Online

Pašreiz BMWPower skatās 175 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: 330i E46 rij eļļu lopā

AutorsZiņojums
egonspleeve
27. Dec 2010, 21:45 #41

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā


27 Dec 2010, 21:45:01 antonsstojka rakstīja:

27 Dec 2010, 21:43:28 nagla rakstīja:
tosola ella nepeld?
it kā nē,bet šodien pielejot kārtējo devu pamanīju dzeltenas gļotas.


znachit tosols arii zuud?
Offline
antonsstojka
27. Dec 2010, 21:50 #42

Kopš: 27. Dec 2010

Ziņojumi: 18

Braucu ar:


27 Dec 2010, 21:45:43 egonspleeve rakstīja:

27 Dec 2010, 21:45:01 antonsstojka rakstīja:

27 Dec 2010, 21:43:28 nagla rakstīja:
tosola ella nepeld?
it kā nē,bet šodien pielejot kārtējo devu pamanīju dzeltenas gļotas.
nē tosola līmenis stāv kā iecementēts

znachit tosols arii zuud?
Offline
antonsstojka
27. Dec 2010, 21:54 #43

Kopš: 27. Dec 2010

Ziņojumi: 18

Braucu ar:

cik tad varētu maksāt gredzenu maiņa? Pats to točna nevaru izdarīt,pa īsu prātiņš
Offline
Piparss
27. Dec 2010, 21:55 #44

Kopš: 29. Aug 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 2295

Braucu ar: VOLVO D5

+/- 250 ls

ps. neesmu mehanikis....
Offline
SCHNITZEL
27. Dec 2010, 21:55 #45

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3387

Braucu ar: dyzelinas

Ja kompresija ir laba, tad kāpēc aiztikt gredzenus?

Jogurts uz eļļas korķa var tik pat labi būt kondensāts...

-----------------
Offline
egonspleeve
27. Dec 2010, 21:57 #46

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā


27 Dec 2010, 21:55:28 SCHNITZEL rakstīja:
Ja kompresija ir laba, tad kāpēc aiztikt gredzenus?

Jogurts uz eļļas korķa var tik pat labi būt kondensāts...


kapec kapec. tapec ka man bija tieshi shitas variants. bija iedegushi eljas gredzeni. a kompresijas gredzeni ok.
Offline
antonsstojka
27. Dec 2010, 22:00 #47

Kopš: 27. Dec 2010

Ziņojumi: 18

Braucu ar:


27 Dec 2010, 21:55:28 SCHNITZEL rakstīja:
Ja kompresija ir laba, tad kāpēc aiztikt gredzenus?

Jogurts uz eļļas korķa var tik pat labi būt kondensāts...
Man arī tā šķiet,bet tad pie vainas nav ventilācija?
Offline
SCHNITZEL
27. Dec 2010, 22:00 #48

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3387

Braucu ar: dyzelinas

Kuriem no tiem gredzeniem varēja uz nakti saliet dīzeli cilinrā un risināt iecepuma problēmu?

-----------------
Offline
Driver
27. Dec 2010, 22:31 #49

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Ellas riishana pie kartigas miishanas 1l uz 1000km nav nekas
varbut labak netaisit remontu par ~500ls, bet gan iepirkt 100litrus ellas un nobraukt 100 000km
pietam varu deret, ka topika autors ar to auto visdrizak nebrauks 5gadus....

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Kashelz
27. Dec 2010, 23:59 #50

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Pliku motoru var dabut pa 400 Ls un gan jau vel leetaak arii, ja neveelies liist iekshaa, man tavs dzineejs interesee, jo vajag prieksh daljam un pajaat kas tur ar saljnjikiem, ir jogurts vai nav utt Un aizdoma ka tev sudiigaa servi ir sanacis pabut, ko nozime kompresija laba? Taa tik var kaads vasja atbidleet kam nav pilniigi nekaadas saprashanas
Offline
bmwaddict
29. Dec 2010, 14:23 #51

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


27 Dec 2010, 21:57:17 egonspleeve rakstīja:
kapec kapec. tapec ka man bija tieshi shitas variants. bija iedegushi eljas gredzeni. a kompresijas gredzeni ok.

btw, vai iedeguši eļļas gredzeni ir bieža parādība šodienas dzinējos? man vislaik likās, ka tas pieder pagātnei, kad motoros lēja dinozauru eļļas, kā rezultātā tās mēdza piecept vai iecepināt gredzenus virzulī.. tāds liktenis parasti piemeklē ja tehnoloģiski advancētā motorā ielej sūdīgu eļļu un tad ekspluatē ar maksimālu slodzi (read - dabūn labi uzkarst)..
vai es kļūdos?
Offline
egonspleeve
29. Dec 2010, 14:26 #52

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā


29 Dec 2010, 14:23:15 bmwaddict rakstīja:

27 Dec 2010, 21:57:17 egonspleeve rakstīja:
kapec kapec. tapec ka man bija tieshi shitas variants. bija iedegushi eljas gredzeni. a kompresijas gredzeni ok.

btw, vai iedeguši eļļas gredzeni ir bieža parādība šodienas dzinējos? man vislaik likās, ka tas pieder pagātnei, kad motoros lēja dinozauru eļļas, kā rezultātā tās mēdza piecept vai iecepināt gredzenus virzulī.. tāds liktenis parasti piemeklē ja tehnoloģiski advancētā motorā ielej sūdīgu eļļu un tad ekspluatē ar maksimālu slodzi (read - dabūn labi uzkarst)..
vai es kļūdos?

es zinu tikai to, ka tai konkreetajai mashiinai vaacijaa bija uzvaariits dzineejs un sliipeeta galva, remonta taame naaca liidzi ieliimeeta servisa graamataa, kuru dabuuju liidzi. pieljauju, ka taapeec bija iecepushies tie gredzeni.
Offline
noisex
29. Dec 2010, 14:46 #53

Kopš: 07. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6044

Braucu ar: M5 Luftwaffe/88

Man Mkai gaazot ari 1L uz 1000Km ..bet nu jaa..vajadzetu jau nomainit blivslegus, gredzenus..paskatities kartera ventilacija..nomainit elljas seperatorus (vai ka vinsu tur)

-----------------
Mājas lapu izstrāde un uzturēšana, epasti, virtualizācija, VPS, VPN, mākoņpakalpojumi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo