Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 89 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
oskars11
04. Nov 2017, 17:24 #40321

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: bbrent.lv


04 Nov 2017, 17:11:11 @Agritis rakstīja:
E46 kūtiņa, akums ir bagāžniekā, grīdas nišā. Izņemu ārā nest lādēt, aizveru ciet bagāžnieku un aizslēdzu durvis. Vai ir iespējams pēc tam kautkā atvērt bagāžnieku, lai nav ar visu akumu caur salonu jālien?
ar fleksi vai piepipet caur motortelpu.
Offline
Agritis
05. Nov 2017, 11:33 #40322

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2087

Braucu ar: Astra ST

Pag, bet durvis ar atslēgu es atslēgt taču varu. Tad var atvērt kapotu un uzlādēto aķi ar vadiem piemest pie klemmēm motortelpā un atslēgt bagāžnieku, nevis līst ar visu aķi caur salonu. Problēma ir tad, ja durvju slēdzene nefunkcionē, bet tas nav mans gadījums
Offline
Lauriko
05. Nov 2017, 11:34 #40323

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


05 Nov 2017, 11:33:18 @Agritis rakstīja:
Pag, bet durvis ar atslēgu es atslēgt taču varu. Tad var atvērt kapotu un uzlādēto aķi ar vadiem piemest pie klemmēm motortelpā un atslēgt bagāžnieku, nevis līst ar visu aķi caur salonu. Problēma ir tad, ja durvju slēdzene nefunkcionē, bet tas nav mans gadījums

Nu ko ta prasi, ja pats zini shēmu!
Offline
JZ
05. Nov 2017, 13:04 #40324

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


03 Nov 2017, 16:44:22 @Staris rakstīja:
Specializētajā topikā neviens neatbildēja un atļaušos jautāt vēlreiz par riepu savirzes stendu.
Kompī priekš bmw parasti ir 2 veidu regulējumi
1) standarts
2) sport suspension

ja man E61 ir M sport suspension, tad kuru jāizvēlas?
Šobrīd noregulēts pēc 2 varianta un ēd ārmalas 18" riepām pie 2.4 spiediena.
Pirms tam ar iepriekšējo nezināmo regulējumu ēda pastiprināti iekšmalas - pastiprināti ir tā, ka 3 mēnešu laikā jaunai riepai iekšmala plika un ārmalā vēl riepai krāsainās svītras redz



pie tik vispārīga un nekonkrēta apraksta nevar pateikt kur tieši ir problēma, var vienīgi ieteikt braukt regulēt savirzi citā vietā

tādiem e61 nav jāēd riepas pastiprināti (izņēmumi ir visādi asfalta SUVi, tur visādus brīnumus taisa, lai tas auto uzvestos līdzīgi vieglajam auto ar "normālu" smaguma centru), tam vienkārši nav iemesla, biš pabakstoties ar diegu un līneālu var noregulēt tādam auto savirzi lai neēstu riepas
Offline
maaarcha1992
05. Nov 2017, 15:25 #40325

Kopš: 23. Apr 2014

Ziņojumi: 167

Braucu ar: ė39 3.0d

Sveiki !
Lieta sekojoša, bmw e39 sedans, bagāžnieks neverās ar pulti, gan ar pogu no salona, gan ar atvēršanas pogu pie bagāžnieka, vienīgais kâ var tikt iekšā, katru reizi slēdzot ar atslēgu.
Spiežot uz pults, var dzirdēt ka nostrādā, iespējams relejs vai kas tamlīdzīgs lejā, zem cimdunodalijuma.
Varbūt kāds ir saskāries ar tādu lietu un mācēs pastāstīt problēmu.
Paldies jau iepriekš
Offline
initial
05. Nov 2017, 16:02 #40326

Kopš: 19. Jul 2012

Ziņojumi: 115

Braucu ar:

Jautājums - kur vest benzīna degvielas sūkni uz restaurāciju? Rīga.
Offline
kkas
05. Nov 2017, 16:28 #40327

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8889

Braucu ar: zviedru ledusskapi

audi tt apx dzinējs, viss sākās ar zobsiksnas maiņu, pēc maiņas virs 3k rpm motors raustījies, tika atdots servisam atpakaļ, zvans no servisa un...
idejas kas pie vainas? zobene vesela. pirms tam viss ok, lieku skaņu nebija, gāja kā vajag.




[ Šo ziņu laboja kkas, 05 Nov 2017, 16:29:35 ]

Online
kexxx
05. Nov 2017, 16:36 #40328

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11568

Braucu ar:


05 Nov 2017, 16:28:48 @kkas rakstīja:
audi tt apx dzinējs, viss sākās ar zobsiksnas maiņu, pēc maiņas virs 3k rpm motors raustījies, tika atdots servisam atpakaļ, zvans no servisa un...
idejas kas pie vainas? zobene vesela. pirms tam viss ok, lieku skaņu nebija, gāja kā vajag.







nu, man pirmais jautājums būtu vai vārsti ir dzīvi, tb vai gadienā nav bijis sitiens pa tiem
Offline
Staris
05. Nov 2017, 17:50 #40329

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB


05 Nov 2017, 13:04:48 @JZ rakstīja:

03 Nov 2017, 16:44:22 @Staris rakstīja:
Specializētajā topikā neviens neatbildēja un atļaušos jautāt vēlreiz par riepu savirzes stendu.
Kompī priekš bmw parasti ir 2 veidu regulējumi
1) standarts
2) sport suspension

ja man E61 ir M sport suspension, tad kuru jāizvēlas?
Šobrīd noregulēts pēc 2 varianta un ēd ārmalas 18" riepām pie 2.4 spiediena.
Pirms tam ar iepriekšējo nezināmo regulējumu ēda pastiprināti iekšmalas - pastiprināti ir tā, ka 3 mēnešu laikā jaunai riepai iekšmala plika un ārmalā vēl riepai krāsainās svītras redz



pie tik vispārīga un nekonkrēta apraksta nevar pateikt kur tieši ir problēma, var vienīgi ieteikt braukt regulēt savirzi citā vietā

tādiem e61 nav jāēd riepas pastiprināti (izņēmumi ir visādi asfalta SUVi, tur visādus brīnumus taisa, lai tas auto uzvestos līdzīgi vieglajam auto ar "normālu" smaguma centru), tam vienkārši nav iemesla, biš pabakstoties ar diegu un līneālu var noregulēt tādam auto savirzi lai neēstu riepas

Kas tieši nav saprotams?
Vēlreiz
Regulēšanas stenda kompī piedāvā 2 veidu piekares:
1) standart suspension;
2) sport suspension
M sport suspension gadījumā jāizvēlas pirmo vai otro?
precīzi, konkrēti, kā ar āmuru pa olām
Offline
josi
05. Nov 2017, 19:17 #40330

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3023

Braucu ar: Ne-BMW

Loģiski, ka otrā - sport. Tikai jāatcerās, ka regulējot pēc paša BMW dotajiem cipariem, auto vispirms ir jāslogo ar teju 300kg balastu, ieskaitot pilnu degvielas bāku.
Offline
uldens1
05. Nov 2017, 19:33 #40331

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15754

Braucu ar:


05 Nov 2017, 16:28:48 @kkas rakstīja:
audi tt apx dzinējs, viss sākās ar zobsiksnas maiņu, pēc maiņas virs 3k rpm motors raustījies, tika atdots servisam atpakaļ, zvans no servisa un...
idejas kas pie vainas? zobene vesela. pirms tam viss ok, lieku skaņu nebija, gāja kā vajag.





varsti notrukuši tam cilindram kur klanis izjucis???
Offline
JZ
05. Nov 2017, 21:41 #40332

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


05 Nov 2017, 17:50:35 @Staris rakstīja:

05 Nov 2017, 13:04:48 @JZ rakstīja:

03 Nov 2017, 16:44:22 @Staris rakstīja:
Specializētajā topikā neviens neatbildēja un atļaušos jautāt vēlreiz par riepu savirzes stendu.
Kompī priekš bmw [u]parasti[/u] ir 2 veidu regulējumi
1) standarts
2) sport suspension

ja man E61 ir M sport suspension, tad kuru jāizvēlas?
Šobrīd noregulēts pēc 2 varianta un ēd ārmalas 18" riepām pie 2.4 spiediena.
Pirms tam ar iepriekšējo nezināmo regulējumu ēda pastiprināti iekšmalas - pastiprināti ir tā, ka 3 mēnešu laikā jaunai riepai iekšmala plika un ārmalā vēl riepai krāsainās svītras redz



pie tik vispārīga un nekonkrēta apraksta nevar pateikt kur tieši ir problēma, var vienīgi ieteikt braukt regulēt savirzi citā vietā

tādiem e61 nav jāēd riepas pastiprināti (izņēmumi ir visādi asfalta SUVi, tur visādus brīnumus taisa, lai tas auto uzvestos līdzīgi vieglajam auto ar "normālu" smaguma centru), tam vienkārši nav iemesla, biš pabakstoties ar diegu un līneālu var noregulēt tādam auto savirzi lai neēstu riepas

Kas tieši nav saprotams?
Vēlreiz
Regulēšanas stenda kompī piedāvā 2 veidu piekares:
1) standart suspension;
2) sport suspension
M sport suspension gadījumā jāizvēlas pirmo vai otro?
precīzi, konkrēti, kā ar āmuru pa olām


boldā un ar underlainu, no šāda teikuma es saprotu ka tu runā par kaut kādiem vispārīgiem bmw datiem, kam var arī nebūt nekāda sakara ar to, kādu auto tu konkrēti tur ved regulēt

tas, ko josi saka ir pilnīgi pareizi, bet pat pie regulēšanas ar tukšu bāku un bez balasta 3 mēnešu laikā pliku iekšmalu nav jānoēd, tur kaut kas vēl ir šķērsām, vai nu rokas regulētājiem abas kreisās, un neprot taisni uzlikt indikātorus, vai arī ieraudzīt kaut ko nepareizu piekarē, kādu saplēstu buksi vai tamlīdzīgi

atšķirība starp to msportu un parasto ir praktiski nekāda regulējamo vērtību ziņā, piekares ģoemetriski abiem variantiem ir identiskas (sviras un kulaki), atšķiras amortizātori un atsperes, un, ja abu variantu gadījumā tev uzregulē neatbilstošos grādus uz stenda (un izdara to pareizi, un citu defektu mašīnai nav), tad riepas pāris mēnešos nenoēdīs, var būt būs kaut kādas knapi pamanāmas atšķirības braucot ātri līkumos, vai bobslejojot pa jūrmalas šosejas risēm, bet riepas tāpat pārspīlēti neēdīs

tādēļ ieteikums paliek tas pats - brauc citur regulēt, kāds tur kaut ko nesaprot
Offline
Raifers
05. Nov 2017, 23:13 #40333

Kopš: 24. Sep 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar: ē7desnt

Iesakiet kādu meistaru ar pacēlāju vai servisu, kur iedzīt autooo ziepniekkalnā, jo tuvāk uz jelgavas pusi, jo labāk.
Offline
Koshais
06. Nov 2017, 02:20 #40334

Kopš: 05. Feb 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 102

Braucu ar:

krastmalā starp akmens un vanšu tiltu darba dienā ir kur bezmaksas atstāt auto uz pāris h?
Offline
Staris
06. Nov 2017, 04:01 #40335

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB


05 Nov 2017, 21:41:25 @JZ rakstīja:

05 Nov 2017, 17:50:35 @Staris rakstīja:

05 Nov 2017, 13:04:48 @JZ rakstīja:

03 Nov 2017, 16:44:22 @Staris rakstīja:
Specializētajā topikā neviens neatbildēja un atļaušos jautāt vēlreiz par riepu savirzes stendu.
Kompī priekš bmw [u]parasti[/u] ir 2 veidu regulējumi
1) standarts
2) sport suspension

ja man E61 ir M sport suspension, tad kuru jāizvēlas?
Šobrīd noregulēts pēc 2 varianta un ēd ārmalas 18" riepām pie 2.4 spiediena.
Pirms tam ar iepriekšējo nezināmo regulējumu ēda pastiprināti iekšmalas - pastiprināti ir tā, ka 3 mēnešu laikā jaunai riepai iekšmala plika un ārmalā vēl riepai krāsainās svītras redz



pie tik vispārīga un nekonkrēta apraksta nevar pateikt kur tieši ir problēma, var vienīgi ieteikt braukt regulēt savirzi citā vietā

tādiem e61 nav jāēd riepas pastiprināti (izņēmumi ir visādi asfalta SUVi, tur visādus brīnumus taisa, lai tas auto uzvestos līdzīgi vieglajam auto ar "normālu" smaguma centru), tam vienkārši nav iemesla, biš pabakstoties ar diegu un līneālu var noregulēt tādam auto savirzi lai neēstu riepas

Kas tieši nav saprotams?
Vēlreiz
Regulēšanas stenda kompī piedāvā 2 veidu piekares:
1) standart suspension;
2) sport suspension
M sport suspension gadījumā jāizvēlas pirmo vai otro?
precīzi, konkrēti, kā ar āmuru pa olām


boldā un ar underlainu, no šāda teikuma es saprotu ka tu runā par kaut kādiem vispārīgiem bmw datiem, kam var arī nebūt nekāda sakara ar to, kādu auto tu konkrēti tur ved regulēt

tas, ko josi saka ir pilnīgi pareizi, bet pat pie regulēšanas ar tukšu bāku un bez balasta 3 mēnešu laikā pliku iekšmalu nav jānoēd, tur kaut kas vēl ir šķērsām, vai nu rokas regulētājiem abas kreisās, un neprot taisni uzlikt indikātorus, vai arī ieraudzīt kaut ko nepareizu piekarē, kādu saplēstu buksi vai tamlīdzīgi

atšķirība starp to msportu un parasto ir praktiski nekāda regulējamo vērtību ziņā, piekares ģoemetriski abiem variantiem ir identiskas (sviras un kulaki), atšķiras amortizātori un atsperes, un, ja abu variantu gadījumā tev uzregulē neatbilstošos grādus uz stenda (un izdara to pareizi, un citu defektu mašīnai nav), tad riepas pāris mēnešos nenoēdīs, var būt būs kaut kādas knapi pamanāmas atšķirības braucot ātri līkumos, vai bobslejojot pa jūrmalas šosejas risēm, bet riepas tāpat pārspīlēti neēdīs

tādēļ ieteikums paliek tas pats - brauc citur regulēt, kāds tur kaut ko nesaprot

Laikam neesi tuvu bijis regulēšanas stendam. Es pieminēju, ka Regulēšanas stenda kompim rādās tās vērtības. Kad izvēlies, kādu mašīnu taisies tur regulēt, tad parasti BMW piedāvā 2 opcijas konkrētam auto modelim. Standard un Sport. Gribēju tik zināt vai ir liela atšķirība starp to un vai sport nav hardcore zāģēto atsperu variants.
Vairāk jautājumu nav.
Offline
NP10
06. Nov 2017, 08:15 #40336

Kopš: 27. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 639

Braucu ar: Vaz

Kur Rīgas centrā var šodien piebraukt un piekodēt cruise Bmw E90 pre face? Pashus parsledzejus jau pats uzliku. Iedodiet kaada pechuka adresi vai nr!

Paldies
Offline
JZ
06. Nov 2017, 09:12 #40337

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


06 Nov 2017, 04:01:15 @Staris rakstīja:

Laikam neesi tuvu bijis regulēšanas stendam. Es pieminēju, ka Regulēšanas stenda kompim rādās tās vērtības. Kad izvēlies, kādu mašīnu taisies tur regulēt, tad parasti BMW piedāvā 2 opcijas konkrētam auto modelim. Standard un Sport. Gribēju tik zināt vai ir liela atšķirība starp to un vai sport nav hardcore zāģēto atsperu variants.
Vairāk jautājumu nav.



kad tu ej rimi nopirkt dzeramo ūdeni un jautā pārdevējam, kādēļ Evian ūdens maksā dārgāk par Mangaļiem, tad, pirms uzdot šo jautājumu pārdevējam, tu pastāsti viņam par to ka citā plauktā ir 7 baltmaizes veidi un vēl citā 5 dažādi krējumi?

tik liels sakars ir tam cik daudz ne tava bmw, forda vai gaz24 preseti tur tajā regulēšanas stenda datu bāzē ir
Offline
Devilangelo
06. Nov 2017, 13:33 #40338

Kopš: 10. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 677

Braucu ar: Mopēdu bagāžniekā...


05 Nov 2017, 15:25:53 @maaarcha1992 rakstīja:
Sveiki !
Lieta sekojoša, bmw e39 sedans, bagāžnieks neverās ar pulti, gan ar pogu no salona, gan ar atvēršanas pogu pie bagāžnieka, vienīgais kâ var tikt iekšā, katru reizi slēdzot ar atslēgu.
Spiežot uz pults, var dzirdēt ka nostrādā, iespējams relejs vai kas tamlīdzīgs lejā, zem cimdunodalijuma.
Varbūt kāds ir saskāries ar tādu lietu un mācēs pastāstīt problēmu.
Paldies jau iepriekš


Sledzenes aktuators, vai vadi..
Offline
8203
06. Nov 2017, 14:36 #40339

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 988

Braucu ar: BMW

Kur var šādu masu, ar visu mērskalu iegādāties? LV
Offline
Rolits
06. Nov 2017, 18:06 #40340

Kopš: 07. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 406

Braucu ar: Kia & Fazer


03 Nov 2017, 09:54:18 @Rolits rakstīja:
Kādas ir versijas, kas varētu radīt paaugstinātu CO sastāvu izplūdes gāzēs M54 dzinējam? Tukšgaitā darbojas vienmērīgi un check engine nedeg
Sveces?


Varbūt varat ieteikt pie kā aizbraukt uz diagnostiku? Diagnostika varētu uzrādīt cēloņus?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo