Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 107 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
bmwaddict
30. Jan 2017, 23:11 #37541

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Cik lielā ātrumā, tad Tu ierāvi tajā bedrē???

Aptuveni 10km/h. Pareizaak būtu nevis iebraucu, bet iekritu, jo ripinoties pa netīrītu ielu ielūzu ledū zem kura bija lietusūdeņu lūka.

Bet kāpēc Tu domā, ka tev ķēde pārlēkusi?
Noliku ejošu auto kurš pēc 3h neleca. Aizvedu uz servisu (dīleris). Kompis saka, ka pazudis kloķvārpstas sensors vai tml. Pats sensors rādās un vadi veseli. Šie saka, ka ķēde pārlekusi...
Tevi serviss nes cauri - sadales vaarpstas sensors var neredzeet sadaleni pareizajaa briidii ja kjeede paarlec, klokjvaarpstas sensoram nekas nemainaas vari to kjeedi vispaar izmest tas straadaas. Taatad vai nu tur vienk klokjenes deveejs noklaajies vai tevi nes cauri. Vai arii vienk sajaukushi klokjeni ar sadaleni vai tu pats kautko sajauci.
Auto ir 2011.gada. Nelec. Starteris griež bez dzīvības pazīmēm.

dzirkstele ir? ja starteejot nedod dzirksteli tad vienk nomaini klokjenes sensoru.

vispaar buutu veelams pateikt kas par auto, jo nu ir dazahaadas konstrukcijas kjeedes/siksnas spriegoshanai, ar dzineeja eljljas spiedienu spriego vai atsperi.. domaajams tev taa kjeede/siksna paarleca tieshi starteeshanas briidii. jo briinumi nenotiek ja tu noliki straadaajoshu auto kas peekshnji nelec tad ne jau iebraucot bedree tur kautkas paarleca.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 30 Jan 2017, 23:31:47 ]

Offline
Mixzzz
31. Jan 2017, 01:30 #37542

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


30 Jan 2017, 20:01:08 @Nasjurins rakstīja:

30 Jan 2017, 19:47:19 @kjuris rakstīja:
Cik lielā ātrumā, tad Tu ierāvi tajā bedrē???

Aptuveni 10km/h. Pareizaak būtu nevis iebraucu, bet iekritu, jo ripinoties pa netīrītu ielu ielūzu ledū zem kura bija lietusūdeņu lūka. Pirms tam nekas neliecināja, ka tur var iegāzties. Bet jautājums tomēr par iespēju vai varbūtību pārlekt ķēdei.
Jauki... Bet nu jebal ceļi šobrīd, nav pat vajadzīga aka, lai auto labi sapistu
Offline
Kalnz
31. Jan 2017, 10:41 #37543

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14294

Braucu ar:

Kas LV ir THULE izplatītājs?

Vajag šķērstieņus + kasti + velo turētājus!
Offline
miklucis
31. Jan 2017, 11:18 #37544

Kopš: 12. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1008

Braucu ar: 330; (. )( .)

varbūt šie Links
Offline
Gintons
31. Jan 2017, 13:23 #37545

Kopš: 02. Oct 2011

No: Saldus

Ziņojumi: 785

Braucu ar: 8888

Vai e65 745i derētu kārba ar visu mufti no e65 735? abi protams benzinieki..
Offline
Metrzz
31. Jan 2017, 13:58 #37546

Kopš: 22. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 223

Braucu ar: E36 328Turbo, E46 328

ja bmw e60 530d strava ir 14,5-15,1 pie pielaista auto, tad taa jau ir parlaade?
Pie kickdowna metas ziemassvetki panelii...
Offline
KriSsMans
31. Jan 2017, 14:59 #37547

Kopš: 07. Jun 2013

No: Baloži

Ziņojumi: 361

Braucu ar: Akrapovic

Varbūt kāds var piedāvāt šādu OBD2 wifi adapteri, varbūt var sīkāk izstāstīt ar ko viņš atšķiras piemēram no elm327 un vai var ar viņu kodēt izmantojot android programmas.
Offline
Bemebers
31. Jan 2017, 18:11 #37548

Kopš: 05. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 388

Braucu ar: BMW E61 530xd

Sveiki sakiet es savam e46 330i gribu ielikt sito K&N gaisa filtru , gribu likt parastā filtra vietā, bet ir vēl tie K&N konusveidigie gaisa filtri, bet runa ka kko ar laiku čakarejot dzinejam. Varbūt varat man istastīt starpību starp parastiem gaisa filtriem un to K&N filtru ko linka noradiju un par konusveidīgajiem sporta filtriem kuru ieteicams likt vaj tas parastais K&N filtrs nebus ari tads kas bojā vairak ka tie vienkaršie lētakie ko visi liekam

jautājums vienkārsi kosmisk ceru kāds varēs izskaidrot

[ Šo ziņu laboja Bemebers, 31 Jan 2017, 18:13:05 ]

Offline
Mixzzz
31. Jan 2017, 18:15 #37549

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


31 Jan 2017, 13:58:01 @Metrzz rakstīja:
ja bmw e60 530d strava ir 14,5-15,1 pie pielaista auto, tad taa jau ir parlaade?
Pie kickdowna metas ziemassvetki panelii...

14,5v veel buutu ok, bet 15,1v gan jau ir par daudz...
Offline
Laoshi
31. Jan 2017, 18:19 #37550

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


31 Jan 2017, 18:11:45 @Bemebers rakstīja:
Sveiki sakiet es savam e46 330i gribu ielikt sito K&N gaisa filtru , gribu likt parastā filtra vietā, bet ir vēl tie K&N konusveidigie gaisa filtri, bet runa ka kko ar laiku čakarejot dzinejam. Varbūt varat man istastīt starpību starp parastiem gaisa filtriem un to K&N filtru ko linka noradiju un par konusveidīgajiem sporta filtriem kuru ieteicams likt vaj tas parastais K&N filtrs nebus ari tads kas bojā vairak ka tie vienkaršie lētakie ko visi liekam

jautājums vienkārsi kosmisk ceru kāds varēs izskaidrot


Liec parastu labu papīra filtru. Nomaini sveces. Paskaties, vai bremžu suporti neķīlē. Pēc šīm darbībām ieguvums būs daudz lielāks, nekā ar jebkuru "sporta" filtru. Nopietni.
Offline
sos911
31. Jan 2017, 18:25 #37551

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1574

Braucu ar: V40

Kā atvērt automazgātuvi Rīgā? Kādas atļaujas vajag? Cik vajag sākumkapitālu un kam?
Offline
vadjiksBMW
31. Jan 2017, 19:24 #37552

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


31 Jan 2017, 18:11:45 @Bemebers rakstīja:
Sveiki sakiet es savam e46 330i gribu ielikt sito K&N gaisa filtru , gribu likt parastā filtra vietā, bet ir vēl tie K&N konusveidigie gaisa filtri, bet runa ka kko ar laiku čakarejot dzinejam. Varbūt varat man istastīt starpību starp parastiem gaisa filtriem un to K&N filtru ko linka noradiju un par konusveidīgajiem sporta filtriem kuru ieteicams likt vaj tas parastais K&N filtrs nebus ari tads kas bojā vairak ka tie vienkaršie lētakie ko visi liekam

jautājums vienkārsi kosmisk ceru kāds varēs izskaidrot


Nevienu no tiem NAV ieteicams uzstādīt standarta auto Konusveidīgos vsp vajadzētu dirsā iedzīt visiem gonšegiem.
Kāpēc nē? Jo tos filtrus ir jākopj un bieži, tas ir papists laiks un #daudz naudas par tīrīšanas un eļļošanas līdzekļiem, un arī samērā ķēpīgi, kā likums to tikai retais izdara laikā un kā nākas. To filtru masīnai neliek iekšā tik cmuki tīru kā bildītē to sapūš ar speciālu eļļu, kura tad arī pievelk drazu un pēc laiciņa tas ir jātīra, visu izmazgājot un eļļojot pa jaunu, tas, ja to jau nezināji.
Tādi filtri parasti arī laiž iekšā vairāk putekļus, iemeslu daudz, par maz eļļas, paši pa sevi viņi ir rupjāki utt, tāpēc arī ir tas uzskats, ka filtrs bojā motoru. Filtrs nav vainīgs, ka to lieto, ņe po naznačeņiju
Ikdienai, standarta auto nebojā sev dzīvi maini regulāri parasto papīrnieku, ja nemauc pa grantenēm reizi 10k km jauns filtrs būs ok, jo BMW inženieri ir vsp baigi labie džeki viņi tomēr domā cik gaisa tam motoram vajag un kāds filtrs un kādos izmēros vajadzīgs, lai to nodrošinātu.
Offline
Bemebers
31. Jan 2017, 19:33 #37553

Kopš: 05. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 388

Braucu ar: BMW E61 530xd


31 Jan 2017, 19:24:22 @vadjiksBMW rakstīja:

31 Jan 2017, 18:11:45 @Bemebers rakstīja:
Sveiki sakiet es savam e46 330i gribu ielikt sito K&N gaisa filtru , gribu likt parastā filtra vietā, bet ir vēl tie K&N konusveidigie gaisa filtri, bet runa ka kko ar laiku čakarejot dzinejam. Varbūt varat man istastīt starpību starp parastiem gaisa filtriem un to K&N filtru ko linka noradiju un par konusveidīgajiem sporta filtriem kuru ieteicams likt vaj tas parastais K&N filtrs nebus ari tads kas bojā vairak ka tie vienkaršie lētakie ko visi liekam

jautājums vienkārsi kosmisk ceru kāds varēs izskaidrot


Nevienu no tiem NAV ieteicams uzstādīt standarta auto Konusveidīgos vsp vajadzētu dirsā iedzīt visiem gonšegiem.
Kāpēc nē? Jo tos filtrus ir jākopj un bieži, tas ir papists laiks un #daudz naudas par tīrīšanas un eļļošanas līdzekļiem, un arī samērā ķēpīgi, kā likums to tikai retais izdara laikā un kā nākas. To filtru masīnai neliek iekšā tik cmuki tīru kā bildītē to sapūš ar speciālu eļļu, kura tad arī pievelk drazu un pēc laiciņa tas ir jātīra, visu izmazgājot un eļļojot pa jaunu, tas, ja to jau nezināji.
Tādi filtri parasti arī laiž iekšā vairāk putekļus, iemeslu daudz, par maz eļļas, paši pa sevi viņi ir rupjāki utt, tāpēc arī ir tas uzskats, ka filtrs bojā motoru. Filtrs nav vainīgs, ka to lieto, ņe po naznačeņiju
Ikdienai, standarta auto nebojā sev dzīvi maini regulāri parasto papīrnieku, ja nemauc pa grantenēm reizi 10k km jauns filtrs būs ok, jo BMW inženieri ir vsp baigi labie džeki viņi tomēr domā cik gaisa tam motoram vajag un kāds filtrs un kādos izmēros vajadzīgs, lai to nodrošinātu.



Super paldies apr atbildi, Bet tas parastais K&N filtrs kas linka vaitad ari ir jaeļo? Viņs nebūs labaks par parasto pairnieku?
Offline
vadjiksBMW
31. Jan 2017, 20:08 #37554

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


31 Jan 2017, 19:33:36 @Bemebers rakstīja:

31 Jan 2017, 19:24:22 @vadjiksBMW rakstīja:

31 Jan 2017, 18:11:45 @Bemebers rakstīja:
Sveiki sakiet es savam e46 330i gribu ielikt sito K&N gaisa filtru , gribu likt parastā filtra vietā, bet ir vēl tie K&N konusveidigie gaisa filtri, bet runa ka kko ar laiku čakarejot dzinejam. Varbūt varat man istastīt starpību starp parastiem gaisa filtriem un to K&N filtru ko linka noradiju un par konusveidīgajiem sporta filtriem kuru ieteicams likt vaj tas parastais K&N filtrs nebus ari tads kas bojā vairak ka tie vienkaršie lētakie ko visi liekam

jautājums vienkārsi kosmisk ceru kāds varēs izskaidrot


Nevienu no tiem NAV ieteicams uzstādīt standarta auto Konusveidīgos vsp vajadzētu dirsā iedzīt visiem gonšegiem.
Kāpēc nē? Jo tos filtrus ir jākopj un bieži, tas ir papists laiks un #daudz naudas par tīrīšanas un eļļošanas līdzekļiem, un arī samērā ķēpīgi, kā likums to tikai retais izdara laikā un kā nākas. To filtru masīnai neliek iekšā tik cmuki tīru kā bildītē to sapūš ar speciālu eļļu, kura tad arī pievelk drazu un pēc laiciņa tas ir jātīra, visu izmazgājot un eļļojot pa jaunu, tas, ja to jau nezināji.
Tādi filtri parasti arī laiž iekšā vairāk putekļus, iemeslu daudz, par maz eļļas, paši pa sevi viņi ir rupjāki utt, tāpēc arī ir tas uzskats, ka filtrs bojā motoru. Filtrs nav vainīgs, ka to lieto, ņe po naznačeņiju
Ikdienai, standarta auto nebojā sev dzīvi maini regulāri parasto papīrnieku, ja nemauc pa grantenēm reizi 10k km jauns filtrs būs ok, jo BMW inženieri ir vsp baigi labie džeki viņi tomēr domā cik gaisa tam motoram vajag un kāds filtrs un kādos izmēros vajadzīgs, lai to nodrošinātu.



Super paldies apr atbildi, Bet tas parastais K&N filtrs kas linka vaitad ari ir jaeļo? Viņs nebūs labaks par parasto pairnieku?


Tur zemāk tajā lapā piedāvā klāt piepirkt arī eļļošanas tīrīšanas aerosolus.
Labāks ir stiepjams jēdziens, jā, motorā tiks vairāk gaisa, kuru motoram būtībā nevajag tik un tā, jo nav ko ar to pasākt, bet tajā pat laikā vairāk putekļu. Abus šos aspektus uz pakaļu tu neizjutīsi, tikai pēc gadiem ievērosi ka ieplūdes trubas ir totāli piedirstas.
Kāpēc vsp ir radusies vēlme tādu uzstādīt?


Offline
Bemebers
31. Jan 2017, 20:20 #37555

Kopš: 05. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 388

Braucu ar: BMW E61 530xd


31 Jan 2017, 20:08:23 @vadjiksBMW rakstīja:

31 Jan 2017, 19:33:36 @Bemebers rakstīja:

31 Jan 2017, 19:24:22 @vadjiksBMW rakstīja:

31 Jan 2017, 18:11:45 @Bemebers rakstīja:
Sveiki sakiet es savam e46 330i gribu ielikt sito K&N gaisa filtru , gribu likt parastā filtra vietā, bet ir vēl tie K&N konusveidigie gaisa filtri, bet runa ka kko ar laiku čakarejot dzinejam. Varbūt varat man istastīt starpību starp parastiem gaisa filtriem un to K&N filtru ko linka noradiju un par konusveidīgajiem sporta filtriem kuru ieteicams likt vaj tas parastais K&N filtrs nebus ari tads kas bojā vairak ka tie vienkaršie lētakie ko visi liekam

jautājums vienkārsi kosmisk ceru kāds varēs izskaidrot


Nevienu no tiem NAV ieteicams uzstādīt standarta auto Konusveidīgos vsp vajadzētu dirsā iedzīt visiem gonšegiem.
Kāpēc nē? Jo tos filtrus ir jākopj un bieži, tas ir papists laiks un #daudz naudas par tīrīšanas un eļļošanas līdzekļiem, un arī samērā ķēpīgi, kā likums to tikai retais izdara laikā un kā nākas. To filtru masīnai neliek iekšā tik cmuki tīru kā bildītē to sapūš ar speciālu eļļu, kura tad arī pievelk drazu un pēc laiciņa tas ir jātīra, visu izmazgājot un eļļojot pa jaunu, tas, ja to jau nezināji.
Tādi filtri parasti arī laiž iekšā vairāk putekļus, iemeslu daudz, par maz eļļas, paši pa sevi viņi ir rupjāki utt, tāpēc arī ir tas uzskats, ka filtrs bojā motoru. Filtrs nav vainīgs, ka to lieto, ņe po naznačeņiju
Ikdienai, standarta auto nebojā sev dzīvi maini regulāri parasto papīrnieku, ja nemauc pa grantenēm reizi 10k km jauns filtrs būs ok, jo BMW inženieri ir vsp baigi labie džeki viņi tomēr domā cik gaisa tam motoram vajag un kāds filtrs un kādos izmēros vajadzīgs, lai to nodrošinātu.



Super paldies apr atbildi, Bet tas parastais K&N filtrs kas linka vaitad ari ir jaeļo? Viņs nebūs labaks par parasto pairnieku?


Tur zemāk tajā lapā piedāvā klāt piepirkt arī eļļošanas tīrīšanas aerosolus.
Labāks ir stiepjams jēdziens, jā, motorā tiks vairāk gaisa, kuru motoram būtībā nevajag tik un tā, jo nav ko ar to pasākt, bet tajā pat laikā vairāk putekļu. Abus šos aspektus uz pakaļu tu neizjutīsi, tikai pēc gadiem ievērosi ka ieplūdes trubas ir totāli piedirstas.
Kāpēc vsp ir radusies vēlme tādu uzstādīt?





Īstenība tapat vien for fun domaju būs labaks ats filtrs ka neka dārģaks. Dārgaks es domaju ilgmužīgāks un kas mazāk sūdu laiž cauri
Offline
vadjiksBMW
31. Jan 2017, 20:30 #37556

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Nu filtrs kā tāds ir ilgmūžīgāks, bet tīrīšana nshit izmaksās dārgāk kā vnk papīrnieka maiņa, plus visa tā ķēpa ar viņiem.
Ja naudu tomēr gribas iztērēt, labāk sveces, eļļu ar standarta filtriem samainīt, vai vnk pieliet seju piegdienā, ja gribas, lai labāk iet auto īzī wei out būs uzlikt vnk biki īsāku reduktoru
Offline
Bemebers
31. Jan 2017, 21:25 #37557

Kopš: 05. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 388

Braucu ar: BMW E61 530xd

Par filtriem vis skaidrs, tad pasakiet kādas sveces vislabakas ko likt e46 330i M54B30 dzinējā?
Un passtastiet par tiem masas elektrodien kāda sveces vislabak ar 4 masu elektrodien vajg sim dzinējam vai tikkai ar 1 masas elektrodu ko tas vispār maina?
Offline
RenegadeX
31. Jan 2017, 22:26 #37558

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3434

Braucu ar: e39, pc34


31 Jan 2017, 21:25:59 @Bemebers rakstīja:
Par filtriem vis skaidrs, tad pasakiet kādas sveces vislabakas ko likt e46 330i M54B30 dzinējā?
Un passtastiet par tiem masas elektrodien kāda sveces vislabak ar 4 masu elektrodien vajg sim dzinējam vai tikkai ar 1 masas elektrodu ko tas vispār maina?

Tev vienkārši izkrita piķis loterijā un tagad gribas iegrūst savā raķetē?
Offline
Siipols
31. Jan 2017, 23:35 #37559

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

Kāds ir saskaries ar smagi aizdirstu antifrīza sistēmu un dzinēja dzeses šķidruma problēmām?

Ko varetu gāzt iekšā kā skalojamo lidzekli? kuras firmas ķimijas vislabak iztīrīs un pie tam nesaēdīs salona radiatoru

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
streetlife
31. Jan 2017, 23:59 #37560

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1254

Braucu ar: 1er


31 Jan 2017, 14:59:25 @KriSsMans rakstīja:
Varbūt kāds var piedāvāt šādu OBD2 wifi adapteri, varbūt var sīkāk izstāstīt ar ko viņš atšķiras piemēram no elm327 un vai var ar viņu kodēt izmantojot android programmas.




bez šī adaptera vel būs vajadzīga programma, kas maksā 45 eur. Var dabūt arī hakotās versijas, bet tās diezgan bieži jāatjauno. Ir savi plusi tai programmai un ir arī savi mīnusi. Bieži gadās, ka nevar noņemt kļūdas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo