Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 102 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Braukšanas kļūdas jeb kā nevajag darīt

AutorsZiņojums
dust
02. Jul 2012, 16:45 #61

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6529

Braucu ar: DD2


02 Jul 2012, 16:42:40 user rakstīja:

02 Jul 2012, 15:00:11 Driver rakstīja:
Nevajag visiem pec kartas pirkt auto un kartot vaditaja apliecibu, lai tik butu jo visiem tak ir.
Tapat kaa man nah nevajag hokeja nuju, makskeri un makskeresanas atlauju...


precīzi!!!


Šo palaidu garām. Salīdzinājums kā māja

-----------------

Offline
arizah
02. Jul 2012, 16:46 #62

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


02 Jul 2012, 16:40:24 Dust rakstīja:
Tici man daudzi joprojām nav sapratuši, ko nozīmē labas riepas, un par to ir jārunā, jo dažam tā joprojām ir jauna amerika Paskatoties vidējo statistiku - riepas maina, jo nevar TA iziet! Jaunieši no RTU bija eksperimentējuši, un vadītājiem klāt neesot mērīja protektora dziļumu automašīnām stāvvietā pie lielveikala. Rezultāti bija vienkārši


vienkārši, jo vairāk visur malsi vienu un topašu, labāk nebūs. tad jau arī Apple topikā vajag kaut ko par riepām iemest, ja nu tur kāds izlasa

šaubos vai RTU eksperimenta auditorija kaut par pusprocentu pārklājas ar bmwpower.lv auditoriju, tie opifāciji tā arī turpinās braukt, ne viņi zebru skatās, ne poweri lasa.
Offline
xjs_4
02. Jul 2012, 16:46 #63

Kopš: 31. Mar 2008

Ziņojumi: 23851

Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2


02 Jul 2012, 16:34:36 edzhaans rakstīja:

02 Jul 2012, 16:32:58 wxy rakstīja:

02 Jul 2012, 16:29:16 edzhaans rakstīja:

02 Jul 2012, 16:14:13 Laoshi rakstīja:
Uz ziemu lieciet max šauras un augstas riepas. Mīksto uz ražotāja paredzēto standartu, lielu daļu no auto ražo tur, kur sniegs/šļura ir 1x gadā vai tikai pa TV. Tas pats attiecas uz grants ceļiem, ja sanāk tur bieži braukt.


Zinu, ka vajag šaurākas riepas ziemai, bet man tāds jautājums radies, kapēc ? Kā tas darbojas, sniegu rok labāk vai kaut kā tā ?



Ar platām būsi kā pīle uz ūdens


Tagad sapratu


Shis bija veertiigi uz VAZ2102 un taa laika mskaam musdienu auto razotaaja ieteiktais izmeers un labas riepas un viss tip top.

Agraak riepu razotaaju parstaavji arii teica uz ziemu sauraaks, tagad dzied citu dziesmu sauraaka mazaaks laukums uz sniega mazaak tehnologiju, lamelju utt

-----------------
Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli.
Offline
ATB
02. Jul 2012, 16:48 #64

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: ♛ ♛

Labs topic's

Ieteikums visiem, ja kādreiz rodas autiņam kādas ķibeles uz ceļa, maksimāli cenšaties nobraukt no lielceļiem - neapstājieties ceļa malā.

Pat stāvvietās ir jāuzmanās. Varu pastāstīt gadījumu iz dzīves (tas gan notika vēl padomju laikos). Iedomājaties situāciju - liela autostāvvieta (futbola laukuma lielumā, ja ne lielāka) parastas šosejas malā. Divi tālbraucēji, viens aiz otra piestājuši pašā tālākajā stāvvietas malā, stāv starp autiņiem un sarunājās. Pēc mirkļa, izbraucis cauri visam lielajam stāvlaukumam, aizmugurējā fūrā ieskrēja vēl viens smagais, kura šoferītis bija aizmidzis.
Vienam no abiem tālbraucējiem paveicās - viņš paspēja izlēkt, bet otram tas beidzās fatāli.

Ir jāuzmanās ne tikai uz ceļa, bet arī tam esot tuvumā.
Offline
Tune-L
02. Jul 2012, 16:54 #65

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


02 Jul 2012, 16:48:45 ATB rakstīja:
Labs topic's

Ieteikums visiem, ja kādreiz rodas autiņam kādas ķibeles uz ceļa, maksimāli cenšaties nobraukt no lielceļiem - neapstājieties ceļa malā.

Pat stāvvietās ir jāuzmanās. Varu pastāstīt gadījumu iz dzīves (tas gan notika vēl padomju laikos). Iedomājaties situāciju - liela autostāvvieta (futbola laukuma lielumā, ja ne lielāka) parastas šosejas malā. Divi tālbraucēji, viens aiz otra piestājuši pašā tālākajā stāvvietas malā, stāv starp autiņiem un sarunājās. Pēc mirkļa, izbraucis cauri visam lielajam stāvlaukumam, aizmugurējā fūrā ieskrēja vēl viens smagais, kura šoferītis bija aizmidzis.
Vienam no abiem tālbraucējiem paveicās - viņš paspēja izlēkt, bet otram tas beidzās fatāli.

Ir jāuzmanās ne tikai uz ceļa, bet arī tam esot tuvumā.


Letaali !

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
dust
02. Jul 2012, 16:57 #66

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6529

Braucu ar: DD2

Es vienkārši naivi ceru, ka kāds no jaunajiem, kas lasa, aizdomāsies, pērkot kaut lietotas riepas, piemaksās tos 20 latus vairāk, ne ielies ribās nedēļas nogalē, par tiem pāris milimetriem protektora vairāk.

-----------------

Offline
ATB
02. Jul 2012, 16:59 #67

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: ♛ ♛


02 Jul 2012, 16:54:38 Tune-L rakstīja:

02 Jul 2012, 16:48:45 ATB rakstīja:
Labs topic's

Ieteikums visiem, ja kādreiz rodas autiņam kādas ķibeles uz ceļa, maksimāli cenšaties nobraukt no lielceļiem - neapstājieties ceļa malā.

Pat stāvvietās ir jāuzmanās. Varu pastāstīt gadījumu iz dzīves (tas gan notika vēl padomju laikos). Iedomājaties situāciju - liela autostāvvieta (futbola laukuma lielumā, ja ne lielāka) parastas šosejas malā. Divi tālbraucēji, viens aiz otra piestājuši pašā tālākajā stāvvietas malā, stāv starp autiņiem un sarunājās. Pēc mirkļa, izbraucis cauri visam lielajam stāvlaukumam, aizmugurējā fūrā ieskrēja vēl viens smagais, kura šoferītis bija aizmidzis.
Vienam no abiem tālbraucējiem paveicās - viņš paspēja izlēkt, bet otram tas beidzās fatāli.

Ir jāuzmanās ne tikai uz ceļa, bet arī tam esot tuvumā.


Letaali !


Oi, sorre, sajaucu
Offline
edzhaans
02. Jul 2012, 17:02 #68

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


02 Jul 2012, 16:57:05 Dust rakstīja:
Es vienkārši naivi ceru, ka kāds no jaunajiem, kas lasa, aizdomāsies, pērkot kaut lietotas riepas, piemaksās tos 20 latus vairāk, ne ielies ribās nedēļas nogalē, par tiem pāris milimetriem protektora vairāk.


Tikai un vienīgi PAR jaunām riepām. Bet ir cilvēki, kuri pērk lietotas un pat atjaunotas
Offline
MartinsFR
02. Jul 2012, 17:13 #69

Kopš: 13. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1362

Braucu ar: Ragaviņām no kalna.


02 Jul 2012, 17:02:49 edzhaans rakstīja:

02 Jul 2012, 16:57:05 Dust rakstīja:
Es vienkārši naivi ceru, ka kāds no jaunajiem, kas lasa, aizdomāsies, pērkot kaut lietotas riepas, piemaksās tos 20 latus vairāk, ne ielies ribās nedēļas nogalē, par tiem pāris milimetriem protektora vairāk.


Tikai un vienīgi PAR jaunām riepām. Bet ir cilvēki, kuri pērk lietotas un pat atjaunotas


Šoziem/pavasari sanāca pieredze, visu ziemu braucu ar jauniem Goodyear Ultra Grip Extream, pienāca pavasaris, vasaras riepas atrodas Madonā, pa lieldienām, vai kas nu tur bija aizbraucu uz madonu, asfalts pliks, saulīte spīd, domāju neplēsīšu šipus un uzliku vasarenes, kas ir pabrauktas m/s. Vakarā tumsā braucot mājās, uznāca sniegs un grādi ap nulli, biju kā pīle uz ledus, nedomā pabraukt ātrāk par 70-80km/h, kad sāk jau mašīna sāniski peldēt un braucu es ar A4, nevis BMW, no sākuma domāju, ka nav riteņi kārtīgi pieskrūvēti, jo ceļš ta melns bet kad knapi pieskāros bremzēm un ieslēdzās ABS, sapratu ka vainīgas riepas. Sajūtas nav no tām patīkamākajām, kad bremzē, bet jēgas nekādas. Tajā brīdī slavēju to cilvēku kurš ieteica nežēlot naudu un nopirkt labas riepas ar šipiem.
Offline
Papakarlo
02. Jul 2012, 17:14 #70

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


02 Jul 2012, 16:16:16 GirtzB rakstīja:

02 Jul 2012, 16:13:31 Soilwork rakstīja:
No 5.ātruma pārslēdzamies ar starpgāzi uz 3.ātrumu


Kā jau pats minēji, ziemā tak būs totāli kapi bez ASC vai ASR

- tas pats kas uzsist pa sajūgu

Acu priekšā pat pilnīgi uzbūrās aina par šļurainu štrāsi, vecu 5tās sērijas BMW, fūri, un opi ar pudeļstikliem pie BMW stūres, kas sāk mest pa robiem :virpuļivirpuļivirpuļi:

vispār jau tādēļ ir starpgāze lai riteņu nebloķētos...


+1 un pārslēdzoties uz leju arī vajadzētu lietot starpgāzi ja slēdzās secīgi (tas ir ideālā variantā)

Piem. bmw SMG kārba automātiski taisa starpgāzi, katreiz kad pārslēdzās uz leju.

Ar parasto kārbu to dara ļoti mazs procents cilvēku.

[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 02 Jul 2012, 17:14:58 ]

Offline
MartinsFR
02. Jul 2012, 17:15 #71

Kopš: 13. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1362

Braucu ar: Ragaviņām no kalna.


02 Jul 2012, 17:14:32 Papakarlo rakstīja:

02 Jul 2012, 16:16:16 GirtzB rakstīja:

02 Jul 2012, 16:13:31 Soilwork rakstīja:
No 5.ātruma pārslēdzamies ar starpgāzi uz 3.ātrumu


Kā jau pats minēji, ziemā tak būs totāli kapi bez ASC vai ASR

- tas pats kas uzsist pa sajūgu

Acu priekšā pat pilnīgi uzbūrās aina par šļurainu štrāsi, vecu 5tās sērijas BMW, fūri, un opi ar pudeļstikliem pie BMW stūres, kas sāk mest pa robiem :virpuļivirpuļivirpuļi:

vispār jau tādēļ ir starpgāze lai riteņu nebloķētos...


+1 un pārslēdzoties uz leju arī vajadzētu lietot starpgāzi ja slēdzās secīgi (tas ir ideālā variantā)

Piem. bmw SMG kārba automātiski taisa starpgāzi, katreiz kad pārslēdzās uz leju.

Ar parasto kārbu to dara ļoti mazs procents cilvēku.


Stulbs jautājums, bet nu topiks, lai mācītos, tapēc pajautāšu - kā izpaužas "starpgāze"?
Offline
edzhaans
02. Jul 2012, 17:19 #72

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


02 Jul 2012, 17:14:32 Papakarlo rakstīja:

02 Jul 2012, 16:16:16 GirtzB rakstīja:

02 Jul 2012, 16:13:31 Soilwork rakstīja:
No 5.ātruma pārslēdzamies ar starpgāzi uz 3.ātrumu


Kā jau pats minēji, ziemā tak būs totāli kapi bez ASC vai ASR

- tas pats kas uzsist pa sajūgu

Acu priekšā pat pilnīgi uzbūrās aina par šļurainu štrāsi, vecu 5tās sērijas BMW, fūri, un opi ar pudeļstikliem pie BMW stūres, kas sāk mest pa robiem :virpuļivirpuļivirpuļi:

vispār jau tādēļ ir starpgāze lai riteņu nebloķētos...


+1 un pārslēdzoties uz leju arī vajadzētu lietot starpgāzi ja slēdzās secīgi (tas ir ideālā variantā)

Piem. bmw SMG kārba automātiski taisa starpgāzi, katreiz kad pārslēdzās uz leju.

Ar parasto kārbu to dara ļoti mazs procents cilvēku.


Tencinu! Tas taupa sajūgu un neplēš transmisiju, un tādas iemaņas visiem, manuprāt, nekaitētu. Starpgāzes pielietoju ne tikai dzenot kā atmarozaks, bet arī bremzējot ar motoru.
Offline
kaarkls
02. Jul 2012, 17:21 #73

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 182

Braucu ar:

līkumā bremzēt ir par vēlu
apdzenot kravinieku, jāpatur prātā, ka tam priekšā var vilkties vw golf 2, kuru tu neredzi un neesi ierēķinājis savā manevrā - nekas patīkams!
Offline
martinsg
02. Jul 2012, 17:24 #74

Kopš: 21. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1307

Braucu ar: prieku

1. Izveeleeties auto atbilstoshi sava macinja biezumam, lai to speetu uztureet nevainojamaa tehniskaa kaartiibaa un ar labaam riepaam gan ziemaa, gan vasaraa.

2. Izlasiit Zasadas graamatu "Droshs aatrums"

3. Braucot pilseetaa, buut lietas kursaa, kas notiek visapkaart juusu auto.

4. Veerot situaaciju arii gabalinju uz priekshu, ne tikai degungalaa.

6. Brauciet pluusmaa, ar domu, lai ko juus dariitu, lai juus nevienam, nevienaa briidii neiztrauceetu.
Reekjinieties, ka kaads cits aklais juusu manevru var nepamaniit.
Offline
Papakarlo
02. Jul 2012, 17:32 #75

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


02 Jul 2012, 17:19:39 edzhaans rakstīja:

02 Jul 2012, 17:14:32 Papakarlo rakstīja:

02 Jul 2012, 16:16:16 GirtzB rakstīja:

02 Jul 2012, 16:13:31 Soilwork rakstīja:
No 5.ātruma pārslēdzamies ar starpgāzi uz 3.ātrumu


Kā jau pats minēji, ziemā tak būs totāli kapi bez ASC vai ASR

- tas pats kas uzsist pa sajūgu

Acu priekšā pat pilnīgi uzbūrās aina par šļurainu štrāsi, vecu 5tās sērijas BMW, fūri, un opi ar pudeļstikliem pie BMW stūres, kas sāk mest pa robiem :virpuļivirpuļivirpuļi:

vispār jau tādēļ ir starpgāze lai riteņu nebloķētos...


+1 un pārslēdzoties uz leju arī vajadzētu lietot starpgāzi ja slēdzās secīgi (tas ir ideālā variantā)

Piem. bmw SMG kārba automātiski taisa starpgāzi, katreiz kad pārslēdzās uz leju.

Ar parasto kārbu to dara ļoti mazs procents cilvēku.


Tencinu! Tas taupa sajūgu un neplēš transmisiju, un tādas iemaņas visiem, manuprāt, nekaitētu. Starpgāzes pielietoju ne tikai dzenot kā atmarozaks, bet arī bremzējot ar motoru.


Spied "Play", lai skatītos video!


*ar starpgāzi slēdzoties uz leju tieši netiek bremzēts ar motoru(compression braking )

paprovē bez bremzešanas secīgi pārslēgties uz leju ar 'starpgāzi' auto samazinās ātrumu tā pat kā būtu atstāts 1 robā
Offline
edzhaans
02. Jul 2012, 17:33 #76

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Grūti paskaidrot, manuprāt, bet es mēģināšu. Piemēram braucot uz 90, tev ir 2 000 apgr./min. 5.ātrumā. Braucot uz 90 4.ātrumā, tev būtu teiksim aptuveni 2 500 apgr./min. Tātad, ja tu gribi pārslēgties no 5-tā uz 4-to, braucot ar ātrumu 90 km/h, tev nepieciešams:
1) izspiest sajūgu, izraut no 5-tā,
2) kamēr esi neitrālajā uzspiest pedāli, lai iegūtu 2 500 apgr./min.
3) ieštepselē 4-tajā
4) atlaist sajūgu (akurāti )

Viss ir aprakstīts aptuveni, katrai mašīnai var atšķirties apgriezieni un atbilstošais ātrums.

Ar starpgāzi bremzēts netiek, bet lai tiktu zemākā robā un pēc tam bremzētu ar motoru gan, tā bija domāts. To Heel-Toe braking esmu mēģinājis. Pagrūti bez treniņa, bet interesanti. Dubulto sajūgu nezinu vai vajag, mūsdienu kārbām tak sinhronizatori stāv.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 02 Jul 2012, 17:38:25 ]

Offline
Papakarlo
02. Jul 2012, 17:36 #77

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


02 Jul 2012, 17:19:39 edzhaans rakstīja:
...un tādas iemaņas visiem, manuprāt, nekaitētu.


Ar vairums auto tas nav iespējams, vai ļoti grūti izpildāms -

pedāļu izvietojuma dēļ, auto elektronika nepieļauj ka bremze/gāze var būt nospiesta vienlaicīgi, nepiemeroti apavi u.c

btw bmw ir ļoti pateicīgi pedāļi priekš heel & toe atšķirībā no VAG piem
Offline
edzhaans
02. Jul 2012, 17:39 #78

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


02 Jul 2012, 17:36:35 Papakarlo rakstīja:

02 Jul 2012, 17:19:39 edzhaans rakstīja:
...un tādas iemaņas visiem, manuprāt, nekaitētu.


Ar vairums auto tas nav iespējams, vai ļoti grūti izpildāms -

pedāļu izvietojuma dēļ, auto elektronika nepieļauj ka bremze/gāze var būt nospiesta vienlaicīgi, nepiemeroti apavi u.c

btw bmw ir ļoti pateicīgi pedāļi priekš heel & toe atšķirībā no VAG piem

Tas gan, Audi B4 manām pleznām vispār vietas nav

Bet, lai nenovirzītos no topika tēmas, nekad nedaram tā, ka nospiežam sajūgu, atstājam robā, ripinamies un nometam apgriezienus uz 1 000. Tad netīšām kāja paslīd vai aizmirstās, sajūgs tiek atlaists, un jūsu riteņi nobloķēsies.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 02 Jul 2012, 17:42:13 ]

Offline
Driver
02. Jul 2012, 17:43 #79

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


02 Jul 2012, 17:36:35 Papakarlo rakstīja:

02 Jul 2012, 17:19:39 edzhaans rakstīja:
...un tādas iemaņas visiem, manuprāt, nekaitētu.


Ar vairums auto tas nav iespējams, vai ļoti grūti izpildāms -

pedāļu izvietojuma dēļ, auto elektronika nepieļauj ka bremze/gāze var būt nospiesta vienlaicīgi, nepiemeroti apavi u.c

btw bmw ir ļoti pateicīgi pedāļi priekš heel & toe atšķirībā no VAG piem

nu bmw lauj spiest reize gazi un bremzi reize, bet VAG grupas lamatas gan nee

laigan brinos, ka neviens neieteica efektivu, bet ari bistamu panjemienu gaitaa un likumos spiest gazi un bremzi reize.

lai to daritu uz komplietoshanas celjiem, vajag biki patreneties

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Achtung
02. Jul 2012, 17:45 #80

Kopš: 13. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 737

Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany

Braucot pa līkumainajiem un šaurajiem lauku grants ceļiem, kas iet caur krūmiem, mežiem, rapšu plantācijām, no ass līnijas turēties pēc iespējas pa labi (savā pusē).
Nekas jauns, ka vajag braukt pa savu pusi, bet citreiz ir kārdinošas curves, kur gribas izbraukt pa sportisko,.. nu, jābūt gatavam uz visu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo