Online
Pašreiz BMWPower skatās 104 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II
Autors | Ziņojums |
e36powers | | Kopš: 11. Dec 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 799
Braucu ar: 192hp
|
28 Oct 2021, 10:40:46 @wanksta rakstīja:
Biju nedaudz aplūkot sporta audi a8
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/audi/a8/dgmxp.html
Apskatīju gan tikai statiskā stāvoklī, bet nu ir skaidrs, ka visai tālu no lieliskā stāvokļa aprakstā, pārkrāsots samērā bēdīgi bet nu tas vēl tā, salons palietots, lai arī ķīmiskā neesot taisīta bet ļoti daudz gan mitruma, gan ūdens burtiski tek no katrām durvīm nost, bezatslēgu piekļuve neiet, webasta neiet, bagūzis neverās, tosola dūms kaut kur zem kreisās galvas attiecīgi secinu ka noplūst kaut kur, gāzes sprauslas pēc skaņas maināmas
Nav viss bēdīgi, bet kopumā radās iespaids, ka tas nav auto ar kuru var aizbraukt uz darbu vai pie ķošas, drīzāk konstruktors nedēļas nogalēm
pats saproti, autiņš 2005gada ar nobraukumu 350tk, jauns maksaja virs 100k. nekad nesaprotu ko cilveki grib no vecam mašīnām. | Offline | | |
odiumz | | Kopš: 18. Sep 2017
Ziņojumi: 193
Braucu ar:
| Varbūt ir kāds info par šo?
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/318/aoonj.html | Offline | | |
wanksta | | Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7235
Braucu ar: muti
|
29 Oct 2021, 16:40:51 @e36powers rakstīja:
pats saproti, autiņš 2005gada ar nobraukumu 350tk, jauns maksaja virs 100k. nekad nesaprotu ko cilveki grib no vecam mašīnām.
Nu tas ko nozīmē, ka piektā gada auto nevar būt lieliskā stāvoklī? | Offline | | |
Arturiks | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9010
Braucu ar: 26 & 26
| 16gadīgs premiums teicamā stāvoklī zem 6k? Lai budžetu paceļ x2, būs teicams. Haļavno dīlu sagribēja laikam. | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 3630
Braucu ar:
|
29 Oct 2021, 20:01:41 @wanksta rakstīja:
29 Oct 2021, 16:40:51 @e36powers rakstīja:
pats saproti, autiņš 2005gada ar nobraukumu 350tk, jauns maksaja virs 100k. nekad nesaprotu ko cilveki grib no vecam mašīnām.
Nu tas ko nozīmē, ka piektā gada auto nevar būt lieliskā stāvoklī?
Protams, ka var būt. Bet jedziens "lieliskā stāvokli" katram cilvekam ir atškirīgs.
Esi taču redzējis sludinājumus, ka pardot auto ideāla stāvoklī un tālak tiek uzskaititi defekti.
| Offline | | |
Rhs1992 | | Kopš: 09. Apr 2016
Ziņojumi: 633
Braucu ar: W211 E350
| Autospecu Jurka nopirka ļoti labu piektā gada A8 par 5k | Offline | | |
wanksta | | Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7235
Braucu ar: muti
| Nē nu forums labākajās tradīcijās | Offline | | |
Jurchixx | | Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8223
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
|
29 Oct 2021, 20:03:47 @Arturiks rakstīja:
16gadīgs premiums teicamā stāvoklī zem 6k? Lai budžetu paceļ x2, būs teicams. Haļavno dīlu sagribēja laikam.
jāpriecājas jau, ka pa to naudu viņš rūc un brauc | Offline | | |
|
strazdi | | Kopš: 23. Jan 2015
Ziņojumi: 236
Braucu ar:
| ss 320m
ir kādam info par šo?
dna and shit atskaites jau ir redzētas
Atvērts piedāvajumiem 320/ 325 no 2012-
automats, dizelis, ksenons, protams labas lietas nav par daudz | Offline | | |
kraba | | Kopš: 16. Dec 2004
Ziņojumi: 69
Braucu ar: X5 e53 3.0d, Polaris Sportsman 500
| Labdien! Ir kāds skatījis šos auto? Atsauksmes...
4.0d
4.0d
4.0d
balts 4.0d | Offline | | |
rud20 | | Kopš: 04. Jun 2010
Ziņojumi: 80
Braucu ar:
|
Man arī interesē labs X5/X6 BMW sievai ar 3.0d 180kw vai 4.0d, facelift, līdz 20-22K eur. Vēlams LV mašīna vai tml. Tauta runā, ka ''bezproblēmu'' dzinējs esot ar 1 turbīni 3.0d 180kw, ko nočipojot, iegūst to pašu 4.0d vilkmi, tikai bez 2 turbo un ķēžu gemorojiem, iespējams arī patēriņu nedaudz labāku. BMX X-sērija nav bijusi, bet nu gribas, lai neēd padsmit litrus arī, tāpēc skatos demokrātisku kādu variantu. Sieva grib melnu ar sliekšņiem, baltu arī var izskatīt, zemāk minētos arī pētījju baltos, bet bija nedaudz nesaprašana par to 4.0d dīzeli....
02 Nov 2021, 12:52:26 @kraba rakstīja:
Labdien! Ir kāds skatījis šos auto? Atsauksmes...
4.0d
4.0d
4.0d
balts 4.0d
| Offline | | |
chaboska | | Kopš: 22. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1318
Braucu ar: E91
| Kā to sarpast bez ķēžu gemorojiem? Ķēdes jāmaina būs visiem, gan ar vienu gan divām turbīnām. Sievai noteikti pietiks arī ar 180kw.
Patēriņs būs atkarīgs no braukšanas paradumiem, vairāk brauks aŗpus pilsētas patēriņš būs zem 10l, ja braukās pa pilsētu, tad ziemā noteikti būs padsmit litri.[ Šo ziņu laboja chaboska, 02 Nov 2021, 13:52:02 ] | Offline | | |
RR04 | | Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3677
Braucu ar: 41
|
02 Nov 2021, 13:50:38 @chaboska rakstīja:
Kā to sarpast bez ķēžu gemorojiem? Ķēdes jāmaina būs visiem, gan ar vienu gan divām turbīnām. Sievai noteikti pietiks arī ar 180kw.
Patēriņs būs atkarīgs no braukšanas paradumiem, vairāk brauks aŗpus pilsētas patēriņš būs zem 10l, ja braukās pa pilsētu, tad ziemā noteikti būs padsmit litri.
tur jau grib čipot, tas vien jau izsaka visu | Offline | | |
rud20 | | Kopš: 04. Jun 2010
Ziņojumi: 80
Braucu ar:
| ķēdes novietojums atšķiras 3.0d un 4.0d, cik esmu pētījis, 2 turbo apkopju tēma arī esot ''tjipa'' savādāka un vispār daudzi atrunā no 3.5d un 4.0d, ja negribas seksuālas attiecības ik pa laikam ar servisa apmeklējumiem.
par patēriņu skaidrs, ka strebs. Tu uzrakstīji neko pa īstam, saprotu, ka mans jautājums bija pastulbs, bet tā kā daudzi brauc ar šiem x5/x6, cerēju uz kāda lietotāja pieredzes komentāru nevis brauc pa pilsētu un ārpus piemērus, tik daudz es saprotu, kas ir kas.
Vlasovs un citi BMW wanabe guru, arī min šo dzinēju atšķirību sarežģītību uz servisa apkopēm utml. Skaidrs ka neviens ar to aparātu nebrauks dragreisā, bet smuku čipu,kas nezaudē ekoloģijas rādītājus, ja tur viss ir vietā, arī nav nekas slikts 2t smagam parketa džipam manuprāt, tāpēc arī prasu viedokli par 3.0d 180kw dzinēja priekšrocībām vs 3.5d un 4.0d.
Pļūtīt par čipa nepieciešamību arī neredzu jēgu, ja nav ko pateikt, var jau vnk paklusēt, bet nu skaidrs, ka powerā prasīt to reto reizi kādu viedokli nav liela jēga, jo nodirsīs tāpat par visu interneta kareivji Lai jums viss dzīvē izdodas zēni. Peace. [ Šo ziņu laboja rud20, 02 Nov 2021, 14:12:24 ] | Offline | | |
daulex | | Kopš: 21. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 922
Braucu ar: Bardahl eļļu
|
02 Nov 2021, 13:03:37 @rud20 rakstīja:
Vēlams LV mašīna vai tml. Tauta runā, ka ''bezproblēmu'' dzinējs esot ar 1 turbīni 3.0d 180kw...
Cik man pieredze bija, LV mašīnas beigās krietni bēdīgākās sanāk nekā atvestas. Jo izrādās dažiem, gan noskrējienu šeit griezt ikgadēji ir norma, gan rūsē šeit autiņi nereāli.
Un 10+ gadu vecas bezproblēmu mašīnas nav, nevajag ticēt stāstiem. Tādas mašīnas vajadzēs remontēt jebkādā gadījumā. | Offline | | |
Gra | | Kopš: 25. Sep 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 883
Braucu ar: Coupè; Cabrio; Roadster
| Par gaumi un iespējām nestrīdās, bet maksāt par to 2006.gada beigu ražojumu 20+k Eur ir jābūt baigajam "klasikas" mīlētājam, ja nedaudz pieliekot sanāk normāls F15 3,0d. | Offline | | |
|
Peecis | | Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2299
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
02 Nov 2021, 14:09:10 @rud20 rakstīja:
ķēdes novietojums atšķiras 3.0d un 4.0d, cik esmu pētījis, 2 turbo apkopju tēma arī esot ''tjipa'' savādāka un vispār daudzi atrunā no 3.5d un 4.0d, ja negribas seksuālas attiecības ik pa laikam ar servisa apmeklējumiem.
par patēriņu skaidrs, ka strebs. Tu uzrakstīji neko pa īstam, saprotu, ka mans jautājums bija pastulbs, bet tā kā daudzi brauc ar šiem x5/x6, cerēju uz kāda lietotāja pieredzes komentāru nevis brauc pa pilsētu un ārpus piemērus, tik daudz es saprotu, kas ir kas.
Vlasovs un citi BMW wanabe guru, arī min šo dzinēju atšķirību sarežģītību uz servisa apkopēm utml. Skaidrs ka neviens ar to aparātu nebrauks dragreisā, bet smuku čipu,kas nezaudē ekoloģijas rādītājus, ja tur viss ir vietā, arī nav nekas slikts 2t smagam parketa džipam manuprāt, tāpēc arī prasu viedokli par 3.0d 180kw dzinēja priekšrocībām vs 3.5d un 4.0d.
Pļūtīt par čipa nepieciešamību arī neredzu jēgu, ja nav ko pateikt, var jau vnk paklusēt, bet nu skaidrs, ka powerā prasīt to reto reizi kādu viedokli nav liela jēga, jo nodirsīs tāpat par visu interneta kareivji Lai jums viss dzīvē izdodas zēni. Peace.
Nav BMW X5 lielāka motora par 3.0d. Faceliftam ir N57 motori, kam ķēde nāk aizmugurē un pie 250kkm iesaka mainīt. Protams, ka 2 turbīnu gadījumā jāremontē būs divas nevis viena. Nevajag cerēt uz patēriņu zem 10l. Un N57 čipot un apgraizīt gan nevajadzētu. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 11531
Braucu ar:
| Lol, runāt par bezproblēmu dzinēju, pērkot padsmitgadīgu premium dīzeli ar noteikti oriģināliem 200k
Ķēdes, pdfi, sprauslas, turbīnas utt utt utt... Bezproblēmu
P.S. un lai nobraukts 3l dīzelis neēstu daudz!!! [ Šo ziņu laboja kexxx, 02 Nov 2021, 15:13:27 ] | Offline | | |
michals1 | | Kopš: 17. Apr 2019
No: Salaspils
Ziņojumi: 1978
Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!
|
02 Nov 2021, 15:11:57 @kexxx rakstīja:
Lol, runāt par bezproblēmu dzinēju, pērkot padsmitgadīgu premium dīzeli ar noteikti oriģināliem 200k
Ķēdes, pdfi, sprauslas, turbīnas utt utt utt... Bezproblēmu
P.S. un lai nobraukts 3l dīzelis neēstu daudz!!!
[/quote
Tici vai nē,bet nobraucot intervālā 145-190k/km,3 litrīgajam dīzelim tiešām nevienas probas nebija,nu nevienas pat.
Un rija pilsētā zem 10 litriem,lai gan premiums un vecs.
| Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 11531
Braucu ar:
| Miša, kuram no te aprunātajiem ir 140k??? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo
|