Online

Pašreiz BMWPower skatas 21 viesi un 7 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
RSAWorkshop
09. Sep 2019, 17:19 #8621

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3755

Braucu ar: e39


09 Sep 2019, 16:20:46 @Bender rakstīja:

09 Sep 2019, 09:43:47 @FisherS rakstīja:
... Bauskā džeki tieši ķēdēm specializējas un pieraksts ir garš, jo maiņa izmaksā līdz 600e.
Personīgi zinu vismaz 10gab, kas ķēdes ir tur mainījuši un dažiem jau virs 100k km nobraukts, tākā var atlikt diršanu par hrenovo detaļu ielikšanu.


Hz, kā viņi panāk tos 600 €, ja pat ar vairumnieka atlaidēm tikai detaļas nostājās uz 400 € (normāla ražotāja, nevis lētākais no saraksta). Saprotu, ka Bauska nav lielpilsēta un darba izmaksas ir lētākās, bet ne jau vergošanas līmenī.
Elementāri, pusi nenomainot un saliekot lētākos materiālus Pašlaik lieku kopā S85, tur arī fruktam bija pa 3000 ''pārlasīts motors'', jo tipa nekas tur dārgs neesot Finālā pašlaik ir 7000 un vēl aug, jo izrādās, ka visādi apkares termoaizsargi, skrūves, stiprinājumi un citi štrunti ir papisti

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
exlibris
09. Sep 2019, 18:29 #8622

Kopš: 13. Aug 2007

Ziņojumi: 472

Braucu ar: e91

Varbūt neceļ motoru laukā
Offline
Jurchixx
09. Sep 2019, 18:36 #8623

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 7541

Braucu ar: F32 M Performance

Vai tad kāds vispār vēl cel motoru arā, lai samainītu kēdes?
Offline
HiJaCKeR
09. Sep 2019, 19:19 #8624

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3020

Braucu ar: BMW E90 330i

vispār, kādēļ BMW servisa grāmatiņā nav paredzēts punkts, ka teiksim pie 200 kkm jāmaina ķēde ? tas tāds feils vien ir, ja jau nelika resursīgu ķēdi kā iepriekšējās paaudzes dzinējiem, bet no velosipēda
Offline
smilee45
09. Sep 2019, 19:37 #8625

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 502

Braucu ar:

Otra galejība ir eļļas maiņas intervāls... Biju vienu benzīnu arī apskatīt. 40k ir eļļas maiņas intervāls, ko īpašnieks līdz galam nav ievērojis. Tā vietā 48k... Teorētiski mazs nobraukums 160k, bet 160k 3 eļļas apkopes Dzinējs ir vnk nobraukts krietni vairāk kā kopts 300k dzinējs

[ Šo ziņu laboja smilee45, 09 Sep 2019, 19:37:54 ]

Offline
exlibris
09. Sep 2019, 19:47 #8626

Kopš: 13. Aug 2007

Ziņojumi: 472

Braucu ar: e91

Daudzi tikai brauc 160k no iegādes brīža. Kapēc viņiem mainīt bieži eļļu?
Offline
RolandsK
09. Sep 2019, 20:24 #8627

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2748

Braucu ar: ᴑᴑ un XL600V Zaļo Briesmoni


09 Sep 2019, 09:43:47 @FisherS rakstīja:
... Bauskā džeki tieši ķēdēm specializējas un pieraksts ir garš, jo maiņa izmaksā līdz 600e.
...


Padalamies ar info Kur un telefona nr.
Offline
Mixzzz
10. Sep 2019, 03:17 #8628

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1733

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


09 Sep 2019, 09:43:47 @FisherS rakstīja:
No n47 labākais ir 135kw, šiem ir atrisināta problēma ar ķēdēm, bet tas nenozīmē, ka nav jāmaina. Bet 1k+ eur par ķēdes maiņu tikai oligarhi var nolikt. Bauskā džeki tieši ķēdēm specializējas un pieraksts ir garš, jo maiņa izmaksā līdz 600e.
Personīgi zinu vismaz 10gab, kas ķēdes ir tur mainījuši un dažiem jau virs 100k km nobraukts, tākā var atlikt diršanu par hrenovo detaļu ielikšanu.
Pašam 143kw ķēdes maiņa izmaksāja 480eur un nākamajā dienas vakarā jau brauc pakaļ.
Diemžēl 135kw nelīdīs budžetā un nav baigi daudz laika krāt tam auto... Ķēdi domājams pats varēšu apmainīt, jo ar pareizajiem instrumentiem nekā super sarežģīta nav un izcelt motoru arī vēl nav pasaules gals. Un tad man tiešām hz ko viņi tur izmantoja, jo OEM daļas nostājas 375e un tas ir bez blīvēm utt. Nu labi, ja paveiksies, tad caur RSA lētāk, bet nu tāpat...
Offline
Bender
10. Sep 2019, 09:53 #8629

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 940

Braucu ar: E91


09 Sep 2019, 18:29:02 @exlibris rakstīja:
Varbūt neceļ motoru laukā

motors nav jāceļ laukā.
lai visam tiktu klāt un nomainīt pietiek nocelt izplūdi, kardānu un kārbu. gan jau ginekologi māk arī vēl mazāk ņemt nost, lai visu izdarītu.
Offline
Juraans
10. Sep 2019, 22:46 #8630

Kopš: 17. Jul 2012

Ziņojumi: 262

Braucu ar:

Cik slikti?

https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/325/dcgon.html
Offline
RSAWorkshop
10. Sep 2019, 22:57 #8631

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3755

Braucu ar: e39

Jādiagnosticē, ar benzīnniekiem ar var gadīties visādi, vienam ir ok, cits atstāj labu žūksni

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
HiJaCKeR
11. Sep 2019, 08:54 #8632

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3020

Braucu ar: BMW E90 330i


10 Sep 2019, 22:46:22 @Juraans rakstīja:
Cik slikti?

https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/325/dcgon.html

nav aizdomīgi lēti ?
Offline
Juraans
11. Sep 2019, 09:21 #8633

Kopš: 17. Jul 2012

Ziņojumi: 262

Braucu ar:

Tapēc arī domāju, cik slikti tur var būt, bet cena salda
Offline
exlibris
11. Sep 2019, 20:47 #8634

Kopš: 13. Aug 2007

Ziņojumi: 472

Braucu ar: e91

Sveiki!

Ko tauta saka par jaunu LUK vai Valeo spararatu e91 dīzelim?
Offline
smilee45
15. Sep 2019, 09:38 #8635

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 502

Braucu ar:


11 Sep 2019, 20:47:30 @exlibris rakstīja:
Sveiki!

Ko tauta saka par jaunu LUK vai Valeo spararatu e91 dīzelim?

Man noņēma luk un uzlika luk. Perfeki.
Smieklīgi, ka sparats būtu vēl gājis tāpat kā sajūgs, bet izspiedēj gūltnis bija jāmaina. Tad nu nomainiju visu, jo doma ir tālāk braukt.
‐-------------------------
Nāk jau ilgu laiku no kāda rullīša skaņa. Viss tur apm samainīts un paliek tikai kondicionieris kurš varētu izdvest tādu smalku skaņu nosacīti.
Gan izslēgtam, gan ieslēgtam.
Papētot nāk denso kondicionietis un viņam itkā ir maināms gūltnis, kas atrodas rullītī. Pēc video nekā sarežģīta tur nav.
Kāds ir vārbūt mainijis to gūltni mājas apstākļos?padomi?
Un vai varat apstiprināt, ka 35x52x12 mm būs īstais izmērs?

[ Šo ziņu laboja smilee45, 15 Sep 2019, 10:06:42 ]

Offline
kadrs
18. Sep 2019, 09:28 #8636

Kopš: 30. Dec 2012

Ziņojumi: 7

Braucu ar:

Ir doma mainīt auto. Acis krīt uz E91 dīzeli.
Nav tikai skaidrības par motoriem. Cik zinu, tad M47 120 kw skaitās tautā atzīts. Bet kā ir piemēram ar citiem motoriem?
90 kw, 130 kw? Labi, slikti, garām?
Offline
desadesa
18. Sep 2019, 12:59 #8637

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 749

Braucu ar: B8

Labāk uzreiz 3.0d un būsi laimīgs

Ja tas ir facelift, tad jāskatās ķēdes un kasko obligāti

Ja naudiņas mazāk un tas ir pliks preface, tad bezkasko eko gāžamais 500nm m5 killer
Offline
jancis38
18. Sep 2019, 13:32 #8638

Kopš: 21. Aug 2016

Ziņojumi: 85

Braucu ar:

Tjipa pre-face vairs nepizģī?
Offline
racer83
18. Sep 2019, 13:41 #8639

Kopš: 06. Apr 2017

Ziņojumi: 159

Braucu ar: mello


18 Sep 2019, 09:28:56 @kadrs rakstīja:
Ir doma mainīt auto. Acis krīt uz E91 dīzeli.
Nav tikai skaidrības par motoriem. Cik zinu, tad M47 120 kw skaitās tautā atzīts. Bet kā ir piemēram ar citiem motoriem?
90 kw, 130 kw? Labi, slikti, garām?

Vienu lapu pašķir uz atpakaļu ...
Offline
yanjux
18. Sep 2019, 13:45 #8640

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: mīkstu jumtu

Noskatīta cita lamata.
Tuvākajā dienās esmu gatavs parunāt par cenu kamēr noskatītais auto pieejams.

e91 2008.g 320d n47 177hp 4200eur
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips