Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 96 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: Par un ap 3. sēriju F30

AutorsZiņojums
OA83
06. May 2023, 11:08 #921

Kopš: 09. Jan 2023

No: Jūrmala

Ziņojumi: 334

Braucu ar: X5; F15


06 May 2023, 10:27:28 @Mikels rakstīja:
Ļoti “uzticams” dzinējs, tā teikt tikai rashodņiki un tas ir fufelis, ka šāles apraujas tikai tiem,kam eļļa sajaucas ar dzesēšanas šķidrumu

Bet to taču ir tik elementāri nočekot ! Ja zem eļļas filtra korpusa dzinējs ir nosulojies ar eļļu, tad skaidrs ka blīvei kirdik, nav nekāda kodolfizika
Un galu galā to blīvi taču var nomainīt arī preventīvi vai ne ?! Ja reiz ir zināms, par šo niansi šiem dzinējiem un tas nemaksā kosmosu, lai pēctam brauktu mierīgi. Es vispār tur neredzu nekādu problēmu, izdari, aizmirsti un brauc bēdu nezinot !
Offline
RSAWorkshop
06. May 2023, 12:17 #922

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6108

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


06 May 2023, 09:36:15 @OA83 rakstīja:
Piekabināšu savu sakāmo pus gadu vecajai diskusijai par N57 dzinējiem.
Problēmas ar šiem dzinējiem ir tikai divos gadijumos:
1. Šāles var apraut tad, ja ir bojāta eļļas filtra korpusa blīve (tā kura ir no metāla) un tosols sajaucas ar eļļu.
2. Protams eļļas maiņas intervāls nosaka gan ķēžu, gan šāļu, gan visa dzinēja kopējo ilgmūžību.

Ar N57 dzinējiem gan ar f11, gan tagad f15 kopsummā esmu nobraucis 140k km un varu teikt tikai to labāko, jaudīgi, ekonomiski, klusi murrā - labi dzinēji !

Mana pieeja pērkot BMW ar N57 dzinēju ir tāda,ka jau startā nopērkot auto uzreiz ierēķinu izdevumos un nomainu:
1. Jaunu dzinēja ķēžu komplektu.
2. Jaunu vārstu vāku.
3. Jaunu EGR.
4. Jaunu atgāzu dzesēšanas radiatoru - daudziem tas ir uz autsaukumu pie dīlera.
5. Jaunu eļļas filtra korpusa blīvi un tosola flanci/trubu, kura skrūvejas pie dzinēja galvas.
6. Jaunu kloķavārpstas skriemeli (demferi).
7. Iztīru ieplūdes kolektoru un ieplūdzes kanālus dzinēja galvā.
8. Jaunas celiņsiksnas ar spriegotājruļļiem.
9. Jaunas visas eļļas, šķidrumi un filtri.

Vienreizējs ieguldījums 3,5-4k euro,bet tad ar tiem N57 dzinējiem var mierīgi kruīzēt pa eiropu bēdu nezinot...
Šāles var apraut un aprauj arī ar veselu blīvi siltummainim, tas ir tikai viens no variantiem kā to var izdarīt un var arī mierīgi, bez pamatīgiem remontiem, nobraukt 500tk vien pie 300-400tk apmainot ķēdi

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 06 May 2023, 12:18:57 ]



-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
OA83
06. May 2023, 12:21 #923

Kopš: 09. Jan 2023

No: Jūrmala

Ziņojumi: 334

Braucu ar: X5; F15

Pilnībā tev piekrītu Kristiān !
Offline
RSAWorkshop
06. May 2023, 12:50 #924

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6108

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Tur var būt desmitiem scenāriji kāpēc viņas aprauj un to īsto cēloni nezin neviens. Kā piemērs-pašlaik ir procesā viens 5.0d kam gribēja apmainīt ķēdes, kad izjauca, tad izrādijās, ka relatīvi nesen ir mainītas, ieliktas kaut kādas noname bez neviena marķējuma, bet apskatot šāles jau redzams, ka vēl mazliet un motors būtu noklapējis, turpat arī eļļas sūknis jau sabojāts ar kaut kādu drazu un noņemot galvu izrādās, ka izplūdes vadīklas ir totālās lupatās ar brīvkustību 2mm un gredzeni nodiluši tā, ka atslēga ir 1,5mm un eļļas savācējam pat vairs savākšanas rieva nav redzama. Paralēli visam tāfelē ir, itkā, 279tk

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
OA83
06. May 2023, 13:02 #925

Kopš: 09. Jan 2023

No: Jūrmala

Ziņojumi: 334

Braucu ar: X5; F15


06 May 2023, 12:50:08 @RSAWorkshop rakstīja:
Tur var būt desmitiem scenāriji kāpēc viņas aprauj un to īsto cēloni nezin neviens. Kā piemērs-pašlaik ir procesā viens 5.0d kam gribēja apmainīt ķēdes, kad izjauca, tad izrādijās, ka relatīvi nesen ir mainītas, ieliktas kaut kādas noname bez neviena marķējuma, bet apskatot šāles jau redzams, ka vēl mazliet un motors būtu noklapējis, turpat arī eļļas sūknis jau sabojāts ar kaut kādu drazu un noņemot galvu izrādās, ka izplūdes vadīklas ir totālās lupatās ar brīvkustību 2mm un gredzeni nodiluši tā, ka atslēga ir 1,5mm un eļļas savācējam pat vairs savākšanas rieva nav redzama. Paralēli visam tāfelē ir, itkā, 279tk

Cik tam īpašniekam tas remonts nostāsies ?
Offline
RSAWorkshop
06. May 2023, 13:18 #926

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6108

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


06 May 2023, 13:02:18 @OA83 rakstīja:

06 May 2023, 12:50:08 @RSAWorkshop rakstīja:
Tur var būt desmitiem scenāriji kāpēc viņas aprauj un to īsto cēloni nezin neviens. Kā piemērs-pašlaik ir procesā viens 5.0d kam gribēja apmainīt ķēdes, kad izjauca, tad izrādijās, ka relatīvi nesen ir mainītas, ieliktas kaut kādas noname bez neviena marķējuma, bet apskatot šāles jau redzams, ka vēl mazliet un motors būtu noklapējis, turpat arī eļļas sūknis jau sabojāts ar kaut kādu drazu un noņemot galvu izrādās, ka izplūdes vadīklas ir totālās lupatās ar brīvkustību 2mm un gredzeni nodiluši tā, ka atslēga ir 1,5mm un eļļas savācējam pat vairs savākšanas rieva nav redzama. Paralēli visam tāfelē ir, itkā, 279tk

Cik tam īpašniekam tas remonts nostāsies ?

Diezgan dārgi

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
sys9291
06. May 2023, 19:16 #927

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT


06 May 2023, 09:36:15 @OA83 rakstīja:
Piekabināšu savu sakāmo pus gadu vecajai diskusijai par N57 dzinējiem.
Problēmas ar šiem dzinējiem ir tikai divos gadijumos:
1. Šāles var apraut tad, ja ir bojāta eļļas filtra korpusa blīve (tā kura ir no metāla) un tosols sajaucas ar eļļu.
2. Protams eļļas maiņas intervāls nosaka gan ķēžu, gan šāļu, gan visa dzinēja kopējo ilgmūžību.

Ar N57 dzinējiem gan ar f11, gan tagad f15 kopsummā esmu nobraucis 140k km un varu teikt tikai to labāko, jaudīgi, ekonomiski, klusi murrā - labi dzinēji !

Mana pieeja pērkot BMW ar N57 dzinēju ir tāda,ka jau startā nopērkot auto uzreiz ierēķinu izdevumos un nomainu:
1. Jaunu dzinēja ķēžu komplektu.
2. Jaunu vārstu vāku.
3. Jaunu EGR.
4. Jaunu atgāzu dzesēšanas radiatoru - daudziem tas ir uz autsaukumu pie dīlera.
5. Jaunu eļļas filtra korpusa blīvi un tosola flanci/trubu, kura skrūvejas pie dzinēja galvas.
6. Jaunu kloķavārpstas skriemeli (demferi).
7. Iztīru ieplūdes kolektoru un ieplūdzes kanālus dzinēja galvā.
8. Jaunas celiņsiksnas ar spriegotājruļļiem.
9. Jaunas visas eļļas, šķidrumi un filtri.

Vienreizējs ieguldījums 3,5-4k euro,bet tad ar tiem N57 dzinējiem var mierīgi kruīzēt pa eiropu bēdu nezinot...

Punkts 1 izklausās dīvaini - jo šajā gadījumā tosoolā būs eļļa nevis otrādi, jo eļļošanas sistēmā spiediens ir lielāks nekā dzeses sistēmā...
Offline
smilee45
07. May 2023, 11:21 #928

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 940

Braucu ar:

f20,f30 un vēl daudziem ir atsaukums par air-bag un egr. Par airbag viss skaidrs. Bet šādā gadījumā, ja man egr ir atslēgts, nevar gadīties, ka viņi pāršuj softu? (bmw) Kāds jau ir egr nominijis?
Offline
Locis
07. May 2023, 11:56 #929

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10809

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


06 May 2023, 10:27:28 @Mikels rakstīja:
Ļoti “uzticams” dzinējs, tā teikt tikai rashodņiki un tas ir fufelis, ka šāles apraujas tikai tiem,kam eļļa sajaucas ar dzesēšanas šķidrumu

Ko Tu pīpē? Es ar diviem n57 kopā nobraucu pie 250k kopsumma un nekādas problēmas ,manam ex ir 410k un tikko karteri ņēma nost un šālēm viss gerai. Tas kā citi brauc ar miljoniekiem notitiem ir cits stāsts.
Pa to visu laiku abiem kopā kvelsvecu bloks,egr atsaukums un ķēžu maina preventatiblvi- tas arī viss.

[ Šo ziņu laboja Locis, 07 May 2023, 11:58:27 ]

Offline
sys9291
07. May 2023, 20:23 #930

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT


07 May 2023, 11:21:08 @smilee45 rakstīja:
f20,f30 un vēl daudziem ir atsaukums par air-bag un egr. Par airbag viss skaidrs. Bet šādā gadījumā, ja man egr ir atslēgts, nevar gadīties, ka viņi pāršuj softu? (bmw) Kāds jau ir egr nominijis?

nē nevar gadīties... viņi lieki pirkstu nekustinās...
Offline
Peppa_pig
20. Jul 2023, 12:14 #931

Kopš: 01. Apr 2020

Ziņojumi: 502

Braucu ar: ⸸PE☿PA⸸

Ci verts ir sads F30 320i (ar kaut kadu jaudigako dzineju 180 hp), 2014, 200tk+, sedans, manualis, melns?


Kas tas pa dzineju, kads kods vai kas?
Offline
sys9291
20. Jul 2023, 13:59 #932

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT


20 Jul 2023, 12:14:11 @Peppa_pig rakstīja:
Ci verts ir sads F30 320i (ar kaut kadu jaudigako dzineju 180 hp), 2014, 200tk+, sedans, manualis, melns?


Kas tas pa dzineju, kads kods vai kas?

N20
Offline
Peppa_pig
20. Jul 2023, 21:49 #933

Kopš: 01. Apr 2020

Ziņojumi: 502

Braucu ar: ⸸PE☿PA⸸

Cik jaudas veidu ir tiem dzinejiem?

Kadi +/- uz ko tur skatities?
Offline
Mike_November
14. Aug 2023, 15:58 #934

Kopš: 04. Oct 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 46

Braucu ar: dārgu degvielu

Kādas bremzes labāk likt F31?

Ikdienas lietošanai, sulas pakas motoram, gribu max tuvu OEM.

Brembo? Zimmermann?
Offline
Mikels
14. Aug 2023, 16:06 #935

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4640

Braucu ar: cieņu

Galvenais,lai nesāk mest, visādi citādi, man liekas starpību Tu ikdienas auto Tu nesajutīsi
Online
Mike_November
14. Aug 2023, 17:20 #936

Kopš: 04. Oct 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 46

Braucu ar: dārgu degvielu


14 Aug 2023, 16:06:15 @Mikels rakstīja:
Galvenais,lai nesāk mest, visādi citādi, man liekas starpību Tu ikdienas auto Tu nesajutīsi


Starp Brembo un Zimmermann vai starp premium un budžetu?
Offline
DusmigsZirgs
15. Aug 2023, 09:12 #937

Kopš: 05. Oct 2020

Ziņojumi: 143

Braucu ar:


14 Aug 2023, 15:58:01 @Mike_November rakstīja:
Kādas bremzes labāk likt F31?

Ikdienas lietošanai, sulas pakas motoram, gribu max tuvu OEM.

Brembo? Zimmermann?


Ja tiešām vēlies max tuvu OEM un gatavs maksāt tad ATE un tikai ATE. Var likt slodzē, vairākas ekstrēmas bremzēšanas no lieliem ātrumiem utt, bet bremzes savu veiktspēju nezaudē.
Offline
fxquadro
14. Sep 2023, 22:34 #938

Kopš: 09. Dec 2018

Ziņojumi: 123

Braucu ar: Honda Accord X USA ver. / Tesla M3 LR Boost, USA ver.

Gribu nomainīt ķīļrievu siksnu (BMW F30)
Bet nezinu vai ir vērts mainīt arī siksnas spiegotāju? Vai var vienkarši nomainīt to vadrullīti spiegotājā?

[ Šo ziņu laboja fxquadro, 14 Sep 2023, 22:35:25 ]

Offline
Briize
14. Oct 2023, 20:30 #939

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 623

Braucu ar: G30 530d (xdrive)

Šodien skatījos f31 ar b47 140kw, 190zs dzinēju. Jautājums, kas varētu būt par iemeslu tam, ka dzinējam, kurš darbojās attaisot korķi vārstu vākā pa kuru ielej eļļu dzinējā no tā pūš/smidzina ārā eļļu pilienu veidā, tā ka visa roka ar eļļu palika
Kartera ventilācija ciet ?
Offline
Gimcha
14. Oct 2023, 21:03 #940

Kopš: 11. Nov 2015

Ziņojumi: 81

Braucu ar:

Nezinu par b47 ķēdes izvietojumu, bet vispār tas ir normāli-atkarīgs no Ķēdes izvietojuma
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo