Online

Pašreiz BMWPower skatās 137 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
RolandsK
01. Mar 2018, 21:16 #7081

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3487

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni

No F31 atpakaļ uz e91
Offline
kkkkk
01. Mar 2018, 21:54 #7082

Kopš: 28. Jan 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 545

Braucu ar: e91xd


01 Mar 2018, 21:16:10 @RolandsK rakstīja:
No F31 atpakaļ uz e91

labi tur nospeleja ar loma f31 2.0 e91 3.0
Offline
DrumB
01. Mar 2018, 22:34 #7083

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


01 Mar 2018, 12:01:15 @kderive rakstīja:
čau visiem,

teikšu uzreiz, ka neesmu baigi zinošs e90 jomā, un tā kā ir doma tuvākajā laikā iegādāties e90 vai e92, varbūt te atradīsies kāds, kas varēs atbildēt uz maniem miljons jautājumiem



Es uzreiz startā atmestu jebkuru četrcilindru benzīnu. Labākais salikums manā skatījumā ir 6 cilindru dzinējs ar automātu. 335D, 330D, 335i, 330i, 325i.
Zinu, ka 325i var sadraudzēt ar gāzi, par 330i/335i neesmu pārliecināts.
Ja nauda spiež un vajag lētāku braucamo, tad var ņemt arī 320D (it īpaši M47 ar 163 ZS). Bet tas ir baigais kratīklis un traktors.

Dodu priekšroku RWD, nevis pilnpiedziņai. Lētāks ekspluatācijā un labābākas braukšanas īpašības. Uzliec labas riepas un ziemā nebūs problēmu ar RWD.

No ekstrām - jo pilnāks, jo labāk. Pat, ja tev tās ekstras nevajag ikdienā, tad pārdošanai tas palīdzēs. Ekrāns, recaro, mpaka, melns, ksenons, Logic7, apsilde utt. Protams, ekrānam ikdienā ir maz pielietojuma, bet pircējiem tas interesē un izskatās smuki. Panorāmas lūku nevajag, rada tikai problēmas.

Ja nauda atļauj, izvēlies FL.

Par problēmām jau te minēts iepriekš. Nekas traks, ja atradīsi labu eksemplāru. Galvenais - aizbrauc uz diagnostiku.
Offline
N53series
01. Mar 2018, 22:37 #7084

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


01 Mar 2018, 22:34:57 @DrumB rakstīja:
....
Zinu, ka 325i var sadraudzēt ar gāzi, par 330i/335i neesmu pārliecināts.
....


wat?????????
Offline
sys9291
02. Mar 2018, 09:07 #7085

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


01 Mar 2018, 22:37:46 @N53series rakstīja:

01 Mar 2018, 22:34:57 @DrumB rakstīja:
....
Zinu, ka 325i var sadraudzēt ar gāzi, par 330i/335i neesmu pārliecināts.
....


wat?????????


gribas braukt pa lēto - nopērc E-talonu...
Offline
N53series
02. Mar 2018, 09:37 #7086

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


02 Mar 2018, 09:07:09 @sys9291 rakstīja:

01 Mar 2018, 22:37:46 @N53series rakstīja:

01 Mar 2018, 22:34:57 @DrumB rakstīja:
....
Zinu, ka 325i var sadraudzēt ar gāzi, par 330i/335i neesmu pārliecināts.
....


wat?????????


gribas braukt pa lēto - nopērc E-talonu...


es vairaak par to, ka
325 da 330 var buut: M54; N52; N53 seerijas dzineeji, kas ir RADIKAALI atskjiriigi.
opereet ar '325/330' var tikai cilveeks, kuram par bMW nav ne mazaakaas sajeegas..
Offline
kderive
02. Mar 2018, 10:20 #7087

Kopš: 10. Jan 2016

Ziņojumi: 10

Braucu ar: e90

Super, liels paldies visiem par atsaucību!
Offline
N53series
02. Mar 2018, 11:02 #7088

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


02 Mar 2018, 10:20:05 @kderive rakstīja:
Super, liels paldies visiem par atsaucību!


ja izveeleesies ne-diizeli:

M54: vecaa/labaa klasika. leets, prasts, iet.. nekaa.
N52: saliidzinoshi leets, prasts, iet labaak un ir ekonomiskaaks kaa M54. vidusmeera 'diagnosts' pie pirmaas iespeejas vainos Valvetronic.
N53: iet kruta, ljoti ekonomisks, bet... ar kaartu sarezgjiitaaks kaa visi citi BMW benziini, ar specifiskaam nianseem. 99% servisu [dilerus ieskaitot] vnk neko nejeedz no shiem dzineejiem.
un, protams, daargaaks [ir pjezo sprauslas, ir augstspiediena suuknis, ir NOx sisteema].
Offline
bum_bumz
02. Mar 2018, 11:11 #7089

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6432

Braucu ar: E34


02 Mar 2018, 11:02:47 @N53series rakstīja:

02 Mar 2018, 10:20:05 @kderive rakstīja:
Super, liels paldies visiem par atsaucību!


ja izveeleesies ne-diizeli:

M54: vecaa/labaa klasika. leets, prasts, iet.. nekaa.
N52: saliidzinoshi leets, prasts, iet labaak un ir ekonomiskaaks kaa M54. vidusmeera 'diagnosts' pie pirmaas iespeejas vainos Valvetronic.
N53: iet kruta, ljoti ekonomisks, bet... ar kaartu sarezgjiitaaks kaa visi citi BMW benziini, ar specifiskaam nianseem. 99% servisu [dilerus ieskaitot] vnk neko nejeedz no shiem dzineejiem.
un, protams, daargaaks [ir pjezo sprauslas, ir augstspiediena suuknis, ir NOx sisteema].


ir pieejams 330xD ar N57, viss stīgā, no JURCX pilns reports
saimnieks grib GT vietā

P.S. paka nau
Offline
JankyLV
02. Mar 2018, 11:36 #7090

Kopš: 23. Jul 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 2984

Braucu ar: imperialblau


02 Mar 2018, 11:02:47 @N53series rakstīja:
99% servisu [dilerus ieskaitot] vnk neko nejeedz no shiem dzineejiem.

Es vispār brīnos kā tie bmw vēl pa ielām pārvietojas!! Sāk jau izklausīties, ka pagrabā viens pats uztaisīji šo dzinēju, un pārējie vienkārši nevar izprast kā Tu to paveici!

P.S.
Tev nav kādā brīdī sācis likties, ka varbūt tomēr nav tā, ka vienīgais kaut ko saproti? Katrā jomā Tu visu zini labāk par citiem
Offline
N53series
02. Mar 2018, 13:35 #7091

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


02 Mar 2018, 11:36:33 @JankyLV rakstīja:

02 Mar 2018, 11:02:47 @N53series rakstīja:
99% servisu [dilerus ieskaitot] vnk neko nejeedz no shiem dzineejiem.

Es vispār brīnos kā tie bmw vēl pa ielām pārvietojas!! Sāk jau izklausīties, ka pagrabā viens pats uztaisīji šo dzinēju, un pārējie vienkārši nevar izprast kā Tu to paveici!

P.S.
Tev nav kādā brīdī sācis likties, ka varbūt tomēr nav tā, ka vienīgais kaut ko saproti? Katrā jomā Tu visu zini labāk par citiem


paldies par argumenteeto viedokli!
mana necilaa pieredze ar shiem dzineejiem [klaatiene+attalinaati] shobriid ir kaadas 500+ vieniibas. kaa saprotu, taveejaa - nopietaaka. padaliisies?
un - to servisu, kur specializeejas uz shiem dzinejiem, koordinaates - studijaa, jo, aciimredzot, sho dzineeju iipasnieki ir pilniigi idioti, jo pashi nespeej atrast.

LV rekords: 8[!!!] gadu ciinja pa specializeetajiem servisiem bez rezultaatiem. nomainiitas: 3 sprauslas [neskatoties uz to, misfire tieshi tajos cilindros], spoles, sveces pa n reizeem, abi suuknji, HPFP ieskaitot. auksts - vnk iet raznosaa, silts - raustaas, u.t.t.

rekords EU meerogaa: peedeejo 3 gadu laikaa nomainiiti:
abi suuknji
12 sprauslas
18 spoles
18 sveces
VANOS
visas zondes
rezultaats - izpaliek.

taa iet ar tiem N43/53.
Offline
sys9291
02. Mar 2018, 14:52 #7092

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

un visu izārstēja NOx emulators?
Offline
N53series
02. Mar 2018, 15:18 #7093

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

otrajaa - visu.
pirmajaa - siltra dzineeja probleemas un misfire vienaa no nelaimiigajiem cilindriem.
vel bija tekosha sprausla [auksta dzineeja probleema], bet - tieshi taa, par kuru [vieniigo no taas bankas] kljuudu par misfire nebija.
tb., ljoti biezhi tekosha sprausla misfires netaisa [jo maisiijums ir bagaats, ko strauji gaazh lejaa MSV?MSD - to piesvilinaat probleemu nav]. misfires taisa paareejie cilindri, kuros maisiijums kljuust liess. Bet, kljuudas tachu mums noraada,un BMW proceduuras tupa nosaka kaartiibu, kaadaa misifres aarsteejami..
Offline
whichwayisright
02. Mar 2018, 15:43 #7094

Kopš: 11. Dec 2012

Ziņojumi: 438

Braucu ar: kawasaki


M54: vecaa/labaa klasika. leets, prasts, iet.. nekaa.
N52: saliidzinoshi leets, prasts, iet labaak un ir ekonomiskaaks kaa M54. vidusmeera 'diagnosts' pie pirmaas iespeejas vainos Valvetronic.


Hmmm,
m54b30 ar manuālo ātrumkārbu gāja ļoti ok un vid. patēriņš bija ~11l.
n52b25 ar automātisko ātrumkārbu iet švakāk un vid. patēriņš ir tuvu 14l.

kur man vest labot auto dēļ lielā patēriņa, vai vismaz diagnostiku uztaisīt, cik viss ir slikti? var pm.
Offline
GirtzB
02. Mar 2018, 18:39 #7095

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21921

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

No kura laika e90 bija vecais krāms m54?
N52/53/54/55 jā. Bet m54 e9x nav bijis.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Ivn
03. Mar 2018, 18:34 #7096

Kopš: 30. Sep 2008

Ziņojumi: 563

Braucu ar: e53

Varbūt kāds zin sliekšni no e90 der e91?
Offline
kkkkk
04. Mar 2018, 10:30 #7097

Kopš: 28. Jan 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 545

Braucu ar: e91xd

Kadam nav gadijies N47 kuram kedes plisusi? Interese cik nostajas motora maina, vai ir ceriba , ka motors nebus jamaina?
Offline
HiJaCKeR
04. Mar 2018, 10:40 #7098

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4496

Braucu ar: BMW E90 330i

intereses pēc gribu zināt, N52 dzinējam ja ķēde pastiepusies, tad būs laicīgs brīdinājums Check engine dēļ sadaleņu nesinhronisma?

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 04 Mar 2018, 10:42:09 ]

Offline
Nerds
04. Mar 2018, 11:09 #7099

Kopš: 24. Sep 2017

Ziņojumi: 341

Braucu ar:

Graboņa sāksies pirms check engine parādīsies.
Offline
N53series
04. Mar 2018, 11:20 #7100

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


04 Mar 2018, 10:40:19 @HiJaCKeR rakstīja:
intereses pēc gribu zināt, N52 dzinējam ja ķēde pastiepusies, tad būs laicīgs brīdinājums Check engine dēļ sadaleņu nesinhronisma?


nee, MSV pieljauj 10 graadu offset. pieskaitam sakotneejo/tehnologjisko - sanaaks visi 15 graadi. 15 graadu nobide atbilst 2 zobiem. par diviem zobiem kjeede toch neizstiepsies!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo