Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 111 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
Kaross
14. Jan 2022, 17:52 #10341

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


14 Jan 2022, 14:58:08 @V_Riks rakstīja:

14 Jan 2022, 10:04:16 @Kaross rakstīja:
Nu nesāksim šo tēmu atkal.
Kā izpaužas sekošana līdzi dzinēja šālēm? Ik pa 50 000km taisam vaļā un skatamies? Kuram dzinējam vēl tā ir jādara?
Ik pa 100 000km ņemam nost ieplūdi un tīram. Ik pa 200 000km mainam ķēdes pa 1000e. VAGam tāds intervāls ir parastai zobenei, kur izmaksas ir 3x mazākas.
Cik bieži M57 plaisā bloki?
Vēl turpināt? Šis dzinējs ir viens no lielākajiem BMW mēsliem. Viņus pat dzinēju remontētāji vairs neņem ne čaulot, ne pārurbt kanālu ja aprautas šāles. Vienkārši neņem, jo tie dzinēji nav remontējami.

Tas, ka tev viņš iet un vēl 5 citiem, neko nenozīmē. Es runāju par statistiku neejošie dzinēji pret ejošiem. Citiem tādu problēmu praktiski nav.


Nu jā, un VAG'am jau nav jāmaina ķēdes kad tās sāk grabēt kā govs ķēde..Pietam AUDI 3.0tdi gandrīz pie katras manipulācijas motortelpā ir jāceļ ārā dzinējs.. nice


Kas tās par man nezināmajām manipulācijām? Visu parasti izdara neizceļot, tai skaitā ķēdes, kas iet vismaz 100 000km ilgāk kā BMW. Remontēju arī Audi, pārsvarā gan tikai sīkumus, jo viņiem nav tādu būtisku problēma tieši dzinējiem. Apkare kā tāda neskaitās. Tā ir vienlīdz līdzīgi ar BMW jāremontē, jo ģeneratori, sūkņi u.t.t. ir viena ražotāja - Bosch, Denso.
Kaut vai parunā ar dzinēju remontdarbnīcām. Silver engine, Esengines, Ikars. Viņi Audi 3.0TDI dzinējiem remontē/slīpe tikai galvas, jo ar blokiem problēmu nav. Toties BMW bloki stāv rindā jebkurā momentā, kad aizbrauc pie kāda no viņiem. Tas ir izsmiekls ne dzinējs.
Es tos auto remontēju ikdienā, Tu atkal spried pēc savas pieredzes ar savu auto. Tas nav objektīvi.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Martinsse
14. Jan 2022, 17:52 #10342

Kopš: 13. Jun 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 2433

Braucu ar: Turbo Cosworth


14 Jan 2022, 17:41:31 @Kalnz rakstīja:

13 Jan 2022, 22:56:51 @Kaross rakstīja:

12 Jan 2022, 19:47:59 @Karlio rakstīja:
No apkārtējo pieredzes spriežot, tad N57.


Kaut ko jauc. M57 varbūt, bet nu ne jau N57 ar savām nebeidzamajām problēmām.


iekš e90 arī eksistē citi 3.0d, vai ja ir 3.0d tātad M57 dzinējs?


FL e90 ir N57
Offline
Kaross
14. Jan 2022, 17:52 #10343

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


14 Jan 2022, 17:41:31 @Kalnz rakstīja:

13 Jan 2022, 22:56:51 @Kaross rakstīja:

12 Jan 2022, 19:47:59 @Karlio rakstīja:
No apkārtējo pieredzes spriežot, tad N57.


Kaut ko jauc. M57 varbūt, bet nu ne jau N57 ar savām nebeidzamajām problēmām.


iekš e90 arī eksistē citi 3.0d, vai ja ir 3.0d tātad M57 dzinējs?


2010.gadā nāca arī N57.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
14. Jan 2022, 17:55 #10344

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


14 Jan 2022, 15:09:04 @Zalespljavejs rakstīja:

14 Jan 2022, 10:04:16 @Kaross rakstīja:
Nu nesāksim šo tēmu atkal.
Kā izpaužas sekošana līdzi dzinēja šālēm? Ik pa 50 000km taisam vaļā un skatamies? Kuram dzinējam vēl tā ir jādara?
Ik pa 100 000km ņemam nost ieplūdi un tīram. Ik pa 200 000km mainam ķēdes pa 1000e. VAGam tāds intervāls ir parastai zobenei, kur izmaksas ir 3x mazākas.
Cik bieži M57 plaisā bloki?
Vēl turpināt? Šis dzinējs ir viens no lielākajiem BMW mēsliem. Viņus pat dzinēju remontētāji vairs neņem ne čaulot, ne pārurbt kanālu ja aprautas šāles. Vienkārši neņem, jo tie dzinēji nav remontējami.

Tas, ka tev viņš iet un vēl 5 citiem, neko nenozīmē. Es runāju par statistiku neejošie dzinēji pret ejošiem. Citiem tādu problēmu praktiski nav.


Cik saprotu, tad tieši N57 ir tie mēsli. Kas ir ar N47? Lasīju jau tavu aprakstu par N47/N57, bet varbūt ir vēl kādas nianses. Cik saprotu, tad gan N47, gan N57 dzen iekšā skaidas no augstspiediena sūkņa.


Tie dzinēji ir gandrīz identiski, ar sīkām niansēm. Ķēdes, zobrati pat ir vienādi. PA lielam atšķirība ir cilindru skaitā. N47 gan kaut kā mazāk izceļās uz kopējā fona.
Skaidas dzen jebkurš CP4 sūknis, kas uzstādīts VAG, BMW, Mercedes un cēl čupai auto. Tā nav konkrētā dzinēja īpatnība. Tā ir Bosch CP4 sūkņa īpatnība.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
14. Jan 2022, 18:00 #10345

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Lūdzu. Augšējā dzinēja ķēde. Paņēmu 535D F10 2010.g. pēc kataloga. ķēdes tiek uzstādīta visiem iespējamiem dīzeļiem.

N47, N57, B57, B47.

Katalogs

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
VVRECK
14. Jan 2022, 18:22 #10346

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


14 Jan 2022, 17:52:24 @Martinsse rakstīja:

14 Jan 2022, 17:41:31 @Kalnz rakstīja:

13 Jan 2022, 22:56:51 @Kaross rakstīja:

12 Jan 2022, 19:47:59 @Karlio rakstīja:
No apkārtējo pieredzes spriežot, tad N57.


Kaut ko jauc. M57 varbūt, bet nu ne jau N57 ar savām nebeidzamajām problēmām.


iekš e90 arī eksistē citi 3.0d, vai ja ir 3.0d tātad M57 dzinējs?


FL e90 ir N57

Pirmajiem LCI gadiem nāca M57
Offline
Zalespljavejs
14. Jan 2022, 19:12 #10347

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2347

Braucu ar: tautas auto


14 Jan 2022, 17:55:10 @Kaross rakstīja:

14 Jan 2022, 15:09:04 @Zalespljavejs rakstīja:

14 Jan 2022, 10:04:16 @Kaross rakstīja:
Nu nesāksim šo tēmu atkal.
Kā izpaužas sekošana līdzi dzinēja šālēm? Ik pa 50 000km taisam vaļā un skatamies? Kuram dzinējam vēl tā ir jādara?
Ik pa 100 000km ņemam nost ieplūdi un tīram. Ik pa 200 000km mainam ķēdes pa 1000e. VAGam tāds intervāls ir parastai zobenei, kur izmaksas ir 3x mazākas.
Cik bieži M57 plaisā bloki?
Vēl turpināt? Šis dzinējs ir viens no lielākajiem BMW mēsliem. Viņus pat dzinēju remontētāji vairs neņem ne čaulot, ne pārurbt kanālu ja aprautas šāles. Vienkārši neņem, jo tie dzinēji nav remontējami.

Tas, ka tev viņš iet un vēl 5 citiem, neko nenozīmē. Es runāju par statistiku neejošie dzinēji pret ejošiem. Citiem tādu problēmu praktiski nav.


Cik saprotu, tad tieši N57 ir tie mēsli. Kas ir ar N47? Lasīju jau tavu aprakstu par N47/N57, bet varbūt ir vēl kādas nianses. Cik saprotu, tad gan N47, gan N57 dzen iekšā skaidas no augstspiediena sūkņa.


Tie dzinēji ir gandrīz identiski, ar sīkām niansēm. Ķēdes, zobrati pat ir vienādi. PA lielam atšķirība ir cilindru skaitā. N47 gan kaut kā mazāk izceļās uz kopējā fona.
Skaidas dzen jebkurš CP4 sūknis, kas uzstādīts VAG, BMW, Mercedes un cēl čupai auto. Tā nav konkrētā dzinēja īpatnība. Tā ir Bosch CP4 sūkņa īpatnība.



Tad, pa lielam sanāk tā, ka ja grib pirkt LCI E91, tad papildus ķēdes maiņai un kārbas apkopei ir jānopērk arī jauns augstspiediena sūknis un jāiztīra degvielas sistēma?
Offline
R86
14. Jan 2022, 19:16 #10348

Kopš: 21. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 436

Braucu ar: e30, e34


14 Jan 2022, 10:04:16 @Kaross rakstīja:
Nu nesāksim šo tēmu atkal.
Kā izpaužas sekošana līdzi dzinēja šālēm? Ik pa 50 000km taisam vaļā un skatamies? Kuram dzinējam vēl tā ir jādara?
Ik pa 100 000km ņemam nost ieplūdi un tīram. Ik pa 200 000km mainam ķēdes pa 1000e. VAGam tāds intervāls ir parastai zobenei, kur izmaksas ir 3x mazākas.
Cik bieži M57 plaisā bloki?
Vēl turpināt? Šis dzinējs ir viens no lielākajiem BMW mēsliem. Viņus pat dzinēju remontētāji vairs neņem ne čaulot, ne pārurbt kanālu ja aprautas šāles. Vienkārši neņem, jo tie dzinēji nav remontējami.

Tas, ka tev viņš iet un vēl 5 citiem, neko nenozīmē. Es runāju par statistiku neejošie dzinēji pret ejošiem. Citiem tādu problēmu praktiski nav.
Kada pieredze ar n47n?
konkreti 2012 gada e92.
vai tam ari problemas ar plaisam bloka?
ir noskatits tads auto, interese ar ko rekinaties, kadam apkopem/remontiem gatavoties jau startaa.
Offline
Negantelis
14. Jan 2022, 20:22 #10349

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1443

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


14 Jan 2022, 19:12:00 @Zalespljavejs rakstīja:

14 Jan 2022, 17:55:10 @Kaross rakstīja:

14 Jan 2022, 15:09:04 @Zalespljavejs rakstīja:

14 Jan 2022, 10:04:16 @Kaross rakstīja:
Nu nesāksim šo tēmu atkal.
Kā izpaužas sekošana līdzi dzinēja šālēm? Ik pa 50 000km taisam vaļā un skatamies? Kuram dzinējam vēl tā ir jādara?
Ik pa 100 000km ņemam nost ieplūdi un tīram. Ik pa 200 000km mainam ķēdes pa 1000e. VAGam tāds intervāls ir parastai zobenei, kur izmaksas ir 3x mazākas.
Cik bieži M57 plaisā bloki?
Vēl turpināt? Šis dzinējs ir viens no lielākajiem BMW mēsliem. Viņus pat dzinēju remontētāji vairs neņem ne čaulot, ne pārurbt kanālu ja aprautas šāles. Vienkārši neņem, jo tie dzinēji nav remontējami.

Tas, ka tev viņš iet un vēl 5 citiem, neko nenozīmē. Es runāju par statistiku neejošie dzinēji pret ejošiem. Citiem tādu problēmu praktiski nav.


Cik saprotu, tad tieši N57 ir tie mēsli. Kas ir ar N47? Lasīju jau tavu aprakstu par N47/N57, bet varbūt ir vēl kādas nianses. Cik saprotu, tad gan N47, gan N57 dzen iekšā skaidas no augstspiediena sūkņa.


Tie dzinēji ir gandrīz identiski, ar sīkām niansēm. Ķēdes, zobrati pat ir vienādi. PA lielam atšķirība ir cilindru skaitā. N47 gan kaut kā mazāk izceļās uz kopējā fona.
Skaidas dzen jebkurš CP4 sūknis, kas uzstādīts VAG, BMW, Mercedes un cēl čupai auto. Tā nav konkrētā dzinēja īpatnība. Tā ir Bosch CP4 sūkņa īpatnība.



Tad, pa lielam sanāk tā, ka ja grib pirkt LCI E91, tad papildus ķēdes maiņai un kārbas apkopei ir jānopērk arī jauns augstspiediena sūknis un jāiztīra degvielas sistēma?


Nepareizi. Jānopērk rezervei arī jauns motors.
Offline
Martinsse
14. Jan 2022, 21:13 #10350

Kopš: 13. Jun 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 2433

Braucu ar: Turbo Cosworth


14 Jan 2022, 18:22:54 @V_Riks rakstīja:

14 Jan 2022, 17:52:24 @Martinsse rakstīja:

14 Jan 2022, 17:41:31 @Kalnz rakstīja:

13 Jan 2022, 22:56:51 @Kaross rakstīja:

12 Jan 2022, 19:47:59 @Karlio rakstīja:
No apkārtējo pieredzes spriežot, tad N57.


Kaut ko jauc. M57 varbūt, bet nu ne jau N57 ar savām nebeidzamajām problēmām.


iekš e90 arī eksistē citi 3.0d, vai ja ir 3.0d tātad M57 dzinējs?


FL e90 ir N57

Pirmajiem LCI gadiem nāca M57


325d gadiijumaa jaa, 330d gadiijumaa ir n57 jau ar pirmo lci meenesi. 335d ir m57 visos gados, arii lci.
Offline
Kristaps5s
15. Jan 2022, 12:32 #10351

Kopš: 06. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 88

Braucu ar:


14 Jan 2022, 21:13:26 @Martinsse rakstīja:

14 Jan 2022, 18:22:54 @V_Riks rakstīja:

14 Jan 2022, 17:52:24 @Martinsse rakstīja:

14 Jan 2022, 17:41:31 @Kalnz rakstīja:

13 Jan 2022, 22:56:51 @Kaross rakstīja:

12 Jan 2022, 19:47:59 @Karlio rakstīja:
No apkārtējo pieredzes spriežot, tad N57.


Kaut ko jauc. M57 varbūt, bet nu ne jau N57 ar savām nebeidzamajām problēmām.


iekš e90 arī eksistē citi 3.0d, vai ja ir 3.0d tātad M57 dzinējs?


FL e90 ir N57

Pirmajiem LCI gadiem nāca M57


325d gadiijumaa jaa, 330d gadiijumaa ir n57 jau ar pirmo lci meenesi. 335d ir m57 visos gados, arii lci.


pedējēiem pirms facelift var būt face lift motori un elektrikā stūres reika EPS.

LCI visiem laikam ir elektriska reika EPS .?
Offline
Kristaps5s
15. Jan 2022, 18:16 #10352

Kopš: 06. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 88

Braucu ar:


14 Jan 2022, 16:59:07 @sys9291 rakstīja:

14 Jan 2022, 16:43:02 @Kristaps5s rakstīja:
Vai šāda kļūda varētu nozīmēt, ka jamaina ķēde?

2A99 Synchronisation of exaust camshaft(bank 1) with crankshaft Faulty

kādam dzinējam? pēc kā parādījās?


n43b20

https://www.youtube.com/watch?v=AAP1XzT2P4k

kad un ka paradijas nezinu, slikti sak pielekt auksts, silts iet normali, reizam raustas apgriezieni tukšgaita.

Domaju ja butu mainita ķede un kaut kas ne ta salikts vai tad vispar darbotos?
Offline
HiJaCKeR
15. Jan 2022, 18:29 #10353

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4507

Braucu ar: BMW E90 330i


15 Jan 2022, 18:16:08 @Kristaps5s rakstīja:

14 Jan 2022, 16:59:07 @sys9291 rakstīja:

14 Jan 2022, 16:43:02 @Kristaps5s rakstīja:
Vai šāda kļūda varētu nozīmēt, ka jamaina ķēde?

2A99 Synchronisation of exaust camshaft(bank 1) with crankshaft Faulty

kādam dzinējam? pēc kā parādījās?


n43b20

https://www.youtube.com/watch?v=AAP1XzT2P4k

kad un ka paradijas nezinu, slikti sak pielekt auksts, silts iet normali, reizam raustas apgriezieni tukšgaita.

Domaju ja butu mainita ķede un kaut kas ne ta salikts vai tad vispar darbotos?

tikai minējums: nav ar VANOS kaut kas saistīts ? ķīlē ?

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 15 Jan 2022, 18:37:03 ]

Offline
andzhi
16. Jan 2022, 07:47 #10354

Kopš: 09. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 785

Braucu ar:


14 Jan 2022, 21:13:26 @Martinsse rakstīja:

14 Jan 2022, 18:22:54 @V_Riks rakstīja:

14 Jan 2022, 17:52:24 @Martinsse rakstīja:

14 Jan 2022, 17:41:31 @Kalnz rakstīja:

13 Jan 2022, 22:56:51 @Kaross rakstīja:

12 Jan 2022, 19:47:59 @Karlio rakstīja:
No apkārtējo pieredzes spriežot, tad N57.


Kaut ko jauc. M57 varbūt, bet nu ne jau N57 ar savām nebeidzamajām problēmām.


iekš e90 arī eksistē citi 3.0d, vai ja ir 3.0d tātad M57 dzinējs?


FL e90 ir N57

Pirmajiem LCI gadiem nāca M57


325d gadiijumaa jaa, 330d gadiijumaa ir n57 jau ar pirmo lci meenesi. 335d ir m57 visos gados, arii lci.


Tikai tas nav m57 kas bija e39 un pirmajiem e60. Sitiem jau ari aluminija bloks
Offline
vadjiksBMW
17. Jan 2022, 19:50 #10355

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


16 Jan 2022, 07:47:54 @andzhi rakstīja:

14 Jan 2022, 21:13:26 @Martinsse rakstīja:

14 Jan 2022, 18:22:54 @V_Riks rakstīja:

14 Jan 2022, 17:52:24 @Martinsse rakstīja:

14 Jan 2022, 17:41:31 @Kalnz rakstīja:

13 Jan 2022, 22:56:51 @Kaross rakstīja:

12 Jan 2022, 19:47:59 @Karlio rakstīja:
No apkārtējo pieredzes spriežot, tad N57.


Kaut ko jauc. M57 varbūt, bet nu ne jau N57 ar savām nebeidzamajām problēmām.


iekš e90 arī eksistē citi 3.0d, vai ja ir 3.0d tātad M57 dzinējs?


FL e90 ir N57

Pirmajiem LCI gadiem nāca M57


325d gadiijumaa jaa, 330d gadiijumaa ir n57 jau ar pirmo lci meenesi. 335d ir m57 visos gados, arii lci.


Tikai tas nav m57 kas bija e39 un pirmajiem e60. Sitiem jau ari aluminija bloks


Arī E60 530d no 5. gada beigām ir alumīnija bloks, 525d un 535d prefeisiem vēl ir čugunnieks, līdz +/-7 gadam
Offline
Kalnz
17. Jan 2022, 20:58 #10356

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14294

Braucu ar:

Tad kurš dzinējs iekš e90 LCI ir lietojams? lasot diskusijas liekas ka visi kā viens ir bēdu ielejas, kas nu lielāka, kas mazāka...
Offline
HiJaCKeR
17. Jan 2022, 21:17 #10357

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4507

Braucu ar: BMW E90 330i


17 Jan 2022, 20:58:09 @Kalnz rakstīja:
Tad kurš dzinējs iekš e90 LCI ir lietojams? lasot diskusijas liekas ka visi kā viens ir bēdu ielejas, kas nu lielāka, kas mazāka...

S65
Offline
VVRECK
18. Jan 2022, 09:27 #10358

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


17 Jan 2022, 20:58:09 @Kalnz rakstīja:
Tad kurš dzinējs iekš e90 LCI ir lietojams? lasot diskusijas liekas ka visi kā viens ir bēdu ielejas, kas nu lielāka, kas mazāka...


Cik cilvēku - tik viedokļu
Offline
Jurka88
18. Jan 2022, 10:32 #10359

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 285

Braucu ar:


17 Jan 2022, 20:58:09 @Kalnz rakstīja:
Tad kurš dzinējs iekš e90 LCI ir lietojams? lasot diskusijas liekas ka visi kā viens ir bēdu ielejas, kas nu lielāka, kas mazāka...
labāk LCI vietā pfl F3x vai F2x ar N20

[ Šo ziņu laboja Jurka88, 18 Jan 2022, 10:33:03 ]

Offline
Negantelis
18. Jan 2022, 10:43 #10360

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1443

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

Sūdi ir tādi ka N sērijas dīzeļi ir vnk sūds.Ne pirmajam īpašniekam protams. Ņemot vērā tagadējās lietotās tehnikas cenas ,būtu stulbi paņemt N57 sērijas e90 kurš maksā gandrīz tikpat cik f30 , vai f30 pa 15k un iekrist uz motorschaden kuru kā saprotu saremontēt vairs nevar. Pats gribēju tieši tagad pamainīt no e91 uz f31 vai ko citu,jo vnk apnika savs,braucu jau gadus 4 ar viņu, jā man ir m57. Nekādu bēdu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo