Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 190 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: E60 dzinēja maiņa no M54B22 uz N53B30 2.5

AutorsZiņojums
Girtons
25. Jan 2013, 19:41 #1

Kopš: 25. Jan 2013

Ziņojumi: 11

Braucu ar:

Sveiki, nesen iegādājos e60 520IA 2004.gada, auto apmierina, bet ir vēlme ielikt jaudīgāku dzinēju(dzīvoju Norvēģijā, nodokļus un apdrošināšanu aprēķina no jaudas) tāpēc iegādājos pamatmodeli. Doma ir par N53B30 2007. gada vai nu 2.5 jeb 3.0. Vai to var izdarīt bez kronšteinu pārmetināšanas darbiem un kādas detaļas vēl būtu jāmaina? Labāk meklēt donoru vai vienkārši salasīt nepieciešamo? Paldies par info jau tagad.
Offline
shirminieks
25. Jan 2013, 19:44 #2

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1398

Braucu ar: 81


25 Jan 2013, 19:41:23 Girtons rakstīja:
Sveiki, nesen iegādājos e60 520IA 2004.gada, auto apmierina, bet ir vēlme ielikt jaudīgāku dzinēju(dzīvoju Norvēģijā, nodokļus un apdrošināšanu aprēķina no jaudas) tāpēc iegādājos pamatmodeli. Doma ir par N53B30 2007. gada vai nu 2.5 jeb 3.0. Vai to var izdarīt bez kronšteinu pārmetināšanas darbiem un kādas detaļas vēl būtu jāmaina? Labāk meklēt donoru vai vienkārši salasīt nepieciešamo? Paldies par info jau tagad.


Vai tik norvēģijā nav tā, ka pārbūve jāsaskaņo un nāksies maksāt nodokli jau par 3.0 dzinēju?
Offline
protams
25. Jan 2013, 19:47 #3

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5438

Braucu ar: null ziiben

Tā pārbūve NOR maksās tik pat cik tāds pats e60...un kur Tev tur ar tiem vikingiem ko skriet?! Un N53 nav tas labākais motors

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
diesel
25. Jan 2013, 19:48 #4

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6135

Braucu ar: JG 9


25 Jan 2013, 19:41:23 Girtons rakstīja:
Sveiki, nesen iegādājos e60 520IA 2004.gada, auto apmierina, bet ir vēlme ielikt jaudīgāku dzinēju(dzīvoju Norvēģijā, nodokļus un apdrošināšanu aprēķina no jaudas) tāpēc iegādājos pamatmodeli. Doma ir par N53B30 2007. gada vai nu 2.5 jeb 3.0. Vai to var izdarīt bez kronšteinu pārmetināšanas darbiem un kādas detaļas vēl būtu jāmaina? Labāk meklēt donoru vai vienkārši salasīt nepieciešamo? Paldies par info jau tagad.

Vēl viens Izdarīt var visu, bet tam nav nekāda sakara ar finansiālo ieguvumu. Gan jau pravodka, kompis, jāmaina. Viss jāpieprogramē. Nomaini gaisa filtru, uzliec sporta sadalenes un būs, ja galīgi negribi auto mainīt.
Offline
Girtons
25. Jan 2013, 20:09 #5

Kopš: 25. Jan 2013

Ziņojumi: 11

Braucu ar:

kādas N53B30 problēmas?
Offline
Girtons
25. Jan 2013, 20:12 #6

Kopš: 25. Jan 2013

Ziņojumi: 11

Braucu ar:

Kur var interesēties par sporta sadalenēm un cik tādas maksā, kas notiks ar degvielas pateriņu? un vai ir iespējams pretizslīdēšanas sistēmu atslēgt pilnībā?
Offline
CP17
25. Jan 2013, 21:25 #7

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Paturi DSC pogu.
Offline
DoubleD
25. Jan 2013, 21:27 #8

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50160

Braucu ar: HH-325


25 Jan 2013, 20:12:58 Girtons rakstīja:
Kur var interesēties par sporta sadalenēm un cik tādas maksā, kas notiks ar degvielas pateriņu? un vai ir iespējams pretizslīdēšanas sistēmu atslēgt pilnībā?

Ar sporta sadales vārpstām rēķinies pie jaudas ieguvuma augstos apgriezienos, par zemajiem apgriezieniem un kruizēšanu par pilsētu aizmirsti.

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
Girtons
25. Jan 2013, 21:46 #9

Kopš: 25. Jan 2013

Ziņojumi: 11

Braucu ar:


25 Jan 2013, 21:25:55 CP17 rakstīja:
Paturi DSC pogu.

Esmu mēģinājis, bet pilnībā neatslēdzās, šorīt kaut kas nogļukoja elektronika un pats atslēdzās uz stundu, pēc tam atkal pats pieslēdzās pa vecam
Offline
protams
25. Jan 2013, 21:50 #10

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5438

Braucu ar: null ziiben


25 Jan 2013, 21:46:38 Girtons rakstīja:

25 Jan 2013, 21:25:55 CP17 rakstīja:
Paturi DSC pogu.

Esmu mēģinājis, bet pilnībā neatslēdzās, šorīt kaut kas nogļukoja elektronika un pats atslēdzās uz stundu, pēc tam atkal pats pieslēdzās pa vecam

Sākumā ieguldi jaunā softā, iepazīsti pašu auto, neticu, ka lai pārvietotos zemē kur ātruma sodi sākas no 100 LS nepietiek ar 170 zs

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Girtons
25. Jan 2013, 22:13 #11

Kopš: 25. Jan 2013

Ziņojumi: 11

Braucu ar:

Piekrītu ka pietiek, bet uz doto mirkli auto patērē 15 litrus uz simta, biš pa traku liekas priekš 2.2 motora, vienkārši pētu visādu info netā un atklāju ka jaunie dzinēji ir jaudīgāki un ekonomiskāki
Offline
_Eddy_
25. Jan 2013, 22:14 #12

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1671

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’

Tu tikai reekjini arii, ka, ja EU kontrol pamaniis tavu påbygg, tad Tev ne tikai effektavgift bet arii sodins un meenesis laika swapot atpakalj.
Offline
Girtons
25. Jan 2013, 22:17 #13

Kopš: 25. Jan 2013

Ziņojumi: 11

Braucu ar:


25 Jan 2013, 22:14:32 _Eddy_ rakstīja:
Tu tikai reekjini arii, ka, ja EU kontrol pamaniis tavu påbygg, tad Tev ne tikai effektavgift bet arii sodins un meenesis laika swapot atpakalj.

Tur nu gan tev taisnība
Offline
CP17
25. Jan 2013, 22:19 #14

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


25 Jan 2013, 21:46:38 Girtons rakstīja:

25 Jan 2013, 21:25:55 CP17 rakstīja:
Paturi DSC pogu.

Esmu mēģinājis, bet pilnībā neatslēdzās, šorīt kaut kas nogļukoja elektronika un pats atslēdzās uz stundu, pēc tam atkal pats pieslēdzās pa vecam

hvz, varbūt penzīniem ir savādāk (šaubos), kā jau teicu, nevis vnk nospied pogu, bet paturi viņu nospiestu > par 5sek, lai parādās deactivated... vai kā tur bija... nekas tur pie nekādiem ātrumiem neslēdzas atpakaļ... vismaz 535dA
http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=6651


Ir arī uz sausa asfalta uzgriestas pāris saulītes...
Offline
_Eddy_
25. Jan 2013, 22:21 #15

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1671

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’


25 Jan 2013, 22:17:59 Girtons rakstīja:

25 Jan 2013, 22:14:32 _Eddy_ rakstīja:
Tu tikai reekjini arii, ka, ja EU kontrol pamaniis tavu påbygg, tad Tev ne tikai effektavgift bet arii sodins un meenesis laika swapot atpakalj.

Tur nu gan tev taisnība

Ja Tu gribi kaut ko jautraaku, tad peerc vecaaku par 10 gadiem - ( nav jaamaksaa effektavgift ) un tuunee, tik atceries papiirus un gogkjenning.
Offline
Girtons
25. Jan 2013, 22:29 #16

Kopš: 25. Jan 2013

Ziņojumi: 11

Braucu ar:


25 Jan 2013, 22:19:44 CP17 rakstīja:

25 Jan 2013, 21:46:38 Girtons rakstīja:

25 Jan 2013, 21:25:55 CP17 rakstīja:
Paturi DSC pogu.

Esmu mēģinājis, bet pilnībā neatslēdzās, šorīt kaut kas nogļukoja elektronika un pats atslēdzās uz stundu, pēc tam atkal pats pieslēdzās pa vecam

hvz, varbūt penzīniem ir savādāk (šaubos), kā jau teicu, nevis vnk nospied pogu, bet paturi viņu nospiestu > par 5sek, lai parādās deactivated... vai kā tur bija... nekas tur pie nekādiem ātrumiem neslēdzas atpakaļ... vismaz 535dA
http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=6651


Ir arī uz sausa asfalta uzgriestas pāris saulītes...


Iešu pamēģināt
Offline
protams
25. Jan 2013, 22:49 #17

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5438

Braucu ar: null ziiben


25 Jan 2013, 22:13:26 Girtons rakstīja:
Piekrītu ka pietiek, bet uz doto mirkli auto patērē 15 litrus uz simta, biš pa traku liekas priekš 2.2 motora, vienkārši pētu visādu info netā un atklāju ka jaunie dzinēji ir jaudīgāki un ekonomiskāki

Nekas tur nav par traku..adekvāti.Neviens E60 benzīnnieks netērēs mazāk par 15 pilsētā
To ko tu ielej bākā to dīzelists ieliek sprauslās un sūkņos
Un meitenes, lūdzu bez kārtējā B/D kariņa

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
berny757
25. Jan 2013, 22:58 #18

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Šis nav tas pats Gintons tik ar jaunu lamatu un citu niku
Offline
CP17
25. Jan 2013, 22:59 #19

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


25 Jan 2013, 22:49:48 protams rakstīja:

25 Jan 2013, 22:13:26 Girtons rakstīja:
Piekrītu ka pietiek, bet uz doto mirkli auto patērē 15 litrus uz simta, biš pa traku liekas priekš 2.2 motora, vienkārši pētu visādu info netā un atklāju ka jaunie dzinēji ir jaudīgāki un ekonomiskāki

Nekas tur nav par traku..adekvāti.Neviens E60 benzīnnieks netērēs mazāk par 15 pilsētā
To ko tu ielej bākā to dīzelists ieliek sprauslās un sūkņos
Un meitenes, lūdzu bez kārtējā B/D kariņa

Tūlīt sāksies kautiņš, bet vai tiešām domā, ka benzīna >15l/100km atmaksāsies pret
dīzeļa ~8-9l/100km gada/divu/trīs laikā pie nobrauktiem hvz 30t? km gadā...? :kalkulators:
hvz nepazīstu nevienu kurš būtu e60 sūkni, vai sprauslas mainījis (varbūt ka kāds ir poverā, bet neesmu ievērojis...) e39 gan
Offline
Girtons
25. Jan 2013, 23:04 #20

Kopš: 25. Jan 2013

Ziņojumi: 11

Braucu ar:


25 Jan 2013, 22:29:16 Girtons rakstīja:

25 Jan 2013, 22:19:44 CP17 rakstīja:

25 Jan 2013, 21:46:38 Girtons rakstīja:

25 Jan 2013, 21:25:55 CP17 rakstīja:
Paturi DSC pogu.

Esmu mēģinājis, bet pilnībā neatslēdzās, šorīt kaut kas nogļukoja elektronika un pats atslēdzās uz stundu, pēc tam atkal pats pieslēdzās pa vecam

hvz, varbūt penzīniem ir savādāk (šaubos), kā jau teicu, nevis vnk nospied pogu, bet paturi viņu nospiestu > par 5sek, lai parādās deactivated... vai kā tur bija... nekas tur pie nekādiem ātrumiem neslēdzas atpakaļ... vismaz 535dA
http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=6651


Ir arī uz sausa asfalta uzgriestas pāris saulītes...


Iešu pamēģināt


Burvigi, tiesam darbojas, tagad tikai braukt jaiemācās
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo