Online

Pašreiz BMWPower skatas 102 viesi un 45 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Eļļa

AutorsZiņojums
radari.lv
22. Feb 2018, 13:25 #281

Kopš: 12. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 336

Braucu ar: interesantiem auto


22 Feb 2018, 13:16:01 @Mikels rakstīja:

22 Feb 2018, 12:59:06 @Rockstar rakstīja:
Tavai Toijotai derēs 5w30 jebkura premium ražotāja motoreļļa. Intervāls max 15000km vai max 12 mēn

Ko nozīmē derēs jebkura premium 5w30 eļļa , izvēloties eļļu viskozitāte ir tikai viens no parametriem, bet jāskatās, ko paredzējis ir auto ražotājs attiecīgi - Viskozitāte, ACEA un API standarts, papildus vai ir auto ražotāja apstiprinājums, piemēram, VW 504 00 / 507 00 ; PORSCHE C30 ; MB-APPROVAL 229.51 ; BMW LL-04


mm, drīzāk nē, patiešām, standarti lielā mērā ir izdomāti lai ierobežotu garantijas laikā lejamās eļļas un dabisku servisu/klientu izvēli.

ellas javerte pec citiem parametriem, frikcijas koeficentu, cinka/forsfora daudzumus utt.

Respektivi, dzineja var eksperimentet un liet ari dazadas viskozitates ellas, biezakas praktiski vienmer, skidrakas- uzmanigak.

-----------------
brauc ātrāk - www.radari.lv
DNAtuning.com čiptūnings Latvijā
Offline
Mikels
22. Feb 2018, 13:35 #282

Kopš: 28. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2982

Braucu ar: cieņu


22 Feb 2018, 13:25:02 @radari.lv rakstīja:

22 Feb 2018, 13:16:01 @Mikels rakstīja:

22 Feb 2018, 12:59:06 @Rockstar rakstīja:
Tavai Toijotai derēs 5w30 jebkura premium ražotāja motoreļļa. Intervāls max 15000km vai max 12 mēn

Ko nozīmē derēs jebkura premium 5w30 eļļa , izvēloties eļļu viskozitāte ir tikai viens no parametriem, bet jāskatās, ko paredzējis ir auto ražotājs attiecīgi - Viskozitāte, ACEA un API standarts, papildus vai ir auto ražotāja apstiprinājums, piemēram, VW 504 00 / 507 00 ; PORSCHE C30 ; MB-APPROVAL 229.51 ; BMW LL-04


mm, drīzāk nē, patiešām, standarti lielā mērā ir izdomāti lai ierobežotu garantijas laikā lejamās eļļas un dabisku servisu/klientu izvēli.

ellas javerte pec citiem parametriem, frikcijas koeficentu, cinka/forsfora daudzumus utt.

Respektivi, dzineja var eksperimentet un liet ari dazadas viskozitates ellas, biezakas praktiski vienmer, skidrakas- uzmanigak.

Ok, kaut vai zinot frikcijas koeficentu, cinka/forsfora daudzumus, kā tu pēc šiem rādītājiem zināsi vai konkrētā eļļa der tavam dzinējam, dpf, katalizatoram utt. ?
Skaidrs, ka lejot eļļas var eksperimentēt , bet kā tu izmērīsi rezultātu, izdilumu utt. nu ja noķīlēs skaidrs, ka eksperiments bijis neveiksmīgs un esi nošāvis garām, bet visādi citādi tas būs no sērijas- ielēju, piemēram, bradahl liekas, ka labāk veras vai klusāk darbojas pilnīgi subjektīvi un nepamatoti secinājumi.

[ Šo ziņu laboja Mikels, 22 Feb 2018, 13:39:24 ]

Offline
Rockstar
22. Feb 2018, 15:54 #283

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2787

Braucu ar: --./......................\.-- (OO\ (||||) (||||) /OO) |__|....................|__|


22 Feb 2018, 13:35:31 @Mikels rakstīja:

22 Feb 2018, 13:25:02 @radari.lv rakstīja:

22 Feb 2018, 13:16:01 @Mikels rakstīja:

22 Feb 2018, 12:59:06 @Rockstar rakstīja:
Tavai Toijotai derēs 5w30 jebkura premium ražotāja motoreļļa. Intervāls max 15000km vai max 12 mēn

Ko nozīmē derēs jebkura premium 5w30 eļļa , izvēloties eļļu viskozitāte ir tikai viens no parametriem, bet jāskatās, ko paredzējis ir auto ražotājs attiecīgi - Viskozitāte, ACEA un API standarts, papildus vai ir auto ražotāja apstiprinājums, piemēram, VW 504 00 / 507 00 ; PORSCHE C30 ; MB-APPROVAL 229.51 ; BMW LL-04


mm, drīzāk nē, patiešām, standarti lielā mērā ir izdomāti lai ierobežotu garantijas laikā lejamās eļļas un dabisku servisu/klientu izvēli.

ellas javerte pec citiem parametriem, frikcijas koeficentu, cinka/forsfora daudzumus utt.

Respektivi, dzineja var eksperimentet un liet ari dazadas viskozitates ellas, biezakas praktiski vienmer, skidrakas- uzmanigak.

Ok, kaut vai zinot frikcijas koeficentu, cinka/forsfora daudzumus, kā tu pēc šiem rādītājiem zināsi vai konkrētā eļļa der tavam dzinējam, dpf, katalizatoram utt. ?
Skaidrs, ka lejot eļļas var eksperimentēt , bet kā tu izmērīsi rezultātu, izdilumu utt. nu ja noķīlēs skaidrs, ka eksperiments bijis neveiksmīgs un esi nošāvis garām, bet visādi citādi tas būs no sērijas- ielēju, piemēram, bradahl liekas, ka labāk veras vai klusāk darbojas pilnīgi subjektīvi un nepamatoti secinājumi.


Šajā gadījumā ir atmosfēriskais benzīna motors, kam nav tik liela slodze kloķeni kā turbomotoriem un nav dīzelis, kam būtu jāuztraucas par dpf. Tātad var neskatīties uz API un ACEA specifikācijām.

[ Šo ziņu laboja Rockstar, 22 Feb 2018, 15:54:43 ]

Offline
Kalnz
22. Feb 2018, 15:57 #284

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 13314

Braucu ar: pirkstu pa karti

Tātad rezumē, uz kādu eļļu pāriet?
Bardahl XTS 5W30? Motul X-clean 5W30?
Offline
Rockstar
22. Feb 2018, 16:17 #285

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2787

Braucu ar: --./......................\.-- (OO\ (||||) (||||) /OO) |__|....................|__|


22 Feb 2018, 15:57:48 @Kalnz rakstīja:
Tātad rezumē, uz kādu eļļu pāriet?
Bardahl XTS 5W30? Motul X-clean 5W30?

Var lietot jebkuru premium eļļu
Motul
Bardahl
fuchs
Shell
Texaco
Total
Chevron
Britiš petrolijum
Castrol
Mobil 1
Liqui Moly
LUKoil
Lotos
XADO
Eurol

[ Šo ziņu laboja Rockstar, 22 Feb 2018, 17:16:10 ]

Offline
soulfreak
22. Feb 2018, 16:34 #286

Kopš: 01. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5897

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

Ai nu tādi eļļu speci te runā, ka "prieks". Tie eļļu testi ar gultni nav objektīvi un nav vērā ņemami! To ko jūs te spriedelējat, tur diez vai kāds eļļas speciālists piekritīs.
Pieturieties pie eļļas rekomendācijām no ražotāja un API ACEA klasēm, lai nesabojātu DPF un katalizatorus.
Ja nevar izvēlēties eļļu, kādu liet, tad var atvērt eļļu ražotāja mājas lapu un izvēlēties, ko piedāvā! Tur arī būs eļļas daudzums un servisa intervāls norādīts.
piemēram: http://fuchs-eu.lubricantadvisor.com/default.aspx?lang=eng
Offline
Smell
28. Feb 2018, 21:17 #287

Kopš: 16. Nov 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 327

Braucu ar: e30,e28,e34,c6 4f

Ir kāds testējis kā ir ar tām nano piedevām, ir jēga?
Nano ūdens
Offline
uldens1
28. Feb 2018, 21:24 #288

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 9980

Braucu ar:


28 Feb 2018, 21:17:15 @Smell rakstīja:
Ir kāds testējis kā ir ar tām nano piedevām, ir jēga?
Nano ūdens
palasi kas ir nano daļiņas un tad sev pajautā kapec tie marketalogi tevi uzskata par tādu lohu ka lai pardotu kartejo sūdu tur nosaukumā obligāti jaizmanto gudrs vārdiņš nano
Offline
AS91
28. Feb 2018, 21:59 #289

Kopš: 04. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 53

Braucu ar: Q


28 Feb 2018, 21:17:15 @Smell rakstīja:
Ir kāds testējis kā ir ar tām nano piedevām, ir jēga?
Nano ūdens

Pro-tec ražojumus viennozīmīgi neieteiktu, no pieredzes saku, kā arī tantes pieturā daudz ko var pastāstīt.
Offline
edzhaans
28. Feb 2018, 22:03 #290

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7250

Braucu ar: pelēko bultu

Piedevām noteikti ir jēga, tikai jāzin, kuras liet klāt un kuras neliet. Tās gan neatgriež kompresiju, dažos gadījumos auto vnk rūc gludāk, bet tik pat labi var vnk iegāzt druscīt dārgāku eļļu.
Offline
uldens1
28. Feb 2018, 22:13 #291

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 9980

Braucu ar:

https://www.youtube.com/watch?v=YoLknu4eu5M
tur kanalā daudz noderīgas info vēl par eļļam,atkritis daudzi stulbi jautājumi un muļķigas iedomas
Offline
AS91
28. Feb 2018, 22:13 #292

Kopš: 04. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 53

Braucu ar: Q


28 Feb 2018, 22:03:01 @edzhaans rakstīja:
Piedevām noteikti ir jēga, tikai jāzin, kuras liet klāt un kuras neliet. Tās gan neatgriež kompresiju, dažos gadījumos auto vnk rūc gludāk, bet tik pat labi var vnk iegāzt druscīt dārgāku eļļu.

Nevis dārgāku, bet pilnvērtīgāku.
Bet par nano piedavām domas dalās, vieni fano, otri ar skepsi uz to visu skatās.
Offline
Smell
28. Feb 2018, 22:16 #293

Kopš: 16. Nov 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 327

Braucu ar: e30,e28,e34,c6 4f

nu nano pārklājums uz auto virzbūves strādā labāk par vasku, kapēc lai tas nedarbotos motorā? Tapēc varbūt ir kāds ieteikumus kādu labāk?
Skaidrs ka cik cilvēki tik viedokļi

[ Šo ziņu laboja Smell, 28 Feb 2018, 22:16:45 ]

Offline
Bimmer
28. Feb 2018, 22:19 #294

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 23729

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA

Pirmkārt, ņemiet vērā, ka pašā eļļā jau ir aizsargājošā piedeva. Kādai vairāk, kādai mazāk. Ar šīm atsevišķajām piedevām tikai palielināt aizsargājošo funkciju, ja tas nepieciešamas (off-road, towing vai citi 'slodzes' pasākumi).

Te krievu tests:
Как отсрочить смерть двигателя: тест пяти присадок к моторному маслу

Otrkārt, pats gan vairāk esmu pētījis Liqui Moly kontekstā, un ekonomiski izdevīgāk, ja grib papildu aizsardzību, ir pirkt eļļas versiju, kur tā viņu arī atsevišķi tirgotā piedeva jau ir iekļauta pareizā proporcijā eļļas sastāvā, piem., "New Generation Molygen":
http://www.ltam.lv/lv/interneta-veikals/ella-molygen
Kur klāt ir jau tā pati piedeva, ko var kā 'nono' nopirkt arī atsevišķi:
http://www.ltam.lv/lv/interneta-veikals/piedeva...n-protect--500ml

[ Šo ziņu laboja Bimmer, 28 Feb 2018, 22:24:18 ]



-----------------
"Vai zināt kaut vienu gadījumu, kad esmu mainījis viedokli?" © Valdis Zatlers (29.10.2011., "Diena")
Offline
jurrus
28. Feb 2018, 22:31 #295

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1050

Braucu ar: Das Auto

Jā, Liqui Moly ir ok, it sevišķi viņu pro līnijas produkti. No piedevām vēl pārliecina xado, bet tas ir katra personīgās ticības jautājums. Lai vai kā, vissvarīgākais ir nopirkt labu eļļu, kas nav nemaz tik viegli, ņemot vērā, ka mums blakus leiši, kas mēdz pat fūras pārkraut ar feiko eļļu ceļā uz LV.
Offline
AS91
28. Feb 2018, 22:35 #296

Kopš: 04. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 53

Braucu ar: Q


28 Feb 2018, 22:16:17 @Smell rakstīja:
nu nano pārklājums uz auto virzbūves strādā labāk par vasku, kapēc lai tas nedarbotos motorā? Tapēc varbūt ir kāds ieteikumus kādu labāk?
Skaidrs ka cik cilvēki tik viedokļi

Es kā piedevas un tīrītājus leju GAT produkciju, bet vispār par eļļas piedevu liešanu pie motoreļļas viens eļļu tirgotājs izteicās, ja Tu lej labu, respektīvi ar eļļas piedevām bagātu eļļu, tad pielejot nano piedevu, Tu vienkārši pa dārgo pielej eļļu
Offline
uldens1
28. Feb 2018, 22:39 #297

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 9980

Braucu ar:

Piedevas,ir māksla 200ml eļļu pārdot pa 5 litru cenu
Offline
AS91
28. Feb 2018, 22:45 #298

Kopš: 04. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 53

Braucu ar: Q


28 Feb 2018, 22:39:18 @uldens1 rakstīja:
Piedevas,ir māksla 200ml eļļu pārdot pa 5 litru cenu

Tieši tā, marketings ibio
Offline
edzhaans
28. Feb 2018, 22:46 #299

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7250

Braucu ar: pelēko bultu


28 Feb 2018, 22:45:24 @AS91 rakstīja:

28 Feb 2018, 22:39:18 @uldens1 rakstīja:
Piedevas,ir māksla 200ml eļļu pārdot pa 5 litru cenu

Tieši tā, marketings ibio

Kompresija izaugs tā, ka virzuļi sāks ķīlēt.
Offline
Ilvars_78
13. Mar 2018, 11:00 #300

Kopš: 23. Jun 2010

No: Balvi

Ziņojumi: 164

Braucu ar: 528i e39, h5 e53

Kādas Jūsu domas, BMW M57TU bez DPF, labāk izmantot full saps(LL-01) vai low saps(LL04) motoreļļu? Lūdzu tikai argumentētus viedokļus, paldies
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, muldis, noisex, zzips