Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 47 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: priekšējo šarnīru nomaiņa, vai remonts?

AutorsZiņojums
slepo
09. Mar 2004, 10:21 #1

Kopš: 19. Feb 2004

Ziņojumi: 125

Braucu ar:

Pienācis laiks mainīt, bet ir dzirdēts, ka jauni ir dārgi un, ja ražoti hvzkur neejot ilgak pa 2 - 3 mēneši. Ko labāk darīt varbūt kāds zin, vai labāk likt atjaunotos? Kur var dabūt labus un pa normālu price?
Offline
Tune-L
09. Mar 2004, 10:28 #2

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Liec originaalus un aizmirsi par probleemu uz ilgu laiku !


-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Puce
09. Mar 2004, 11:46 #3

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Visaadu lodveida balstu atjaunoshanai iesaku Vilni 9285613.

Es tavaa vietaa dariitu taa kaa es dariiju. noraavu visu hadeni nost. amiishus un stoikas protams, ka nee. un tad noteici vai ir vesels vai nav. Uz paceelaaja ar monteejamo stieniiti var noteikt tikai pilniigi beigtus lodveida balstus. Paarliecinaajos peec viena gadiijuma, ka man servii pateica, ka ir jaamaina paaris sharas, bet taakaa pac jaucu laukaa un nevareeju dazhas skruuves atskruuveet, tad noraavu visu hadeni un izraadiijaas, ka visa hadene prasaas peec renovaacijas. Savaadaak sanaaks taa, ka tipa sataisiisi un peec neilga laika atkal kaut kas grabees..

SHis vilnis var atjaunot arii to videejo stieni, kursh maksaa~50Ls. Cenas ir aptuveni 5Ls par lodveida balstu. Peedeejos piecus gadus laboju tos tikai pie vinja un vieniigais ko esmu atkaartoti maniijis ir atsaites. Paareejais viss ir kaartiibaa veeljoprojaam.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Tigers
09. Mar 2004, 12:13 #4

Kopš: 29. Nov 2002

Ziņojumi: 477

Braucu ar: ///M3, X3 sd, 330xi M-tech II

Vot šito gan es nesaprotu - kā var šaras remontēt
Nekad neticēšu šitai "santīma dračīšanai", ja man neapskaidros metodi kā tas tiek darīts. Tur taču nodilst tā lodīte, un tur neko īpaši nevar darīt - ne tu viņu vari izņemt, ne kā. Kaut gan - man ir nojausma kā viņas remontē - pāris sitieni ar kuvaldu, un uz kādu brīdi brīvkutība novērsta
Offline
Tune-L
09. Mar 2004, 12:14 #5

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Iesaku arii lietotos prezervatiivus neizmest, bet mazgaat un laapiit )))



-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Tigers
09. Mar 2004, 12:38 #6

Kopš: 29. Nov 2002

Ziņojumi: 477

Braucu ar: ///M3, X3 sd, 330xi M-tech II

Vulkanizēt!
Offline
Tune-L
09. Mar 2004, 12:52 #7

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Skatos ka te dzeki jau ar pieredzi

Pareizi, labaak vulkanizeet !


-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
kristapz
09. Mar 2004, 14:50 #8

Kopš: 23. Sep 2002

Ziņojumi: 3658

Braucu ar: .


2004-03-09 12:14, Tune-L rakstīja:
Iesaku arii lietotos prezervatiivus neizmest, bet mazgaat un laapiit )))




vispaar jau prezhi sux... labak bez

a par sharniru remonteshanu - nu ir kaukaadi vechuki paaris kas vinjus tik tiesham atjauno peec savas metodes un tie sharniri tik tiesham tur diezgan ilgi, ilgak par originalajiem - taa vareetu teikt...

par piemeeru - es mersim priekshaa ieliku originaalaas bukses, aizmuguree pashtaisiitaas/virpotaas no cietaakas gumijas - aizmuguree man negrab neviena bukse, nekas, klusums! priekshaa visas ir izljerksteejushas (auto ir ar 17" + 235/40)
Offline
Puce
09. Mar 2004, 14:51 #9

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Ne jau lode izdilst, bet gan plastmasa, kas ir apkaart tai lodei...

Cik noprotu, tad TuneL prot to ko vairaakums sheit - kur ir briivs stuuriits tur padirst! Esmu noveerojis liidziigas paziimes daudzaam veceneem. viena kaut ko pasaka un tad viss. Tas ir true forever! Lai gan pasham nekaada savas personiigaas pieredzes nav. Viena tante teica.... Pareizs nick tev - Tunelis. Dziivo savaa tunelii un ko kaads iebljauj tajaa taa ar ir taisniiba. Tu domaa, ka man aiz nekaa dariit ir iemesls vienkaarshi piekakaat forumu ar visaadaam stulbiibaam? ja kaut kas man kaadaa lietaa peec pasha pieredzes nepatiktu, tad taa ar pateiktu. No taa ka es iesaku meistaru ar kura darba augljiem man ir tikai un vieniigi pozitiiva pieredze vairaaku gadu garumaa, nekaads labums neatlec. Taa ka pameegjini pac un tad vari savu objektiivo viedokli izteikt, nevis uzreiz kliedz, ka suuds!!!

PEACE,
J.



2004-03-09 12:13, Tigers rakstīja:
Vot šito gan es nesaprotu - kā var šaras remontēt
Nekad neticēšu šitai "santīma dračīšanai", ja man neapskaidros metodi kā tas tiek darīts. Tur taču nodilst tā lodīte, un tur neko īpaši nevar darīt - ne tu viņu vari izņemt, ne kā. Kaut gan - man ir nojausma kā viņas remontē - pāris sitieni ar kuvaldu, un uz kādu brīdi brīvkutība novērsta


-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Tune-L
09. Mar 2004, 14:53 #10

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Nu netaisnojies, netaisnojies
Gan buus labi nomierinies, elpo dzilji, aizskaiti liidz 10 un .........

Ta avien liekas ka esi restaureeto sharniiru izplatiitaajs Latvijaa, ka taa satraucies



-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Puuchuks
09. Mar 2004, 15:02 #11

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW

un tagad, kad ir uzdirsts vienaa un otraa virzienaa, kaads vareetu atbildeet arii uz Tigera jautaajumu - kaa tad tas notiek?
Offline
Puce
09. Mar 2004, 15:04 #12

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Es nesatraucos. Vienkaarshi nevajag uzreiz gruziit, ka tas vai shitas ir slikts, ja neesi pac pameegjinaajis. Droshi vien, kaads cits meistars taisa greizi, bet ir ar taadi, kas taisa pat labaak nekaa ruupniicaa. Un shi ir tas gadiijums. Un vai tu redzeeji mani pieminam, ka atjaunot sanaaks leetaak? Protams, ka sanaaks, bet tas nav galvenais. Galvenais ir kvalitaate! Nafig man par kaut ko maksaat 5x vairaak, ja man ir kaads kas man to sataisiis un taa detalja kalpos 2x ilgaak nekaa origjinaalaa? Agraak pirku origjinaalaas. dazhi meeneshi un met miskastee..
Ja kaads prasa peec padoma un es varu paliidzeet, tad taa ar daru.
un atjaunoto sharu izplatiitaajs es toch neesmu.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Tune-L
09. Mar 2004, 15:09 #13

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Man ar atjaunotajaam ir bijusi pieredze tajos laikos, kad braucu ar Audi .
Neko labu nevaru teikt par restaureetiem sharniiriem
Originaalos vajag pirkt originaalos, Audi, BMW utt.
Ja taa detalja razhota Spaanijaa, Malaizijaa vai pie makaronu rijeejiem, tad protams ka neko labu tur nevar gaidiit !

Man patiik fashistu kvalitaate, tapeec tagad tikai origaanaas !


-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Puce
09. Mar 2004, 15:20 #14

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Uzzinaaju, kaa tas atjaunoshanas process notiekas.
ir divas lietas, kam ir tendence dilt:
1. pac pirksts ar aabolu;
2. plastmasa kuraa shis aabols kustaas.

Atjaucot valjaa var pateikt, kura dalja ir jaamaina. To ar nomaina un saliek visu kopaa. Plastmasai tiek izmantots kapralons, kas ir ljoti izturiiga plastmasa, pirksta nodilshanas gadiijumaa, tas tiek aizvietots ar analogu, kas nav nodilis.

Taa ka sheit kvalitaate balstaas no izejmateriaaliem un meistara, kas to saliek kopaa.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Tigers
09. Mar 2004, 15:23 #15

Kopš: 29. Nov 2002

Ziņojumi: 477

Braucu ar: ///M3, X3 sd, 330xi M-tech II

Tad turpinam par tēmu - kā var atjaukt šaru? Cik es esmu tās pētījis, tad visas ir aizvalcētas. Turklāt metāla biezums tajā vietā parasti ir ~5 mm.
Offline
Puuchuks
09. Mar 2004, 15:24 #16

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


2004-03-09 15:09, Tune-L rakstīja:
Man patiik fashistu kvalitaate, tapeec tagad tikai origaanaas !

ja tu detalju peerc Vaacijaa ofic. veikalaa, tad vari buut daudzmaz paarlicinaats par origjinalitaati. pie mums, diemzheel, arii lielaa un zoliidaa veikalaa var gadiities iegraabties ...
Offline
Tune-L
09. Mar 2004, 15:42 #17

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Lai no taa izvairiitos peerku tikai pie ofic diileriem un sekoju, lai visas birkas buutu .
K&B rulzz

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Puuchuks
09. Mar 2004, 15:45 #18

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW

TuneL, tu dziivo sapnju pasaulee
polju un leishu meistari tev uztaisiis kaadu tikai birku vajadzees
Offline
Puce
09. Mar 2004, 15:56 #19

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

es ar peerku detaljas ieks K&B, bet tikai taas, kuras nerazho Bolderaja&Co. Un biezhi vien sanaak, ka origjinaalaas ir leetaakas nekaa 10 gadus lietotas.

J.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Tune-L
09. Mar 2004, 16:02 #20

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Jaa un polju meistardarbus man tagad K&B tirgos
Tas ir normaals kantoris un ar huinju nenodarbojas !

Luudzu nejaukt ar MIKAS !

Peedejaa labaaka storija par MIKAS :

Darbabiedrs iebrauc MIKAS ar savu E39 530d 2000.gada !
Jautaajums : vai var apskatiities, man autonomaa pechka briizhiem nestraadaa....
Atbilde : autonomaa pechka ? ......neee...autonomaas pechkas mees neremonteejam !

Vai nav skaisti ?
BMW paarstaavji Latvijaa veel saucas....

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo