Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 92 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: Par un ap 3. sēriju F30

AutorsZiņojums
JZ
18. Feb 2018, 14:28 #381

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

man jau vairāk liekas ka tur būs rezistīvais, kapacitatīvajam tomēr vajadzētu stabilāk strādāt (un tas viennozīmīgi būs dārgāks ražošanā)

kaut kas dielektrisks tur uzaug uz elektrodiem un sensors sāk rādīt zemu līmeni, sevišķi ja vēl deģenrāti izdomā mērīt to līmeni pastāvīgi, nevis reizi kādās 5 vai 10 minūtēs, un kapacitātīvā gadījumā tās strāvas tur būs daudz mazākas kā rezistīvajam, attiecīgi augt uz elektrodiem tur īsti nekas negribēs

un vēl vairāk tādēļ, ka kapacitatīvajam pat nevajag būt kontaktā ar šķidrumu, bet šie ir, un ja tas nebūtu kontaktā, un nebūtu tā uzauguma, tad temperatūrai nevajadzētu iespaidot uz to gļuku, jo daži sūdzās ka tieši zemā temperatūrā tās problēmas parādās biežāk

jebkurā variantā - laža ir auto ražotāja pusē, ka uztaisa kaut kādu sensoru tā, ka strādā tas tikai ar "pareizo" šķidrumu, nevis to ko, ko daudzi lieto jau gadu desmitiem bez problēmām

[ Šo ziņu laboja JZ, 18 Feb 2018, 14:28:51 ]

Offline
Martinsze
18. Feb 2018, 14:35 #382

Kopš: 09. Dec 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 111

Braucu ar: brum brumm


18 Feb 2018, 14:19:10 @N53series rakstīja:

18 Feb 2018, 14:16:46 @Martinsze rakstīja:

18 Feb 2018, 14:10:52 @JZ rakstīja:
tas lawsuits ir aplams, ne šķidrumā ir problēma, bet tajā ka mērītājs ir uztaisīts ideotiski, ja to var tādā veidā "piemānīt"

saproti - tā ir elementāra lieta, agrāk pludiņš ar magnētu un herkonu strādāja ideāli ar pilnīgi visiem šķidrumiem, ok, mehāniskā daļa ar laiku var nolietoties, šķidrums tikt pie herkona un ar laiku saēst el vadītājus, tagad izdomā ielikt sensoru kur ir tikai elektrodi, bez mehāniskās daļas, ko uztaisīt maksā droši vien 1/10 daļu no vecā tipa, bet kas var gļukot ar ne ideāli piemērotu šķidrumu, un tagad jāsūdz tiesā rainx?

nu kur vēl stulbāki cilvēki var būt...

un vēl svarīgāk - var uztaisīt to sensoru kaspiča pieminētā variantā, tam vispār nebūs nepieciešams būt tiešā saskarē ar šķidrumu bačokā, tas būs nedaudz sarežģītāks (dārgāks ražošanā), bet strādās VIENMĒR

Neiet runa par lawsuit, bet gan par to, ka sensors nespēj nolasīt līmeni atseviškiem škidrumiem


runa 'iet' par to, ka tu nezini, kaa tas sensors darbojas, pats atziisti, ka tehniski neko ipashi nerubii, tu arii neintereseejies, kas tur vareetu buut par viltiibu, bet jau esi izdarjis secinajaumus, detekteejis lohus un - esi apmierinaats ar veikto izmekleeshanu.

Nevienā brīdī nepretendēju uz tehniskā eksperta lomu, tikai teicu, ka sensors neatpazīst depo logu škidrumu, uz ko tiku nosaukts par lohu.
Offline
N53series
18. Feb 2018, 14:39 #383

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


18 Feb 2018, 14:35:49 @Martinsze rakstīja:

18 Feb 2018, 14:19:10 @N53series rakstīja:

18 Feb 2018, 14:16:46 @Martinsze rakstīja:

18 Feb 2018, 14:10:52 @JZ rakstīja:
tas lawsuits ir aplams, ne šķidrumā ir problēma, bet tajā ka mērītājs ir uztaisīts ideotiski, ja to var tādā veidā "piemānīt"

saproti - tā ir elementāra lieta, agrāk pludiņš ar magnētu un herkonu strādāja ideāli ar pilnīgi visiem šķidrumiem, ok, mehāniskā daļa ar laiku var nolietoties, šķidrums tikt pie herkona un ar laiku saēst el vadītājus, tagad izdomā ielikt sensoru kur ir tikai elektrodi, bez mehāniskās daļas, ko uztaisīt maksā droši vien 1/10 daļu no vecā tipa, bet kas var gļukot ar ne ideāli piemērotu šķidrumu, un tagad jāsūdz tiesā rainx?

nu kur vēl stulbāki cilvēki var būt...

un vēl svarīgāk - var uztaisīt to sensoru kaspiča pieminētā variantā, tam vispār nebūs nepieciešams būt tiešā saskarē ar šķidrumu bačokā, tas būs nedaudz sarežģītāks (dārgāks ražošanā), bet strādās VIENMĒR

Neiet runa par lawsuit, bet gan par to, ka sensors nespēj nolasīt līmeni atseviškiem škidrumiem


runa 'iet' par to, ka tu nezini, kaa tas sensors darbojas, pats atziisti, ka tehniski neko ipashi nerubii, tu arii neintereseejies, kas tur vareetu buut par viltiibu, bet jau esi izdarjis secinajaumus, detekteejis lohus un - esi apmierinaats ar veikto izmekleeshanu.

Nevienā brīdī nepretendēju uz tehniskā eksperta lomu, tikai teicu, ka sensors neatpazīst depo logu škidrumu, uz ko tiku nosaukts par lohu.



savukaart, es rakstu - iespeejams, saputoshanaas.
naakoshaa teema - varbuut skjidrums taads drankjis, ka jau pie konkreetaas t saak veidot viznjus, tb, no skjidras frakcijas paariet zhelejaa/galertaa, n shit.
tb., nevis neatpaziist, bet probleemas ir citur.
Offline
Martinsze
18. Feb 2018, 14:52 #384

Kopš: 09. Dec 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 111

Braucu ar: brum brumm


18 Feb 2018, 14:39:03 @N53series rakstīja:

18 Feb 2018, 14:35:49 @Martinsze rakstīja:

18 Feb 2018, 14:19:10 @N53series rakstīja:

18 Feb 2018, 14:16:46 @Martinsze rakstīja:

18 Feb 2018, 14:10:52 @JZ rakstīja:
tas lawsuits ir aplams, ne šķidrumā ir problēma, bet tajā ka mērītājs ir uztaisīts ideotiski, ja to var tādā veidā "piemānīt"

saproti - tā ir elementāra lieta, agrāk pludiņš ar magnētu un herkonu strādāja ideāli ar pilnīgi visiem šķidrumiem, ok, mehāniskā daļa ar laiku var nolietoties, šķidrums tikt pie herkona un ar laiku saēst el vadītājus, tagad izdomā ielikt sensoru kur ir tikai elektrodi, bez mehāniskās daļas, ko uztaisīt maksā droši vien 1/10 daļu no vecā tipa, bet kas var gļukot ar ne ideāli piemērotu šķidrumu, un tagad jāsūdz tiesā rainx?

nu kur vēl stulbāki cilvēki var būt...

un vēl svarīgāk - var uztaisīt to sensoru kaspiča pieminētā variantā, tam vispār nebūs nepieciešams būt tiešā saskarē ar šķidrumu bačokā, tas būs nedaudz sarežģītāks (dārgāks ražošanā), bet strādās VIENMĒR

Neiet runa par lawsuit, bet gan par to, ka sensors nespēj nolasīt līmeni atseviškiem škidrumiem


runa 'iet' par to, ka tu nezini, kaa tas sensors darbojas, pats atziisti, ka tehniski neko ipashi nerubii, tu arii neintereseejies, kas tur vareetu buut par viltiibu, bet jau esi izdarjis secinajaumus, detekteejis lohus un - esi apmierinaats ar veikto izmekleeshanu.

Nevienā brīdī nepretendēju uz tehniskā eksperta lomu, tikai teicu, ka sensors neatpazīst depo logu škidrumu, uz ko tiku nosaukts par lohu.



savukaart, es rakstu - iespeejams, saputoshanaas.
naakoshaa teema - varbuut skjidrums taads drankjis, ka jau pie konkreetaas t saak veidot viznjus, tb, no skjidras frakcijas paariet zhelejaa/galertaa, n shit.
tb., nevis neatpaziist, bet probleemas ir citur.


Iepriekš linkaa, konkrētajā gadījumā, minēts, ka problēma bija tieši sastāvā, kas nomāc sensora darbību. Anyway interesanti, iepriekš nebiju ar ko tādu saskāries. P.s konkrētais škidrums bija līdz -30
Offline
N53series
18. Feb 2018, 14:55 #385

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


18 Feb 2018, 14:52:12 @Martinsze rakstīja:

18 Feb 2018, 14:39:03 @N53series rakstīja:

18 Feb 2018, 14:35:49 @Martinsze rakstīja:

18 Feb 2018, 14:19:10 @N53series rakstīja:

18 Feb 2018, 14:16:46 @Martinsze rakstīja:

18 Feb 2018, 14:10:52 @JZ rakstīja:
tas lawsuits ir aplams, ne šķidrumā ir problēma, bet tajā ka mērītājs ir uztaisīts ideotiski, ja to var tādā veidā "piemānīt"

saproti - tā ir elementāra lieta, agrāk pludiņš ar magnētu un herkonu strādāja ideāli ar pilnīgi visiem šķidrumiem, ok, mehāniskā daļa ar laiku var nolietoties, šķidrums tikt pie herkona un ar laiku saēst el vadītājus, tagad izdomā ielikt sensoru kur ir tikai elektrodi, bez mehāniskās daļas, ko uztaisīt maksā droši vien 1/10 daļu no vecā tipa, bet kas var gļukot ar ne ideāli piemērotu šķidrumu, un tagad jāsūdz tiesā rainx?

nu kur vēl stulbāki cilvēki var būt...

un vēl svarīgāk - var uztaisīt to sensoru kaspiča pieminētā variantā, tam vispār nebūs nepieciešams būt tiešā saskarē ar šķidrumu bačokā, tas būs nedaudz sarežģītāks (dārgāks ražošanā), bet strādās VIENMĒR

Neiet runa par lawsuit, bet gan par to, ka sensors nespēj nolasīt līmeni atseviškiem škidrumiem


runa 'iet' par to, ka tu nezini, kaa tas sensors darbojas, pats atziisti, ka tehniski neko ipashi nerubii, tu arii neintereseejies, kas tur vareetu buut par viltiibu, bet jau esi izdarjis secinajaumus, detekteejis lohus un - esi apmierinaats ar veikto izmekleeshanu.

Nevienā brīdī nepretendēju uz tehniskā eksperta lomu, tikai teicu, ka sensors neatpazīst depo logu škidrumu, uz ko tiku nosaukts par lohu.



savukaart, es rakstu - iespeejams, saputoshanaas.
naakoshaa teema - varbuut skjidrums taads drankjis, ka jau pie konkreetaas t saak veidot viznjus, tb, no skjidras frakcijas paariet zhelejaa/galertaa, n shit.
tb., nevis neatpaziist, bet probleemas ir citur.


Iepriekš linkaa, konkrētajā gadījumā, minēts, ka problēma bija tieši sastāvā, kas nomāc sensora darbību. Anyway interesanti, iepriekš nebiju ar ko tādu saskāries. P.s konkrētais škidrums bija līdz -30


zin, kaa.. vieniigais, ko varu teikt par taadiem rakstiem, ir ''woow''. neviens tehniski korekts info, probleema nav pat paskaidrota.. man neradaas sajuuta, ka raksta autori maak fiziku pamatskolas liimenii, nerunaajot par konkretaa keisa saprashanu.

p.s. precizeesim - uz iepakojuma bija rakstiits: -30oC. nevis 'skjidrums bija..'

p.p.s. veel viena teema: mees [es/tu/neviens] nezinam, iespejams, ka situaacija ir veel interesantaaka: [tipveida] daljeejs sensora vai taa vadiibas bojajums, pie kura shis pasaakums straadaa 'uz robezhas', tb., ljoti tuvu feilam, un taas skjidruma mainjas ir sagadiishanaas.

[ Šo ziņu laboja N53series, 18 Feb 2018, 15:02:15 ]

Offline
Murphy
28. Feb 2018, 10:27 #386

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8471

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport

Ir te kāds ar opciju - 2NH M Sportbrake? vai M Performance bremzēm?

Tas ir normāli ka viņas čīkst pa visu rajonu?
Offline
Trakajs
02. Mar 2018, 10:53 #387

Kopš: 27. Mar 2017

Ziņojumi: 80

Braucu ar: 4 4 4

180k nobraukums, motors palicis ievērojami skaļāks, negribās ticēt, ka no tās augšējās plastmasas grabēšanas motors palicis tik skaļš. Vislielākā iespēja jau, ka zīlēšana kafijas biezumos vai lēnām nobriest ķēdes maiņai?
Offline
6500
02. Mar 2018, 11:33 #388

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:


02 Mar 2018, 10:53:25 @Trakajs rakstīja:
180k nobraukums, motors palicis ievērojami skaļāks, negribās ticēt, ka no tās augšējās plastmasas grabēšanas motors palicis tik skaļš. Vislielākā iespēja jau, ka zīlēšana kafijas biezumos vai lēnām nobriest ķēdes maiņai?


Pielej 2T ellu 1L uz pilnu baaku...motors atkal murraas...

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
sys9291
02. Mar 2018, 12:00 #389

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

pie zemām temperatūrām tas ir normāli...
Offline
968-jk
05. Mar 2018, 17:26 #390

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13466

Braucu ar: 30niekiem

Vai kādam lietošanā ir Šāds F30 bez dzinēja, kas noskrējis vismaz 150k km? Cik tērē un kas no mezgliem mainīts šajā laikā?
Offline
Regisss
02. Apr 2018, 17:50 #391

Kopš: 02. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7384

Braucu ar: BMW G01 X3 30d M-Sport '20, BMW X2 25d M-Sport '21, SUP Road Team Issue DI2 LTD '15, SUP Team 29 Iss


02 Mar 2018, 11:33:17 @6500 rakstīja:

02 Mar 2018, 10:53:25 @Trakajs rakstīja:
180k nobraukums, motors palicis ievērojami skaļāks, negribās ticēt, ka no tās augšējās plastmasas grabēšanas motors palicis tik skaļš. Vislielākā iespēja jau, ka zīlēšana kafijas biezumos vai lēnām nobriest ķēdes maiņai?


Pielej 2T ellu 1L uz pilnu baaku...motors atkal murraas...


Nu kā dzinējs pēc šīs operācijas?

-----------------
Hmmmzzzzz...
Offline
sys9291
02. Apr 2018, 20:07 #392

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


02 Mar 2018, 11:33:17 @6500 rakstīja:

02 Mar 2018, 10:53:25 @Trakajs rakstīja:
180k nobraukums, motors palicis ievērojami skaļāks, negribās ticēt, ka no tās augšējās plastmasas grabēšanas motors palicis tik skaļš. Vislielākā iespēja jau, ka zīlēšana kafijas biezumos vai lēnām nobriest ķēdes maiņai?


Pielej 2T ellu 1L uz pilnu baaku...motors atkal murraas...

labāk viņu kur citur ieliet...
P.S visi dieseļi pie - grādiem paliek skaļāki - tātad pagaidam un viss būs labi...
Offline
Maxis
23. May 2018, 09:33 #393

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10080

Braucu ar: F30 ‘19

Ir te kādam kas labs vai slikts sakāms par 320i vai Latvijā cilvēki tikai ar dīzeļiem brauc?

P.s. es kontekstā ar aktuālo bmw.lv akcijas piedāvājumu
Offline
AV
23. May 2018, 09:49 #394

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17399

Braucu ar: 500

Ja pareizi atminos, tas 320i benzina turbo viegli chipojas uz 328i limeni.
Offline
smudo
23. May 2018, 10:14 #395

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3517

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


23 May 2018, 09:33:19 @Maxis rakstīja:
Ir te kādam kas labs vai slikts sakāms par 320i vai Latvijā cilvēki tikai ar dīzeļiem brauc?

P.s. es kontekstā ar aktuālo bmw.lv akcijas piedāvājumu


Pamekle lietotaja Matreens (vai kaut ka lidzigi) pieredzi ar jaunu f10 ar so pasu 2,0i dzineju. Pienemu, ka vienkarsi nepaveicas.
Offline
Artis_D
23. May 2018, 11:23 #396

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13413

Braucu ar: BMW


23 May 2018, 09:33:19 @Maxis rakstīja:
Ir te kādam kas labs vai slikts sakāms par 320i vai Latvijā cilvēki tikai ar dīzeļiem brauc?

P.s. es kontekstā ar aktuālo bmw.lv akcijas piedāvājumu


piedāvājums ok, tikai 1333km mēnesī ir nereāli maz.
Offline
gustavs
23. May 2018, 13:38 #397

Kopš: 08. Mar 2007

Ziņojumi: 92

Braucu ar:


23 May 2018, 09:49:13 @AV rakstīja:
Ja pareizi atminos, tas 320i benzina turbo viegli chipojas uz 328i limeni.


Būsim precīzi. F30 pirms feislifta (LCI) ir N20 dzinējs, kurš ir gan 320i, gan 328i ar atšķirīgu jaudu (181 vs 241 hp) un jā, čipojas (saka interneti).

Pēc feislifta (LCI) ir B48 dzinējs, kurš ir gan 320i, gan 330i ar atšķirīgu jaudu (181 vs 248 hp). Vai šis labi čipojas hvz.

https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(F30)#Petrol_engines


Kāds var dalīties ar pieredzi par garantiju pie LV dīlera čipošanas gadījumā?

[ Šo ziņu laboja gustavs, 23 May 2018, 13:39:26 ]

Offline
protams
23. May 2018, 13:54 #398

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5414

Braucu ar: null ziiben


23 May 2018, 13:38:27 @gustavs rakstīja:

23 May 2018, 09:49:13 @AV rakstīja:
Ja pareizi atminos, tas 320i benzina turbo viegli chipojas uz 328i limeni.


Būsim precīzi. F30 pirms feislifta (LCI) ir N20 dzinējs, kurš ir gan 320i, gan 328i ar atšķirīgu jaudu (181 vs 241 hp) un jā, čipojas (saka interneti).

Pēc feislifta (LCI) ir B48 dzinējs, kurš ir gan 320i, gan 330i ar atšķirīgu jaudu (181 vs 248 hp). Vai šis labi čipojas hvz.

https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(F30)#Petrol_engines


Kāds var dalīties ar pieredzi par garantiju pie LV dīlera čipošanas gadījumā?

Būsim vēl precīzāki, BMW katalogos uzrāda - attiecīgi 184 un 252 ZS, no kW x 1.36..
To čipošanu jāveic laicīgi kamēr vadības bloks "nenolokojas" nu vēl, to 2.0 motoru liek gandrīz visos BMW un Mini modeļos, tākā uzticamība gan jau augsta, bet piedāvājums par 1333 eur mēnesī neliekas adekvāts par 3er

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Mikels
23. May 2018, 13:58 #399

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4622

Braucu ar: cieņu

Viens par 1333 kilometriem mēnesī, otrs par euro
Offline
protams
23. May 2018, 14:02 #400

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5414

Braucu ar: null ziiben

pardon meitenes

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo