Online

Pašreiz BMWPower skatas 69 viesi un 32 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 7. sērija » E38 (1994-2001)

Tēma: Jautājumi E38 īpašniekiem

AutorsZiņojums
Andris
16. Dec 2003, 12:10 #21

Kopš: 25. Jun 2002

Ziņojumi: 4519

Braucu ar: Datsun

Viss bija izsmeļoši - paldies!
Offline
Angel
16. Dec 2003, 12:10 #22

Kopš: 20. Aug 2002

Ziņojumi: 1263

Braucu ar: ’99 535i M-Paket & ’00 323iA

97 gada kautvai xenona bloks ir savadaks neka pec 09.98!!!
Offline
Davidoff
16. Dec 2003, 12:11 #23

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 3878

Braucu ar: 888


2003-12-16 12:00, Angel rakstīja:

2003-12-16 11:59, Batman-kamikadze rakstīja:
vairak jaudas uz tam pasham izmaksam (nu gandriz). Man vairakiem draugiem ir 740 gan ar automatu gan Steptronic gan manual 6 gang . Protams labakais ir 6gang - un vienam ir 735 - teikshu ka izmaksas tas pashas - bet ieskrienas savadak -(protams ka 740 labak )



Batman nu tad ieperc 540 pac un tad redzesi kaa vinsh rij benzinu! Man ir bijis un es zinu. Tas tik taa liekas ka ir vienadi kamer pasham nav.

es biju braukajis ar to 540 4.4L 2 nedeljas kuru tirgoju pirkt/pardot topica - un varu pateikt ka paterinsh man ir bijis ap 15.5-16.5 - vairak braukajot pa pilsetu un protams gazejot diezgan ieverojami . bet videjais tam autinjam ir 14.9L pa 1 gadu braukashanu- ta ka doma pats
bet 7er protams ir viss savadak - svars , automats vai step vai manual

-----------------
88888888
Offline
Angel
16. Dec 2003, 12:13 #24

Kopš: 20. Aug 2002

Ziņojumi: 1263

Braucu ar: ’99 535i M-Paket & ’00 323iA

Bet man es zinu, man nav jadoma nu tas videjais jau katram ir tiiri personiigs raditajs. Nee nu bazara nav - ja tev lidz 180 km/h ieskrienoties tas viens korpuss ir svariigs tad luudzu bet atskiriba ir pietiekami butiska pateerinaa.
Offline
Angel
16. Dec 2003, 12:18 #25

Kopš: 20. Aug 2002

Ziņojumi: 1263

Braucu ar: ’99 535i M-Paket & ’00 323iA

da bled kaada atskiriiba patiesiibaa, tas viss ir tik nosaciiti...
Offline
Davidoff
16. Dec 2003, 12:19 #26

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 3878

Braucu ar: 888

domaju ka pareizi uzraxtija AV - ka tad pasham jazivelas to autinju kas labak iet pie sirds !

-----------------
88888888
Offline
SpOrcMeN
16. Dec 2003, 12:22 #27

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 32737

Braucu ar: kazernuju montanu

nu ta bernudars klausas shurup - skaties mashinas nevis vinju elektroniku njem to kura tev labak patik vai kurai stavoklis labaks, kurai vairak extru noteikti ka 740 ari kotejas shis auto daudz vairak neka 735, parejos tos muljkigos stastinjus par to kuram kas tur ir jauna skruvite un veca skruvite var iebazt kur saule nespid jo vai tev tas interesee kura gada tev ir skruvites ??? te ir laikam viens tikai Angels kuram interese kura gada ir heona bloks un vai motoram ir vanos, neesu redzejis nevienu citu kas par to runatu ))

-----------------
varu palīdzet ar kādu padomu un kādu plastmasas detaļu E65.

Offline
AV
16. Dec 2003, 12:23 #28

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17189

Braucu ar: 500


2003-12-16 12:09, Angel rakstīja:
AV ! ir principalas atskiriibas visaa elektronikaa un ne tikai, es jau raxtiju. 99 gadaa naaca veel atskiriibas bet peec 98 sept bija jau buutiskas izmainas.

Tas, ko tu sauc par izmainam pec 98-sept jau ari ir taa saucamais ’99 facelifts, jo formali nemot E38 facelift bija ’98 gada.
Offline
Angel
16. Dec 2003, 12:26 #29

Kopš: 20. Aug 2002

Ziņojumi: 1263

Braucu ar: ’99 535i M-Paket & ’00 323iA


2003-12-16 12:23, AV rakstīja:

2003-12-16 12:09, Angel rakstīja:
AV ! ir principalas atskiriibas visaa elektronikaa un ne tikai, es jau raxtiju. 99 gadaa naaca veel atskiriibas bet peec 98 sept bija jau buutiskas izmainas.

Tas, ko tu sauc par izmainam pec 98-sept jau ari ir taa saucamais ’99 facelifts, jo formali nemot E38 facelift bija ’98 gada.


A vot nee! Ne tikai tas. Taas pashas izmainas piedziivoja arii E39 elektronikaa un mehaanikaa! Un E38 dizaina un atrumkarbas izmainas skaitas nevis 98 bet 99 taa kaa arii ir. un 2000/2001 naaca veel peedeejaas izmainas ko arii taa tu ar aci nevari redzet iznemot 16:9 TV
Offline
SpOrcMeN
16. Dec 2003, 12:26 #30

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 32737

Braucu ar: kazernuju montanu

benzina paterinsh ir atkarigs no brauceja, no motora stavoklja/nobraukuma, benzhas kvalitates un vel viskautkaa ta ka var salidzinat tikai divus jaunus autinjus nevis 2 lietotus

-----------------
varu palīdzet ar kādu padomu un kādu plastmasas detaļu E65.

Offline
Angel
16. Dec 2003, 12:28 #31

Kopš: 20. Aug 2002

Ziņojumi: 1263

Braucu ar: ’99 535i M-Paket & ’00 323iA


2003-12-16 12:26, SpOrcMeN rakstīja:
benzina paterinsh ir atkarigs no brauceja, no motora stavoklja/nobraukuma, benzhas kvalitates un vel viskautkaa ta ka var salidzinat tikai divus jaunus autinjus nevis 2 lietotus


avot te gan sporcam taisniiba!
Offline
Angel
16. Dec 2003, 12:31 #32

Kopš: 20. Aug 2002

Ziņojumi: 1263

Braucu ar: ’99 535i M-Paket & ’00 323iA

To AV:

jaa tev laikam par to Facelift taisniiba ka tas jau bija 98/10. pareizi.
Offline
SpOrcMeN
16. Dec 2003, 12:37 #33

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 32737

Braucu ar: kazernuju montanu

ja kas vecais 4 l motors padodas daudz vairak tjuningam neka 4,4 l , ja nemaldos no 4l vareja dabut ara 411 lopus bez nosa ) a no 4,4 lidz 400 pat nevilka tas neko protams nenozime un ja es varetu ari butu njemis 4,4 vinjam griezes moments lielaks kaut gan zirdzinji tie pashi

-----------------
varu palīdzet ar kādu padomu un kādu plastmasas detaļu E65.

Offline
SpOrcMeN
16. Dec 2003, 12:41 #34

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 32737

Braucu ar: kazernuju montanu

rekur smuka infa ir gandriz par visu
http://www.7er.com/modelle/e38/index.php

-----------------
varu palīdzet ar kādu padomu un kādu plastmasas detaļu E65.

Offline
AV
16. Dec 2003, 12:43 #35

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17189

Braucu ar: 500


2003-12-16 12:26, Angel rakstīja:
<skip>
Un E38 dizaina un atrumkarbas izmainas skaitas nevis 98 bet 99 taa kaa arii ir.


Nope. Formali visas vizualas izmainas tika veiktas vienlaicigi ar parejam izmainam 98 gada septembri.
Tiesa gan cik ir noverots latvijaa, tad visi 7xx ar registracijas gadu 1998 ir pirms facelift, savukart 1999 ir jaunie. Tadelj ari mutvaaardu folkoraa ir iegajies, ka facelifts bija ’99 gadaa.


un 2000/2001 naaca veel peedeejaas izmainas ko arii taa tu ar aci nevari redzet iznemot 16:9 TV


Jaa, no 06/2000 naak 3. paaudzes navigacijas sistemas ar 16:9 ekraniem.

Bija ari vel citi nebutisku izmainu datumi kaa 04/1999 tika mainita antena, 12/2000 jauns mobilais telefons un tamlidzigi...

Peace.
Offline
Valters
18. Dec 2003, 15:17 #36

Kopš: 18. Dec 2003

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Palasiijos atsauksmes par E38, bet neredzeeju nevienu komentu par shiis exelentaas mashiinas diizelja dzineejiem? Vai kaads var ko komenteet?
P.S. Jau redzu kaa uz manu pusi lido olas un tomaati
Offline
Andris
18. Dec 2003, 15:26 #37

Kopš: 25. Jun 2002

Ziņojumi: 4519

Braucu ar: Datsun

Ja Tev to dod darbadevējs, tad ideāli, bet ja pērc pats, labāk benzīns (tikai subjektīvi!)
Offline
ANDERS
18. Dec 2003, 16:08 #38

Kopš: 16. May 2002

Ziņojumi: 2233

Braucu ar: Brutal Money Waster

Kad es pirku bembi pat motora paarsegu neatveeru...

2 Valters... domaaju ka visi gribeetu 725tds, bet diizeli ir daargaaki un Darks pareekinaaja ka tikai divos gados tas diizels atpelnaas...
Offline
Blackadder
18. Dec 2003, 16:08 #39

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 1920

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D

Viens no E38-to dīzeļiem ir tas pats 2.5 tds (motora kods M51, ja nemaldos) ar 143 zs, kurš tika likts arī iekš E34, E36 un E39. Atsauksmes pretrunīgas, bet kopumā var secināt, ka par uzticamu to motoru nevar uzskatīt. Savukārt 3.0 dīzelim un 4.0 dīzelim (ja atmiņa mani neviļ, tad šādas bija tās litrāžas) par jaudas trūkumu īpaši vairs sūdzēties nevajadzēs. Tam 3.0 dīzelim, afaik, ir 188 zs - tikpat cik M30 3.0 benzīnniekam.
Offline
Angel
18. Dec 2003, 16:09 #40

Kopš: 20. Aug 2002

Ziņojumi: 1263

Braucu ar: ’99 535i M-Paket & ’00 323iA


2003-12-18 16:08, Blackadder rakstīja:
Viens no E38-to dīzeļiem ir tas pats 2.5 tds (motora kods M51, ja nemaldos) ar 143 zs, kurš tika likts arī iekš E34, E36 un E39. Atsauksmes pretrunīgas, bet kopumā var secināt, ka par uzticamu to motoru nevar uzskatīt. Savukārt 3.0 dīzelim un 4.0 dīzelim (ja atmiņa mani neviļ, tad šādas bija tās litrāžas) par jaudas trūkumu īpaši vairs sūdzēties nevajadzēs. Tam 3.0 dīzelim, afaik, ir 188 zs - tikpat cik M30 3.0 benzīnniekam


Nu tas 725tds ir vispar kaukaada pornograafija!
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips