Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 104 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: priekšējo šarnīru nomaiņa, vai remonts?

AutorsZiņojums
Puce
09. Mar 2004, 17:40 #21

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Droshi vien ir taadas detaljas, ko autodiileri neremontee taa kaa taas ir domaatas tikai nomainjai nevis remonteeshanai. A remontee taas vieteejie meistari...

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Blackadder
09. Mar 2004, 19:01 #22

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2097

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d

Nevajag par daudz paļauties uz to ko saka detaļu tirgoņi un dīleri, bet vairāk domāt ar savu naudu. Piemēram, man pirms daudziem gadiem bija Audi Coupe typ85, kura sasirga ar šo vāģu tradicionālo kaiti - nosvila aizdedzes atslēgas kontaktgrupa. Interesējos pie meistariem un veikalos - nē, neesot šamējā jaucama un remontējama, jāpērkot jauna. Nu, nopirku veikalā, bet izrādījās sūds - izļurkājās jau pirmajā dienā. Nekas cits neatlika kā atjaukt gan veco, gan jauno un no divām sūdīgām uztaisīt vienu labu. Protams, ka bija gan izjaucamas, gan atpakaļ saliekamas. Un, īstenībā, arī to pirmo, sasvilušā kontaktgrupa būtu mierīgi atremontējama.
Offline
diesel
09. Mar 2004, 20:05 #23

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6135

Braucu ar: JG 9

... es iesaku atjaunot. Vismaz uz e39/e38 tochna. Atjaunotaas maksaa nedaudz leetaak, bet kalpo 2x ilgaak. Nezinu vai par 5ls var kvalitatiivi atjaunot, bet teiksim atjaunota par jaunu ir tikai 25procenti ( Permalataa)leetaak, bet jeega ir resursaa.
Offline
JZ
09. Mar 2004, 20:13 #24

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

5ls par atjaunotajaam sharaam tieshaam liekas ljoti leeti, parasti taas maksaa ap 10-15ls, atkariibaa no auto cenas

Un pareizi atjaunotaas iet ilgaak par origjinaaliem, piemeeram - turbo celikaam liek restaureetaas apaksheejaas atbalsta sharas stoikaam un taas iet... ekploteejot nezheeliigi ap gadu... nezheeliigi tas ir, pilniigi bez taupiishanas, kaadas 5 amatiergonkas gadaa + laushana taapat pa koplietoshanas celjiem... gadaas braakji, bet tie parasti atklaajas meenesha laikaa un tiek mainiiti nost par garantiju!

Ja nav zheel naudu, tad, protams, var likt origjinaalaas un mainiit taas apmeeram 2reiz biezhaak
Offline
Puce
09. Mar 2004, 20:48 #25

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Nu re. Kur jūs bijāt agrāk, kad mani te dubļos mina.
Bet par to manu veci varbūt tas ir man ka aptuveni pa 5Ls vienu pirkstu taisa. ir ar kaut kādi pirksti vai lodveida balsti, kas maksā ar dārgāk.. Tā ka varat paprovēt...



-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
slepo
19. Mar 2004, 13:37 #26

Kopš: 19. Feb 2004

Ziņojumi: 125

Braucu ar:

Esu kljuvis par Puce ieteiktaa cilveka klientu = paldies
Offline
Margots
19. Mar 2004, 13:42 #27

Kopš: 19. Sep 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1027

Braucu ar: bmw

Oi manu coupe ar apskatē izbrāķēja, jāmaina priekšējie šarnīri.
Bet nekas pēc pāris stundiņām būs tip top nomainīts viss. Tā ir ka na haļavu brauc uz apskati...
Offline
nrcha
19. Mar 2004, 13:42 #28

Kopš: 16. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2643

Braucu ar: smaidu

Vai tas cilveeks tikai atjauno, vai arii pats nonjemt un uzlikt uz mashiinas maak?

-----------------
"Trees're always a relief, after people." (c) D. Mitchell
Offline
Puce
19. Mar 2004, 14:01 #29

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

tikai atjauno.



2004-03-19 13:42, nrcha rakstīja:
Vai tas cilveeks tikai atjauno, vai arii pats nonjemt un uzlikt uz mashiinas maak?


-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Kirurgs
19. Mar 2004, 14:38 #30

Kopš: 17. May 2002

Ziņojumi: 89

Braucu ar: 525

Hey viiri, pmosh varat dalities pieredze, cik varetu maxat pakaljeja gultja nomainja (kauc maita) un kreisas prieksejas stoikas mainja / restauracija vai kas tur veel...

P.S. Mekleju vaagji BMW 525...
P.P.S. Sis posts bij domats lai zinu cik man jaieliek konkretaja autinja pec nopirksanas...
Offline
Blackadder
19. Mar 2004, 15:05 #31

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2097

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d

Kirurgs: Vai runa ir par E34? Ja tā, tad pakaļējā rumbas gultņa cenas it kā esot atkarīgas no tā, vai auto ir vai nav aprīkots ar ABS. Automašīnai bez ABS (kā manā gadījumā) pakaļējā gultņa maiņa maksā aptuveni 40 Ls (gultņa cenu ieskaitot).

Īsti nesaprotu, kas ir domāts ar stoikas restaurāciju.??
Offline
Kirurgs
19. Mar 2004, 15:30 #32

Kopš: 17. May 2002

Ziņojumi: 89

Braucu ar: 525

Vaagjis ir ar ABS un zvanot tam kexam, kas vaagji pardod sis teica, ka priekseja stoika esot aizdomiga...
Nu tatad jamaina/jaremonte...
Es pac jau esmu baigais lameris sajos jautajumos, tjipa masinas iekshas man visai svesas, tapec varbut jautajums ari stulbs...
Offline
Blackadder
19. Mar 2004, 16:13 #33

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2097

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d

Nezinu, ko gan tas cilvēks ir domājis, sakot "stoika". Es ar šo vārdu saprotu visu priekšējo rumbu kopā ar amortizatoru. Moš amortizators jāmaina? Jebkurā gadījumā, nepaļaujies tikai uz to, ko saimnieks stāsta, bet aizved uz servisu, pie reizes tūlīt arī uzzināsi, cik viss maksā. Neatkarīgi no tā vai saimnieks ir godīgs vai muldētājs, viņš var kaut ko arī būt nepamanījis. Ja automašīnai ir tik vien vainas, kā sadilis pakaļējais gultnis un beigti priekšējie amortizatori (pieņemu, ka tas bija domāts ar to stoiku), tad, manuprāt, auto ir ņemams, nav tās nekādas kriminālās vainas, bet "rashodņiki".
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo