Online

Pašreiz BMWPower skatas 88 viesi un 49 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
kere8
06. Sep 2019, 10:54 #8661

Kopš: 19. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 458

Braucu ar: vecu behu


06 Sep 2019, 10:09:04 @Oo_jaa_rs rakstīja:

06 Sep 2019, 09:46:12 @kere8 rakstīja:
Varet padomat inženieri vairs nemak kedes izturigas taisīt, tik nez kapec road racing kedes mocītim ir planas viglas izturigas, pat atvieglinatas un viss strada, vnk marketings saka nafigt ražot mužigos dzinējus, japelnas visur gan tirgot gan apkope tik pat

Kura moča ķēde iet 200 tūkstošus?!?!

Stasts ir par tehnoloģijām . Visas tehnologinas iet uz priekšu un kežu tehnoloģijas iet uz atpakaļ?
Offline
RR04
06. Sep 2019, 11:13 #8662

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 1046

Braucu ar: Nofleksētu jumtu


06 Sep 2019, 10:54:17 @kere8 rakstīja:

06 Sep 2019, 10:09:04 @Oo_jaa_rs rakstīja:

06 Sep 2019, 09:46:12 @kere8 rakstīja:
Varet padomat inženieri vairs nemak kedes izturigas taisīt, tik nez kapec road racing kedes mocītim ir planas viglas izturigas, pat atvieglinatas un viss strada, vnk marketings saka nafigt ražot mužigos dzinējus, japelnas visur gan tirgot gan apkope tik pat

Kura moča ķēde iet 200 tūkstošus?!?!

Stasts ir par tehnoloģijām . Visas tehnologinas iet uz priekšu un kežu tehnoloģijas iet uz atpakaļ?

Tu lohs esi, vai tikai tēlo tādu?
Offline
Mikels
06. Sep 2019, 11:19 #8663

Kopš: 28. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3116

Braucu ar: cieņu


06 Sep 2019, 10:54:17 @kere8 rakstīja:

06 Sep 2019, 10:09:04 @Oo_jaa_rs rakstīja:

06 Sep 2019, 09:46:12 @kere8 rakstīja:
Varet padomat inženieri vairs nemak kedes izturigas taisīt, tik nez kapec road racing kedes mocītim ir planas viglas izturigas, pat atvieglinatas un viss strada, vnk marketings saka nafigt ražot mužigos dzinējus, japelnas visur gan tirgot gan apkope tik pat

Kura moča ķēde iet 200 tūkstošus?!?!

Stasts ir par tehnoloģijām . Visas tehnologinas iet uz priekšu un kežu tehnoloģijas iet uz atpakaļ?

Domāju, ka arī stāsts nav arī par to, ka speciāli ražo nekvalitatīvas lietas. Mūsdienu auto paliek tehnoloģiski sarežģītāki, attiecīgi auto sastāv no daudz vairāk detaļām, kā tie paši 90to gadu auto. Kaut ko ražojot ir milzīga iespēja pieļaut kļūdas, liela brāķa iespēja pat katrai sīkākajai detaļai un šādu detaļu vienam auto ir neizsakāmi daudz. Jā, kaut ko var paredzēt, iztestēt, bet ir lietas, ko nevar paredzēt un tās var atklāties tikai kādas lietas ļoti specifiskos ekspluatācijas apstākļos. Pat, ja atsevišķas detaļas pašas par sevi ir kvalitatīvās un pilda savu funkciju nevainojami, saliekot kopā tās lielākā mehānismā var sanāk tā, ka kaut kas īsti labi tomēr nedarbojas un aiziet pa pieskari.
Offline
jan4ik1987
07. Sep 2019, 00:11 #8664

Kopš: 26. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 625

Braucu ar: e91

e91 vajag sapulēt lukturus. Palikuši pavisam matēti un gaisma uz ceļu nekāda.. Kurš ar to ņemas PM ar cenām un laikiem, kad var aizdzīt mašīnu.
Offline
exlibris
07. Sep 2019, 19:15 #8665

Kopš: 13. Aug 2007

Ziņojumi: 468

Braucu ar: e91

Man e91 184hp, pulkstenī 220000 tūkstoši. Vajadzētu domāt par ķēdes maiņu? Lieku skaņu no dzinēja nav.
Offline
Jurchixx
07. Sep 2019, 19:40 #8666

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 7250

Braucu ar: F32 M Performance

par maiņu tev vajadzēja sākt domāt 20k atpakaļ, tagad vnk jāmaina
Offline
hasans
07. Sep 2019, 19:50 #8667

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7335

Braucu ar:

Ja nav pierādāms, ka iepriekšējais saimenieks to ir izdarijis, tad Tavā vietā baigi nevilktu ar to lietu.
Offline
exlibris
07. Sep 2019, 20:14 #8668

Kopš: 13. Aug 2007

Ziņojumi: 468

Braucu ar: e91

Daudzus forumus esmu izlasījis par šo tēmu, šeit vienkārši uzprasīju ko tautieši domā par šo tēmu. Lielākā daļa ar šādu dzinēja modifikāciju brauc bez maiņas un nekas nenotiek, pie nosacījuma ja maina eļļu pie kādi 7000 tūkstoši, tā daru. Riskēšu un braukšu bez maiņas. 1000EUR maiņa vai motors par 1500, laikam nav jēga par to stresot. Pie tam no vecā dzinēja perifēriju var pārdot.


07 Sep 2019, 19:40:38 @Jurchixx rakstīja:
par maiņu tev vajadzēja sākt domāt 20k atpakaļ, tagad vnk jāmaina
Offline
Jurchixx
07. Sep 2019, 20:20 #8669

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 7250

Braucu ar: F32 M Performance

labu N47 dvižoku ar mazu nobraukumu nebūs tik viegli dabūt. Liksi nākošo ar 200k nobraukumu un tur būs tās pašas problēmas
Offline
Mikuzz
07. Sep 2019, 20:22 #8670

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 40513

Braucu ar: Transporta līdzekli

Man ir video ar ķēdes stāvokli jūtami zem 200
Offline
RSAWorkshop
07. Sep 2019, 20:28 #8671

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3587

Braucu ar: e39

Vēl var pamērīt ķēdes nostiepumu
Un 1500 eur motors toč nenostāsies Drīzāk tuvu 2500

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
exlibris
07. Sep 2019, 20:31 #8672

Kopš: 13. Aug 2007

Ziņojumi: 468

Braucu ar: e91

Kur var pamērīt? Man aizdoma ka ir mainīta tā ķēde, jo vēsturē Vācijā ap 150k uzrāda 22 stundu darbu.
Offline
RSAWorkshop
07. Sep 2019, 20:36 #8673

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3587

Braucu ar: e39

Nu visur kur var, kam ir instruments, lai nav motors jājauc

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
Mixzzz
08. Sep 2019, 15:43 #8674

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1666

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Tātad interesē drīzumā iepirkt e91 320d. Pagaidām vairāk skatos uz pfl. Braukts tiks daudz tāpēc interesē viss ar potenciālajām izmaksām saistītais. Viena no lietām, kas interesē ir M47 vs N47...

1) Visi tjipa saka, ka drošāk ņemt M47, ies ilgāk, bla bla bla. Pagaidām lasot par N47 es redzu, ka vienīgais lielas vājais punkts ir ķēde. OEM daļas nostājas ap 375e(nu un vēl iespējams lētāk ja caur RSA ņem) + blīves un vēl kādu 2 dienu darbs darot pašam. Tas šobrīd neuztrauc tā kā.

Bet lasīju, ka N47 esot cimperlīgākas/dārgākas sprauslas - taisnība? Bet tad atkal M47 esot kkādas turbo problēmas, ka relatīvi ātri nodilst. Šobrīd man izskatās, ka N47 ir labāks motors - jūsu pieredze?

2)Kas e91 darās ar piekari? Ir kkas kas bieži plīst vai ir problemātisks?

3)Elektronika - pa lielam neesmu dzirdējis sūdzību, salīdzinoši ar e60 vispār neplīst. Nebūšot nekādu lielo problēmu ar šo - taisnība?

4)Virsbūve - pagaidām ārēji norūsējušus e9x nav gadījies redzēt, bet servisnieki stāsta, ka apakšā zem plastmasām neesot tik skaisti. Jau tagad vairāk vai mazāk tās apakšas ir ar rūsu. Mēģināt izvairīties no LV sālītajiem auto par visām iespējām vai arī nav tik traki kā stāsta?

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 08 Sep 2019, 15:54:03 ]

Offline
Mixzzz
08. Sep 2019, 15:48 #8675

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1666

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


06 Sep 2019, 11:19:41 @Mikels rakstīja:

06 Sep 2019, 10:54:17 @kere8 rakstīja:

06 Sep 2019, 10:09:04 @Oo_jaa_rs rakstīja:

06 Sep 2019, 09:46:12 @kere8 rakstīja:
Varet padomat inženieri vairs nemak kedes izturigas taisīt, tik nez kapec road racing kedes mocītim ir planas viglas izturigas, pat atvieglinatas un viss strada, vnk marketings saka nafigt ražot mužigos dzinējus, japelnas visur gan tirgot gan apkope tik pat

Kura moča ķēde iet 200 tūkstošus?!?!

Stasts ir par tehnoloģijām . Visas tehnologinas iet uz priekšu un kežu tehnoloģijas iet uz atpakaļ?

Domāju, ka arī stāsts nav arī par to, ka speciāli ražo nekvalitatīvas lietas. Mūsdienu auto paliek tehnoloģiski sarežģītāki, attiecīgi auto sastāv no daudz vairāk detaļām, kā tie paši 90to gadu auto. Kaut ko ražojot ir milzīga iespēja pieļaut kļūdas, liela brāķa iespēja pat katrai sīkākajai detaļai un šādu detaļu vienam auto ir neizsakāmi daudz. Jā, kaut ko var paredzēt, iztestēt, bet ir lietas, ko nevar paredzēt un tās var atklāties tikai kādas lietas ļoti specifiskos ekspluatācijas apstākļos. Pat, ja atsevišķas detaļas pašas par sevi ir kvalitatīvās un pilda savu funkciju nevainojami, saliekot kopā tās lielākā mehānismā var sanāk tā, ka kaut kas īsti labi tomēr nedarbojas un aiziet pa pieskari.
Es ceru jūs saprotat, ka ķēde, kas izturēs miljonu km, ir sūdīga no inženieru puses? Tas nozīmē, ka rūpnīcai tās ir liekas papildu izmaksas un vēl to, ka tas auto ies daudz ilgāk par paredzēto laiku, dēļ kā cilvēki mazāk pirks jaunu auto. Ražotājam nevajag auto, kas iet mūžību...
Offline
smilee45
08. Sep 2019, 16:59 #8676

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 438

Braucu ar:

Pajaucu vaļā savu e90, lai saprastu, kas no aizmugures skan. Nebija ne izrūsējuši bremža aizsarga caurumi ne kāda atspere izlekusi.Vnk bremzējošais materiāls nolecis nost no abiem bremžu lokiem.....(orģinālie bmw)
Pilsētā tirgo lokus no e36 un e30 šamie neder e90?(vnk lai nav jāsūta un jāgaida)

[ Šo ziņu laboja smilee45, 08 Sep 2019, 17:21:56 ]

Offline
exlibris
08. Sep 2019, 19:05 #8677

Kopš: 13. Aug 2007

Ziņojumi: 468

Braucu ar: e91


08 Sep 2019, 15:43:23 @Mixzzz rakstīja:
Tātad interesē drīzumā iepirkt e91 320d. Pagaidām vairāk skatos uz pfl. Braukts tiks daudz tāpēc interesē viss ar potenciālajām izmaksām saistītais. Viena no lietām, kas interesē ir M47 vs N47...

1) Visi tjipa saka, ka drošāk ņemt M47, ies ilgāk, bla bla bla. Pagaidām lasot par N47 es redzu, ka vienīgais lielas vājais punkts ir ķēde. OEM daļas nostājas ap 375e(nu un vēl iespējams lētāk ja caur RSA ņem) + blīves un vēl kādu 2 dienu darbs darot pašam. Tas šobrīd neuztrauc tā kā.

Bet lasīju, ka N47 esot cimperlīgākas/dārgākas sprauslas - taisnība? Bet tad atkal M47 esot kkādas turbo problēmas, ka relatīvi ātri nodilst. Šobrīd man izskatās, ka N47 ir labāks motors - jūsu pieredze?

2)Kas e91 darās ar piekari? Ir kkas kas bieži plīst vai ir problemātisks?

3)Elektronika - pa lielam neesmu dzirdējis sūdzību, salīdzinoši ar e60 vispār neplīst. Nebūšot nekādu lielo problēmu ar šo - taisnība?

4)Virsbūve - pagaidām ārēji norūsējušus e9x nav gadījies redzēt, bet servisnieki stāsta, ka apakšā zem plastmasām neesot tik skaisti. Jau tagad vairāk vai mazāk tās apakšas ir ar rūsu. Mēģināt izvairīties no LV sālītajiem auto par visām iespējām vai arī nav tik traki kā stāsta?


Man liekas ka tā ķēdes problēma ir stipri uzpūsta, ja pārplīst 100gb no 10 miljoni tad tas ir rādītājs(labā nozīmē). Šis n47 dzinējs ir saņēmis divus gadus pēc kārtas labākā dzinēja balvu. No savas puses varu teikt to labāko, ļotii ekanomisks - Šveice turp atpakaļ ar pilnu bagāžnieku un salonu vidēji 5,9 litri, pa bāni dedzinot 140 - 180. Pēc 220k uz motora vai kārbas nav nevienas eļļas pilītes. Ritošā - atdzenot no Vācijas 500 EUR + sajūgs. Elektronika viss ok. Gandrīz gadu nekas nav bijis jādara.

[ Šo ziņu laboja exlibris, 08 Sep 2019, 19:08:55 ]

Offline
Asch
08. Sep 2019, 19:29 #8678

Kopš: 29. Jan 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 3536

Braucu ar: nasing spešal

Kas no tiem 2 litrigajim bija bija visjedzigakais? 163 hp?
FL tad 177 hp vai kko citu?
Offline
7iktors
09. Sep 2019, 09:26 #8679

Kopš: 10. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 60

Braucu ar: velosipēdu


08 Sep 2019, 15:43:23 @Mixzzz rakstīja:
Tātad interesē drīzumā iepirkt e91 320d. Pagaidām vairāk skatos uz pfl. Braukts tiks daudz tāpēc interesē viss ar potenciālajām izmaksām saistītais. Viena no lietām, kas interesē ir M47 vs N47...

1) Visi tjipa saka, ka drošāk ņemt M47, ies ilgāk, bla bla bla. Pagaidām lasot par N47 es redzu, ka vienīgais lielas vājais punkts ir ķēde. OEM daļas nostājas ap 375e(nu un vēl iespējams lētāk ja caur RSA ņem) + blīves un vēl kādu 2 dienu darbs darot pašam. Tas šobrīd neuztrauc tā kā.

Bet lasīju, ka N47 esot cimperlīgākas/dārgākas sprauslas - taisnība? Bet tad atkal M47 esot kkādas turbo problēmas, ka relatīvi ātri nodilst. Šobrīd man izskatās, ka N47 ir labāks motors - jūsu pieredze?

2)Kas e91 darās ar piekari? Ir kkas kas bieži plīst vai ir problemātisks?

3)Elektronika - pa lielam neesmu dzirdējis sūdzību, salīdzinoši ar e60 vispār neplīst. Nebūšot nekādu lielo problēmu ar šo - taisnība?

4)Virsbūve - pagaidām ārēji norūsējušus e9x nav gadījies redzēt, bet servisnieki stāsta, ka apakšā zem plastmasām neesot tik skaisti. Jau tagad vairāk vai mazāk tās apakšas ir ar rūsu. Mēģināt izvairīties no LV sālītajiem auto par visām iespējām vai arī nav tik traki kā stāsta?


Šeku, ja nav krievu valoda galīgi sveša, tad cilvēks visu izstāsta par N47
https://www.youtube.com/watch?v=L3_TsofzqbY

[ Šo ziņu laboja 7iktors, 09 Sep 2019, 09:26:33 ]

Offline
FisherS
09. Sep 2019, 09:43 #8680

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1129

Braucu ar: tīriem diskiem

No n47 labākais ir 135kw, šiem ir atrisināta problēma ar ķēdēm, bet tas nenozīmē, ka nav jāmaina. Bet 1k+ eur par ķēdes maiņu tikai oligarhi var nolikt. Bauskā džeki tieši ķēdēm specializējas un pieraksts ir garš, jo maiņa izmaksā līdz 600e.
Personīgi zinu vismaz 10gab, kas ķēdes ir tur mainījuši un dažiem jau virs 100k km nobraukts, tākā var atlikt diršanu par hrenovo detaļu ielikšanu.
Pašam 143kw ķēdes maiņa izmaksāja 480eur un nākamajā dienas vakarā jau brauc pakaļ.
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips