Online

Pašreiz BMWPower skatās 100 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Land Rover Range Rover/Disco u.c.

AutorsZiņojums
barney
28. Aug 2015, 12:48 #181

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 493

Braucu ar: i3 & Subaru

Savā laikā izlasīju šo resursu:

http://www.rangerovers.net/intro.html

Aprakstītas biežākās problēmas, kā arī DIY risinājumi.

No ekspluatācijas viedokļa diezgan biedē tāds auto, bet visādi citādi ļoti kārdinošs.
Offline
kkkkk
28. Aug 2015, 17:08 #182

Kopš: 28. Jan 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 545

Braucu ar: e91xd


27 Aug 2015, 21:35:21 VB540i rakstīja:
Labāk 4.4 - dīzelis baigi nīkulīgs tai massai.

TA šogad bremzes nepārbaudija, a pagājušo gad pārbaudija - tā ar neesmu sapratis kas pa gadu mainijies bremžu uzbūvē...


3.6 tdv8 nemaz nīkulīgs nav
Offline
Sandis_UR
28. Aug 2015, 18:25 #183

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3938

Braucu ar: BITURBO

Gribēju pirkt Discovery vai RR, beigās nopirku Pajero, nav tik daudz pačota toties izbraukt var visur un neplīst tik ļoti kā RR
Offline
_Eddy_
28. Aug 2015, 21:35 #184

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1671

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’

Hvz, man ir 2,7tdv6.
Nesuudzos par jaudu.
Nu labi, man ir catless, blokjeets egr, un paarprogrammeets, bet nu baigaa starpiiba tur nav.
Offline
tolx
29. Aug 2015, 03:33 #185

Kopš: 18. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 552

Braucu ar: mežinieku ar ventilatoru

sakontaktē ar namiņu - 4x4lv.lv, izstāstīs un uzliks kā vajag. šitiem bezrāmja agregātiem tomēr nav tik viegli un vienkārši.
Offline
_Eddy_
29. Aug 2015, 17:10 #186

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1671

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’

Kops kura laika taas paaudzes LR ir bezraamja???
Offline
janchikz
29. Aug 2015, 19:34 #187

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


28 Aug 2015, 17:08:59 kkkkk rakstīja:

27 Aug 2015, 21:35:21 VB540i rakstīja:
Labāk 4.4 - dīzelis baigi nīkulīgs tai massai.

TA šogad bremzes nepārbaudija, a pagājušo gad pārbaudija - tā ar neesmu sapratis kas pa gadu mainijies bremžu uzbūvē...


3.6 tdv8 nemaz nīkulīgs nav
Nikulis vinsh nav, bet nekas TADS ari tur nav, man tieshi 3.6 tdv8 bija, rij vinsh ari normali, tad labAk benzinu nemt, 4.2, neka dizeli ar visam savam problemam...
Offline
algo
29. Aug 2015, 19:38 #188

Kopš: 01. Oct 2007

Ziņojumi: 123

Braucu ar: RRSC, R1


29 Aug 2015, 19:34:15 janchikz rakstīja:

28 Aug 2015, 17:08:59 kkkkk rakstīja:

27 Aug 2015, 21:35:21 VB540i rakstīja:
Labāk 4.4 - dīzelis baigi nīkulīgs tai massai.

TA šogad bremzes nepārbaudija, a pagājušo gad pārbaudija - tā ar neesmu sapratis kas pa gadu mainijies bremžu uzbūvē...


3.6 tdv8 nemaz nīkulīgs nav
Nikulis vinsh nav, bet nekas TADS ari tur nav, man tieshi 3.6 tdv8 bija, rij vinsh ari normali, tad labAk benzinu nemt, 4.2, neka dizeli ar visam savam problemam...

+1 par 4.2 SC
Divus gadus jau braucu bez problēmām, iet labi, tik garšo gan.
Offline
kkkkk
29. Aug 2015, 20:28 #189

Kopš: 28. Jan 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 545

Braucu ar: e91xd


29 Aug 2015, 19:34:15 janchikz rakstīja:

28 Aug 2015, 17:08:59 kkkkk rakstīja:

27 Aug 2015, 21:35:21 VB540i rakstīja:
Labāk 4.4 - dīzelis baigi nīkulīgs tai massai.

TA šogad bremzes nepārbaudija, a pagājušo gad pārbaudija - tā ar neesmu sapratis kas pa gadu mainijies bremžu uzbūvē...


3.6 tdv8 nemaz nīkulīgs nav
Nikulis vinsh nav, bet nekas TADS ari tur nav, man tieshi 3.6 tdv8 bija, rij vinsh ari normali, tad labAk benzinu nemt, 4.2, neka dizeli ar visam savam problemam...


man tads sen'ciem jau gadus 3, un nek'adu probl'emu un rij pilseta mazak ka 3.0 e53 dizelis
Offline
janchikz
29. Aug 2015, 20:47 #190

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


29 Aug 2015, 20:28:02 kkkkk rakstīja:

29 Aug 2015, 19:34:15 janchikz rakstīja:

28 Aug 2015, 17:08:59 kkkkk rakstīja:

27 Aug 2015, 21:35:21 VB540i rakstīja:
Labāk 4.4 - dīzelis baigi nīkulīgs tai massai.

TA šogad bremzes nepārbaudija, a pagājušo gad pārbaudija - tā ar neesmu sapratis kas pa gadu mainijies bremžu uzbūvē...


3.6 tdv8 nemaz nīkulīgs nav
Nikulis vinsh nav, bet nekas TADS ari tur nav, man tieshi 3.6 tdv8 bija, rij vinsh ari normali, tad labAk benzinu nemt, 4.2, neka dizeli ar visam savam problemam...


man tads sen'ciem jau gadus 3, un nek'adu probl'emu un rij pilseta mazak ka 3.0 e53 dizelis
ko?? ir bijusi vairaki e53 dizeli, gan fl, gan pr fl, gan e70 x5 dizelji, par to, ka vinsh rij mazak par e53 3.0 dizeli neruna mulkjibas zupa vinjam garsho un turbinas ari mirst, man bija ar originalajiem 120 tukstosiem spidometra, masina ka celka, bet divas reizes jau manitas turbinas bija, un vienu no tam reizem mainiju es pats katru dienu brakaju riga-jurmala-riga un otradi, rij vinsh savus 16+ pilseta palubomu, videjais man nekad zemak par 12 nav radijis, i to tas ir mieriigi braucot
Offline
kkkkk
29. Aug 2015, 20:57 #191

Kopš: 28. Jan 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 545

Braucu ar: e91xd


29 Aug 2015, 20:47:40 janchikz rakstīja:

29 Aug 2015, 20:28:02 kkkkk rakstīja:

29 Aug 2015, 19:34:15 janchikz rakstīja:

28 Aug 2015, 17:08:59 kkkkk rakstīja:

27 Aug 2015, 21:35:21 VB540i rakstīja:
Labāk 4.4 - dīzelis baigi nīkulīgs tai massai.

TA šogad bremzes nepārbaudija, a pagājušo gad pārbaudija - tā ar neesmu sapratis kas pa gadu mainijies bremžu uzbūvē...


3.6 tdv8 nemaz nīkulīgs nav
Nikulis vinsh nav, bet nekas TADS ari tur nav, man tieshi 3.6 tdv8 bija, rij vinsh ari normali, tad labAk benzinu nemt, 4.2, neka dizeli ar visam savam problemam...


man tads sen'ciem jau gadus 3, un nek'adu probl'emu un rij pilseta mazak ka 3.0 e53 dizelis
ko?? ir bijusi vairaki e53 dizeli, gan fl, gan pr fl, gan e70 x5 dizelji, par to, ka vinsh rij mazak par e53 3.0 dizeli neruna mulkjibas zupa vinjam garsho un turbinas ari mirst, man bija ar originalajiem 120 tukstosiem spidometra, masina ka celka, bet divas reizes jau manitas turbinas bija, un vienu no tam reizem mainiju es pats katru dienu brakaju riga-jurmala-riga un otradi, rij vinsh savus 16+ pilseta palubomu, videjais man nekad zemak par 12 nav radijis, i to tas ir mieriigi braucot


Nez kā tev tur bija, zinu par auto pedējiem 70 000km(tagad orgjinalas 119000) un nekādu baigo tehnisko problēmu un remontu nav bijis.

Ir tieshi tagad gan e53FL 3.0 dizelis(ar 180k orgjinaliem) gan RR, un RR ed mazāk(nedaudz , bet mazāk), pagājušo nedēļ pats braukāju ar viņu un pa pilsētu (vizinoties teika-centrs un šur tur vel pa centra pusi) 15.5l, weekenda izbraucu Liepāju 9.5l, tā kā jau ar visām mašīnām ir labāki eksemplāri un ir sliktāki

editrotams patēriņu ietekmē kājas spēks, bet ar abiem esmu pabraukājis un esmu aptuvenus datus pa patēriņu pie mana braukšanas stila ieguvis

[ Šo ziņu laboja kkkkk, 29 Aug 2015, 20:58:50 ]

Offline
janchikz
29. Aug 2015, 21:02 #192

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:

Ok, lai ta butu
Offline
tolx
29. Aug 2015, 21:51 #193

Kopš: 18. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 552

Braucu ar: mežinieku ar ventilatoru


29 Aug 2015, 17:10:48 _Eddy_ rakstīja:
Kops kura laika taas paaudzes LR ir bezraamja???


pardon, es sapratu ka runa ir par gen3.
Offline
ROLEXX
17. Nov 2015, 12:47 #194

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s


29 Aug 2015, 20:47:40 janchikz rakstīja:

29 Aug 2015, 20:28:02 kkkkk rakstīja:

29 Aug 2015, 19:34:15 janchikz rakstīja:

28 Aug 2015, 17:08:59 kkkkk rakstīja:

27 Aug 2015, 21:35:21 VB540i rakstīja:
Labāk 4.4 - dīzelis baigi nīkulīgs tai massai.

TA šogad bremzes nepārbaudija, a pagājušo gad pārbaudija - tā ar neesmu sapratis kas pa gadu mainijies bremžu uzbūvē...


3.6 tdv8 nemaz nīkulīgs nav
Nikulis vinsh nav, bet nekas TADS ari tur nav, man tieshi 3.6 tdv8 bija, rij vinsh ari normali, tad labAk benzinu nemt, 4.2, neka dizeli ar visam savam problemam...


man tads sen'ciem jau gadus 3, un nek'adu probl'emu un rij pilseta mazak ka 3.0 e53 dizelis
ko?? ir bijusi vairaki e53 dizeli, gan fl, gan pr fl, gan e70 x5 dizelji, par to, ka vinsh rij mazak par e53 3.0 dizeli neruna mulkjibas zupa vinjam garsho un turbinas ari mirst, man bija ar originalajiem 120 tukstosiem spidometra, masina ka celka, bet divas reizes jau manitas turbinas bija, un vienu no tam reizem mainiju es pats katru dienu brakaju riga-jurmala-riga un otradi, rij vinsh savus 16+ pilseta palubomu, videjais man nekad zemak par 12 nav radijis, i to tas ir mieriigi braucot

cik naudās (tīri aptuveni) tāds turbīnas remonts viņam sanāk? Nav tā, ka sāpīgākais, kas viņam plīst ir kārbas?

-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
janchikz
09. Jan 2016, 13:24 #195

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


17 Nov 2015, 12:47:06 ROLEXX rakstīja:

29 Aug 2015, 20:47:40 janchikz rakstīja:

29 Aug 2015, 20:28:02 kkkkk rakstīja:

29 Aug 2015, 19:34:15 janchikz rakstīja:

28 Aug 2015, 17:08:59 kkkkk rakstīja:

27 Aug 2015, 21:35:21 VB540i rakstīja:
Labāk 4.4 - dīzelis baigi nīkulīgs tai massai.

TA šogad bremzes nepārbaudija, a pagājušo gad pārbaudija - tā ar neesmu sapratis kas pa gadu mainijies bremžu uzbūvē...


3.6 tdv8 nemaz nīkulīgs nav
Nikulis vinsh nav, bet nekas TADS ari tur nav, man tieshi 3.6 tdv8 bija, rij vinsh ari normali, tad labAk benzinu nemt, 4.2, neka dizeli ar visam savam problemam...


man tads sen'ciem jau gadus 3, un nek'adu probl'emu un rij pilseta mazak ka 3.0 e53 dizelis
ko?? ir bijusi vairaki e53 dizeli, gan fl, gan pr fl, gan e70 x5 dizelji, par to, ka vinsh rij mazak par e53 3.0 dizeli neruna mulkjibas zupa vinjam garsho un turbinas ari mirst, man bija ar originalajiem 120 tukstosiem spidometra, masina ka celka, bet divas reizes jau manitas turbinas bija, un vienu no tam reizem mainiju es pats katru dienu brakaju riga-jurmala-riga un otradi, rij vinsh savus 16+ pilseta palubomu, videjais man nekad zemak par 12 nav radijis, i to tas ir mieriigi braucot

cik naudās (tīri aptuveni) tāds turbīnas remonts viņam sanāk? Nav tā, ka sāpīgākais, kas viņam plīst ir kārbas?
viss ir atkarigs kur remontejies un kur njem detaljas, es njemu restauretu turbinu, cik atceros kkadi 500 eur bija + darbs, + ellas maina, + katalizatoru izgrieshana ja ir nepiecieshams+interkulera mazgasana, bet vismaz motors ta uzkonstroets, ka pie turbinas izgerbsanas motors neaiziet lidzi, nevar nekas tur vinam notikt. Orientejoshi kopa viss uz kadi 700 eur ja pa normalam naudam taisi par karbam es vispar neesmu dzirdejis nekadas sliktas atsauksmes, karbas ir ok, vot ko nevaretu teikt par elektroniku (vadiem), loti plani vadi, plans pinums, it seviski pie musu klimatiskajiem apstakliem un celju uzturetajiem, tas liek par sevi manit.

[ Šo ziņu laboja janchikz, 09 Jan 2016, 14:02:45 ]

Offline
IngusSeflers
09. Jan 2016, 16:03 #196

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


09 Jan 2016, 13:24:00 janchikz rakstīja:

17 Nov 2015, 12:47:06 ROLEXX rakstīja:

29 Aug 2015, 20:47:40 janchikz rakstīja:

29 Aug 2015, 20:28:02 kkkkk rakstīja:

29 Aug 2015, 19:34:15 janchikz rakstīja:

28 Aug 2015, 17:08:59 kkkkk rakstīja:

27 Aug 2015, 21:35:21 VB540i rakstīja:
Labāk 4.4 - dīzelis baigi nīkulīgs tai massai.

TA šogad bremzes nepārbaudija, a pagājušo gad pārbaudija - tā ar neesmu sapratis kas pa gadu mainijies bremžu uzbūvē...


3.6 tdv8 nemaz nīkulīgs nav
Nikulis vinsh nav, bet nekas TADS ari tur nav, man tieshi 3.6 tdv8 bija, rij vinsh ari normali, tad labAk benzinu nemt, 4.2, neka dizeli ar visam savam problemam...


man tads sen'ciem jau gadus 3, un nek'adu probl'emu un rij pilseta mazak ka 3.0 e53 dizelis
ko?? ir bijusi vairaki e53 dizeli, gan fl, gan pr fl, gan e70 x5 dizelji, par to, ka vinsh rij mazak par e53 3.0 dizeli neruna mulkjibas zupa vinjam garsho un turbinas ari mirst, man bija ar originalajiem 120 tukstosiem spidometra, masina ka celka, bet divas reizes jau manitas turbinas bija, un vienu no tam reizem mainiju es pats katru dienu brakaju riga-jurmala-riga un otradi, rij vinsh savus 16+ pilseta palubomu, videjais man nekad zemak par 12 nav radijis, i to tas ir mieriigi braucot

cik naudās (tīri aptuveni) tāds turbīnas remonts viņam sanāk? Nav tā, ka sāpīgākais, kas viņam plīst ir kārbas?
katalizatoru izgrieshana

Offline
janchikz
09. Jan 2016, 16:07 #197

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:

Offline
primy
09. Jan 2016, 16:11 #198

Kopš: 19. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1034

Braucu ar: plīsušu menisku

Tas ir standarts,ka pēc turbīnas beigām pilns kat tiek piedzīts ar eļļu un lai tas auto pec tam spetu kustet uz prieksu ir viņš jagriez lukā!
Kad strādāju Angļu Auto,tā bija normāla prakse!
Bet nevienam sevi mīlošam es neiesaku pirkt Reņģi,tās mašīnas ir tādas galvassapes!
Offline
janchikz
09. Jan 2016, 16:14 #199

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


09 Jan 2016, 16:11:26 primy rakstīja:
Tas ir standarts,ka pēc turbīnas beigām pilns kat tiek piedzīts ar eļļu un lai tas auto pec tam spetu kustet uz prieksu ir viņš jagriez lukā!
Kad strādāju Angļu Auto,tā bija normāla prakse!
Bet nevienam sevi mīlošam es neiesaku pirkt Reņģi,tās mašīnas ir tādas galvassapes!
tas gan, ja vienigi tas nav FL
Offline
primy
09. Jan 2016, 16:22 #200

Kopš: 19. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1034

Braucu ar: plīsušu menisku

Ar FL arī ir visādi brīnumi,bet noteikti ne tik lieli kā ar pfl lai gan fl,ir gandrīz tas pats,ražotājs ir veicis pāris labojumus,bet ne atrisinājis visus!Nemaz nerunājot par discovery 3 problēmām!
Auto cena pārāk augsta atiecīgi pret tehnisko kvalitāti!

"ja redzi braucam RR tad zini vai nu no vai uz servisu"
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo