Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 78 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 7. sērija » E38 (1994-2001)

Tēma: Jautājumi E38 īpašniekiem

AutorsZiņojums
Tune-L
07. Apr 2004, 12:59 #81

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20258

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Man gan liekas ka Sporc iisti nezina ko sauc par stuures reiku


-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Puuchuks
07. Apr 2004, 12:59 #82

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW

AV - un viens no tiem mehaanismiem nekaadi nesaucaas reika [ This message was edited by: JanisPuu on 2004-04-07 13:00 ]
Offline
Andris
07. Apr 2004, 13:07 #83

Kopš: 25. Jun 2002

Ziņojumi: 4519

Braucu ar: Datsun

Atkārtošu jautājumu, varbūt tomēr kāds zinātājs ir: Kā atšķirās stūres iekārta 525 E39 no 735E38 (krieviski - reļevaja reika)
Offline
SpOrcMeN
07. Apr 2004, 13:12 #84

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33925

Braucu ar: banderautomobili

ruljevaja ))))) es runaju par videjo stures stieni tas maksa 140 Ls jauns originals no K&B shitiem aparatiem ir aluminija detaljas kuras parasti nevar atjaunot ta ka par atjaunotam nemaz runas neiet

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
Tune-L
07. Apr 2004, 13:25 #85

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20258

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Nu centraalais stuures stienis saucas centraalaa tjaga !
Vai angl. - tie rod center

Gandriiz vai......... Ti urod


-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
AV
07. Apr 2004, 13:56 #86

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17399

Braucu ar: 500


2004-04-07 13:07, Johoho rakstīja:
Atkārtošu jautājumu, varbūt tomēr kāds zinātājs ir: Kā atšķirās stūres iekārta 525 E39 no 735E38 (krieviski - reļevaja reika)

525 E39 ir zobsteina mehanisms (rack & pinion), savukart, E38 735 vietas trukuma delj ir Recirculating Ball (nezinu kaa precizi tulkojas latviski).
Offline
Andris
07. Apr 2004, 14:32 #87

Kopš: 25. Jun 2002

Ziņojumi: 4519

Braucu ar: Datsun

Liels paldies AV
Offline
AV
07. Apr 2004, 15:31 #88

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17399

Braucu ar: 500


2004-04-07 15:08, ATKALA rakstīja:
razhoshanas izmaksu deel uz jauakiem modeljiem IESKAITOT pat E53 (X5) un E65 (7xx) staav zobstienis kas man liekas konreeti stulbi

No stures atsaucibas/sportiskuma viedokla zobstiena iekarta ir daudz veiksmigaks risinajums, jo sniedz vairak informacijas par to, kas notiek ar prieksejiem ritieniem, ka ari tai ir izteiktaka tendence atriezties viduspunktaa. Par to var palasities US forumos, kur daudzi ex-530i E39 useri nav sajusma par patreizejo 540i E39 sturas iekartu atsaucibu.
Reduktors, savukart, ir vairak orientets uz komfortu - lidz sturei noklust mazak vibraciju.
Piekritu, ka E39 gadijuma zobstiena iekarta ir neizturigaka, tacu likumainos celos ir vairak funa
Ja E53 un E65 zobsteina iekarta ir uzkonstrueta izturiga, tad tas ir teicams risinajums.[ This message was edited by: AV on 2004-04-07 15:36 ]
Offline
AV
07. Apr 2004, 15:46 #89

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17399

Braucu ar: 500


2004-04-07 15:37, ATKALA rakstīja:
AV - pabrauc ar M5 un ar BMW 520. bez komentaariem.

Salidzini 530i un 540i, tas bus godigak. M5 nevar salidzinat 520 kautvai delj stures iekartas parnesuma - lock-to-lock skaits butiski atskiras...

tas ko raxta amerikaani vispaar ir pilnigas mulkiibas tapec ka vini dzimst un mirst kaa idioti.

Nav runa par amerikaniem. Palasi teoriju / profesionalu viedokli.

no reduktora un zobstiena hidropastiprinatajs sanem dazadas noslodzes (tas rada maanigu sajutu) un informeetiibu/neinformetibu rada tikai un vienigi luftes (lufte tieshi ir uz zobstiena vairak neko no reduktora) un hidrauliskais pastiprinatajs.

Nu nav tev taisniba... luftei ar informetibu nav nekada sakara...
Offline
AV
07. Apr 2004, 15:58 #90

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17399

Braucu ar: 500


2004-04-07 15:50, ATKALA rakstīja:
tas ko kursh raxta ir subjektivs viedoklis.


Nav runa par subjektivu viedokli. Katrai stures iekartas konstrukcijai ir savas vispar zinamas ipatnibas. Nesaku, ka viens luk ir labi, bet otrs slikti. Idealu risinajumu nav.


pabrauka PATS ar vienu un otru.


Esmu braucis ari ar E39 V8 - atskiribas IR jutamas.
Offline
Andris
07. Apr 2004, 15:58 #91

Kopš: 25. Jun 2002

Ziņojumi: 4519

Braucu ar: Datsun

Piedodiet veči, bet man personīgi salīdzinot nesalīdzināmus auto, par stūres informēšanas spēju dodu priekšroku E38! (subjektīvi)
Offline
AV
07. Apr 2004, 15:59 #92

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17399

Braucu ar: 500


2004-04-07 15:51, ATKALA rakstīja:
un vispaar tev uz E34 ari bija reduktors. un tu gribi teikt ka tagad ir baigais FUN salidzinot? atskaitot to ka vina grab.

Jaa, atskiribu var just. No brauksanas viedokla zobstienis man patik labak. Tiri no praktiska viedokla drosi vien izveletos reduktoru - lai letaki remonti.
Offline
AV
07. Apr 2004, 16:00 #93

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17399

Braucu ar: 500


2004-04-07 15:55, ATKALA rakstīja:
un nav jau runa par ot upora do upora (lock to lock), bet par stures infermetibu un jau jau pa tavam reduktors ir garaam tad jau M5 arii ir garaam.

Principa daudzi M5 fani nav sajusma par reduktora esamibu uz M5. Nopietni. Betnu nevajag visu uztvert tik kategoriski.
Offline
AV
07. Apr 2004, 16:04 #94

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17399

Braucu ar: 500


2004-04-07 16:01, ATKALA rakstīja:
AV - nee bet tu man pasaki kadas tieshi ir atskiribas un kada hrena pec tad uz dargakam E39 versijam ir reduktora mehanisms? lai letak remontet? shaubos.

Tapec, ka esosho zobstieni kopa ar V8 dzineju nevareja savietot. Esmu diezgan daudz par so temu lasijis.
Offline
Ruff
07. Apr 2004, 16:27 #95

Kopš: 23. Jul 2002

Ziņojumi: 14966

Braucu ar: Vogele Super 1800-3

da ko Jus cepaties, uztverat BMW stuures sistemas kaa sveetkus salidzinajuma ar citaam markam (pec pieredzes parvietojoties ar VW, Volvo, MB un BMW)...

-----------------
I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen
Offline
Vadik
07. Apr 2004, 16:33 #96

Kopš: 25. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5279

Braucu ar: nine eleven turbo

GOSPODA
KAK VOOBSCHE MOZNO SRAVNIVATJ R6 I V8?
TAK ZE NE SOVETUJU SRAVNIVATJ E38 VIPUSCHENIE DO 09/98 S BOLEE POZDNIMI MODELAMI.
ETO DVA ABSOLUTNO RAZNIX AVTOMOBILA.
Offline
AV
07. Apr 2004, 16:50 #97

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17399

Braucu ar: 500


2004-04-07 16:33, Vadik rakstīja:
GOSPODA
KAK VOOBSCHE MOZNO SRAVNIVATJ R6 I V8?

Zaprosta


TAK ZE NE SOVETUJU SRAVNIVATJ E38 VIPUSCHENIE DO 09/98 S BOLEE POZDNIMI MODELAMI.
ETO DVA ABSOLUTNO RAZNIX AVTOMOBILA.


Sravnivatj kakraz nado...

Da i voobcsje - zhdjom kogda pokazesh E65
Offline
Vadik
07. Apr 2004, 20:00 #98

Kopš: 25. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5279

Braucu ar: nine eleven turbo

XZ
NADEJUS SKORO BUDET
KONECHNO NE SOVSEM NOVIJ NO POCHTI.
JA POKA VESJ V SOMNENIJAX
VSE GOVORAT, CHTO SKORO RESTAILING BUDET I PERVOE POKOLENIE E65 SILNO UPADET V CENE
I U MENJA MNOGO PRETENZIJ K TOMU KAK NOVAJA SEMORKA VEDET SEBJA NA DOROGE.
JA VOOBSCHE NE CHUVSTVUJU ETU MASHINU. MNE ETO NE OCHEN NRAVITSA.
CHTO TO PODOBNOE JA ISPITAL, KOGDA S E32 PERESEL NA E38.
KOMFORTA BOLSHE, A CHUSTVA MENSHE.
TAK V E65 ESCHO MENSHE.
PO EZDE ONA MNE SILNO NAPOMINAET MB W140.
Offline
Puuchuks
07. Apr 2004, 20:35 #99

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW

togda cho peresestj?
Offline
Puuchuks
07. Apr 2004, 20:49 #100

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW

p.s. atbildi varu pats iedomaaties - e65
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo