Online

Pašreiz BMWPower skatās 136 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Braukšanas kļūdas jeb kā nevajag darīt

AutorsZiņojums
Soilwork
02. Jul 2012, 16:13 #41

Kopš: 20. Jul 2010

Ziņojumi: 1537

Braucu ar: N46 un grabošu vanosu

No 5.ātruma pārslēdzamies ar starpgāzi uz 3.ātrumu


Kā jau pats minēji, ziemā tak būs totāli kapi bez ASC vai ASR

- tas pats kas uzsist pa sajūgu

Acu priekšā pat pilnīgi uzbūrās aina par šļurainu štrāsi, vecu 5tās sērijas BMW, fūri, un opi ar pudeļstikliem pie BMW stūres, kas sāk mest pa robiem :virpuļivirpuļivirpuļi:
Offline
Laoshi
02. Jul 2012, 16:14 #42

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Uz ziemu lieciet max šauras un augstas riepas. Mīksto uz ražotāja paredzēto standartu, lielu daļu no auto ražo tur, kur sniegs/šļura ir 1x gadā vai tikai pa TV. Tas pats attiecas uz grants ceļiem, ja sanāk tur bieži braukt.
Offline
NO_
02. Jul 2012, 16:14 #43

Kopš: 10. Mar 2009

No: Kuldīga

Ziņojumi: 1101

Braucu ar: BMW


02 Jul 2012, 16:01:42 edzhaans rakstīja:
Ja jūs te tā cītīgi par apdzīšanām sākāt runāt tad es pastāstīšu kā es dzenu, lai ir maksimāli drošāk un ātrāk pazust no pretējās joslas. No 5.ātruma pārslēdzamies ar starpgāzi uz 3.ātrumu, un viss notiek ātri, jo 5.ātrumā vienkārši iespiežot grīdā mašīna ātri nespēs uzņemt ātrumu. Uz slapja ceļa šādi nevajadzētu aizrauties, un ziemā it sevišķi.

P.S. ekanometrs gan aiziet pie 30 litriem uz 100 km


:120km/h_treshais_robs_taa_ir_shtelle:
Offline
VMR
02. Jul 2012, 16:15 #44

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10289

Braucu ar: sporta variantu


02 Jul 2012, 16:10:08 karlsonss rakstīja:
braukt aatraak par citiem, tb aatraak par videejo pluusmas aatrumu.
reaali paliidz izvariities no visaadiem mudakiem un vaavereem, kuras kraaso luupas un puuderee degunus braucot.

APDZINI UN AIZMIRSI

Zelta likums - brauc kā visi! Protams, piderasti, kas aiz fūres rindiņā dročī ir jāapdzen agresīvi, bet ja plūsma iet uz 100-110, tad ņehuj skriet
Offline
karlsonss
02. Jul 2012, 16:15 #45

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


02 Jul 2012, 16:13:31 Soilwork rakstīja:
No 5.ātruma pārslēdzamies ar starpgāzi uz 3.ātrumu


Kā jau pats minēji, ziemā tak būs totāli kapi bez ASC vai ASR

- tas pats kas uzsist pa sajūgu

Acu priekšā pat pilnīgi uzbūrās aina par šļurainu štrāsi, vecu 5tās sērijas BMW, fūri, un opi ar pudeļstikliem pie BMW stūres, kas sāk mest pa robiem :virpuļivirpuļivirpuļi:


tapeec jums visiem ir ziemas auto, kas nav bmw
Offline
GirtzB
02. Jul 2012, 16:16 #46

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21920

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


02 Jul 2012, 16:13:31 Soilwork rakstīja:
No 5.ātruma pārslēdzamies ar starpgāzi uz 3.ātrumu


Kā jau pats minēji, ziemā tak būs totāli kapi bez ASC vai ASR

- tas pats kas uzsist pa sajūgu

Acu priekšā pat pilnīgi uzbūrās aina par šļurainu štrāsi, vecu 5tās sērijas BMW, fūri, un opi ar pudeļstikliem pie BMW stūres, kas sāk mest pa robiem :virpuļivirpuļivirpuļi:

vispār jau tādēļ ir starpgāze lai riteņu nebloķētos...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
karlsonss
02. Jul 2012, 16:16 #47

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


02 Jul 2012, 16:15:13 VMR rakstīja:

02 Jul 2012, 16:10:08 karlsonss rakstīja:
braukt aatraak par citiem, tb aatraak par videejo pluusmas aatrumu.
reaali paliidz izvariities no visaadiem mudakiem un vaavereem, kuras kraaso luupas un puuderee degunus braucot.

APDZINI UN AIZMIRSI

Zelta likums - brauc kā visi! Protams, piderasti, kas aiz fūres rindiņā dročī ir jāapdzen agresīvi, bet ja plūsma iet uz 100-110, tad ņehuj skriet

biju domaajis - aatri un asi apdziit un tad atgriezties pie normaalaa +10 km/h
Offline
kirkland
02. Jul 2012, 16:17 #48

Kopš: 19. Jun 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 260

Braucu ar: Netrafarēto


02 Jul 2012, 16:11:50 kkas rakstīja:

02 Jul 2012, 15:30:14 kirkland rakstīja:
Klasika - uz apļa nebraukt pa pirmo joslu, ja vien netaisies jau nākamajā nobrauktuvē griezties nost.


Un izlaist no apļa izbraukt gribētājus. Citādi diezgan bieži tikko iebraukušie speciāli nelaiž ārā, piedod gāzi, īpaši sievietes.
Bet braukšana pa pirmo joslu dažos apļos ir vajadzīga, jo izbrauktuves/iebrauktuves ir mega tuvu.


Tā arī ir problēma. Bieži vien nākas uzgāzēt, lai, piemēram, Mūkusalas aplī tiktu no apļa uz Riga Plaza, jo tur jau dubulta armija - pirmās joslas čunčinātāji un vēl tie, kas uz apli izbrauc no Mūkusalas ielas.
Offline
Machida
02. Jul 2012, 16:21 #49

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:


02 Jul 2012, 15:01:12 arizah rakstīja:
Baigi gari šitās situācijas aprakstīt. Piemēram nevajag izgriezties uz galvenā ceļa pa kreisi nesagaidot no kreisās puses nākošu varbūt lēnu trolejbusu. tipa vari paspēt izgriezties, bet ja to trolli kāds tikmēr apdzīs, redzēt viņu nav izredzes, bet pēc izgriežšanās būs variants - vai nu apdzenošajam purnā vai trollim Ceru ka saprotami aprakstīju, gadījās novērot near-crashu nesen šitādu


šis ir reāli noderīgs, vienreiz aiz autobusa vilkos, gaidīju izdevību apdzīt, kad pēkšņi viens uzradās no labās puses(ķip izgriezās uz šosejas pirms autobusa), tur būtu bijis pilnīgs rosols, ja es būtu izdomājis apdzīt toreiz.

un man pirms dažiem gadiem bija pamācoša pieredze, divas joslas vienā virzienā, baigi steidzos uz skolu, spraucos starp mašīnām un nolamājos, kāpēc tā kreisā josla sabremzējās, iespraucos labajā un dodu virsū, izrādās gājēju pāreja, gājējs iet pāri. ar šļūcošiem riteņiem paslīdēju viņam garām gar kurpju purngaliem. rokas pēc tam kādu brītiņu trīcēja, šo tagad vienmēr atceros, un uzmanos.
Offline
edzhaans
02. Jul 2012, 16:21 #50

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


02 Jul 2012, 16:13:31 Soilwork rakstīja:
No 5.ātruma pārslēdzamies ar starpgāzi uz 3.ātrumu


Kā jau pats minēji, ziemā tak būs totāli kapi bez ASC vai ASR

- tas pats kas uzsist pa sajūgu

Acu priekšā pat pilnīgi uzbūrās aina par šļurainu štrāsi, vecu 5tās sērijas BMW, fūri, un opi ar pudeļstikliem pie BMW stūres, kas sāk mest pa robiem :virpuļivirpuļivirpuļi:


es nevaru
Ziemā vispār nevajag pārspīlēt. Visam jānotiek bez straujām kustībām, it sevišķi, ja brauc ar aizmugurējo piedziņu.
Offline
protams
02. Jul 2012, 16:23 #51

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5408

Braucu ar: null ziiben

Varbūt kāds jau šo minēja, bet slinkums lasīt, sorry
Nogriežoties pa kreisi, laižot pretīmbraucošos NADRĪKST izgriezt (lai arī savlaicīgi) priekšas riteņus, jo ja ne-do-dies kāds Tev ieliks pakaļā, loģiski izmetīs pretējā joslā, un purns purnā un labi ja vēl tas kurš ieliks aizmugurē paliks gaidīt nevis aizmuks, tā Tevi padarot par lielum lielu vainīgo

[ Šo ziņu laboja protams, 02 Jul 2012, 16:24:41 ]



-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Laoshi
02. Jul 2012, 16:24 #52

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


02 Jul 2012, 16:21:19 KRS2 rakstīja:

šis ir reāli noderīgs, vienreiz aiz autobusa vilkos, gaidīju izdevību apdzīt, kad pēkšņi viens uzradās no labās puses(ķip izgriezās uz šosejas pirms autobusa), tur būtu bijis pilnīgs rosols, ja es būtu izdomājis apdzīt toreiz.



Šitā ja redz, ka starp kokiem/mašīnām whatever parādās auto purns, kas grib griezt ārā - labāk neapdzīt
Offline
Laoshi
02. Jul 2012, 16:27 #53

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


02 Jul 2012, 16:23:15 protams rakstīja:
Varbūt kāds jau šo minēja, bet slinkums lasīt, sorry
Nogriežoties pa kreisi, laižot pretīmbraucošos NADRĪKST izgriezt (lai arī savlaicīgi) priekšas riteņus, jo ja ne-do-dies kāds Tev ieliks pakaļā, loģiski izmetīs pretējā joslā, un purns purnā un labi ja vēl tas kurš ieliks aizmugurē paliks gaidīt nevis aizmuks, tā Tevi padarot par lielum lielu vainīgo


Nu nezinu. Šitā jau uz dzelzceļa pārbrauktuves arī var uzstumt un hvz kur vēl ne. Bet par tēmu - kad gatavojieties griezt, tad neturiet stūri no visa spēka galējā pozīcijā, stūres pastūža sūknis mocās
Offline
arizah
02. Jul 2012, 16:29 #54

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Te izskatās daudzi neuztvēra īsti precīzi topika ideju. nevajag te runāt par lietām, par kurām jau sen viss izrunāts - ziemā labas riepas, vasarā, starpcitu arī , nesēsties pie stūres pillā un nepārsniegt ātrumu utt utjp..
Topika ideja kādu es to uztvēru (autors varētu palabot) - pieredzē uzkrātas situācijas un to analīze, ko noteikumu grāmatiņā neviens neraksta. jo tieši situāciju nepareiza risināšana vai notikumu nepareiza prognozēšana ir galvenie avāriju cēloņi it sevišķi pilsētā. Bet tas prasa pieredzi, nevis noteikumu parzināšanu.
Offline
edzhaans
02. Jul 2012, 16:29 #55

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


02 Jul 2012, 16:14:13 Laoshi rakstīja:
Uz ziemu lieciet max šauras un augstas riepas. Mīksto uz ražotāja paredzēto standartu, lielu daļu no auto ražo tur, kur sniegs/šļura ir 1x gadā vai tikai pa TV. Tas pats attiecas uz grants ceļiem, ja sanāk tur bieži braukt.


Zinu, ka vajag šaurākas riepas ziemai, bet man tāds jautājums radies, kapēc ? Kā tas darbojas, sniegu rok labāk vai kaut kā tā ?
Offline
djmax
02. Jul 2012, 16:29 #56

Kopš: 07. Jun 2007

No: Ogre

Ziņojumi: 638

Braucu ar: e30


02 Jul 2012, 15:43:47 Dust rakstīja:

02 Jul 2012, 15:31:10 arizah rakstīja:
Visi nav pār vienu kārti metami. Tas, ka dažiem vēl arī 20 gados ir ūdens galvā, neuzliek par pienākumu visai pārējai sabiedrībai (lasi: normālajiem) viņu dēļ ciest. Tā problēma ir jārisina savādāk un iedarbojoties tikai uz iesaistītajiem, nevis visiem sab.loc. Daudziem arī 45 gados nevar dot pravas, citiem pēc 55 tās vajadzētu atņemt, ta ko vispār nedodam pravas moš?


Apmācību sistēma arī ir melnais caurums.
Kā tagad ir, arī tā pat kā senāk māca konkrētus populārākos maršrutus, kur dzen csdd?

Tā pat protams neslikti būtu, ja arī zaļos gurķus izdzītu caur kādu poligonu, kas simulē ekstrēmus apstākļus, tikai kas par to maksās?

Nav visi vienā maisā bāžami, bet statistiski var tak paskatīties, kāda tipa negadījumi ir kādas vecuma grupās, un attiecīgi adaptēt mācību programmu Laikam es te ar acīm vaļā sapņoju




Par apmācību teiktu tādu lietu ka būtu jānahrenizē visādi "ātrie kursi" kur iezubra CSDD eksaminātoru, nevis krustojumu izbraukšanas teoriju. Vēl būtu ļoti lietderīgi šo topiku ielikt kā obligāti lasāmu lasāmvielu autoskolas audzēkņiem uz kursa beigām kad jau +- iebraukušies sapratuši čo pa čom, kādreiz varbūt kaut ko arī atcerētos braucot ielās.. Kā nekā nav nekā labāka par "vecu vilku" skolu, tikai daudzi to spēj novērtēt pēc tam kad izbaudījuši uz savas ādas..

pieminēšu vēl kas ienāca prātā ko vēl nav minējuši:

1) Ziemā sargaties no sniega kas ir pie labās ceļa manas, te gribas dziedāt vienu dziemsu: ..iesūc uz nelaiž vaļāāā..lalala, ar visam tām izreitošajām sekām.

2)Tomēr vēlreiz uzsvēršu apdzišanas manevru bīstamību ar to kad dažas dienas atpakaļ, paziņam Kadets ielika purnā ārpus apdzīvotas vietas - respektīvi frontālā sadursme ar audi a4, ja opelists nebūtu miris, iliktu bildi kā izskatās auto, šajā gadījumā laikam nebūs īsti koreti tā darīt, bet ceru domu sapratāt.

3) Pilotiem izmēģinātājiem - tas ir tiem kam patik lidot ātrāk par savu sargenģeli varu teikt vienu, tiksimie pie nākošā luksofora, lai aŗi cik ātri lidotu, nekur tālāk netiksi, nav tā riska vērts kādu notrieks, uzskriet uz fotoradara vai tpu tpu tpu apgāzties pašam tādā ātrumā. [šo gan neviens nepieredzējis nesapratīs]

kā saka, cheers! [tikai ne pie stūres]

[ Šo ziņu laboja djmax, 02 Jul 2012, 16:35:51 ]

Offline
wxy
02. Jul 2012, 16:32 #57

Kopš: 14. Oct 2009

Ziņojumi: 1464

Braucu ar: savu auto


02 Jul 2012, 16:29:16 edzhaans rakstīja:

02 Jul 2012, 16:14:13 Laoshi rakstīja:
Uz ziemu lieciet max šauras un augstas riepas. Mīksto uz ražotāja paredzēto standartu, lielu daļu no auto ražo tur, kur sniegs/šļura ir 1x gadā vai tikai pa TV. Tas pats attiecas uz grants ceļiem, ja sanāk tur bieži braukt.


Zinu, ka vajag šaurākas riepas ziemai, bet man tāds jautājums radies, kapēc ? Kā tas darbojas, sniegu rok labāk vai kaut kā tā ?



Ar platām būsi kā pīle uz ūdens


edit: jo platākas riepas, jo lielāka iespēja ka brauksi/peldēsi/slidēsi pa ūdens virsmu.

[ Šo ziņu laboja wxy, 02 Jul 2012, 16:34:14 ]

Offline
edzhaans
02. Jul 2012, 16:34 #58

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


02 Jul 2012, 16:32:58 wxy rakstīja:

02 Jul 2012, 16:29:16 edzhaans rakstīja:

02 Jul 2012, 16:14:13 Laoshi rakstīja:
Uz ziemu lieciet max šauras un augstas riepas. Mīksto uz ražotāja paredzēto standartu, lielu daļu no auto ražo tur, kur sniegs/šļura ir 1x gadā vai tikai pa TV. Tas pats attiecas uz grants ceļiem, ja sanāk tur bieži braukt.


Zinu, ka vajag šaurākas riepas ziemai, bet man tāds jautājums radies, kapēc ? Kā tas darbojas, sniegu rok labāk vai kaut kā tā ?



Ar platām būsi kā pīle uz ūdens


Tagad sapratu
Offline
dust
02. Jul 2012, 16:40 #59

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6529

Braucu ar: DD2


02 Jul 2012, 16:29:04 arizah rakstīja:
Te izskatās daudzi neuztvēra īsti precīzi topika ideju.


Tici man daudzi joprojām nav sapratuši, ko nozīmē labas riepas, un par to ir jārunā, jo dažam tā joprojām ir jauna amerika Paskatoties vidējo statistiku - riepas maina, jo nevar TA iziet! Jaunieši no RTU bija eksperimentējuši, un vadītājiem klāt neesot mērīja protektora dziļumu automašīnām stāvvietā pie lielveikala. Rezultāti bija vienkārši

Es iesaku, kādreiz ja uz ceļa esat viens - vienalga asfalts, grants, apsnidzis - jo vairāk apstākļu, jo labāk, pabremzēt, pavērot, kad stājas labāk, cik stipri spriest lai varētu vēl auto būt vadāms, kad sāk strādāt abs, utt, kā bremzējot šķērsli apbraukt. Patrenējoties apzināti, kritiskā situācijā darbības būs sistemātiskākas, skaidrākas


-----------------

Offline
ramtairidi
02. Jul 2012, 16:45 #60

Kopš: 27. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2682

Braucu ar: pilnu pulksteni

Griežot ārā no slīpā europark parkinga ir jāskatās ne tikai uz aizmuguri vai kāds laiž, bet arī pa labi vai blakus mašīna nav par tuvu

Vienreiz samiegojies izpildījos...
Vēl neiesaku parkoties uz ielas pretim bērnudārziem - viena māmiņa apgriežoties purnā ielika
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo