Online

Pašreiz BMWPower skatās 85 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Eļļa

AutorsZiņojums
Mixzzz
08. Nov 2017, 23:27 #261

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

30kkm ir tīri lai uz apkopēm ietaupītu... 30kkm der komerctransportam kur brauc vairākus simtus dienā. Pa pilsētu vizinoties katru dienu Max 50km ir reāli tas pats 10kkm intervāls, nu vismaz varbūt 15kkm. Protams pats droši vien nopērkot jaunu auto un pēc tam pārdodot efektus neizjutīsi, bet nākamie īpašnieki gan Internetā par šo tēmu atrodams dafiga materiāla...
Offline
Bron
09. Nov 2017, 11:52 #262

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


08 Nov 2017, 22:30:31 @edzhaans rakstīja:

08 Nov 2017, 19:58:20 @Bron rakstīja:
Nesen sanāca parunāties par eļļām un intervāliem.
Kā tiek noteikts tas maiņas intervāls piemēram 30kkm, vecākiem 10kkm? Ņemot vērā kaut kādus vidējos nobraukumus pie noteikta motorstundu skaita?

Pareizi laikam būtu iztērētās degvielas daudzums. Bet kā būtu viskorektāk nepateikšu. Vecāks vai jaunāks, bet ar intervālu ir skaidrs tikai viens, pats mainu līdz ar 10k, bet vispār E39 mainīju ap 8k. Intervāls nebūtu tik svarīgs, kā pati ekspluatācija, jo 10k pa pilsētu un kondensāts eļļā, nav 100 km dienā, katrā virzienā eļļa sasilst, dzinējs sasilst normāli darbojas utt.
Nezinu kā pārējiem, bet ja motors skaļi strādā, eļļa jāmaina nost vai tomēr pēc nobrauktiem 15k jāmēģina vēl nobraukt 15k ? 30 štukas tāds zolīds skaitlis..


Es gribēju nonākt pie jautājuma "vai ir jēga no motorstundu skaitītāja?"
Offline
smilee45
09. Nov 2017, 13:18 #263

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 938

Braucu ar:


09 Nov 2017, 11:52:45 @Bron rakstīja:

08 Nov 2017, 22:30:31 @edzhaans rakstīja:

08 Nov 2017, 19:58:20 @Bron rakstīja:
Nesen sanāca parunāties par eļļām un intervāliem.
Kā tiek noteikts tas maiņas intervāls piemēram 30kkm, vecākiem 10kkm? Ņemot vērā kaut kādus vidējos nobraukumus pie noteikta motorstundu skaita?

Pareizi laikam būtu iztērētās degvielas daudzums. Bet kā būtu viskorektāk nepateikšu. Vecāks vai jaunāks, bet ar intervālu ir skaidrs tikai viens, pats mainu līdz ar 10k, bet vispār E39 mainīju ap 8k. Intervāls nebūtu tik svarīgs, kā pati ekspluatācija, jo 10k pa pilsētu un kondensāts eļļā, nav 100 km dienā, katrā virzienā eļļa sasilst, dzinējs sasilst normāli darbojas utt.
Nezinu kā pārējiem, bet ja motors skaļi strādā, eļļa jāmaina nost vai tomēr pēc nobrauktiem 15k jāmēģina vēl nobraukt 15k ? 30 štukas tāds zolīds skaitlis..


Es gribēju nonākt pie jautājuma "vai ir jēga no motorstundu skaitītāja?"

Offline
Ilvars_78
09. Nov 2017, 13:45 #264

Kopš: 23. Jun 2010

No: Balvi

Ziņojumi: 167

Braucu ar: 528i e39, h5 e53

Motorstundas var vienkārši aprēķināt:
Nobraukums jādala ar vidējo ātrumu. Ja nemados, tad kruti specialisti apgalvo, ka viduvējam hidrokekingam 250-300 griesti, par PAO neatceros. Ļoti daudz info oil-club.ru ar svaigām eļļu analīzēm, nobrauktas eļļas analīzēm utt
Offline
kexxx
09. Nov 2017, 17:27 #265

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11552

Braucu ar:


08 Nov 2017, 19:58:20 @Bron rakstīja:
Nesen sanāca parunāties par eļļām un intervāliem.
Kā tiek noteikts tas maiņas intervāls piemēram 30kkm, vecākiem 10kkm? Ņemot vērā kaut kādus vidējos nobraukumus pie noteikta motorstundu skaita?


neviens ražotājs neatklās savas metodes, kā to nosaka. pie tam tur lielāka loma mūsdienās ir mārketingam, nevis tehniskajām niansēm, jo autoražotājs nopelna no pirmā īpašnieka un ir svarīgi potenciālajam pircējam izreklamēties ar retākiem apkopju intervāliem un līdz ar to arī zemākām uzturēšanas izmaksām
tas, ka motoram vai kārbai pēc 200K nobraukuma būs kapi, īsti vairs nevienu nekrata :longlife: :lifetime_oil:
Offline
Achtung
09. Nov 2017, 19:45 #266

Kopš: 13. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 740

Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany

Ko varētu ieteikt uz ziemu pie maiņas liet iekš M57D30 150 kw 2005? Izskatās, ka 8.25 l.

Vai kāds var kko piedāvāt, par pieņemamu summu par labu kvalitāti? Vbt var arī pats apmainīt, ja pievedu filtrus?
Offline
darknmy
09. Nov 2017, 21:35 #267

Kopš: 23. Jul 2014

Ziņojumi: 1113

Braucu ar: X3 3.0i


09 Nov 2017, 19:45:09 @Achtung rakstīja:
Ko varētu ieteikt uz ziemu pie maiņas liet iekš M57D30 150 kw 2005? Izskatās, ka 8.25 l.

Vai kāds var kko piedāvāt, par pieņemamu summu par labu kvalitāti? Vbt var arī pats apmainīt, ja pievedu filtrus?

man ļoti labi gāja un eļlu nerija
shell helix ultra 5w30 c3
ņēmu no usera @DOPING
Offline
Kalnz
22. Feb 2018, 08:49 #268

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14294

Braucu ar:

Dīleris ir lējis līdz šim 0W20, vai turpināt liet tādu vai var piemēram 5W30, ko rekomendē Bardahl

Objekts - japānis ar 1ZR-FAE motoru
Offline
daulex
22. Feb 2018, 09:23 #269

Kopš: 21. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 922

Braucu ar: Bardahl eļļu


22 Feb 2018, 08:49:58 @Kalnz rakstīja:
Dīleris ir lējis līdz šim 0W20, vai turpināt liet tādu vai var piemēram 5W30, ko rekomendē Bardahl

Objekts - japānis ar 1ZR-FAE motoru


0w20 lēj dēļ daudziem iemēsliem, bet tas, ka šī ir labākā eļļa veciem dzinējiem, nav taisnība.

Bardahl, vai nē, autiņiem vecākiem par 2010, es lietu (un liešu, ja tagad atkal lexusu paņēmšu) 5w30. Ja to rij, var domāt par 5w40 vai piedāvām kā Maxi Compression (vai analogiem).
Offline
Kalnz
22. Feb 2018, 09:38 #270

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14294

Braucu ar:


22 Feb 2018, 09:23:00 @daulex rakstīja:

22 Feb 2018, 08:49:58 @Kalnz rakstīja:
Dīleris ir lējis līdz šim 0W20, vai turpināt liet tādu vai var piemēram 5W30, ko rekomendē Bardahl

Objekts - japānis ar 1ZR-FAE motoru


0w20 lēj dēļ daudziem iemēsliem, bet tas, ka šī ir labākā eļļa veciem dzinējiem, nav taisnība.

Bardahl, vai nē, autiņiem vecākiem par 2010, es lietu (un liešu, ja tagad atkal lexusu paņēmšu) 5w30. Ja to rij, var domāt par 5w40 vai piedāvām kā Maxi Compression (vai analogiem).


Auto ir `14 gada ar 60k km nobraukumu!

Kādi ir tie daudzie iemesli kapēc dīleris lējis 0W20?
Offline
daulex
22. Feb 2018, 09:52 #271

Kopš: 21. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 922

Braucu ar: Bardahl eļļu


22 Feb 2018, 09:38:08 @Kalnz rakstīja:

22 Feb 2018, 09:23:00 @daulex rakstīja:

22 Feb 2018, 08:49:58 @Kalnz rakstīja:
Dīleris ir lējis līdz šim 0W20, vai turpināt liet tādu vai var piemēram 5W30, ko rekomendē Bardahl

Objekts - japānis ar 1ZR-FAE motoru


0w20 lēj dēļ daudziem iemēsliem, bet tas, ka šī ir labākā eļļa veciem dzinējiem, nav taisnība.

Bardahl, vai nē, autiņiem vecākiem par 2010, es lietu (un liešu, ja tagad atkal lexusu paņēmšu) 5w30. Ja to rij, var domāt par 5w40 vai piedāvām kā Maxi Compression (vai analogiem).


Auto ir `14 gada ar 60k km nobraukumu!

Kādi ir tie daudzie iemesli kapēc dīleris lējis 0W20?


0w20 ir domāts aukstām ziemām (aukstāk par -30), izcili strādā tajos temperatūras režīmos, bet diemžēl, ja ārā + un patīk agresīva braukšana, daudzi autiņi sāk to ļoti labi rīt.

Arī, ja ir kompresijas problēmas (pat maziņas, nemanāmas ar 5w30), var rasties eļļas patēriņš.

Arī, šo viskozitāti vajak kompensēt ar bērzes modifikātoriem (standarta, ne īpašiem, kuri ir mums, liqui molly un daudziem citiem), to darot, samazinās eļļas resurss. Ja bišķiņ paguglēt, var atrast oficiālās Toyota/Lexus rekomendācijas, ka 0w20 ir obligāti jāmaina līdz 7k, citādi var sākties skrambes visur, kur viņiem nevajag būt. Mūsējie gan par 7k klusē un aizvakar wessā dzirdēju 15-20k ieteikumu uz 0w20 eļļas.


Labas, oriģinālās 0w20 eļļas ir izcili instrumenti, kuri glābj autiņu ekstrēmālājās situācijās, Latvijā tādas situācijas nav (bieži) novērojāmas un no šīs eļļas vairāk negatīvu, nekā jēgas.

Kapēc to dīlleri stumj? Vecā tipa dzinēji (jz, 3uz utml), ar normālām 5w30 vai pat 10w40 eļļām pārdzīvos mūs visus, pat bez mūsu māģiskajām piedevām, ar 0w20 gan var uztaisīt viņus mazāk uzticamus(tas nenotiek eļļas ieliešanas momentā, tāpēc klients vienkārši, gadiem paējot pateiks: nu ko teikt, vecs dzinējs...), plus, ja ir viena eļļa, kuru ķipa var liet gandrīz visās mašīnas, tad arī ir niecīga iepirkuma cena.
Offline
Kalnz
22. Feb 2018, 09:58 #272

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14294

Braucu ar:

Tad gribi teikt ka dīleris (Amservs) speciāli lej sū$u, jo tipa tas lētāks u.tml?

Tad BARDAHL XTS 5W30 būtu galvas tiesu pārāks un atbisltošāks?
Offline
daulex
22. Feb 2018, 10:07 #273

Kopš: 21. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 922

Braucu ar: Bardahl eļļu


22 Feb 2018, 09:58:47 @Kalnz rakstīja:
Tad gribi teikt ka dīleris (Amservs) speciāli lej sū$u, jo tipa tas lētāks u.tml?

Tad BARDAHL XTS 5W30 būtu galvas tiesu pārāks un atbisltošāks?


Tam, ko mēs stumjam vienkārši nav izredžu izdzīvot, ja tas būs sūds. Pārāk daudz konkurences, pārāk daudz lielu brendu, ar ļoti lieliem marketinga budžetiem.

Tev ir jaunums, ka auto ražotāji, kuru nosaukums agrāk bija sinonims ar uzticamību, tagad taisa konstruktīvi maksimāli lētus ražošanā mēslus?

Un jaunums, ka tagad eļļa, kuru ražotājs iesaka ir uztaisīta pēc principa: ja garantijus nobrauks, super, tālāk pofig kas notiek?

Es nemēģinu Tev tagad pārdot manu produktu, labu eļlu ir daudz, godīgu izplātītāju pietiek. Motuls pie Ape nav sliktāks par mūsējo vidus līniju, ne par gramu, Liqui Molly no dīllera arī ir super eļļa un ir daudzu citu reāli labu produktu.

Bet padomā par to, kāda ir mūsu dīlleru realitāte, jaunus autiņus pērk, bet tālu ne tik, cik gribētos, ļoti daudz naudas tiek taisīta tieši servisa nodaļās.

Tas ir bizness un tas ir normāli. Tirgus diktē konkurenci, bizness adaptējās, lai īzdzīvot.

[ Šo ziņu laboja daulex, 22 Feb 2018, 10:11:08 ]

Offline
Kalnz
22. Feb 2018, 10:13 #274

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14294

Braucu ar:


22 Feb 2018, 10:07:23 @daulex rakstīja:

22 Feb 2018, 09:58:47 @Kalnz rakstīja:
Tad gribi teikt ka dīleris (Amservs) speciāli lej sū$u, jo tipa tas lētāks u.tml?

Tad BARDAHL XTS 5W30 būtu galvas tiesu pārāks un atbisltošāks?


Tev ir jaunums, ka auto ražotāji, kuru nosaukums agrāk bija sinonims ar uzticamību, tagad taisa konstruktīvi maksimāli lētus ražošanā mēslus?

Un jaunums, ka tagad eļļa, kuru ražotājs iesaka ir uztaisīta pēc principa: ja garantijus nobrauks, super, tālāk pofig kas notiek?



Tas ka ražo ar vien lielākus sū$us ar resursu kam būtu jāiztur garantijas laiks ir skaidrs, bet vai dīleris speciāli veicinātu tā "nokaušanu" lietojot nepiemērotus tehniskos šķidrumus, nu gan hvz
Offline
daulex
22. Feb 2018, 10:16 #275

Kopš: 21. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 922

Braucu ar: Bardahl eļļu


22 Feb 2018, 10:13:44 @Kalnz rakstīja:

Tas ka ražo ar vien lielākus sū$us ar resursu kam būtu jāiztur garantijas laiks ir skaidrs, bet vai dīleris speciāli veicinātu tā "nokaušanu" lietojot nepiemērotus tehniskos šķidrumus, nu gan hvz


Es neredzu atšķirību abos gājienos. Viņi ir pilnīgi līdzvērtīgi un kalpo vienam nolūkām.

Lai cilvēki domātu, ka lietots auto ir vienmēr neuzticams, lai nepērk lietotus auto un lai biežāk ņemtu jaunus, bet ja tomēr nopērk lietotus, lai būtu vairāk iemēslu iebraukt pie oficiāliem dīlleriem un vismaz detaļas nopirkt.

Tāda tipa, ilglaicīgu nokaušanu ir gandrīz nereāli pierādīt faktiski uz konkrētās mašīnas, jo ir jāpaiet daudz laikam un tu tiesā nekad nepierādīsi ka faktiski tika lieta tikai tā eļļa un vairs nekas cits nebija darīts. Tāpēc var tādu darbību veicināt un neraizēties par sekmēm.

[ Šo ziņu laboja daulex, 22 Feb 2018, 10:23:30 ]

Offline
Rockstar
22. Feb 2018, 12:59 #276

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3411

Braucu ar:

Tavai Toijotai derēs 5w30 jebkura premium ražotāja motoreļļa. Intervāls max 15000km vai max 12 mēn
Offline
Mikels
22. Feb 2018, 13:16 #277

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4622

Braucu ar: cieņu


22 Feb 2018, 12:59:06 @Rockstar rakstīja:
Tavai Toijotai derēs 5w30 jebkura premium ražotāja motoreļļa. Intervāls max 15000km vai max 12 mēn

Ko nozīmē derēs jebkura premium 5w30 eļļa , izvēloties eļļu viskozitāte ir tikai viens no parametriem, bet jāskatās, ko paredzējis ir auto ražotājs attiecīgi - Viskozitāte, ACEA un API standarts, papildus vai ir auto ražotāja apstiprinājums, piemēram, VW 504 00 / 507 00 ; PORSCHE C30 ; MB-APPROVAL 229.51 ; BMW LL-04

[ Šo ziņu laboja Mikels, 22 Feb 2018, 13:17:34 ]

Offline
radari.lv
22. Feb 2018, 13:22 #278

Kopš: 12. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 398

Braucu ar: interesantiem auto

Iesaku paskatities so kanālu: https://www.youtube.com/channel/UCLQb2UdBzX_lgTzaz4Ua1IA

Te ir vina rezultatu tabulas:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1fbb9qtL...HPpgg/edit#gid=0

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1J4yGGQQ...rxQnE/edit#gid=0

Tad varat palasit divus forumus:

https://www.bobistheoilguy.com/forums/ubbthread...hp/forum_summary

http://www.oil-club.ru/forum/

Tie ir lielakie resursi interneta, kur cilveki teste ellas, iegulda testos naudu un laiku. Fanatisms.

Petijis to esmu gadiem un lielaka dala ellas kuras lej dileri ir nelabveligas dzinejiem, par to vai tadel lai tie atrak izdiltu, var virzit sazverestibas teorijas, bet daudz ko nosaka Euro normas, katalizatoru un DPF ipasibas, izmeši utt.

Bet viens ir skaidrs, ellai ir nesalidzinami lielaka nozime ka daudzam citam kedem dzineja, tas ir primarais posms kurs nodrosina dzineja darbibas vieglumu un ilgmuzibu.

Balstities uz piotra sarakstu jau būs ĻOTI daudz un nevajadzes lauzit galvu un klausities pasakas.

-----------------
== Kesel Motorsport ==

brauc ātrāk - www.radari.lv
Offline
radari.lv
22. Feb 2018, 13:25 #279

Kopš: 12. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 398

Braucu ar: interesantiem auto


22 Feb 2018, 13:16:01 @Mikels rakstīja:

22 Feb 2018, 12:59:06 @Rockstar rakstīja:
Tavai Toijotai derēs 5w30 jebkura premium ražotāja motoreļļa. Intervāls max 15000km vai max 12 mēn

Ko nozīmē derēs jebkura premium 5w30 eļļa , izvēloties eļļu viskozitāte ir tikai viens no parametriem, bet jāskatās, ko paredzējis ir auto ražotājs attiecīgi - Viskozitāte, ACEA un API standarts, papildus vai ir auto ražotāja apstiprinājums, piemēram, VW 504 00 / 507 00 ; PORSCHE C30 ; MB-APPROVAL 229.51 ; BMW LL-04


mm, drīzāk nē, patiešām, standarti lielā mērā ir izdomāti lai ierobežotu garantijas laikā lejamās eļļas un dabisku servisu/klientu izvēli.

ellas javerte pec citiem parametriem, frikcijas koeficentu, cinka/forsfora daudzumus utt.

Respektivi, dzineja var eksperimentet un liet ari dazadas viskozitates ellas, biezakas praktiski vienmer, skidrakas- uzmanigak.

-----------------
== Kesel Motorsport ==

brauc ātrāk - www.radari.lv
Offline
radari.lv
22. Feb 2018, 13:25 #280

Kopš: 12. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 398

Braucu ar: interesantiem auto


22 Feb 2018, 13:16:01 @Mikels rakstīja:

22 Feb 2018, 12:59:06 @Rockstar rakstīja:
Tavai Toijotai derēs 5w30 jebkura premium ražotāja motoreļļa. Intervāls max 15000km vai max 12 mēn

Ko nozīmē derēs jebkura premium 5w30 eļļa , izvēloties eļļu viskozitāte ir tikai viens no parametriem, bet jāskatās, ko paredzējis ir auto ražotājs attiecīgi - Viskozitāte, ACEA un API standarts, papildus vai ir auto ražotāja apstiprinājums, piemēram, VW 504 00 / 507 00 ; PORSCHE C30 ; MB-APPROVAL 229.51 ; BMW LL-04


mm, drīzāk nē, patiešām, standarti lielā mērā ir izdomāti lai ierobežotu garantijas laikā lejamās eļļas un dabisku servisu/klientu izvēli.

ellas javerte pec citiem parametriem, frikcijas koeficentu, cinka/forsfora daudzumus utt.

Respektivi, dzineja var eksperimentet un liet ari dazadas viskozitates ellas, biezakas praktiski vienmer, skidrakas- uzmanigak.

-----------------
== Kesel Motorsport ==

brauc ātrāk - www.radari.lv
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo