Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 86 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Ted_Easy
24. Apr 2017, 16:22 #38581

Kopš: 12. Aug 2013

No: Priekule

Ziņojumi: 117

Braucu ar: Autobūlves brīnumu

Jautājums vai Latvijā ir iespējams atjaunot M52 cilindru bloku? Lasīju ka var čaulot, bet kas to dara un cik maksā?
Offline
RSAWorkshop
24. Apr 2017, 16:30 #38582

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6082

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Jā ir iespējams gan m52, gan m62


-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Driver
24. Apr 2017, 18:14 #38583

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


24 Apr 2017, 13:04:47 @N53series rakstīja:

24 Apr 2017, 11:18:56 @Driver rakstīja:
Protams rodas jautajums - deveji vai pats bloks. Vairuma gadijumu klientam tiktu pazinots, ka jamaina deveji un jaskatas talak vai ari dodies citur.


Lūk, šis spilgti raksturo diagnostikas ''speca'' līmeni. Tb, nemāk pieslēgties devējam (nav arī ar ko, jo vienīgais pārdesmit EUR vērtais osciloskops ir bojāts), bet - nomainam (par klienta naudu, protams) un tad skatamies tālāk.
Pat, ja ''meistars'' tā rīkojas, to publiski atzīt (pat lepoties) - tas nav gudri.
Nekas personisks pret konkrēto tipāžu - tā rīkojas praktiski visi tuvākās apkaimes diagnosti.

Shis raksturo tipisko klientu - idiotu.
Tadu, kas nopircis auto ar defektiem un kuram liekas, ka problemas celonis ir tikai viens defekts.
Nevis defekti var but vairaki, kas medz ari but nepatstavigi, kas nozime, ka parmainjus gan viens, gan otrs var radit identiskus simptomus.

Parfrazejot to savadak tas nozīme iebraukt servisa, pasudzeties, kad kautkas garb. Kad pasaka, ka vainigs ir tas, kas acimredzot ir pilnigi beigts, sakt protestet par to, ka pec nomainjas tapat ritosha grab un meistari idioti.

Konkretaja stasta ar abs laikam vajadzeja sakt ar abs bloka nomainju, kas maksa trisciparu skaitli un tikai tad meklet problemu talak.
Jo ikvienam ir skaidrs, ja kljudu nevar nodzest, piesprauzot klat jaunu deveju var nodzest un atkal piesprauot klat veco nav iepejams nodzest, nav jegas vilkt ara oscilografu, ardit ara visu pravodku, utt, bet ir jasamaina devejs.

Vel ir stasta otra puse ar bmw stepseljiem, kuriem lineari mainas kontakta virsmai pretestiba atkariba no taa cik dzilji tie ir iesprausti. Bezmaz stepselis-potenciometrs viena persona.

Tas tapat kaa anjuka kad divi chomi sarunajas par teemu kaa teatri gaisma dziest nost lenam nost. Viens, kas ir biki vecaks saka pirmajam, ka elektrikkis lustras vadu no rozetes velk ara loti leeni.

Un tie stepseli nenak abs sistema, bet gan instrumentu panelii. Ja kads vel nezinaja to. Taisnibu sakot es ari to uzzinaju tikai loti nesen.
Jo tam pasham auto, kas bija nopirkts no provinces tika labots ari degvielas raditaja defekts un tika sanjemts parmetums, ka limenis baka meloja, jo stepselis instrumentu paneli no bija iesprausts lidz galam, tapec radija mazak kaa ir patiesiba.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kritins79
24. Apr 2017, 18:28 #38584

Kopš: 13. Dec 2016

Ziņojumi: 102

Braucu ar:

driver un n53series vai ka tur,aiziet kaanekdote par praktiski un teoretiski.
dels pras tevam-kada atskiriba starp praktiski un teoretiski?
pasauc tevs sievu un jauta-tu iedotu par 500000 eiro svesam ? Mate-drosivien ja.
tevs prasa meitai-tu iedotu kadam pa 500000 eiro?
meita saka ja.
tevs paskaidro delam-teoretiski mums ir miljons,praktiski-divas maukas majas.garumzimes nav,pazuda
Offline
Mixzzz
24. Apr 2017, 18:47 #38585

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Muteres e39 arī 2 mēneši atpakaļ bija ABS problēmas. Beigās izrādījās, ka vieta kur viņš turas ir nopuvusi, sencītis beigās kko sameistaroja, lai turās. Iedomājos, ka servisā droši vien tos sensorus mainītu vienu pēc otra sakot ka obligāti jāliek OEM.

P.S. Kamēr ir aitas, tikmēr arī ir cirpēji...
Offline
N53series
24. Apr 2017, 18:51 #38586

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


24 Apr 2017, 18:14:20 @Driver rakstīja:

24 Apr 2017, 13:04:47 @N53series rakstīja:

24 Apr 2017, 11:18:56 @Driver rakstīja:
Protams rodas jautajums - deveji vai pats bloks. Vairuma gadijumu klientam tiktu pazinots, ka jamaina deveji un jaskatas talak vai ari dodies citur.


Lūk, šis spilgti raksturo diagnostikas ''speca'' līmeni. Tb, nemāk pieslēgties devējam (nav arī ar ko, jo vienīgais pārdesmit EUR vērtais osciloskops ir bojāts), bet - nomainam (par klienta naudu, protams) un tad skatamies tālāk.
Pat, ja ''meistars'' tā rīkojas, to publiski atzīt (pat lepoties) - tas nav gudri.
Nekas personisks pret konkrēto tipāžu - tā rīkojas praktiski visi tuvākās apkaimes diagnosti.

Shis raksturo tipisko klientu - idiotu.
Tadu, kas nopircis auto ar defektiem un kuram liekas, ka problemas celonis ir tikai viens defekts.
Nevis defekti var but vairaki, kas medz ari but nepatstavigi, kas nozime, ka parmainjus gan viens, gan otrs var radit identiskus simptomus.

Parfrazejot to savadak tas nozīme iebraukt servisa, pasudzeties, kad kautkas garb. Kad pasaka, ka vainigs ir tas, kas acimredzot ir pilnigi beigts, sakt protestet par to, ka pec nomainjas tapat ritosha grab un meistari idioti.

Konkretaja stasta ar abs laikam vajadzeja sakt ar abs bloka nomainju, kas maksa trisciparu skaitli un tikai tad meklet problemu talak.
Jo ikvienam ir skaidrs, ja kljudu nevar nodzest, piesprauzot klat jaunu deveju var nodzest un atkal piesprauot klat veco nav iepejams nodzest, nav jegas vilkt ara oscilografu, ardit ara visu pravodku, utt, bet ir jasamaina devejs.

Vel ir stasta otra puse ar bmw stepseljiem, kuriem lineari mainas kontakta virsmai pretestiba atkariba no taa cik dzilji tie ir iesprausti. Bezmaz stepselis-potenciometrs viena persona.

Tas tapat kaa anjuka kad divi chomi sarunajas par teemu kaa teatri gaisma dziest nost lenam nost. Viens, kas ir biki vecaks saka pirmajam, ka elektrikkis lustras vadu no rozetes velk ara loti leeni.

Un tie stepseli nenak abs sistema, bet gan instrumentu panelii. Ja kads vel nezinaja to. Taisnibu sakot es ari to uzzinaju tikai loti nesen.
Jo tam pasham auto, kas bija nopirkts no provinces tika labots ari degvielas raditaja defekts un tika sanjemts parmetums, ka limenis baka meloja, jo stepselis instrumentu paneli no bija iesprausts lidz galam, tapec radija mazak kaa ir patiesiba.


Driver, tavaa izpildijumaa izpaliktu viss shis garais monologs, ja tu saprastu, KAA straadaa shie ABS sensori un jeegtu tos/provodku paarbaudiit.
Man shobriid ir tevis defekteetais sensors uz galda, un.. zini - tas straadaa!

attieciigi - klients ir samaksaajis par sensoru, par sensora mainju, bet.. sensors nebija vainiigs.
un to, ka tas nebija vainiigs, var noskaidrot 5min laikaa.

cik taadi ''bojaati'' sensori ir tikushi izraveeti, nezin neviens.

p.s. vai shis ir RSA Workshop viedoklis/komunikaacija? tb, klientu par idiotu nosaukt ir normaali?

p.p.s. nosaukt par idiotu sieviskji - manupraat, vnk mizaliigi un zemiski, vecha necieniigi. to, ka Bugrijs nav vecis, bet izlietnee churaataajs, zin visa pasaule. bet nu arii taadam smurgulim vajadzeetu prasties.

[ Šo ziņu laboja N53series, 24 Apr 2017, 19:02:08 ]

Offline
Driver
24. Apr 2017, 18:52 #38587

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


24 Apr 2017, 18:47:05 @Mixzzz rakstīja:
Muteres e39 arī 2 mēneši atpakaļ bija ABS problēmas. Beigās izrādījās, ka vieta kur viņš turas ir nopuvusi, sencītis beigās kko sameistaroja, lai turās. Iedomājos, ka servisā droši vien tos sensorus mainītu vienu pēc otra sakot ka obligāti jāliek OEM.

P.S. Kamēr ir aitas, tikmēr arī ir cirpēji...

Nezinu kaa citi, bet kad es piedalos pie sensoru mainjas, tad tipisko vietu, kur medz saput zinu un lidz tai patinu valja (ari aiztinu ciet).

Bet turpinot par originalajiem un neoriginalajiem devejiem zinu vairakus gadijumus, kad pec deveja mainjas ir sekojusi gultnja mainja un ari pasha bloka, kas neko nav devusi. Rezultats bijis uzlielot tikai normalu deveju nesen nomainita suuda "pa leto" vieta.


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
24. Apr 2017, 19:07 #38588

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


24 Apr 2017, 18:51:02 @N53series rakstīja:

24 Apr 2017, 18:14:20 @Driver rakstīja:

24 Apr 2017, 13:04:47 @N53series rakstīja:

24 Apr 2017, 11:18:56 @Driver rakstīja:
Protams rodas jautajums - deveji vai pats bloks. Vairuma gadijumu klientam tiktu pazinots, ka jamaina deveji un jaskatas talak vai ari dodies citur.


Lūk, šis spilgti raksturo diagnostikas ''speca'' līmeni. Tb, nemāk pieslēgties devējam (nav arī ar ko, jo vienīgais pārdesmit EUR vērtais osciloskops ir bojāts), bet - nomainam (par klienta naudu, protams) un tad skatamies tālāk.
Pat, ja ''meistars'' tā rīkojas, to publiski atzīt (pat lepoties) - tas nav gudri.
Nekas personisks pret konkrēto tipāžu - tā rīkojas praktiski visi tuvākās apkaimes diagnosti.

Shis raksturo tipisko klientu - idiotu.
Tadu, kas nopircis auto ar defektiem un kuram liekas, ka problemas celonis ir tikai viens defekts.
Nevis defekti var but vairaki, kas medz ari but nepatstavigi, kas nozime, ka parmainjus gan viens, gan otrs var radit identiskus simptomus.

Parfrazejot to savadak tas nozīme iebraukt servisa, pasudzeties, kad kautkas garb. Kad pasaka, ka vainigs ir tas, kas acimredzot ir pilnigi beigts, sakt protestet par to, ka pec nomainjas tapat ritosha grab un meistari idioti.

Konkretaja stasta ar abs laikam vajadzeja sakt ar abs bloka nomainju, kas maksa trisciparu skaitli un tikai tad meklet problemu talak.
Jo ikvienam ir skaidrs, ja kljudu nevar nodzest, piesprauzot klat jaunu deveju var nodzest un atkal piesprauot klat veco nav iepejams nodzest, nav jegas vilkt ara oscilografu, ardit ara visu pravodku, utt, bet ir jasamaina devejs.

Vel ir stasta otra puse ar bmw stepseljiem, kuriem lineari mainas kontakta virsmai pretestiba atkariba no taa cik dzilji tie ir iesprausti. Bezmaz stepselis-potenciometrs viena persona.

Tas tapat kaa anjuka kad divi chomi sarunajas par teemu kaa teatri gaisma dziest nost lenam nost. Viens, kas ir biki vecaks saka pirmajam, ka elektrikkis lustras vadu no rozetes velk ara loti leeni.

Un tie stepseli nenak abs sistema, bet gan instrumentu panelii. Ja kads vel nezinaja to. Taisnibu sakot es ari to uzzinaju tikai loti nesen.
Jo tam pasham auto, kas bija nopirkts no provinces tika labots ari degvielas raditaja defekts un tika sanjemts parmetums, ka limenis baka meloja, jo stepselis instrumentu paneli no bija iesprausts lidz galam, tapec radija mazak kaa ir patiesiba.


Driver, tavaa izpildijumaa izpaliktu viss shis garais monologs, ja tu saprastu, KAA straadaa shie ABS sensori un jeegtu tos/provodku paarbaudiit.
Man shobriid ir tevis defekteetais sensors uz galda, un.. zini - tas straadaa!

attieciigi - klients ir samaksaajis par sensoru, par sensora mainju, bet.. sensors nebija vainiigs.
un to, ka tas nebija vainiigs, var noskaidrot 5min laikaa.

cik taadi ''bojaati'' sensori ir tikushi izraveeti, nezin neviens.

Lidz 08/98 sensori ir tupi indultivie deveji.
Pec 08/98 ir jau hollinieki.

Ja pirmos var baudit ar oscilografu, tad otros beztolks. Vari jau sakt stumt sudu par kautkada miniatura stenda izveidi, kas to piebaro ar 5V refrences spriegumu un tad veikt "lielo laboratorijas darbu"

Bet sape un problema ir taja, ka vairuma gadijumu defekts nav pasha lasitaja, bet gan taa vadaa, kas ir no auto spraudnja lidz pasham gultnim. Kas katru dienu pa lieliskajiem LV celjiem lokas 100x uz augshu un ļeju. Un ja Tu uz galda to parbaudi, vari garantet, ka palokot to kautkur noteikta lenki neparadas defekts?

Nevelti ir pastavigas kljudas un nepadtavigas. Pie pastavigas kludas detalju maina un punkc. Pie nepastavigas iesaka mainit, ja laiks ir nauda, nevis principa pec ir jagaida pie kadiem nosacijumiem bus gljuks un javeic laboratorijas darbs uz galda ar deveju, osvilografu un gultni.

Es domaju vairums poweristu piekristu samainit deveju un skatities, kas bus talak, ja kljuda bija nepastaviga.
Bet padomas, ka meistars ir izkukojis pratu, ja piedavas demontet deveju ar visu vadu, lai sezot majas pie TV ar alus glazi ar otru aci luretu oscilografa un ar pirkstu virpinatu taa vadu un iehrieztu taa gultni.
Kapec demontet ar visu gultni? Lai nesabojatu sensoru demontazas bridi (liela iespeja ka taa var notikt)

Ir ari redzeti gadijumi, kad tadi centigie meistari vai pashi auto ipasnieki, kas ir youtubes un googles speci ir uz savu roku bez rezultata ir aremontejusi abs bloku, patinusi valja vadus, utt. Papisusi divas nedelas vai tris vikendus, lai taa vieta vienkarsi samainitu sensoru.



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
N53series
24. Apr 2017, 19:13 #38589

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

man ir jautaajums - kam jaanotiek, lai bugrijs aizveertos un beidzot saaktu par bazaru atbildeet? pasha gjimis tajaa piechuraatajaa izlietnee jaaiebaazh? kas veel?
man tomaat, shiibriizha sopljas ir normaala antireklaama Kristiaanam un katram, kas ar sho bomzi domaa sadarboties.
Offline
DrumB
24. Apr 2017, 19:15 #38590

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Offline
HE9600
24. Apr 2017, 19:15 #38591

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2388

Braucu ar: Veciem BMW

Tad ir n53series kaspichs vai nav? Es tagad esmu neizpratnē.

P.s. jautājums pa interneta kaujas tēmu.. kādus osciloskopus izmantojam? Kts, launch, pakhomova utt vai nekas nav labāks par vienk laboratorijas verķi?

[ Šo ziņu laboja HE9600, 24 Apr 2017, 19:26:57 ]

Offline
Driver
24. Apr 2017, 19:31 #38592

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


24 Apr 2017, 19:13:44 @N53series rakstīja:
man ir jautaajums - kam jaanotiek, lai bugrijs aizveertos un beidzot saaktu par bazaru atbildeet? pasha gjimis tajaa piechuraatajaa izlietnee jaaiebaazh? kas veel?
man tomaat, shiibriizha sopljas ir normaala antireklaama Kristiaanam un katram, kas ar sho bomzi domaa sadarboties.

Es parunasu par oscilografu un radio inzenieri.

Iesakums varetu but tads, ir tris instrumemti:
Kontrolspuldzite - meham - ir shpanis vai nav.
Testeris (voltmetrs, multimetrs) - elektrikjim - cik tad isti pienak.
Oscilografs - radioinzenierim - kas tad isti pienak, kadas formas, amplitudas, utt.

No pieredzes radioinzenieri visu mera ar oscilografu, taa tada profesijas ipatniba.

Vienu dienu ar kaspichu sanak saruna par katiem, NOx sensoriem, filtriem, utt par visu ko shis stuma te powera ar savu sho profilu par n53 motoru. Un par teemu emulators, kas ari te tika pieminets, tik kuram LV tirgus ir par mazu.

Sarunas rezultata rodas doma, ka vajadzetu rucosham auto pamerit, kas nak ara no taa nolapita NOx sensora.
Taa kaa kaspich nav lohs gaternieks, bet kautko no elektronikas saprot, tad shis shim merkjim noperk ekraneto vadu, nevis nogriez gludeklim un blenderim, kaa ari uztaisa mazu maketplatiti, kur var pielikt klat merinstrumenta taustus, nevis turet visu rokas kaa lopuham. Protams apsveicami.
Mes ar vel dazu citu personu palidzibu paceljam auto, pievienojamies pie tiem NOx sensora vadiem un sakam braukt testdraiva.
Man jau pec briza ir skaidrs, ka ar voltmetru tajos vados nav ko darit, ir jamera ar oscilografu, bet nee kaspichs veljoprojam megina saredzet voltazas sakaribas ar radijumiem auto vadibas bloka un kljudam taja. Lidz piekrit man, ka bus javeic atkartots merijums ar oscilografa palidzibu.

P.s. es pec izglitibas neesmu radioinzenieris, tikai maku lietot gan konttollampu, gan testeri, gan oscilografu. Katru instrumentu tur, kur tas reali ir nepiecieshams, nevis potnta pec visur kur nevajag, bet tik ne tur, kur to vajag.

P.p.s. Interesanti kapec ari mobileaudio kaspichs ir banots, kur elektronikju ir vairak ka te

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
24. Apr 2017, 19:33 #38593

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


24 Apr 2017, 19:15:55 @HE9600 rakstīja:
Tad ir n53series kaspichs vai nav? Es tagad esmu neizpratnē.

P.s. jautājums pa interneta kaujas tēmu.. kādus osciloskopus izmantojam? Kts, launch, pakhomova utt vai nekas nav labāks par vienk laboratorijas verķi?

N53series bija DM101.
DM101 bija kaspich

Nekas nav labaks par analogo online oscilografu, bet diemzel tadi signalu nemak ierakstit un saglabat velakai apskatei.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
N53series
24. Apr 2017, 19:37 #38594

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


24 Apr 2017, 19:31:10 @Driver rakstīja:

24 Apr 2017, 19:13:44 @N53series rakstīja:
man ir jautaajums - kam jaanotiek, lai bugrijs aizveertos un beidzot saaktu par bazaru atbildeet? pasha gjimis tajaa piechuraatajaa izlietnee jaaiebaazh? kas veel?
man tomaat, shiibriizha sopljas ir normaala antireklaama Kristiaanam un katram, kas ar sho bomzi domaa sadarboties.

Es parunasu par oscilografu un radio inzenieri.

Iesakums varetu but tads, ir tris instrumemti:
Kontrolspuldzite - meham - ir shpanis vai nav.
Testeris (voltmetrs, multimetrs) - elektrikjim - cik tad isti pienak.
Oscilografs - radioinzenierim - kas tad isti pienak, kadas formas, amplitudas, utt.

No pieredzes radioinzenieri visu mera ar oscilografu, taa tada profesijas ipatniba.

Vienu dienu ar kaspichu sanak saruna par katiem, NOx sensoriem, filtriem, utt par visu ko shis stuma te powera ar savu sho profilu par n53 motoru. Un par teemu emulators, kas ari te tika pieminets, tik kuram LV tirgus ir par mazu.

Sarunas rezultata rodas doma, ka vajadzetu rucosham auto pamerit, kas nak ara no taa nolapita NOx sensora.
Taa kaa kaspich nav lohs gaternieks, bet kautko no elektronikas saprot, tad shis shim merkjim noperk ekraneto vadu, nevis nogriez gludeklim un blenderim, kaa ari uztaisa mazu maketplatiti, kur var pielikt klat merinstrumenta taustus, nevis turet visu rokas kaa lopuham. Protams apsveicami.
Mes ar vel dazu citu personu palidzibu paceljam auto, pievienojamies pie tiem NOx sensora vadiem un sakam braukt testdraiva.
Man jau pec briza ir skaidrs, ka ar voltmetru tajos vados nav ko darit, ir jamera ar oscilografu, bet nee kaspichs veljoprojam megina saredzet voltazas sakaribas ar radijumiem auto vadibas bloka un kljudam taja. Lidz piekrit man, ka bus javeic atkartots merijums ar oscilografa palidzibu.

P.s. es pec izglitibas neesmu radioinzenieris, tikai maku lietot gan konttollampu, gan testeri, gan oscilografu. Katru instrumentu tur, kur tas reali ir nepiecieshams, nevis potnta pec visur kur nevajag, bet tik ne tur, kur to vajag.

P.p.s. Interesanti kapec ari mobileaudio kaspichs ir banots, kur elektronikju ir vairak ka te


es nezinu, kaadas narkotikas tu lieto, bet testdraivaa ''mees'' nebraucaam. tu ieradies ar izoleni un knaibliiteem, pievienoji vadu un tiki aizvests maajaas. es kaarteejo reizi klausiijos par 800 naudu metienu, par sievu, oliju, M5 u.c. nebuushanaam. ar sho projektu tava saistiiba beidzaas liidz ar vada pievienoshanu. tev nav ne mazaakaas sajeegas, ka/kaa tika veidots, un kas ir izveidots.
es noraidu jebkaadu shii projekta saistiibu ar Bugrija kungu, jebkaadas vinja atsaues uz kaut kaa dariishanu/testeeshanu neatbilst patiesibai. cilveeks, acimredzot, ir shizas slimnieks.
Offline
kritins79
24. Apr 2017, 19:44 #38595

Kopš: 13. Dec 2016

Ziņojumi: 102

Braucu ar:

viss pareizi-viens samekleja internata informaciju-gudrs ka vells-teoretiski,otrs ar lodamuru un hvz kadiem aparatiem jajas nosvidis,vai ne tik,bet ari gudrs-praktiski.saliekot kopa,un samierinot,apcubinot,pat paludzot-ideals diagnostikas stends
Offline
kritins79
24. Apr 2017, 19:44 #38596

Kopš: 13. Dec 2016

Ziņojumi: 102

Braucu ar:

viss pareizi-viens samekleja internata informaciju-gudrs ka vells-teoretiski,otrs ar lodamuru un hvz kadiem aparatiem jajas nosvidis,vai ne tik,bet ari gudrs-praktiski.saliekot kopa,un samierinot,apcubinot,pat paludzot-ideals diagnostikas stends
Offline
Driver
24. Apr 2017, 19:44 #38597

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu



Pamerisimies ar mosh?
Tas, kam isaks, powera nenaks vairs nekad?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
sonx33
24. Apr 2017, 19:54 #38598

Kopš: 08. Sep 2008

Ziņojumi: 2072

Braucu ar: 320d

Iesakat kur var iegadaties aluminija un ņeržas kvadratdzelžus, u-veida profilus?
Offline
kritins79
24. Apr 2017, 19:55 #38599

Kopš: 13. Dec 2016

Ziņojumi: 102

Braucu ar:

ja tas man domats par merisanos,tad nav verts,man tikai nojausma ka tas oscilovibrators izskatas,BET ideju pasviedu kadam butu jaizskatas IDEALAM diagnostikas stendam
Offline
Driver
24. Apr 2017, 19:57 #38600

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


24 Apr 2017, 19:55:10 @kritins79 rakstīja:
ja tas man domats par merisanos,tad nav verts,man tikai nojausma ka tas oscilovibrators izskatas,BET ideju pasviedu kadam butu jaizskatas IDEALAM diagnostikas stendam

Kad man ar Tevi powera bus domstarpibas, tad varsi piedavat sho risinajumu, ja abi mutiski nespesim vienoties.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo