jan 2013, 23:30 #30

Kopš: 25. Jan 2013

Ziņojumi: 11

Braucu ar:


25 Jan 2013, 23:28:09 9999 rakstīja:
Nakamais topiks buus kaa dabuut atpakalj tiesiibas deelj ``drifta`` roundaboutaa
Tu buutu nopircis zviedru Ferrari un atiet kaa tas dzeks ``On thin Ice`` vidakos ,nevis njeemies te ar pilnigi bezjedzigam lietaaam ,visi jau sen zin ,ka Norvegjija ,viss (registracija,motoru mainjas,noskrejieni,nodokli u.t.t) ir viens liels kaaposts $$$ !
Nedomāju ka saprati manu jautājumu

Offline
9999
25. Jan 2013, 23:34 #31

Kopš: 18. Mar 2012

Ziņojumi: 844

Braucu ar: sixfourtyfizza

Pareekjini kas sanaak izdeviigaak !
Maukt ar shito ,iecelt vel nedo dies kaut ko citu(cerams ,ka ne Norvegija,jo ta butu vispar pashnaviiba) ,pasham to dariit ari bik nenopietni...detaljas ,laiks ,darbs ...Izdevigak tomer ir nopirkt diizeli ,shii autinja vietaa ..Vai vienkarshi nopirkt autinju ar ko pagaazeet ( cik nu to var Norge darit )!
Offline
Burkaans
03. Feb 2013, 12:40 #32

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30

Nomaini uz M54B30, būs niknāks, vai uzliec garāku reduktoru būs ekonomiskāks, uzliec 6gang kārbu un garāku reduktoru būs zemajos robos niknāks, un 6tajā ekonomiskāks, un motora atšķirību neviens neredzēs.

Offline
CP17
03. Feb 2013, 13:15 #33

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


25 Jan 2013, 23:04:33 Girtons rakstīja:

25 Jan 2013, 22:29:16 Girtons rakstīja:

25 Jan 2013, 22:19:44 CP17 rakstīja:

25 Jan 2013, 21:46:38 Girtons rakstīja:

25 Jan 2013, 21:25:55 CP17 rakstīja:
Paturi DSC pogu.

Esmu mēģinājis, bet pilnībā neatslēdzās, šorīt kaut kas nogļukoja elektronika un pats atslēdzās uz stundu, pēc tam atkal pats pieslēdzās pa vecam

hvz, varbūt penzīniem ir savādāk (šaubos), kā jau teicu, nevis vnk nospied pogu, bet paturi viņu nospiestu > par 5sek, lai parādās deactivated... vai kā tur bija... nekas tur pie nekādiem ātrumiem neslēdzas atpakaļ... vismaz 535dA
http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=6651


Ir arī uz sausa asfalta uzgriestas pāris saulītes...


Iešu pamēģināt


Burvigi, tiesam darbojas, tagad tikai braukt jaiemācās

Neaizraujies, e60 tā pakaļa dikti vēlas 'apmesties'
Offline
Fandulis
03. Feb 2013, 13:30 #34

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13000

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Kautkādas muļķības paņemt autiņu, lai nomainīt motoru. Laikam patīk process - pārvarēt grūtības, izdomāt jaunu gemoru utt.
Offline
CP17
03. Feb 2013, 13:31 #35

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


03 Feb 2013, 13:30:07 Fandulis rakstīja:
Kautkādas muļķības paņemt autiņu, lai nomainīt motoru. Laikam patīk process - pārvarēt grūtības, izdomāt jaunu gemoru utt.
+17 P.s.Bet tur cits stāsts ar NOR.
Offline
Fandulis
03. Feb 2013, 13:39 #36

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13000

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Labi, es neko nezinu par Norvēģiju, bet labi, ja cilvēks sākumā ievāc infu, bet es tā saprotu, ka autiņš jau nopirkts un tagad meklē mistiku. Ir taču 1.8 turbo motori, nav BMW, bet quattro un nav jāfantazē.
Offline
reezo
03. Feb 2013, 14:36 #37

Kopš: 27. Dec 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 336

Braucu ar: e21 banana edition

Viens norvēģis pačukstēja,ka pirms taisies mainīt dzinēju,visu pirms ir jāaizbrauc uz vietējo csdd(statens vegvesen) un jāpiesaka dzinēja maiņa!Viņi izskata vai ļaus tev vispār to dzinēju mainīt.Bija doma e21 mainīt dzinēju,tapēc zinu par ko runāju .Var jau nereģistrēt maiņu,bet tad ja sanāk crash tad gan būs pamatīgas ziepes

-----------------
Ja sieviete tevi zāģē, tu viņu slikti ēvelē.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo