Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 130 viesi un 25 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
radiaators
28. Aug 2020, 23:45 #57081

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


28 Aug 2020, 21:00:54 @edzulis rakstīja:
Ir kads shito F11 skatijies? tirgojas jau ilgi, cena nomesta konkreti, cik atceros

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/525/hcpcl.html

Ar vissūdīgāko dzinēju...
Offline
edzulis
28. Aug 2020, 23:51 #57082

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Kada zinjaa? Jaudas Vai uzticamibas? Sobrid braucu ar lidzigu ieksh mb un tur jaudas ikdienai atliku likaam
Offline
radiaators
29. Aug 2020, 00:02 #57083

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


28 Aug 2020, 23:51:01 @edzulis rakstīja:
Kada zinjaa? Jaudas Vai uzticamibas? Sobrid braucu ar lidzigu ieksh mb un tur jaudas ikdienai atliku likaam

Uzticamības...tas ir 4cilindru motors ar divām turbīnām. Kaross man šķiet arī vakar f10/f11 topikā rakstija par šo dzinēju...
Mans mehs spļauj uguni dzirdot par šo

[ Šo ziņu laboja radiaators, 29 Aug 2020, 00:03:05 ]

Offline
Gra
29. Aug 2020, 10:19 #57084

Kopš: 25. Sep 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 883

Braucu ar: Coupè; Cabrio; Roadster


28 Aug 2020, 23:27:56 @RolandsK rakstīja:
No dzīves. Alfai 2.4 dīzelis ar īstiem 130 000 km un sprauslas beigtas. Braukt var, bet skati iziet normāli nevar. Līdz ar to ieteiktu arī kārtīgi pārbaudīt dzinēju


Kolēģim ir 2,4jtdm, nopirka ar ~200kkm, tagad ir ap 500kkm, sprauslas restaurēja tikai šogad. Es vispār brīnos par Itāļu auto izturību un tā chrysler/fiat dzinēja uzticamību, jo nekādu dižo problēmu nav bijis, ar visu to ka viņš netiek žēlots un bieži tiek pārbraukta eļļa
Offline
wanksta
29. Aug 2020, 10:40 #57085

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7238

Braucu ar: muti

Sievai 159 alfa 1.9jtd tomātā, tika spontāni nopirkta pie braļukām, standarta apkope pēc iegādes, gads rinķī, nav darīts nekas izņemot jaunas logu slotas nedomāju, ka tuvākajā laikā kas daudz arī mainīsies

Varu pateikt, ka troika salonā un skaņas izolācijā būs priekšā, bet vadāmība ir ar savu raksturu un kopumā nav slikti

Par tām selespeed kārbam viedokļi forumos dalās, bet nu tāpat kā ar alfu kā tadu

P.s. Ir bijis tas prieks pirms tam pabraukt ar tehniski sagurušu 2.4jtd, negāja, salons grabēja, likās pilnīgs hlams, šobrīdējais kā diena pret nakti, nekas negrab, stingrs foršš, tā kā jābūt
Offline
pelu_junkurs
29. Aug 2020, 10:48 #57086

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2315

Braucu ar: žurx


29 Aug 2020, 00:02:41 @radiaators rakstīja:

28 Aug 2020, 23:51:01 @edzulis rakstīja:
Kada zinjaa? Jaudas Vai uzticamibas? Sobrid braucu ar lidzigu ieksh mb un tur jaudas ikdienai atliku likaam

Uzticamības...tas ir 4cilindru motors ar divām turbīnām. Kaross man šķiet arī vakar f10/f11 topikā rakstija par šo dzinēju...
Mans mehs spļauj uguni dzirdot par šo


BMWpower F11 guru ir runājis
Offline
R_S
29. Aug 2020, 12:33 #57087

Kopš: 08. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 761

Braucu ar: nākotnes klasiku


29 Aug 2020, 00:02:41 @radiaators rakstīja:

28 Aug 2020, 23:51:01 @edzulis rakstīja:
Kada zinjaa? Jaudas Vai uzticamibas? Sobrid braucu ar lidzigu ieksh mb un tur jaudas ikdienai atliku likaam

Uzticamības...tas ir 4cilindru motors ar divām turbīnām. Kaross man šķiet arī vakar f10/f11 topikā rakstija par šo dzinēju...
Mans mehs spļauj uguni dzirdot par šo

Izklausās, ka tev nav nemazākās nojausmas par to, ko dara turbopūtes kompresors. Kas tad ir, ka tam dzinējam ir divas turbīnas? It īpaši setupā ar dažāda izmēra turbīnām, kur katra noklāj savu diapozonu? Kāpēc tad tāds pats arguments nav par 6cyl.dīzeļiem ar 2 vai pat 3 turbīnām?
Vienīgais mīnuss vairāku turbīnu setupam varētu būt "heat managments", bet gan jau ka BMW inžinieri par to būs padomājuši
Jā, man ir 4cyl 218 hp dīzelis, ar kuru pēdējos 5 gados nobraukts no 150 līdz 300k. Sadārdzinājums eksplutācijā bija vienas papildus turbīnas maiņa.
Offline
ozo
29. Aug 2020, 14:25 #57088

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18829

Braucu ar: Braucu ar


28 Aug 2020, 18:33:42 @riddler rakstīja:

28 Aug 2020, 18:09:58 @ozo rakstīja:

28 Aug 2020, 15:28:51 @riddler rakstīja:
kāds ir saskāries ar mobiles sludinājumiem no privātajiem bez telefona nr?

2 auto interesē - nevienam nav telefonu, caur mobile.de meilu sistēmu nekādas reakcijas

scammeri?

vnk negrib nevienam ārpus de pārdot? wtf?





Tie bez tel nr. 99% feiki, pat neveru valā.


kā tu viņus never vaļā ja nr parādās (ja ir pievienots) tikai atverot sludinājumu




Autoscout -> Description

Vai tu zvani tikai bildes apskatot?
Offline
kadza
29. Aug 2020, 14:34 #57089

Kopš: 28. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 212

Braucu ar: dirsu pa déli


29 Aug 2020, 12:33:25 @R_S rakstīja:

29 Aug 2020, 00:02:41 @radiaators rakstīja:

28 Aug 2020, 23:51:01 @edzulis rakstīja:
Kada zinjaa? Jaudas Vai uzticamibas? Sobrid braucu ar lidzigu ieksh mb un tur jaudas ikdienai atliku likaam

Uzticamības...tas ir 4cilindru motors ar divām turbīnām. Kaross man šķiet arī vakar f10/f11 topikā rakstija par šo dzinēju...
Mans mehs spļauj uguni dzirdot par šo

Izklausās, ka tev nav nemazākās nojausmas par to, ko dara turbopūtes kompresors. Kas tad ir, ka tam dzinējam ir divas turbīnas? It īpaši setupā ar dažāda izmēra turbīnām, kur katra noklāj savu diapozonu? Kāpēc tad tāds pats arguments nav par 6cyl.dīzeļiem ar 2 vai pat 3 turbīnām?
Vienīgais mīnuss vairāku turbīnu setupam varētu būt "heat managments", bet gan jau ka BMW inžinieri par to būs padomājuši
Jā, man ir 4cyl 218 hp dīzelis, ar kuru pēdējos 5 gados nobraukts no 150 līdz 300k. Sadārdzinājums eksplutācijā bija vienas papildus turbīnas maiņa.


nu viņš jau piegaudojis pilnu forumu par savām 3 pakām .. ja būtu vēl viena turbīna jāmaina gan jau rakstītu 4 pakas..

[ Šo ziņu laboja kadza, 29 Aug 2020, 14:35:41 ]

Offline
radiaators
29. Aug 2020, 19:23 #57090

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


29 Aug 2020, 10:48:10 @pelu_junkurs rakstīja:

29 Aug 2020, 00:02:41 @radiaators rakstīja:

28 Aug 2020, 23:51:01 @edzulis rakstīja:
Kada zinjaa? Jaudas Vai uzticamibas? Sobrid braucu ar lidzigu ieksh mb un tur jaudas ikdienai atliku likaam

Uzticamības...tas ir 4cilindru motors ar divām turbīnām. Kaross man šķiet arī vakar f10/f11 topikā rakstija par šo dzinēju...
Mans mehs spļauj uguni dzirdot par šo


BMWpower F11 guru ir runājis

A kur info par 3 pakām ?! Tu tak tik labi biji iegaumējis manu aprakstu par efkas remontiem un to izmaksām un tik labi palīdzēji izplatīt ši info, lai cilvēki zin ar ko rēķināties...
Esmu Tevī vīlies...
Offline
radiaators
29. Aug 2020, 19:27 #57091

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


29 Aug 2020, 14:34:52 @kadza rakstīja:

29 Aug 2020, 12:33:25 @R_S rakstīja:

29 Aug 2020, 00:02:41 @radiaators rakstīja:

28 Aug 2020, 23:51:01 @edzulis rakstīja:
Kada zinjaa? Jaudas Vai uzticamibas? Sobrid braucu ar lidzigu ieksh mb un tur jaudas ikdienai atliku likaam

Uzticamības...tas ir 4cilindru motors ar divām turbīnām. Kaross man šķiet arī vakar f10/f11 topikā rakstija par šo dzinēju...
Mans mehs spļauj uguni dzirdot par šo

Izklausās, ka tev nav nemazākās nojausmas par to, ko dara turbopūtes kompresors. Kas tad ir, ka tam dzinējam ir divas turbīnas? It īpaši setupā ar dažāda izmēra turbīnām, kur katra noklāj savu diapozonu? Kāpēc tad tāds pats arguments nav par 6cyl.dīzeļiem ar 2 vai pat 3 turbīnām?
Vienīgais mīnuss vairāku turbīnu setupam varētu būt "heat managments", bet gan jau ka BMW inžinieri par to būs padomājuši
Jā, man ir 4cyl 218 hp dīzelis, ar kuru pēdējos 5 gados nobraukts no 150 līdz 300k. Sadārdzinājums eksplutācijā bija vienas papildus turbīnas maiņa.


nu viņš jau piegaudojis pilnu forumu par savām 3 pakām .. ja būtu vēl viena turbīna jāmaina gan jau rakstītu 4 pakas..

Malacis ! Esi labi apguvis efku tehnisko apkopju vadlīnijas un pats galvenais izmaksas ! Paldies, ka esi tik centīgs un palīdzi šo info izplatīt, lai pēc iespējas vairāk cilvēku zinātu ar ko rēķināties !
Offline
pelu_junkurs
29. Aug 2020, 19:37 #57092

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2315

Braucu ar: žurx


29 Aug 2020, 19:23:15 @radiaators rakstīja:

29 Aug 2020, 10:48:10 @pelu_junkurs rakstīja:

29 Aug 2020, 00:02:41 @radiaators rakstīja:

28 Aug 2020, 23:51:01 @edzulis rakstīja:
Kada zinjaa? Jaudas Vai uzticamibas? Sobrid braucu ar lidzigu ieksh mb un tur jaudas ikdienai atliku likaam

Uzticamības...tas ir 4cilindru motors ar divām turbīnām. Kaross man šķiet arī vakar f10/f11 topikā rakstija par šo dzinēju...
Mans mehs spļauj uguni dzirdot par šo


BMWpower F11 guru ir runājis

A kur info par 3 pakām ?! Tu tak tik labi biji iegaumējis manu aprakstu par efkas remontiem un to izmaksām un tik labi palīdzēji izplatīt ši info, lai cilvēki zin ar ko rēķināties...
Esmu Tevī vīlies...


Vecais, tas nekas, pārdzīvosi, tāpat kā pārdzīvoji trīs tūkštošu remontu vācu biznesa universālim
Offline
radiaators
29. Aug 2020, 19:43 #57093

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


29 Aug 2020, 12:33:25 @R_S rakstīja:

29 Aug 2020, 00:02:41 @radiaators rakstīja:

28 Aug 2020, 23:51:01 @edzulis rakstīja:
Kada zinjaa? Jaudas Vai uzticamibas? Sobrid braucu ar lidzigu ieksh mb un tur jaudas ikdienai atliku likaam

Uzticamības...tas ir 4cilindru motors ar divām turbīnām. Kaross man šķiet arī vakar f10/f11 topikā rakstija par šo dzinēju...
Mans mehs spļauj uguni dzirdot par šo

Izklausās, ka tev nav nemazākās nojausmas par to, ko dara turbopūtes kompresors. Kas tad ir, ka tam dzinējam ir divas turbīnas? It īpaši setupā ar dažāda izmēra turbīnām, kur katra noklāj savu diapozonu? Kāpēc tad tāds pats arguments nav par 6cyl.dīzeļiem ar 2 vai pat 3 turbīnām?
Vienīgais mīnuss vairāku turbīnu setupam varētu būt "heat managments", bet gan jau ka BMW inžinieri par to būs padomājuši
Jā, man ir 4cyl 218 hp dīzelis, ar kuru pēdējos 5 gados nobraukts no 150 līdz 300k. Sadārdzinājums eksplutācijā bija vienas papildus turbīnas maiņa.

1.4 cil.dzinējam vibrācija ir lielāka.
2.Mazā turbīna netur un bieži mēdz nobirt un tās protams ir papildus izmaksas...
3.Tādām dzinēja versijām kā Tev - ķēde ātrāk izbeidzas un tāda dzinēja versija kā Tev pārsvarā ir LCI, bet aizvakar, kad brauci man pretim pa Kaņiera ceļu neizskatijās, ka Tev būtu LCI
4.Vārstu vāki deformējās biežāk nekā 6cil. dzinējam, lai gan arī savam mainiju...
5.Motora resurss 4 cil. dzinējam ar 2 turbīnām noteikti nebūs tāds pats kā 6 cil. dzinējam kaut vai tikai tā iemesla dēļ, ka abiem dzinējiem ir jāpaveic viens un tas pats darbs, bet 4cil. dzinējam ir uzkrautas 2 turbīnas un no tā izspiesti 218zs līdz ar to slodze ar kuru jātiek galā tam 4 cil. agregātam ir lielāka nekā 6.cil...
Šo pašu f10/11 topika pirmspēdējā lpp ir pamatojis juseris Kaross tikai ar vnk matemātisku aprēķinu...izlasi.
6.Par divām turbīnām pa lielam jau visiem ir zināms, ka mazā iegriežas pie zemiem apgriezieniem un lielā pie augstākiem, bet ja tu mani vari detalizētāk izglītot par šo tēmu, varu piebraukt pie Tevis Ragaciemā, iepazīties un izglītoties...pie reizes pastāstīsi kādus DPFus tirgo...

[ Šo ziņu laboja radiaators, 30 Aug 2020, 07:31:37 ]

Offline
radiaators
29. Aug 2020, 20:00 #57094

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


29 Aug 2020, 19:37:47 @pelu_junkurs rakstīja:

29 Aug 2020, 19:23:15 @radiaators rakstīja:

29 Aug 2020, 10:48:10 @pelu_junkurs rakstīja:

29 Aug 2020, 00:02:41 @radiaators rakstīja:

28 Aug 2020, 23:51:01 @edzulis rakstīja:
Kada zinjaa? Jaudas Vai uzticamibas? Sobrid braucu ar lidzigu ieksh mb un tur jaudas ikdienai atliku likaam

Uzticamības...tas ir 4cilindru motors ar divām turbīnām. Kaross man šķiet arī vakar f10/f11 topikā rakstija par šo dzinēju...
Mans mehs spļauj uguni dzirdot par šo


BMWpower F11 guru ir runājis

A kur info par 3 pakām ?! Tu tak tik labi biji iegaumējis manu aprakstu par efkas remontiem un to izmaksām un tik labi palīdzēji izplatīt ši info, lai cilvēki zin ar ko rēķināties...
Esmu Tevī vīlies...


Vecais, tas nekas, pārdzīvosi, tāpat kā pārdzīvoji trīs tūkštošu remontu vācu biznesa universālim

Izskatās, ka liela daļa šeit esošo gudro nodirsēju nemaz nebrauc ar efku un tie, kas brauc to ir nopirkuši lēznajā, bez pirmās iemaksas un brauks neko neieguldot kamēr efka juks un putēs, jo vnk nauda sanāk tikai efkas ikmēneša lēzenā maksājumam un tad kad tas auto apstāsies, tad ņems patēriņa kredītu lai tai efkai salāpītu plīsušas ķēdes radītās sekas, izdegušus ieplūdes kolektorus, aizaugušus, sprūstošus EGR, tekošus vārstu vākus, nokautus augstspiediena sūkņus - ai apnika rakstīt, turpiniet savā marazmā vārīties

[ Šo ziņu laboja radiaators, 29 Aug 2020, 20:01:13 ]

Offline
radiaators
29. Aug 2020, 20:13 #57095

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


29 Aug 2020, 20:08:05 @koderis rakstīja:
tu laikam nesaproti, bet no malas tā 3 tūkstošu pieminēšana šķiet dīvaina tev norāda uz to, ka esi dīvains, neprojicē.

Paldies ! Bet mani tas maz uztrauc...
Offline
Saabich
29. Aug 2020, 20:20 #57096

Kopš: 12. Aug 2007

No: Dagda

Ziņojumi: 1946

Braucu ar: WC numurzīmēm

Radiators ar šeit kādus piecus gadus stāstīja ka pirks maseratti quatraporte vai kā to sauc Tas bij sen , bet bij
Offline
radiaators
29. Aug 2020, 20:32 #57097

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


29 Aug 2020, 20:20:29 @Saabich rakstīja:
Radiators ar šeit kādus piecus gadus stāstīja ka pirks maseratti quatraporte vai kā to sauc Tas bij sen , bet bij

Tas bija 2011.g
Es interesējos par uzturēšanas izmaksām, bet neapgalvoju, kad taisos iegādāties Quattroporti
To jūs te savā stilā izvērsāt tēmu, tāpat kā tagad par efku un 3k...

[ Šo ziņu laboja radiaators, 29 Aug 2020, 20:34:55 ]

Offline
Saabich
29. Aug 2020, 20:42 #57098

Kopš: 12. Aug 2007

No: Dagda

Ziņojumi: 1946

Braucu ar: WC numurzīmēm

Ja ap 2010-11 gadu bij
Offline
shirminieks
29. Aug 2020, 20:46 #57099

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1310

Braucu ar: 81


29 Aug 2020, 20:00:21 @radiaators rakstīja:
Izskatās, ka liela daļa šeit esošo gudro nodirsēju nemaz nebrauc ar efku un tie, kas brauc to ir nopirkuši lēznajā, bez pirmās iemaksas un brauks neko neieguldot kamēr efka juks un putēs, jo vnk nauda sanāk tikai efkas ikmēneša lēzenā maksājumam un tad kad tas auto apstāsies, tad ņems patēriņa kredītu lai tai efkai salāpītu plīsušas ķēdes radītās sekas, izdegušus ieplūdes kolektorus, aizaugušus, sprūstošus EGR, tekošus vārstu vākus, nokautus augstspiediena sūkņus - ai apnika rakstīt, turpiniet savā marazmā vārīties


Puis, Tev kādi kompleksi pret līzingu? Aizvainojums, ka pat MOGO atteica? Varbūt pats nopirki nopistu/nolaistu F11 ko kāds bija MOGO paņēmis?

Tāds infantīls arguments, kad vairs nekā cita nav ko teikt

[ Šo ziņu laboja shirminieks, 29 Aug 2020, 20:50:18 ]

Offline
radiaators
29. Aug 2020, 21:09 #57100

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


29 Aug 2020, 20:46:40 @shirminieks rakstīja:

29 Aug 2020, 20:00:21 @radiaators rakstīja:
Izskatās, ka liela daļa šeit esošo gudro nodirsēju nemaz nebrauc ar efku un tie, kas brauc to ir nopirkuši lēznajā, bez pirmās iemaksas un brauks neko neieguldot kamēr efka juks un putēs, jo vnk nauda sanāk tikai efkas ikmēneša lēzenā maksājumam un tad kad tas auto apstāsies, tad ņems patēriņa kredītu lai tai efkai salāpītu plīsušas ķēdes radītās sekas, izdegušus ieplūdes kolektorus, aizaugušus, sprūstošus EGR, tekošus vārstu vākus, nokautus augstspiediena sūkņus - ai apnika rakstīt, turpiniet savā marazmā vārīties


Puis, Tev kādi kompleksi pret līzingu? Aizvainojums, ka pat MOGO atteica? Varbūt pats nopirki nopistu/nolaistu F11 ko kāds bija MOGO paņēmis?

Tāds infantīls arguments, kad vairs nekā cita nav ko teikt

Saki lūdzu cik vecs esi ?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo