Online

Pašreiz BMWPower skatās 69 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Land Rover Range Rover/Disco u.c.

AutorsZiņojums
Puuchuks
04. Jul 2012, 16:25 #101

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW

tb., tu gribi vecu miskasti pa lēto, kuru nav žēl apdauzīt.
vienlaikus tas ir svētdienas auto dāmai, kas izceļas no kopējās masas vairāk kā crv...

izklausās ne tik vienkāršs uzdevums
Offline
Sandis_UR
04. Jul 2012, 18:34 #102

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3934

Braucu ar: BITURBO


04 Jul 2012, 16:25:53 Puuchuks rakstīja:
tb., tu gribi vecu miskasti pa lēto, kuru nav žēl apdauzīt.
vienlaikus tas ir svētdienas auto dāmai, kas izceļas no kopējās masas vairāk kā crv...

izklausās ne tik vienkāršs uzdevums


apmēram tāa, un aizmirsi piebilst, vēl ka aparātc ar kuru var braukt skatiities ralli..
Offline
Sandis_UR
05. Jul 2012, 13:17 #103

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3934

Braucu ar: BITURBO

A ko tauta saka par Jēp Grand Cherokee?
Offline
S_2
05. Jul 2012, 13:22 #104

Kopš: 16. Nov 2005

Ziņojumi: 655

Braucu ar: Audi

ar ko Cherokee "izceļās no pelēkās masas" vairāk nekā Honda CRV?
Offline
Sandis_UR
05. Jul 2012, 14:21 #105

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3934

Braucu ar: BITURBO


05 Jul 2012, 13:22:20 S_2 rakstīja:
ar ko Cherokee "izceļās no pelēkās masas" vairāk nekā Honda CRV?


Aprikojums, komforts.
Offline
janchikz
02. Mar 2013, 21:25 #106

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:

Kā ir ar RR vogiem? 3.0d ap 2004.gadu? Vājās vietas, uzticamība?

Runa neiet par konkrēto auto, bet par auto kā tādu!

ss.lv links

Offline
Kaross
02. Mar 2013, 22:14 #107

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

3.0D ir tas pats BMW M57 dzinējs. Range izpildījumā sauc par TD6 (nejaukt ar TDV6). Jauda tikai ir nedaudz zemāka pateicoties vadības bloka programmai - 172zs.
sačipojot tāpat kā no BMW 184zs dzinēja var dabūt ap 212-215Zs. Tad tas auto vismaz sāk kustēties. Ar standarta jaudu man viņš nepatīk. tāds kusls. Patēriņš ap 10l.

Protams jāskatās pneimo piekare, kas varētu būt viena no problemātiskajām vietām.

Automāts arī tāds pats kā X5 - 5L40 - 5 ātrumu kārba. diezgan izturīga.

Manuprāt ļoti līdzīgs X5, tikai lielāks un nedaudz ērtāks.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
janchikz
02. Mar 2013, 22:22 #108

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:

Kā bez kompja var pneimo pārbaudīt jamam?
Offline
amigoz
02. Mar 2013, 22:37 #109

Kopš: 25. Aug 2004

Ziņojumi: 1875

Braucu ar: RRS

Apskati neiedarbinatu pirms pirkšanas. Ja kāds no spilveniem bus beigts tad no rīta bus tā skumīgi sasveries
Braucot kompresors piepūš un to nevar manīt.
Bet bez diagnostikas neperc, tur bez pneimo vel šo to vajag pārbaudīt.
Offline
janchikz
02. Mar 2013, 23:26 #110

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:

Amigoz, ja zini kam jāpievērš uzmanība iegādājoties šo auto, lūgums ierakstīt un padalīties ar info. Auto nav LV, tāpēc ar diagnostiku ir grūti savā ziņā
Offline
smagratis
03. Mar 2013, 00:09 #111

Kopš: 01. Apr 2009

Ziņojumi: 357

Braucu ar: kaķi


02 Mar 2013, 22:37:16 amigoz rakstīja:
Apskati neiedarbinatu pirms pirkšanas. Ja kāds no spilveniem bus beigts tad no rīta bus tā skumīgi sasveries
Braucot kompresors piepūš un to nevar manīt.
Bet bez diagnostikas neperc, tur bez pneimo vel šo to vajag pārbaudīt.

nu nez kautkā divu gadu laikā kopš esmu remontējis šitos neesmu nevienu pneimo spilvenu mainījis, un pārsvarā problēmas ar pneimo piekari Sport un Discovery, jo komresors atrodas apkšā, kur dubļi un ūdeņi, RR tas ir bagažniekā.
Offline
Murphy
03. Mar 2013, 07:29 #112

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8471

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport

Da labi, tie spilveni maksā 200ls gabalā OEM, tas jau būtu mazākais par ko satraukties.

Pieņemu ka lielākā daļa dīzeļu būs vienkārši nobraukti, ar visām izrietošajām sekām
Offline
primy
03. Mar 2013, 07:58 #113

Kopš: 19. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1034

Braucu ar: plīsušu menisku

nobraukti un nejēgā skaļi tie dīzeļi,ja patīk braucot salonā klausīties dīzeļa zāģēšanu,tad uz priekšu.Piekares balonu cena ap 400ls gb,mēdz būt elektrības gļuki.
Offline
ReG
03. Mar 2013, 08:43 #114

Kopš: 21. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1218

Braucu ar: 335d

nau tik traki koleegis sutija balonus no anglijas 120lvl gab laikam bija un kompresors arii bija beigts tam atseviski pasutija bliives un membraanu par 30lvl. izradijas kad var remonteet pasrociigi..
Offline
primy
03. Mar 2013, 09:05 #115

Kopš: 19. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1034

Braucu ar: plīsušu menisku

Ja pats ar to visu ņemās,sūta,maina,tad protams var izbraukt pa lēto.
var dabūt arī izcilus eksemplārus,tikai ir jāskatās,bet nedod dievs iegrābties kkadā Itālī.
Offline
ZV
03. Mar 2013, 09:13 #116

Kopš: 26. Aug 2011

Ziņojumi: 268

Braucu ar:

Viens šāda auto lietotājs vienreiz sūdzējās, ka šiem pati piekare (arī bez spilveniem) esot diezgan vāja

Kāds lieto Discovery 3? Ir kaut kas īpašs un savādāks, kas jāņem vērā šim modelim?

[ Šo ziņu laboja ZV, 03 Mar 2013, 09:16:08 ]

Offline
primy
03. Mar 2013, 09:20 #117

Kopš: 19. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1034

Braucu ar: plīsušu menisku


03 Mar 2013, 09:13:02 ZV rakstīja:
Viens šāda auto lietotājs vienreiz sūdzējās, ka šiem pati piekare (arī bez spilveniem) esot diezgan vāja

Kāds lieto Discovery 3? Ir kaut kas īpašs un savādāks, kas jāņem vērā šim modelim?

Discovery 3 iesaku,patīkama braukšana,piekare daudz veiksmīgāka,kā Vouge,daudz mazāk problēmu,ir sīkas lietas,kas pie kkada laika ir jāpamaina.
Offline
janchikz
03. Mar 2013, 09:34 #118

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:

Nu primcipā nav nekas tāds kam īpaši pievērst uzmanību pie auto apskates, cik saprotu? Tas pats kas visiem autiņiem kam ir pneimo, kam ir dīzeļmotori, automāti u.t.t..?
Offline
Kaross
03. Mar 2013, 11:25 #119

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

pa lielam, jā!
piemirsu pieminēt, ka šie dīzeļi ir tiešām skaļi.
vēlākie TDV6 ir krietni klusāki.

Un vispār arī šim kompresors ir apakšā nevis bagažniekā. Jaunākiem nāk bagāžniekā.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
janchikz
03. Mar 2013, 11:29 #120

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:

Par cik Tu sačipotu šito dīzeli?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo