Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 108 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
pthica
29. Jun 2017, 17:33 #39281

Kopš: 25. Dec 2014

Ziņojumi: 34

Braucu ar:

Help. Iesakat lūdzu labu spečuku par labām naudām, sprauslu pārbaude un nepieciešamības gadījumā, maiņas iespējas.
+ ja kādam ir instrukcija, kā pats var mainīt...ja nu kas..PM
Offline
doriftoo
29. Jun 2017, 17:42 #39282

Kopš: 01. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 705

Braucu ar: ///M50


29 Jun 2017, 16:03:51 @Straikz rakstīja:
Lieta sekojoša, Jaguar S-type 2.5i V6.
Bija aizvests pārmetināt katalizatorus. Tas arī tika izdarīts un itkā viss okei. Skatē neizlaida cauri dēļ atgāzēm (ciparu neatceros, bet baigais kosmoss bija). Aizdomas par to, ka pirms metināšanas klemmes no akumulatora netika noņemtas, lidz ar to dzinēja kompis sagājis sviestā. Protams metinātāji to noliedz un saka, ka viss bija izdarīts kā vajag.

Ir kautkādas idejas, kā tās atgāzes dabūt normā iekšā? Varbūt ir kāds cits iemesls, kādēļ tās atgāzes tādas?

Cik cilvēks stāstija, tad gaitā un jaudas ziņā nekas neliecina par to, ka būtu kautkādas problēmas.

Cik zinu, tad, akumulatora atvienošana nepalīdz, bet pat pasliktina iespēju sagandēt vadības blokus u.c elektroierīces(jo akb amortizē straujās sprieguma maiņas). Vienīgais veids kā no tā izvairīties ir atvienot vadības blokus pilnībā(atvienot visus kontaktus pie tiem).

Te drīzāk jautājums uz kādiem tika nomainīti tie katalizatori, kādas atgāzes bija pirms to nomaiņas, kā dēļ vispār tas tika darīts utt.?

[ Šo ziņu laboja doriftoo, 29 Jun 2017, 17:43:18 ]

Offline
N53series
29. Jun 2017, 18:10 #39283

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


29 Jun 2017, 16:58:51 @kritins79 rakstīja:
jus kaut vienu specialistu vai servisu esat nosauis?sanak,visu zinu visu maku,nevienam neteiksu jo esmu gudrakais


esmu. vairaakus. BMW sarezgjitakiem keisiem piesleedzos arii pats. Jaguar/Ford - neesmu lietas kursaa par personaalijaam.
Offline
kritins79
29. Jun 2017, 18:26 #39284

Kopš: 13. Dec 2016

Ziņojumi: 102

Braucu ar:

bet cilveks jautaja par jaguar,tatad nav ko ieteikt? neapsaubu tos jusu postus par bmw motoriem,bet jaguar ir kas cits,jusu prieksa nometu cepuri un uzlieku kaju
Offline
N53series
29. Jun 2017, 18:35 #39285

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


29 Jun 2017, 18:26:01 @kritins79 rakstīja:
bet cilveks jautaja par jaguar,tatad nav ko ieteikt? neapsaubu tos jusu postus par bmw motoriem,bet jaguar ir kas cits,jusu prieksa nometu cepuri un uzlieku kaju


es akcenteeju uzmaniibu uz to, ka jau ir izteereeti simti naudas un daudz laika pilnigi bez jeegas - ta shobriid ir pilniigi skaidrs. turklaat, posta autors nemekleeja specus [tie vinju neinteresee], bet izvirziija mistiskas teorijas, kaut saprotams, ka no teemas nejeedz neko.
es ieposteeju ar domu - ja nu sho izlasa auto saimnieks, jeb pats posta autors beidzot saprot, ka shii joma nav vinjam [kas ir maz ticams].

abstraheejoties no konkreetaa gadiijuma -
1. kati bez iemesla nenomirst.
2. 99% ''meistaru'' pat nezin, kaa noteikt, vai pie vainas kati vai kas cits.
3. nevienaa no paardesmit keisiem, ko peedeejaa laikaa esmu redzeejis, kur ''vainiigi'' kati vai tie jau bijushi vainiigi, kati nebija vainigi, peec to nomainjas TA taapat iziet nevareeja.
ok, es saprotu - man traapas gadiijumi, kur: ne tas klients, ne tas meistars. bet - tendences ir skarbas.
Offline
kritins79
29. Jun 2017, 18:54 #39286

Kopš: 13. Dec 2016

Ziņojumi: 102

Braucu ar:

bet risinajumu,vai meistaru neieteicat.
Offline
Ridlihs
29. Jun 2017, 19:18 #39287

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4666

Braucu ar: gandrīz geļiku

te lielākā daļa vnk ienāk pēc nogurdinošas darba dienas parunāties, tāpēc nelolo cerības, ka uzreiz būs kāds sakarīgs ieteikums.
Offline
Aigarz
29. Jun 2017, 21:25 #39288

Kopš: 05. Dec 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1334

Braucu ar: Ko vajag un gribu

Jautājums cik liela ir iespēja e91 uzlikt multi sturi ja tā nav bijusi standartā?
Offline
Driver
01. Jul 2017, 21:23 #39289

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


29 Jun 2017, 18:35:35 @N53series rakstīja:

29 Jun 2017, 18:26:01 @kritins79 rakstīja:
bet cilveks jautaja par jaguar,tatad nav ko ieteikt? neapsaubu tos jusu postus par bmw motoriem,bet jaguar ir kas cits,jusu prieksa nometu cepuri un uzlieku kaju


es akcenteeju uzmaniibu uz to, ka jau ir izteereeti simti naudas un daudz laika pilnigi bez jeegas - ta shobriid ir pilniigi skaidrs. turklaat, posta autors nemekleeja specus [tie vinju neinteresee], bet izvirziija mistiskas teorijas, kaut saprotams, ka no teemas nejeedz neko.
es ieposteeju ar domu - ja nu sho izlasa auto saimnieks, jeb pats posta autors beidzot saprot, ka shii joma nav vinjam [kas ir maz ticams].

abstraheejoties no konkreetaa gadiijuma -
1. kati bez iemesla nenomirst.
2. 99% ''meistaru'' pat nezin, kaa noteikt, vai pie vainas kati vai kas cits.
3. nevienaa no paardesmit keisiem, ko peedeejaa laikaa esmu redzeejis, kur ''vainiigi'' kati vai tie jau bijushi vainiigi, kati nebija vainigi, peec to nomainjas TA taapat iziet nevareeja.
ok, es saprotu - man traapas gadiijumi, kur: ne tas klients, ne tas meistars. bet - tendences ir skarbas.


1. Piekritu.
2. Drizak 50 uz 50, kur dalja no izgriezejiem grib izgriezt, lai varetu nodot (tas neieshanas gadijumos, ne atgazu delj)
3. Nomainja uz lietotiem nav risinajums un uz jauniem leetajiem ari ir loti liela laimes spele. Ja KATs ir nodefektets pareizi, tad pec taa nomainjas tehniska apskate ir logaa.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Lauriko
01. Jul 2017, 21:47 #39290

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


29 Jun 2017, 16:03:51 @Straikz rakstīja:
Lieta sekojoša, Jaguar S-type 2.5i V6.
Bija aizvests pārmetināt katalizatorus. Tas arī tika izdarīts un itkā viss okei. Skatē neizlaida cauri dēļ atgāzēm (ciparu neatceros, bet baigais kosmoss bija). Aizdomas par to, ka pirms metināšanas klemmes no akumulatora netika noņemtas, lidz ar to dzinēja kompis sagājis sviestā. Protams metinātāji to noliedz un saka, ka viss bija izdarīts kā vajag.

Ir kautkādas idejas, kā tās atgāzes dabūt normā iekšā? Varbūt ir kāds cits iemesls, kādēļ tās atgāzes tādas?

Cik cilvēks stāstija, tad gaitā un jaudas ziņā nekas neliecina par to, ka būtu kautkādas problēmas.

Ir pieredze ar tādu ērmu, viņiem tiešām ir problēmas ar katalizatoriem, bet ieliekot jaunus viss ok un TA ir logā!
Bij viens stāsts kad izgāju TA bez katu maiņas, shēma tāda - liekam jaunas sveces, 100to benzīnu, kārtīgi izkarsējam un ejam TA
Offline
N53series
01. Jul 2017, 21:54 #39291

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


01 Jul 2017, 21:47:10 @Lauriko rakstīja:

29 Jun 2017, 16:03:51 @Straikz rakstīja:
Lieta sekojoša, Jaguar S-type 2.5i V6.
Bija aizvests pārmetināt katalizatorus. Tas arī tika izdarīts un itkā viss okei. Skatē neizlaida cauri dēļ atgāzēm (ciparu neatceros, bet baigais kosmoss bija). Aizdomas par to, ka pirms metināšanas klemmes no akumulatora netika noņemtas, lidz ar to dzinēja kompis sagājis sviestā. Protams metinātāji to noliedz un saka, ka viss bija izdarīts kā vajag.

Ir kautkādas idejas, kā tās atgāzes dabūt normā iekšā? Varbūt ir kāds cits iemesls, kādēļ tās atgāzes tādas?

Cik cilvēks stāstija, tad gaitā un jaudas ziņā nekas neliecina par to, ka būtu kautkādas problēmas.

Ir pieredze ar tādu ērmu, viņiem tiešām ir problēmas ar katalizatoriem, bet ieliekot jaunus viss ok un TA ir logā!
Bij viens stāsts kad izgāju TA bez katu maiņas, shēma tāda - liekam jaunas sveces, 100to benzīnu, kārtīgi izkarsējam un ejam TA


pag, vispaar bez katiem dzineejam CO buutu jaabuut ap 1.0; HC liidz kaadiem 400..500ppm.
norma ir: 0.3/0.2 un 100ppm. moraale - pat, ja kats straadaa hotj 1/10 no saakotneejaas performances, TA buus logaa.

standarta keisaa - CO nenormaals, HC [kaa sekas] - arii [deelj nepareiza maisiijuma] un: liekam jaunus katus. reizeem jaunie izvelk, un aatri tiek nokauti, parasti - neizvelk.
Offline
Lauriko
01. Jul 2017, 22:11 #39292

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW

Ja pareiz atceros tur bij problēma ar motora darbību, sadales fāzes kaut kā nesaiet vairs dēļ kaut kādām dārgām motora detaļām! Precīzi neatceros!
Offline
bmwaddict
01. Jul 2017, 22:44 #39293

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


29 Jun 2017, 17:42:50 @doriftoo rakstīja:

Cik zinu, tad, akumulatora atvienošana nepalīdz, bet pat pasliktina iespēju sagandēt vadības blokus u.c elektroierīces(jo akb amortizē straujās sprieguma maiņas). Vienīgais veids kā no tā izvairīties ir atvienot vadības blokus pilnībā(atvienot visus kontaktus pie tiem).

jaa un veel droshaak ir vadiibas blokus u.c. eletroieriices iznjemt aaraa vispaar un iebaazt melnos miskastes maisos lai metinaamaa gaisma tos neapspiid un neizdzeesh atminju
labaak pastaasti kur tur rauj shitaas atklaasmes

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 01 Jul 2017, 22:45:43 ]

Offline
Lauriko
01. Jul 2017, 22:48 #39294

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


01 Jul 2017, 22:44:35 @bmwaddict rakstīja:

29 Jun 2017, 17:42:50 @doriftoo rakstīja:

Cik zinu, tad, akumulatora atvienošana nepalīdz, bet pat pasliktina iespēju sagandēt vadības blokus u.c elektroierīces(jo akb amortizē straujās sprieguma maiņas). Vienīgais veids kā no tā izvairīties ir atvienot vadības blokus pilnībā(atvienot visus kontaktus pie tiem).

jaa un veel droshaak ir vadiibas blokus u.c. eletroieriices iznjemt aaraa vispaar un iebaazt melnos miskates maisos lai metinaamaa gaisma tos neapspiid un neizdzeesh atminju
labaak pastaasti kur tur rauj shitaas atklaasmes

piekrītu, konkrētajā Jaguar gadijumā čaļi nesaprot pat vairs kur un ko darīt un kā iziet TA.
Ir viena 'meistaru' grupa kas pie jebkuras motora darbības problēmas vaino vadības bloku tiwm čaļiem parasti nav pat visparastākā OBD skanera!
Offline
Demon
01. Jul 2017, 23:26 #39295

Kopš: 28. Aug 2016

No: Cēsis

Ziņojumi: 132

Braucu ar: 275 zirgiem

Kads nezin kur var iegadaties jaunu spota samakatu "skuteri" bernam zem 100eur.
Offline
ivolainers
02. Jul 2017, 10:29 #39296

Kopš: 17. Nov 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 73

Braucu ar: E63


29 Jun 2017, 17:33:31 @Ridlihs rakstīja:
http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=73...art=4040#5617270

no #4050 posta sāc


Paldies!
Offline
valvoline
02. Jul 2017, 12:55 #39297

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2467

Braucu ar: PP-78

Kur iesakat aizvest izvalcēt r19? kādas aptuvenās cenas? Varbūt kāds šejienietis arī ar to nodarbojas
Offline
doriftoo
03. Jul 2017, 19:02 #39298

Kopš: 01. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 705

Braucu ar: ///M50


01 Jul 2017, 22:44:35 @bmwaddict rakstīja:

29 Jun 2017, 17:42:50 @doriftoo rakstīja:

Cik zinu, tad, akumulatora atvienošana nepalīdz, bet pat pasliktina iespēju sagandēt vadības blokus u.c elektroierīces(jo akb amortizē straujās sprieguma maiņas). Vienīgais veids kā no tā izvairīties ir atvienot vadības blokus pilnībā(atvienot visus kontaktus pie tiem).

jaa un veel droshaak ir vadiibas blokus u.c. eletroieriices iznjemt aaraa vispaar un iebaazt melnos miskastes maisos lai metinaamaa gaisma tos neapspiid un neizdzeesh atminju
labaak pastaasti kur tur rauj shitaas atklaasmes
respektīvi tā nav taisnība? Cilvēks meklē vainu kur viņas visticamāk nav
ps. nekad neesmu vienojis nost nedz akb, nedz vadības blokus. Svarīgi pievienot pareizā vietā masu, nevis pie vadības bloku korpusa vai kloķvārpstas skriemeļa, vai vēl kādā interesantā vietā.
Offline
CP17
03. Jul 2017, 19:46 #39299

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


02 Jul 2017, 12:55:47 @valvoline rakstīja:
Kur iesakat aizvest izvalcēt r19? kādas aptuvenās cenas? Varbūt kāds šejienietis arī ar to nodarbojas

MRiepas
Offline
CP17
03. Jul 2017, 19:48 #39300

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Kur meklēt metāla biezuma mērītāju, gribu aizņemties (nejaukt ar krāsas biezuma mērītāju)
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo