Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 94 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
bekerisa
14. Mar 2018, 08:35 #7181

Kopš: 25. Sep 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 20

Braucu ar: BMW, v4

Varbūt tomērt kāds var man palīdzēt un saprot vallvetroniku motors n52 kadu laiku atpakaļ rakstīju ,bet tā arī neko nesataisīju biju pie viena pie otra meistara uz diaagnostiku pat biju wessaa bet neko man neviens kļudas nav značit neko nevar pateikt... nomainīju essential craft sensor lasīju netā itkā palīdzot bet nekā nomainīju disa valve motoriņu man bija kļūda uz šo nekā visas adaptācijas veica auto auksts raustās tukšgaitā +ir bijušas reizes kad noslāpst uzsākot braukt +atlaižot gāzes pedāli un piespiežot raustās brīžiem +vēl ir zudusi jauda... Te jau ne man vienam tā problēma varbūt kāds ticis galā varbūt kads var iedot kontaktus pie kā griesties kurš reāli saprot šitos benzīna vallvetroņikus Vai tad patiešām LV nav neviena kurš varētu palīdzēt jo servisos visi krata galvas
Offline
josi
14. Mar 2018, 08:47 #7182

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3015

Braucu ar: Ne-BMW

"essential craft"

Brauc pie Bauskas Aivara.
Offline
N53series
14. Mar 2018, 09:11 #7183

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


14 Mar 2018, 08:35:35 @bekerisa rakstīja:
Varbūt tomērt kāds var man palīdzēt un saprot vallvetroniku motors n52 kadu laiku atpakaļ rakstīju ,bet tā arī neko nesataisīju biju pie viena pie otra meistara uz diaagnostiku pat biju wessaa bet neko man neviens kļudas nav značit neko nevar pateikt... nomainīju essential craft sensor lasīju netā itkā palīdzot bet nekā nomainīju disa valve motoriņu man bija kļūda uz šo nekā visas adaptācijas veica auto auksts raustās tukšgaitā +ir bijušas reizes kad noslāpst uzsākot braukt +atlaižot gāzes pedāli un piespiežot raustās brīžiem +vēl ir zudusi jauda... Te jau ne man vienam tā problēma varbūt kāds ticis galā varbūt kads var iedot kontaktus pie kā griesties kurš reāli saprot šitos benzīna vallvetroņikus Vai tad patiešām LV nav neviena kurš varētu palīdzēt jo servisos visi krata galvas


a prichom tur valvetronic?
aukstam dzineejam pirmo minuuti valvetronic vispaar atsleegts.
otrkaart - aukstam [pat, kad valvetronic iesledzas] gaisu vajag 2..3 reizes vairaak, tb., sprauga ir 2..3 reizes lielaaka kaa siltam, visas toleranchu probleemas - ar kaatru mazaakas. ja silts neraustaas [nenormaals ranoss starp cilindriem] - prichom tur valvetronic?
liec ka nu mieraa to valvetronic

ko noziimee 'visas adaptaacijas veica'? un ko tad taas adaptaacijas saka?

ja raustaas, taatad jaabuut logam misfire skaitiitaajos. ko tas saka? kas ar apareejaam adaptaacijaam? kaut kaads cirks izklausaas..
Offline
bekerisa
14. Mar 2018, 09:28 #7184

Kopš: 25. Sep 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 20

Braucu ar: BMW, v4

Klāt nevienam nestāvēju kurš veica adaptācijas es jau nesaku ka vallvetroniks vainīgs tik problēma ir kuru gribu novērst tik pats no tā neko nesaprotu ,bet gribu attast kādu kurš par attiecīgu samaksu sačinītu man to auto.
Offline
N53series
14. Mar 2018, 09:33 #7185

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


14 Mar 2018, 08:35:35 @bekerisa rakstīja:
Varbūt tomērt kāds var man palīdzēt un saprot vallvetroniku .. nomainīju essential craft sensor lasīju netā itkā palīdzot bet nekā ....
...visas adaptācijas veica ..


???
kaads cits to rakstiija?
Offline
kderive
14. Mar 2018, 11:35 #7186

Kopš: 10. Jan 2016

Ziņojumi: 10

Braucu ar: e90

cik apmēram ēd 3.0D automāts un cik manuālis?
sludinājumos protu izlasīt tos "8 litrus pa šoseju", bet man gribētos dzirdēt reālus rādītājus no jumms, kuriem pašiem ir 90tais trīslitrinieks.
Offline
FilipsG
14. Mar 2018, 11:38 #7187

Kopš: 06. Jan 2018

Ziņojumi: 15

Braucu ar:


14 Mar 2018, 11:35:52 @kderive rakstīja:
cik apmēram ēd 3.0D automāts un cik manuālis?
sludinājumos protu izlasīt tos "8 litrus pa šoseju", bet man gribētos dzirdēt reālus rādītājus no jumms, kuriem pašiem ir 90tais trīslitrinieks.


3.0d manualis
Pa trasi ~6l
Pa pilsētu ~7-8l

[ Šo ziņu laboja FilipsG, 14 Mar 2018, 11:39:12 ]

Offline
Bosnija
14. Mar 2018, 12:42 #7188

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 13569

Braucu ar:


14 Mar 2018, 11:38:59 @FilipsG rakstīja:

14 Mar 2018, 11:35:52 @kderive rakstīja:
cik apmēram ēd 3.0D automāts un cik manuālis?
sludinājumos protu izlasīt tos "8 litrus pa šoseju", bet man gribētos dzirdēt reālus rādītājus no jumms, kuriem pašiem ir 90tais trīslitrinieks.


3.0d manualis
Pa trasi ~6l
Pa pilsētu ~7-8l


Offline
HiJaCKeR
14. Mar 2018, 12:59 #7189

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4502

Braucu ar: BMW E90 330i


14 Mar 2018, 11:38:59 @FilipsG rakstīja:

14 Mar 2018, 11:35:52 @kderive rakstīja:
cik apmēram ēd 3.0D automāts un cik manuālis?
sludinājumos protu izlasīt tos "8 litrus pa šoseju", bet man gribētos dzirdēt reālus rādītājus no jumms, kuriem pašiem ir 90tais trīslitrinieks.


3.0d manualis
Pa trasi ~6l
Pa pilsētu ~7-8l

kaut kas nav kārtībā ar dzinēju, jābūt mazākam
Offline
Negantelis
14. Mar 2018, 13:16 #7190

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1442

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

Pa pilsētu 90% ,10 uz simts. Auto 3.0d 170kw
Offline
dzhoniic
14. Mar 2018, 13:26 #7191

Kopš: 30. Jun 2017

No: Jelgava

Ziņojumi: 321

Braucu ar: vw allspace


13 Mar 2018, 22:22:54 @Negantelis rakstīja:
Tikko dabuju pārsteigumu.

Kurinu ar savu 91 , uz kādiem 90 kruīzā, laikam slēdzu ārā vai arī pieliku ātrumu (neatceros,varbūt arī neko nedarīju) un te pēksņi DCS ASC OFF, Kruizs off,vēl pēc brīža arī Transmission failure,un tad central electronics failure.Ik pa laikam spido un ekonomaizers mēģināja atslēgties.

Turpināju ceļu līdz mājām,nebija daudz kādi 3km varbūt.Spriegums motorteltā 12.4 pe Akb tas pats. Konstatēju ka akb sūdīgi nostiprināts un pamaza izmēra,bet klemmes kārīgas,tīras,pieskrūvētas.

Piešķilt var bez prob.Lādēšana uz Akb klemmēm 14.2.

No akb iet divi vadi caur virsbūvi salona virzienā+viens pāri arkai. Mazākais no tiem kas iet caur virsbūvi skrūvējas pie pārejas(izolators virsbūvē),tur nedaudz zaļo mana,bet pakustinot nekas nemainās.

Panelī deg sarkans auto uz pacēlāja, navi ekrānā tikai AT failure+ Centralelectric.Tālāk ieet nevar.

Akb bija pasūdīgs,pirms pāris dienām biju nosēdinājis tā dabūju piepīpēt.

Kārties vai arī ir idejas?


Atradu ka ne es vienigais tāds,Ok. Kur ir tipiskā vaina?

Man aķīti neladeja. Nobraucu kaut kādus 50 km un viss. Elektronika gāja pa pieskari, likās ka pakaļā ir. Arī spriegumi bija lieli. Beigās izrādījās, ka ģeneratora vaina un kaut kāda tur mēlīte nodilusi bij.
Offline
Negantelis
14. Mar 2018, 13:45 #7192

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1442

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

Nu 14.2 jau nav tā ka nelādētu.

No rīta kļūda turpar our bijusi.Noņēmu aķi, pārbaudīju klemmes,to plāksni,vadus. Viss izskatās ok.

Pēc pielikšanas atpakaļ,likās ka viss ok. Bet kamēr stāvēja un sila, kļūda ir atpakaļ.

Aizbraucu nopirku jaunu aķi(lēto) un tagad jāmeklē kur tad tā vaina.Sēžu gaidu rindā pie aizņemtā elektriķa.
Offline
dzhoniic
14. Mar 2018, 14:24 #7193

Kopš: 30. Jun 2017

No: Jelgava

Ziņojumi: 321

Braucu ar: vw allspace

Redz, man arī iebāza jaunu aķi, līdz darbam tiku, vakarā mājās arī. Nākamajā rītā, kad auto atkal bija auksts, darbojas tikai uz to, kas aķīti bij iekrājies. Apstājos tajā pašā vietā ar tām pašām kļūmēm. Sazvanīju savu servisa džeku, ar vadiem piedarbināja. Atstāju auto uz dienu, lai iziet diagnostiku pilnīgi aukstam. Tad arī atklājas problēma ar ģeneratoru.

Protams, katra situācija ir savādāka. Taču pēc apraksta līdzīga manējai, kas ilga 3 dienas, līdz atrada problēmu.
Offline
N53series
14. Mar 2018, 15:01 #7194

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

Cits akjis jaapiekodē.
Jaaskata soc un soh.
Gjenerators ir vadāms, tam ir pieejami testa bloki.

Jaamaak tikai rīkoties ar aprīkojumu,nevis tupa kljuudaam lasīt.
Offline
KriSsMans
14. Mar 2018, 15:19 #7195

Kopš: 07. Jun 2013

No: Baloži

Ziņojumi: 361

Braucu ar: Akrapovic


14 Mar 2018, 12:59:22 @HiJaCKeR rakstīja:

14 Mar 2018, 11:38:59 @FilipsG rakstīja:

14 Mar 2018, 11:35:52 @kderive rakstīja:
cik apmēram ēd 3.0D automāts un cik manuālis?
sludinājumos protu izlasīt tos "8 litrus pa šoseju", bet man gribētos dzirdēt reālus rādītājus no jumms, kuriem pašiem ir 90tais trīslitrinieks.


3.0d manualis
Pa trasi ~6l
Pa pilsētu ~7-8l

kaut kas nav kārtībā ar dzinēju, jābūt mazākam

Braucu diezgan īsus gabalus, pilsēta 10L ja ārā zem 0 grādiem tad var arī norauties uz visiem 12l.
vasarā skaitļi ir ktietni mazāki. pa šoseju mazāk pa 6L nebūs.
Offline
akrobaac
14. Mar 2018, 15:23 #7196

Kopš: 10. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 402

Braucu ar: e90


14 Mar 2018, 11:35:52 @kderive rakstīja:
cik apmēram ēd 3.0D automāts un cik manuālis?
sludinājumos protu izlasīt tos "8 litrus pa šoseju", bet man gribētos dzirdēt reālus rādītājus no jumms, kuriem pašiem ir 90tais trīslitrinieks.

čipots 325d automāts, pilsēta 8-9, ārpus 5.5-6

-----------------
Kvalitatīvi jumtu materiāli - www.vinteko.lv
Offline
Negantelis
14. Mar 2018, 15:57 #7197

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1442

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


14 Mar 2018, 15:01:48 @N53series rakstīja:
Cits akjis jaapiekodē.
Jaaskata soc un soh.
Gjenerators ir vadāms, tam ir pieejami testa bloki.

Jaamaak tikai rīkoties ar aprīkojumu,nevis tupa kljuudaam lasīt.


Aķi piekodēja, pirms to paspēja izdarīt errori pēķšņi pazuda. Diagnostika izieta, nauzrāda aktīvās kruīza kontroles moduli-nav sakaru. Iedarbināju braukt prom,atkal general electric parsteigums. Elektriķis saka ka varot būt nopuvuši vadi aktīvā kruīza galvai. Hvz no ārpuses īsti nevaru viņu izdabūt ārā, vadi kā vadi, štekeri nenoņēmu, nav ticības ka varēšu uzlikt atpakaļ.pat ja to štekeri noņemtu un ieraudzītu ka tur viss zaļš , pašai galvai es tādā veidā tur pat notīrīt neko nevaru kamēr tā nav izņemta. Bamperi ņemt nost nav baigais iekāriens, neesmu to darījis, pacēlāja nav.

Elektiķis saka ka vadi uz īso varot būt un tāpēc datu līnija neiet kas uzkarina visu pārējo.

Var to melno aci izņemt ārā bez bampera noņemšanas vai nevar?

[ Šo ziņu laboja Negantelis, 14 Mar 2018, 16:03:53 ]

Offline
N53series
14. Mar 2018, 16:24 #7198

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


14 Mar 2018, 15:57:15 @Negantelis rakstīja:

14 Mar 2018, 15:01:48 @N53series rakstīja:
Cits akjis jaapiekodē.
Jaaskata soc un soh.
Gjenerators ir vadāms, tam ir pieejami testa bloki.

Jaamaak tikai rīkoties ar aprīkojumu,nevis tupa kljuudaam lasīt.


Aķi piekodēja, pirms to paspēja izdarīt errori pēķšņi pazuda. Diagnostika izieta, nauzrāda aktīvās kruīza kontroles moduli-nav sakaru. Iedarbināju braukt prom,atkal general electric parsteigums. Elektriķis saka ka varot būt nopuvuši vadi aktīvā kruīza galvai. Hvz no ārpuses īsti nevaru viņu izdabūt ārā, vadi kā vadi, štekeri nenoņēmu, nav ticības ka varēšu uzlikt atpakaļ.pat ja to štekeri noņemtu un ieraudzītu ka tur viss zaļš , pašai galvai es tādā veidā tur pat notīrīt neko nevaru kamēr tā nav izņemta. Bamperi ņemt nost nav baigais iekāriens, neesmu to darījis, pacēlāja nav.

Elektiķis saka ka vadi uz īso varot būt un tāpēc datu līnija neiet kas uzkarina visu pārējo.

Var to melno aci izņemt ārā bez bampera noņemšanas vai nevar?


Kas tas par sviestu? Galva tak slēdzaas pie mdl moduļa! Paskati shēma, bet cik atceros - nekāds sakars ar kopējiem caniem.
Offline
Negantelis
14. Mar 2018, 16:51 #7199

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1442

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

Ar galvu es domāju to melno aci,ja tas ko maina.
Offline
N53series
14. Mar 2018, 16:53 #7200

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


14 Mar 2018, 16:51:07 @Negantelis rakstīja:
Ar galvu es domāju to melno aci,ja tas ko maina.


es arii
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo