Online

Pašreiz BMWPower skatās 105 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
BigDog24
15. Jul 2020, 08:54 #56761

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 829

Braucu ar: dīzeli


14 Jul 2020, 16:35:47 @Agrello rakstīja:
izlasi postu šīs pašas lapas augšā par 224 zs V6 dīzeli.. un navigācijas bloku un ātrumkārbu

GL standartā nāk airmatic, esmu kaut kur forumā rakstījis par to cik jautri ar to ir,
+ sadales kārba un priekšējais reduktors arī no skaidām veidots



Ir bijusi 3 gadu akla mīlestība ar w164 ar šo pašu komeplektāciju..

To auto var pirkt ja iepriekšējais īpašnieks var pierādīt lielos remontus.

Domāju, ka ir labākas alternatīvas... bet katram savs.


Ir bijuši divi w164 ML ar 224zs om642, es teiktu jābūt iekšā tēmā lai tos verķus uzturētu formā un saprātīgās naudās. Kā arī komplektācijai, protams, liela nozīme (labāk bez lūkas, keylessiem utml.)
Pneima- kompresors izbeidzas, pie 150-200k, tam parasti šļūtene plīsusi pa ceļam uz filtru. ~ Reizi divos gados kāds balons izbeidzas. Līmeņa devēji pirmajās versijās nebij hermētiski, aizdiršas vairs nestrādā, bet vnk lokas savā būtībā.(servisi nemaina, bet sasmērē ar solidolu, kas ir pavisam īstermiņa pasākums- noved pie kārtējām līmeņa neprecizitātēm) Pneumas regulācijai vajadzīgs Romess, bet reti kam ir- piem. MBest serviss ja ar savu brīnumrīku nespēs nokalibrēt (bez romess), paziņos ka airmatic bloks jāmaina. Kā arī divi vertikālās akselerācijas sensori piekares cietībai- viņi ar laiku zaudē savu vērtību amplitūdu, pretīgi cieta piekare paliek.

224zs om642- sākotnēji neveiksmīgs karteru gāzu eļļas seperators (daudziem jau iekšā plīsis, servisi nemaina), kā arī pats štuceris sadalenes galā, kur eļļas seperatora truba maucas iekšā. Ja reti mainīt dzinēja gaisa filtrus- turbīna kā sivēns velk eļļu no dzinēja caur eļļas seperatoru. Līdz ~2010.g. neveiksmīgas blīves egr dzesētājam, ir ko paskrūvēt lai novērstu. Pie 200k izplūdes kolektoriem sāk atdalīties bleķi, kas ielido turbīnā un to nokauj, ieteicams laicīgi nomainīt. Utt.

Pilnīgi noteikti visiem owneriem sataisīt šiem vāģiem softu apdeitus - vismaz dzinējam, kārbai, ISM, ESP, klimatam.

Varētu vēl tikpat daudz sarakstīt. Dienas beigās- tam vāģim ir jāpatīk, bet ja patīk- netā ir daudz infas.

[ Šo ziņu laboja BigDog24, 15 Jul 2020, 09:04:12 ]

Offline
Mikuzz
15. Jul 2020, 09:05 #56762

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41347

Braucu ar: Transporta līdzekli


15 Jul 2020, 08:53:11 @wanksta rakstīja:
Mikusis gan jau bija domājis ka to, ka viņš vadās kā lielā bezpersoniska kaste, apgriešanās rādiuss ir kā autobusam un pie apdzīšanām regulāri iet redlainā ar to 2.4

A tas kas interesē laukos mammām ir augstā iekāpšana un 4x4 ziemā, viss izpildīts


Tieši tā, arhaisks traktors.
Par izturību un uzticamību nerunāju.
Offline
kkas
15. Jul 2020, 09:05 #56763

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8887

Braucu ar: zviedru ledusskapi

Šitiem vecajiem super premium meršiem ir tikai viens liktenis- mogo,tikt nofistiem, mogo, tikt nofistiem un tā kamēr šrots.
Online
CP17
15. Jul 2020, 09:12 #56764

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

vakar ripinoties no Dienvidslaavu tilta lejaa uz lubaanas ielu redzeeju taadu GL melnu, kuram pasazhiera puses prieksheejaa dalja gandriiz pa zemi vilkaas, no saakuma padomaaju, ka brauc ar nolauztu ratu apsteidzu, nee, riepa disks viss cool, iznjemot laikam pnaimas balonu, skats pa rubli, ar ML bija redzeets kas liidziigs, bijushajam koleegjim bija probzas ar Sklasi, kurai pie miinus 20c kkas tur sasala pnaimaa, neceelaas augshaa un nevareeja D ielikt, meta tik displejaa TOO LOW vai kkaa taa, nah taas pneimas, kuras cik saprotu GL ir standartaa
Offline
Arturiks
15. Jul 2020, 09:13 #56765

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9010

Braucu ar: 26 & 26


15 Jul 2020, 09:05:49 @kkas rakstīja:
Šitiem vecajiem super premium meršiem ir tikai viens liktenis- mogo,tikt nofistiem, mogo, tikt nofistiem un tā kamēr šrots.

JA nonāk rajona rokās, tā laikam ir.

Noteikti uzturēšanas izmaksas ir atkarīgas no tā, kādu paņem, kā arī kā pats ar viņu un cik daudz brauc. Tās būs lielākas, kā KIA, bet arī braukt ir cita lieta.

Pats vienu stoiku mainīju pie 170k, otru tagad pie 200k. Pa mūsu ceļiem ko vairāk var gribēt?

[ Šo ziņu laboja Arturiks, 15 Jul 2020, 09:17:05 ]

Offline
kkas
15. Jul 2020, 09:19 #56766

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8887

Braucu ar: zviedru ledusskapi


15 Jul 2020, 09:13:54 @Arturiks rakstīja:

15 Jul 2020, 09:05:49 @kkas rakstīja:
Šitiem vecajiem super premium meršiem ir tikai viens liktenis- mogo,tikt nofistiem, mogo, tikt nofistiem un tā kamēr šrots.

JA nonāk rajona rokās, tā laikam ir.

Noteikti uzturēšanas izmaksas ir atkarīgas no tā, kādu paņem, kā arī kā pats ar viņu un cik daudz brauc. Tās būs lielākas, kā KIA, bet arī braukt ir cita lieta.


Nu tur jābūt kkādam bumer laika nostaļģijas māktam indivīdam ar daudz naudas. Lai kādu tu viņu paņem, tur viss plīsīs šā vai tā. Materiāli no vecuma degradējas neatkarīgi no nobraukuma.
Online
Sasha_Litrovich
15. Jul 2020, 09:53 #56767

Kopš: 23. Feb 2016

No: Ludza

Ziņojumi: 19

Braucu ar:

ir kāds info?
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/335/bgeinm.html
Offline
BigDog24
15. Jul 2020, 10:01 #56768

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 829

Braucu ar: dīzeli

tāds vāģis ir spējīgs sniegt teicamu komfortu, bet pilnīga taisnība- ar gadiem tā tehnika pa kluso gurst. Nākas kaut ko ielikt lai uzturētu formā. Un tā tehnika reti pati dod ziņu ka kaut kas nav labi, ir jānoskaidro kas notiek pirms problēma pavisam izlien uz āru, tas ļauj pavisam forši samazināt izmaksas.
Ir variants- pirkt tādu īpašību vāģi jaunu, bet vērtības kritums, apdrošināšanas izmaksas tik brutālas, ka, manuprāt, ja ir interese par tehniku, iespējas, tādiem vāģiem ir vieta būt.
Offline
janismiculis1
15. Jul 2020, 10:20 #56769

Kopš: 25. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 181

Braucu ar:


15 Jul 2020, 09:53:58 @Sasha_Litrovich rakstīja:
ir kāds info?
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/335/bgeinm

Pēdējā reize pie dīlera 1.04.2014 130235km
Bet 11.11.2013 bijis 176302km
Offline
Matt
15. Jul 2020, 11:05 #56770

Kopš: 23. Sep 2003

Ziņojumi: 381

Braucu ar:

Pēc kā šis izskatās?

autodna nekā prātīga nav par viņu... ltab octa viens negadījums par 440 EUR.

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/520/gbhnd.html
Offline
RR04
15. Jul 2020, 11:12 #56771

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: 41


15 Jul 2020, 11:05:45 @Matt rakstīja:
Pēc kā šis izskatās?

autodna nekā prātīga nav par viņu... ltab octa viens negadījums par 440 EUR.

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/520/gbhnd.html

Pēc maksimāli plika auto
Offline
Matt
15. Jul 2020, 11:15 #56772

Kopš: 23. Sep 2003

Ziņojumi: 381

Braucu ar:


15 Jul 2020, 11:12:47 @RR04 rakstīja:

15 Jul 2020, 11:05:45 @Matt rakstīja:
Pēc kā šis izskatās?

autodna nekā prātīga nav par viņu... ltab octa viens negadījums par 440 EUR.

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/520/gbhnd.html

Pēc maksimāli plika auto


Jā, es piekrītu, bet šajā gadījumā tas nesāp. Vēl kas?
Offline
Arturiks
15. Jul 2020, 11:28 #56773

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9010

Braucu ar: 26 & 26

Ir vēl kaut kur aktīva lapa, kur var redzēt vēsturiski, kā sludinājumam ir mainījušās cenas?
Offline
sadell
15. Jul 2020, 11:50 #56774

Kopš: 20. Jul 2015

Ziņojumi: 37

Braucu ar:


15 Jul 2020, 11:28:45 @Arturiks rakstīja:
Ir vēl kaut kur aktīva lapa, kur var redzēt vēsturiski, kā sludinājumam ir mainījušās cenas?



https://adify.lv/app/history
Offline
Menninist
15. Jul 2020, 13:46 #56775

Kopš: 10. Jul 2020

Ziņojumi: 27

Braucu ar: E46

ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/535/ambme.html

Pēc VIN izskatās ok. Kādam varbūt vēl kas papildus zināms?
Offline
The_Fireman
16. Jul 2020, 11:13 #56776

Kopš: 20. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1930

Braucu ar: , pie un ap.

Kādam ir kādas pārdomas par šiem diviem auto - Q7 un Touareg 2010+gada?
Offline
sn
16. Jul 2020, 14:50 #56777

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879540

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

izsaku līdzjūtību visiem, kas savus auto nepaspēja pārdot. tagad pie TA datiem rāda arī total loss gadījumus



-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
abyss
16. Jul 2020, 15:07 #56778

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7921

Braucu ar: e39 523



Bet šitas tikai tiem, kuri cietuši sākot ar 1.Jūliju, vai arī vēsturiski?
Online
sn
16. Jul 2020, 15:18 #56779

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879540

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


16 Jul 2020, 15:07:39 @abyss rakstīja:


Bet šitas tikai tiem, kuri cietuši sākot ar 1.Jūliju, vai arī vēsturiski?
kopš 1997. gada

un šeit ir tikai dati par cietušajiem, respektīvi no LTAB OCTAs gadījumi. atbildīgos noraksta caur KASKO, ja vispār noraksta.

EDIT: un sīkās avārijas joprojām jālūr ir ltab.lv, šeit ir tikai tie auto, kuriem apdrošinātāji izlēma cietušajam izmaksāt visu summu un auto paturēt sev, lai pārdotu izsolē vai nodot tolmetā.

[ Šo ziņu laboja sn, 16 Jul 2020, 15:23:31 ]



-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
depo
16. Jul 2020, 15:23 #56780

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

Manuprāt, maz ko mainīs. Ja cilvēks zin par e csdd, tad arī visdrīzāk zināja LTAB paskatīties. A tie, kas nemāk internetu, nezin ne csdd, ne LTAB, attiecīgi papildus ieraksts pie e csdd neko viņiem nedod.

Drīzāk pie auto pārreģistrācijas CSDD vajadzētu pircējam paziņot, jūs ziniet, ka šitai miskastei apdrošinātāji piesprieda nāves spriedumu? Jā? Tad lūdzu parakstu šeit uzlieciet, ka tikāt informēts.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo