Online
Pašreiz BMWPower skatās 105 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II
Autors | Ziņojums |
BigDog24 | | Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 829
Braucu ar: dīzeli
|
14 Jul 2020, 16:35:47 @Agrello rakstīja:
izlasi postu šīs pašas lapas augšā par 224 zs V6 dīzeli.. un navigācijas bloku un ātrumkārbu
GL standartā nāk airmatic, esmu kaut kur forumā rakstījis par to cik jautri ar to ir,
+ sadales kārba un priekšējais reduktors arī no skaidām veidots
Ir bijusi 3 gadu akla mīlestība ar w164 ar šo pašu komeplektāciju..
To auto var pirkt ja iepriekšējais īpašnieks var pierādīt lielos remontus.
Domāju, ka ir labākas alternatīvas... bet katram savs.
Ir bijuši divi w164 ML ar 224zs om642, es teiktu jābūt iekšā tēmā lai tos verķus uzturētu formā un saprātīgās naudās. Kā arī komplektācijai, protams, liela nozīme (labāk bez lūkas, keylessiem utml.)
Pneima- kompresors izbeidzas, pie 150-200k, tam parasti šļūtene plīsusi pa ceļam uz filtru. ~ Reizi divos gados kāds balons izbeidzas. Līmeņa devēji pirmajās versijās nebij hermētiski, aizdiršas vairs nestrādā, bet vnk lokas savā būtībā.(servisi nemaina, bet sasmērē ar solidolu, kas ir pavisam īstermiņa pasākums- noved pie kārtējām līmeņa neprecizitātēm) Pneumas regulācijai vajadzīgs Romess, bet reti kam ir- piem. MBest serviss ja ar savu brīnumrīku nespēs nokalibrēt (bez romess), paziņos ka airmatic bloks jāmaina. Kā arī divi vertikālās akselerācijas sensori piekares cietībai- viņi ar laiku zaudē savu vērtību amplitūdu, pretīgi cieta piekare paliek.
224zs om642- sākotnēji neveiksmīgs karteru gāzu eļļas seperators (daudziem jau iekšā plīsis, servisi nemaina), kā arī pats štuceris sadalenes galā, kur eļļas seperatora truba maucas iekšā. Ja reti mainīt dzinēja gaisa filtrus- turbīna kā sivēns velk eļļu no dzinēja caur eļļas seperatoru. Līdz ~2010.g. neveiksmīgas blīves egr dzesētājam, ir ko paskrūvēt lai novērstu. Pie 200k izplūdes kolektoriem sāk atdalīties bleķi, kas ielido turbīnā un to nokauj, ieteicams laicīgi nomainīt. Utt.
Pilnīgi noteikti visiem owneriem sataisīt šiem vāģiem softu apdeitus - vismaz dzinējam, kārbai, ISM, ESP, klimatam.
Varētu vēl tikpat daudz sarakstīt. Dienas beigās- tam vāģim ir jāpatīk, bet ja patīk- netā ir daudz infas.[ Šo ziņu laboja BigDog24, 15 Jul 2020, 09:04:12 ] | Offline | | |
Mikuzz | | Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41347
Braucu ar: Transporta līdzekli
|
15 Jul 2020, 08:53:11 @wanksta rakstīja:
Mikusis gan jau bija domājis ka to, ka viņš vadās kā lielā bezpersoniska kaste, apgriešanās rādiuss ir kā autobusam un pie apdzīšanām regulāri iet redlainā ar to 2.4
A tas kas interesē laukos mammām ir augstā iekāpšana un 4x4 ziemā, viss izpildīts
Tieši tā, arhaisks traktors.
Par izturību un uzticamību nerunāju. | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 8887
Braucu ar: zviedru ledusskapi
| Šitiem vecajiem super premium meršiem ir tikai viens liktenis- mogo,tikt nofistiem, mogo, tikt nofistiem un tā kamēr šrots. | Online | | |
CP17
| | Kopš: 17. Dec 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 17
Braucu ar:
| vakar ripinoties no Dienvidslaavu tilta lejaa uz lubaanas ielu redzeeju taadu GL melnu, kuram pasazhiera puses prieksheejaa dalja gandriiz pa zemi vilkaas, no saakuma padomaaju, ka brauc ar nolauztu ratu apsteidzu, nee, riepa disks viss cool, iznjemot laikam pnaimas balonu, skats pa rubli, ar ML bija redzeets kas liidziigs, bijushajam koleegjim bija probzas ar Sklasi, kurai pie miinus 20c kkas tur sasala pnaimaa, neceelaas augshaa un nevareeja D ielikt, meta tik displejaa TOO LOW vai kkaa taa, nah taas pneimas, kuras cik saprotu GL ir standartaa | Offline | | |
Arturiks | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9010
Braucu ar: 26 & 26
|
15 Jul 2020, 09:05:49 @kkas rakstīja:
Šitiem vecajiem super premium meršiem ir tikai viens liktenis- mogo,tikt nofistiem, mogo, tikt nofistiem un tā kamēr šrots.
JA nonāk rajona rokās, tā laikam ir.
Noteikti uzturēšanas izmaksas ir atkarīgas no tā, kādu paņem, kā arī kā pats ar viņu un cik daudz brauc. Tās būs lielākas, kā KIA, bet arī braukt ir cita lieta.
Pats vienu stoiku mainīju pie 170k, otru tagad pie 200k. Pa mūsu ceļiem ko vairāk var gribēt?[ Šo ziņu laboja Arturiks, 15 Jul 2020, 09:17:05 ] | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 8887
Braucu ar: zviedru ledusskapi
|
15 Jul 2020, 09:13:54 @Arturiks rakstīja:
15 Jul 2020, 09:05:49 @kkas rakstīja:
Šitiem vecajiem super premium meršiem ir tikai viens liktenis- mogo,tikt nofistiem, mogo, tikt nofistiem un tā kamēr šrots.
JA nonāk rajona rokās, tā laikam ir.
Noteikti uzturēšanas izmaksas ir atkarīgas no tā, kādu paņem, kā arī kā pats ar viņu un cik daudz brauc. Tās būs lielākas, kā KIA, bet arī braukt ir cita lieta.
Nu tur jābūt kkādam bumer laika nostaļģijas māktam indivīdam ar daudz naudas. Lai kādu tu viņu paņem, tur viss plīsīs šā vai tā. Materiāli no vecuma degradējas neatkarīgi no nobraukuma. | Online | | |
Sasha_Litrovich | | Kopš: 23. Feb 2016
No: Ludza
Ziņojumi: 19
Braucu ar:
| ir kāds info?
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/335/bgeinm.html | Offline | | |
BigDog24 | | Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 829
Braucu ar: dīzeli
| tāds vāģis ir spējīgs sniegt teicamu komfortu, bet pilnīga taisnība- ar gadiem tā tehnika pa kluso gurst. Nākas kaut ko ielikt lai uzturētu formā. Un tā tehnika reti pati dod ziņu ka kaut kas nav labi, ir jānoskaidro kas notiek pirms problēma pavisam izlien uz āru, tas ļauj pavisam forši samazināt izmaksas.
Ir variants- pirkt tādu īpašību vāģi jaunu, bet vērtības kritums, apdrošināšanas izmaksas tik brutālas, ka, manuprāt, ja ir interese par tehniku, iespējas, tādiem vāģiem ir vieta būt. | Offline | | |
|
janismiculis1 | | Kopš: 25. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 181
Braucu ar:
|
15 Jul 2020, 09:53:58 @Sasha_Litrovich rakstīja:
ir kāds info?
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/335/bgeinm
Pēdējā reize pie dīlera 1.04.2014 130235km
Bet 11.11.2013 bijis 176302km | Offline | | |
Matt | | Kopš: 23. Sep 2003
Ziņojumi: 381
Braucu ar:
| Pēc kā šis izskatās?
autodna nekā prātīga nav par viņu... ltab octa viens negadījums par 440 EUR.
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/520/gbhnd.html | Offline | | |
RR04 | | Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: 41
|
15 Jul 2020, 11:05:45 @Matt rakstīja:
Pēc kā šis izskatās?
autodna nekā prātīga nav par viņu... ltab octa viens negadījums par 440 EUR.
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/520/gbhnd.html
Pēc maksimāli plika auto | Offline | | |
Matt | | Kopš: 23. Sep 2003
Ziņojumi: 381
Braucu ar:
|
15 Jul 2020, 11:12:47 @RR04 rakstīja:
15 Jul 2020, 11:05:45 @Matt rakstīja:
Pēc kā šis izskatās?
autodna nekā prātīga nav par viņu... ltab octa viens negadījums par 440 EUR.
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/520/gbhnd.html
Pēc maksimāli plika auto
Jā, es piekrītu, bet šajā gadījumā tas nesāp. Vēl kas? | Offline | | |
Arturiks | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9010
Braucu ar: 26 & 26
| Ir vēl kaut kur aktīva lapa, kur var redzēt vēsturiski, kā sludinājumam ir mainījušās cenas?
| Offline | | |
sadell | | Kopš: 20. Jul 2015
Ziņojumi: 37
Braucu ar:
|
15 Jul 2020, 11:28:45 @Arturiks rakstīja:
Ir vēl kaut kur aktīva lapa, kur var redzēt vēsturiski, kā sludinājumam ir mainījušās cenas?
https://adify.lv/app/history | Offline | | |
Menninist | | Kopš: 10. Jul 2020
Ziņojumi: 27
Braucu ar: E46
| ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/535/ambme.html
Pēc VIN izskatās ok. Kādam varbūt vēl kas papildus zināms? | Offline | | |
The_Fireman | | Kopš: 20. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1930
Braucu ar: , pie un ap.
| Kādam ir kādas pārdomas par šiem diviem auto - Q7 un Touareg 2010+gada? | Offline | | |
|
sn | | Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879540
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
| izsaku līdzjūtību visiem, kas savus auto nepaspēja pārdot. tagad pie TA datiem rāda arī total loss gadījumus
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 7921
Braucu ar: e39 523
|
Bet šitas tikai tiem, kuri cietuši sākot ar 1.Jūliju, vai arī vēsturiski? | Online | | |
sn | | Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879540
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
|
16 Jul 2020, 15:07:39 @abyss rakstīja:
Bet šitas tikai tiem, kuri cietuši sākot ar 1.Jūliju, vai arī vēsturiski?
kopš 1997. gada
un šeit ir tikai dati par cietušajiem, respektīvi no LTAB OCTAs gadījumi. atbildīgos noraksta caur KASKO, ja vispār noraksta.
EDIT: un sīkās avārijas joprojām jālūr ir ltab.lv, šeit ir tikai tie auto, kuriem apdrošinātāji izlēma cietušajam izmaksāt visu summu un auto paturēt sev, lai pārdotu izsolē vai nodot tolmetā.[ Šo ziņu laboja sn, 16 Jul 2020, 15:23:31 ]
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
depo | | Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20924
Braucu ar: Zirgu
| Manuprāt, maz ko mainīs. Ja cilvēks zin par e csdd, tad arī visdrīzāk zināja LTAB paskatīties. A tie, kas nemāk internetu, nezin ne csdd, ne LTAB, attiecīgi papildus ieraksts pie e csdd neko viņiem nedod.
Drīzāk pie auto pārreģistrācijas CSDD vajadzētu pircējam paziņot, jūs ziniet, ka šitai miskastei apdrošinātāji piesprieda nāves spriedumu? Jā? Tad lūdzu parakstu šeit uzlieciet, ka tikāt informēts. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo
|