Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 128 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
Ervalds
18. Jun 2018, 22:27 #7401

Kopš: 26. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11506

Braucu ar: sliktu piemēru

E91 06 2.0d pabeidzās visas lādētāja ligzdas. Cimdu nodalījumā visi drošekļi dzīvi itkā veseli. Ir kādi ieteikumi?
Offline
edijsvi
19. Jun 2018, 12:13 #7402

Kopš: 30. Aug 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 151

Braucu ar: F11

Sveiki!

Vai kāds var, lūdzu pastāstīt tādas raksturīgākās lietas par šo auto apkopēm. Aptuvenās izmaksas. Ir vēlme iegādāties šo auto, bet zināšana par to ir minimāla, jo iepriekš esmu pārvietojies tikai ar Mercedesiem.

Interesē 2.0D, no 2007.gada ar 130kw motoru.
Offline
doppio
19. Jun 2018, 17:29 #7403

Kopš: 06. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 413

Braucu ar: pareizo piedziņu


19 Jun 2018, 12:13:57 @edijsvi rakstīja:
Sveiki!

Vai kāds var, lūdzu pastāstīt tādas raksturīgākās lietas par šo auto apkopēm. Aptuvenās izmaksas. Ir vēlme iegādāties šo auto, bet zināšana par to ir minimāla, jo iepriekš esmu pārvietojies tikai ar Mercedesiem.

Interesē 2.0D, no 2007.gada ar 130kw motoru.


ir e87, kas principā tas pats mazāks e90 vien ir, 2005.g. Nopirkts ar 180k, pa 2.5 gadi nobraukti 70K. Pirms pirku bija tikko nomainīts spararats, pa šo laiku mainīts šis tas piekarē, bukses, kardāna blīve, visi amortizatori, bremžu diski un atremontēta stūres reika. Ap 600 eur/gadā sanācis remontos + eļļas/filtru maiņas
Offline
Sicram_
19. Jun 2018, 19:20 #7404

Kopš: 06. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 473

Braucu ar:

Es nopirku savu E91 pirms diviem mēnešiem.
- pie nopirkšanas nomainiju gultni aizmugurē
- atsaiti stabilizatoram
- bremžu šļauciņu
- xenon spuldzīti
- eļļa ar visiem filtriem

Jāmaina tuvākā vai tālākā nākotnē
- aizmugurē amji
- bremžu diski

Tas tā, no tā ko es tagad zinu.
Ja es vēlreiz meklētu E9x, tad droši vien, ka
apskatītu 3.0d variantus. Bet varbūt vienkārši jāaizbrauc pie kāda čipmeistara
aa un es meklētu tādu, kuram kādā no zināmajiem servisiem ir mainīta ķēde. Tādu diezgan daudz ir pārdošanā. Tas iespējams atvieglo naudas maka slogu uz remontiem.

[ Šo ziņu laboja Sicram_, 19 Jun 2018, 19:20:57 ]

Offline
dzhoniic
19. Jun 2018, 19:50 #7405

Kopš: 30. Jun 2017

No: Jelgava

Ziņojumi: 321

Braucu ar: vw allspace

Ja esi 190cm+ garš, e91 varētu būt par mazu. Ja ir suns, tad e91 varētu būt par mazu. 2 litrīgais ir skaļš trīceklis. Feislifts noteikti ir pievilcīgaks. Bet citādi, ja neskaita ķēdi un EGR trobeli, mašīnai nav ne vainas.
Offline
kola
19. Jun 2018, 20:29 #7406

Kopš: 08. Jan 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 131

Braucu ar: E46


19 Jun 2018, 19:50:33 @dzhoniic rakstīja:
Ja esi 190cm+ garš, e91 varētu būt par mazu. Ja ir suns, tad e91 varētu būt par mazu. 2 litrīgais ir skaļš trīceklis. Feislifts noteikti ir pievilcīgaks. Bet citādi, ja neskaita ķēdi un EGR trobeli, mašīnai nav ne vainas.

Un kas viņiem ar EGR par šaizīti?
Offline
dzhoniic
19. Jun 2018, 21:39 #7407

Kopš: 30. Jun 2017

No: Jelgava

Ziņojumi: 321

Braucu ar: vw allspace

Mēdz priekšlaicīgi aizkakāties. Nekas ko 60€ nevarētu atrisināt.
Offline
edijsvi
19. Jun 2018, 21:53 #7408

Kopš: 30. Aug 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 151

Braucu ar: F11


19 Jun 2018, 21:39:55 @dzhoniic rakstīja:
Mēdz priekšlaicīgi aizkakāties. Nekas ko 60€ nevarētu atrisināt.

Un kādas ir izmaksas ķēdes maiņai un cik bieži jāmaina?
Offline
SMOT
19. Jun 2018, 22:52 #7409

Kopš: 14. Aug 2010

Ziņojumi: 927

Braucu ar: 3er

Domāju, ka vajadzētu nomainīt eļļu automātā. Auto 320d 2007gada 130kw. Pie kā labāk braukt veikt šo procedūru?
Offline
Sicram_
19. Jun 2018, 23:43 #7410

Kopš: 06. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 473

Braucu ar:


19 Jun 2018, 21:53:27 @edijsvi rakstīja:

19 Jun 2018, 21:39:55 @dzhoniic rakstīja:
Mēdz priekšlaicīgi aizkakāties. Nekas ko 60€ nevarētu atrisināt.

Un kādas ir izmaksas ķēdes maiņai un cik bieži jāmaina?

cena ir ļoti atkarīga no tā, kas pienāk klāt, bet cik esmu apkārt dzirdējis tad caurmērā tie ir ap 800e, darbs + detaļas. Bet parasti jau atrod vēl ko pie viena uzmainīt. Tad tur stabili 1000e atnāk. Maiņa skaitās ap 150-200k. Tāpēc ja N47 ir ar oem noskrējienu, kas ir ap 150-250k km un ķēdes nav mainītas, tad principā var jau uzreiz par to domāt. Protams, vienmēr var veikties un nekas nenotiks
Liekas, ka galerijas useris Kaross bija ielicis stipri detalizētu galeriju par to, kā viņš maiņa ķēdes savā kantorī.
Offline
janisdaubergs
20. Jun 2018, 08:37 #7411

Kopš: 12. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 404

Braucu ar: E46 m54b30 cabrio


19 Jun 2018, 12:13:57 @edijsvi rakstīja:
Sveiki!

Vai kāds var, lūdzu pastāstīt tādas raksturīgākās lietas par šo auto apkopēm. Aptuvenās izmaksas. Ir vēlme iegādāties šo auto, bet zināšana par to ir minimāla, jo iepriekš esmu pārvietojies tikai ar Mercedesiem.

Interesē 2.0D, no 2007.gada ar 130kw motoru.

M47 318d MT izmaksas ir reālas kapeikas;
no 67-170k braucot dārgākās lietas bijušas:
Sajūgs spararats ~700Eur laikam;
Kondišakas sūknis ~ 400Eur;

Piekarē ir samainīts pa kādai atsaitei, kas padsmit eur maksā;
Regulāras apkopes uz 10/15k nostājas uz ~ 150/200Eur;
No elektronikas noķerts tikai drošinātāju kastes gļuks, kas arī novērsts pa ~ 200Eur.

Auto nav ne vainas un uzturēšanā nav dārgāks par golfu, ja vien startā nenopērc sliktu eksemplāru, kas tagad ir daudz vieglāk, kā pirms ~ 6 gadiem, kad es pirku E90.

Laikam Tavam modelim ir slavenais N47 motors, kuram pēc pirkšanas labāk nomainīt ķēdi, ja vien ex saimnieks nevar pie pārdošanas uzrādīt, ka tas pēdējā laikā ir izdarīts.
Offline
none
20. Jun 2018, 13:59 #7412

Kopš: 19. Aug 2006

No: Cēsis

Ziņojumi: 93

Braucu ar: BMW E91 318d


19 Jun 2018, 12:13:57 @edijsvi rakstīja:
Sveiki!

Vai kāds var, lūdzu pastāstīt tādas raksturīgākās lietas par šo auto apkopēm. Aptuvenās izmaksas. Ir vēlme iegādāties šo auto, bet zināšana par to ir minimāla, jo iepriekš esmu pārvietojies tikai ar Mercedesiem.

Interesē 2.0D, no 2007.gada ar 130kw motoru.

biku vairāk kā 4 gadi atpakaļ iegādājos 318d (105kw), ar 207k km noskrējienu nobraukti jau 105 k km
samainīts šajā laikā:
ķēde uz atsaukumu
demferis ar siksnu
visi amortizatori
abi aizmugurējie gultņi
priekšā atsaites, aizmugurē 3 bukses, 2 no tām tikai tāpēc ka čīkstēja.
kvēlsveces ar releju
visi bremžu diski ar klučiem un filtri pats par sevi saprotams
šajā laikā remoti izmaksāja ~1200 eur, eļļas maiņas nav ieskaitītas
par visiem izdevumiem kopā, skates, degviela, apdorošināšana, octa kasko, degviela... sanāk 0.12EUR uz km.

[ Šo ziņu laboja none, 20 Jun 2018, 14:25:19 ]

Offline
Arigato
20. Jun 2018, 16:48 #7413

Kopš: 14. Apr 2008

Ziņojumi: 639

Braucu ar: 189whp


13 Jun 2018, 00:36:52 @hasans rakstīja:

08 Jun 2018, 08:28:49 @Arigato rakstīja:
Kāds vispār ir ķēdes resurss M47 2.0 motoram?
Ir kas saka 150-200k, ir kas saka 400k ejot pat. Kam ticēt?

M47 motoram kā tādam nav raksturīgas ķedes problēmas.
N47 ir cits pasākums.

Par N47 neuzticību ir dzirdēts ne reizi vien. Bet gan jau arī M47 ir kāds resurss. Tik nespēju atrast info cik km tad tie ir.
Offline
edijsvi
20. Jun 2018, 16:50 #7414

Kopš: 30. Aug 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 151

Braucu ar: F11


20 Jun 2018, 13:59:41 @none rakstīja:

19 Jun 2018, 12:13:57 @edijsvi rakstīja:
Sveiki!

Vai kāds var, lūdzu pastāstīt tādas raksturīgākās lietas par šo auto apkopēm. Aptuvenās izmaksas. Ir vēlme iegādāties šo auto, bet zināšana par to ir minimāla, jo iepriekš esmu pārvietojies tikai ar Mercedesiem.

Interesē 2.0D, no 2007.gada ar 130kw motoru.

biku vairāk kā 4 gadi atpakaļ iegādājos 318d (105kw), ar 207k km noskrējienu nobraukti jau 105 k km
samainīts šajā laikā:
ķēde uz atsaukumu
demferis ar siksnu
visi amortizatori
abi aizmugurējie gultņi
priekšā atsaites, aizmugurē 3 bukses, 2 no tām tikai tāpēc ka čīkstēja.
kvēlsveces ar releju
visi bremžu diski ar klučiem un filtri pats par sevi saprotams
šajā laikā remoti izmaksāja ~1200 eur, eļļas maiņas nav ieskaitītas
par visiem izdevumiem kopā, skates, degviela, apdorošināšana, octa kasko, degviela... sanāk 0.12EUR uz km.

Ko precīzi nozīmē šis atsaukums?
Offline
Devilangelo
20. Jun 2018, 16:52 #7415

Kopš: 10. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 677

Braucu ar: Mopēdu bagāžniekā...


13 Jun 2018, 13:22:10 @Trickster rakstīja:
Moš kādam ir ideja. Auto e90 325i. Randomā ik pa laikam auto vairs nav piedarbināms. Respektīvi, nospiežot pogu starteris negriež.
Ar iestumšanu auto pielec uzreiz. Pie nākamas noslāpēšanas atkal var iedarbināt it kā nekas nebūtu bijis.

Pirmā doma bija imobilaizers vai CAS, bet tur viss ok

Strāva akumulatorā normāla, starta poga strādā, sajūga slēdzis strādā
hz kaut kāds rižiks kontaktos uz barošanas vadiem?

Starteris !
Offline
none
21. Jun 2018, 08:08 #7416

Kopš: 19. Aug 2006

No: Cēsis

Ziņojumi: 93

Braucu ar: BMW E91 318d


20 Jun 2018, 16:50:27 @edijsvi rakstīja:

20 Jun 2018, 13:59:41 @none rakstīja:

19 Jun 2018, 12:13:57 @edijsvi rakstīja:
Sveiki!

Vai kāds var, lūdzu pastāstīt tādas raksturīgākās lietas par šo auto apkopēm. Aptuvenās izmaksas. Ir vēlme iegādāties šo auto, bet zināšana par to ir minimāla, jo iepriekš esmu pārvietojies tikai ar Mercedesiem.

Interesē 2.0D, no 2007.gada ar 130kw motoru.

biku vairāk kā 4 gadi atpakaļ iegādājos 318d (105kw), ar 207k km noskrējienu nobraukti jau 105 k km
samainīts šajā laikā:
ķēde uz atsaukumu
demferis ar siksnu
visi amortizatori
abi aizmugurējie gultņi
priekšā atsaites, aizmugurē 3 bukses, 2 no tām tikai tāpēc ka čīkstēja.
kvēlsveces ar releju
visi bremžu diski ar klučiem un filtri pats par sevi saprotams
šajā laikā remoti izmaksāja ~1200 eur, eļļas maiņas nav ieskaitītas
par visiem izdevumiem kopā, skates, degviela, apdorošināšana, octa kasko, degviela... sanāk 0.12EUR uz km.

Ko precīzi nozīmē šis atsaukums?

to ka ķēdes spriegotājam bija atsaukums, tā kā man ķēdes bija pastiepušās nomainīja pa velti arī ķēdes, cik saprotu tagad atsaukums jau ir beidzies.
Offline
none
21. Jun 2018, 08:08 #7417

Kopš: 19. Aug 2006

No: Cēsis

Ziņojumi: 93

Braucu ar: BMW E91 318d


20 Jun 2018, 16:50:27 @edijsvi rakstīja:

20 Jun 2018, 13:59:41 @none rakstīja:

19 Jun 2018, 12:13:57 @edijsvi rakstīja:
Sveiki!

Vai kāds var, lūdzu pastāstīt tādas raksturīgākās lietas par šo auto apkopēm. Aptuvenās izmaksas. Ir vēlme iegādāties šo auto, bet zināšana par to ir minimāla, jo iepriekš esmu pārvietojies tikai ar Mercedesiem.

Interesē 2.0D, no 2007.gada ar 130kw motoru.

biku vairāk kā 4 gadi atpakaļ iegādājos 318d (105kw), ar 207k km noskrējienu nobraukti jau 105 k km
samainīts šajā laikā:
ķēde uz atsaukumu
demferis ar siksnu
visi amortizatori
abi aizmugurējie gultņi
priekšā atsaites, aizmugurē 3 bukses, 2 no tām tikai tāpēc ka čīkstēja.
kvēlsveces ar releju
visi bremžu diski ar klučiem un filtri pats par sevi saprotams
šajā laikā remoti izmaksāja ~1200 eur, eļļas maiņas nav ieskaitītas
par visiem izdevumiem kopā, skates, degviela, apdorošināšana, octa kasko, degviela... sanāk 0.12EUR uz km.

Ko precīzi nozīmē šis atsaukums?

to ka ķēdes spriegotājam bija atsaukums, tā kā man ķēdes bija pastiepušās nomainīja pa velti arī ķēdes, cik saprotu tagad atsaukums jau ir beidzies.
Offline
none
25. Jun 2018, 15:11 #7418

Kopš: 19. Aug 2006

No: Cēsis

Ziņojumi: 93

Braucu ar: BMW E91 318d

kāds ir saskāries, ka priekšā pasažieru pusē lietus laikā sūcas ūdens iekšā. viss tepiķis riktigā ūdenī un izskatās ka ūdens tek kautkur no vidus puses, lietus laikā negribējās īpaši pētīt.
Offline
exciter
25. Jun 2018, 16:34 #7419

Kopš: 18. Jan 2006

Ziņojumi: 3672

Braucu ar:

Atceros sievastēvam A6 bija lietus drenāža motortelpā ciet un lietū krājās līdz augšai pilns un tad caur salona filtru nāca iekšā. Varbūt tas pats?
Offline
none
26. Jun 2018, 09:48 #7420

Kopš: 19. Aug 2006

No: Cēsis

Ziņojumi: 93

Braucu ar: BMW E91 318d

vakar noņemot salona gaisa filtru ieraudzīju kur ir problēma, izrādās pēc vēstikla maiņas nebija gumijas saliktas vietā un no stikla ūdenim tekot tecēja iekšā salona ventilatorā. psc kā strādā kasko remonti, pat logu slotiņas kārtīgi nebija pieskrūvētas ar pirkstiem varēja atskrūvēt.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo