Online

Pašreiz BMWPower skatās 195 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: 330i E46 rij eļļu lopā

AutorsZiņojums
egonspleeve
27. Dec 2010, 21:07 #21

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā

snare, par kadiem aizdirstiem kanaliem tu tur runaa?
Offline
antonsstojka
27. Dec 2010, 21:09 #22

Kopš: 27. Dec 2010

Ziņojumi: 18

Braucu ar:


27 Dec 2010, 21:03:31 snare rakstīja:

27 Dec 2010, 20:55:01 BMW530 rakstīja:
Ari neticu, ka neduumo.
Kad auto ir karsts, jaakuup, kaa skurstenim
ps. vel var ceret uz kartera blives gumiju.


Par to pa6u servisu bija viens bus kas rija ap 5l uz 100-200km un ari ipa6i nedumoja ne gazejot ne tuk6gaita! Ne vienmer ir ta ka ir jabut, reizem ir tadi gadijumi kur nepastav nekadas logikas!

Vnk parbaudi visus spiedienus, kompresijas utt...
Mo6k kkadi kanali aizdirsti...
kartera ventilācija nomainīta,kompresija laba
Offline
antonsstojka
27. Dec 2010, 21:10 #23

Kopš: 27. Dec 2010

Ziņojumi: 18

Braucu ar:


27 Dec 2010, 21:07:42 egonspleeve rakstīja:
snare, par kadiem aizdirstiem kanaliem tu tur runaa?
kartera ventilācija
Offline
4ebura6ka
27. Dec 2010, 21:10 #24

Kopš: 14. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 123

Braucu ar: E36 316i compact


27 Dec 2010, 21:07:42 egonspleeve rakstīja:
snare, par kadiem aizdirstiem kanaliem tu tur runaa?


Par kanalizacijas protams
Offline
other
27. Dec 2010, 21:12 #25

Kopš: 29. Oct 2007

Ziņojumi: 928

Braucu ar: vw

Varbūt vajag sameklēt kādu sakarīgu motoristu, citādi tīmeklī ilgi labosi savu defektu.
Offline
egonspleeve
27. Dec 2010, 21:18 #26

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā

labi nevajag. tur nekas taads nevar buut. ganjau standarta vainas.

kautkur tek
varstu salnjiki. sevishkji tad, ja motors kadreiz bijis karseets.
eljas gredzeni.

man piemeram bija vienam auto iecepusies eljas gredzeni. jampampinji nomainija varstu blivslegus, tapat rija to elju. protams, pirms tam dievojaas, ka tas palidzes, jo nevar jau taa buut ka ir kompresija, bet eljas gredzeniem pizdohen.
Offline
antonsstojka
27. Dec 2010, 21:23 #27

Kopš: 27. Dec 2010

Ziņojumi: 18

Braucu ar:


27 Dec 2010, 21:18:05 egonspleeve rakstīja:
labi nevajag. tur nekas taads nevar buut. ganjau standarta vainas.

kautkur tek
varstu salnjiki. sevishkji tad, ja motors kadreiz bijis karseets.
eljas gredzeni.

man piemeram bija vienam auto iecepusies eljas gredzeni. jampampinji nomainija varstu blivslegus, tapat rija to elju. protams, pirms tam dievojaas, ka tas palidzes, jo nevar jau taa buut ka ir kompresija, bet eljas gredzeniem pizdohen.
nu man arī servī dievojās par to pašu nu tad laikam paliek tikai gredzeni. Bet baigi sālīti viņus nomainīt vieglāk citu motoru ielikt,bet kur garantija ka tas nav tāds pats
Offline
Piparss
27. Dec 2010, 21:26 #28

Kopš: 29. Aug 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 2295

Braucu ar: VOLVO D5

tu to motoru nedabuusi vins ir deficiits maksa vinji ap 800 ls , vieglaak un drosaak ir nomainiit gredzenus (letaak arii), vai nu jebkas kas tew tur bus sapiisis , vismaz tu pats zinaasi kas tew tur izdariits un vareesi gaazt meklee kadu sakariigu servisu un lai taisa....

[ Šo ziņu laboja Piparss, 27 Dec 2010, 21:27:07 ]

Offline
other
27. Dec 2010, 21:28 #29

Kopš: 29. Oct 2007

Ziņojumi: 928

Braucu ar: vw

Čali sameklē labu motoristu, citādi varēsi sākt mainīt visu pēc kārtas!
p.s. klasisks piemērs mums darbā dāmītei, pazīstams serviss arī "činīja" motoru... beigās bija frāze ka vēl tik kompensatorus nomaini un auto būs kārtībā...
Offline
Deivid
27. Dec 2010, 21:28 #30

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40632

Braucu ar: E46 M3 / C5X

cik tad prasa par mainju ?
Offline
otomars
27. Dec 2010, 21:30 #31

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu


27 Dec 2010, 21:26:32 Piparss rakstīja:
tu to motoru nedabuusi vins ir deficiits maksa vinji ap 800 ls , vieglaak un drosaak ir nomainiit gredzenus (letaak arii), vai nu jebkas kas tew tur bus sapiisis , vismaz tu pats zinaasi kas tew tur izdariits un vareesi gaazt meklee kadu sakariigu servisu un lai taisa....

nu kas Tevi raustiija aiz meeles buutu pie motora paleeto ticis
Offline
egonspleeve
27. Dec 2010, 21:31 #32

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā

nu tak ja taisa valjaaa, tad maina visu, ari blivslegus. nezinu cik tadam bmw maksa gredzeni, bet 4 cilindru opel astraa maksaja 40 lati, varstu blivslegi maksaja 2ls gab.

bmw noteikti bus dargak. bet vispar jau pirms meklet jaunu motoru, veco jau var attaisit un paskatities.

man piemeram opelim galva nebija janjem nost lai apmainitu blivslegus, to vareja izdarit nonjemot tikai varstu vaaku no augshas.

man vel bonusaa naaca citas labas lietas, sakara ar to eljas riishanu.

pirmais bija ka tas auto smagi gaaja, jo konkreti bija aizdirsies katalizators. noraveju vinu un iebazu tur rezonatoru, palika par 50% njipraks un rija mazak benju.
tad vel visu laiku meta ciet sveces. pie kautkadas konkretas temperaturas uz iisu laiku nestradaja viens cilinds, jo svece aizauga. nomainot sveci 1x par 4000 tk, viss bija shtokos. bet veelaak man deelj nestradajoshas veces nomira ari spole. a opelim galjima spole, viena vesela, nevis 1 uz katru cilindru. atkal kadi 60 ls pa pipeliem.

peecaak arii zonde atkodaas. nezinu vai tas bija delj sadegushaas eljas sodreejiem, bet tadu domu pieljauju.

labi ka tiku no ta suuda valjaa, jo iedevu pabraukt vienai vecenei un vina man vinu man sablieza vot tada mana pieredze.
Offline
antonsstojka
27. Dec 2010, 21:34 #33

Kopš: 27. Dec 2010

Ziņojumi: 18

Braucu ar:


27 Dec 2010, 21:30:13 otomars rakstīja:

27 Dec 2010, 21:26:32 Piparss rakstīja:
tu to motoru nedabuusi vins ir deficiits maksa vinji ap 800 ls , vieglaak un drosaak ir nomainiit gredzenus (letaak arii), vai nu jebkas kas tew tur bus sapiisis , vismaz tu pats zinaasi kas tew tur izdariits un vareesi gaazt meklee kadu sakariigu servisu un lai taisa....
tipisks latvieša sindroms, ka tik kādam citam sūdīgāk
nu kas Tevi raustiija aiz meeles buutu pie motora paleeto ticis
Offline
Siipols
27. Dec 2010, 21:38 #34

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


27 Dec 2010, 17:25:59 antonsstojka rakstīja:
Kāds var pateikt kāpēc rij eeļļu, 1l uz 1000km.Vanos jau nomainīts,kas vēl var būt? Dūmi zili nav.

Nevajag uzreiz motoram pie..isties

2 varianti,jeb nepareiza eļas marka-viskozitate,tjip eksperimentam ieliet citu,
jeb visdrizāk aizgajusi ciet kartera ventilacija,un tur neviena gredzenu maina un saļņiku nepalīdzēs

Man šitā nesen čoms motoru golpam pārlasija,bet problēmu īsto velak es viņam nejauši atklāju ,kad pēc remonta eļļu tāpat normali ēda

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
antonsstojka
27. Dec 2010, 21:41 #35

Kopš: 27. Dec 2010

Ziņojumi: 18

Braucu ar:


27 Dec 2010, 21:38:25 Siipols rakstīja:

27 Dec 2010, 17:25:59 antonsstojka rakstīja:
Kāds var pateikt kāpēc rij eeļļu, 1l uz 1000km.Vanos jau nomainīts,kas vēl var būt? Dūmi zili nav.

Nevajag uzreiz motoram pie..isties

2 varianti,jeb nepareiza eļas marka-viskozitate,tjip eksperimentam ieliet citu,
jeb visdrizāk aizgajusi ciet kartera ventilacija,un tur neviena gredzenu maina un saļņiku nepalīdzēs

Man šitā nesen čoms motoru golpam pārlasija,bet problēmu īsto velak es viņam nejauši atklāju ,kad pēc remonta eļļu tāpat normali ēda
kartera ventilācija nomainīta.
Offline
SCHNITZEL
27. Dec 2010, 21:42 #36

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3387

Braucu ar: dyzelinas

Pirms meklē jaunu motoru vai interesējies cik maksās tāds vai citāds remonts - izmēri kompresiju savam dzinējam. Pēc tā varēsi spriest par diagnozi.

-----------------
Offline
antonsstojka
27. Dec 2010, 21:42 #37

Kopš: 27. Dec 2010

Ziņojumi: 18

Braucu ar:


27 Dec 2010, 21:41:00 antonsstojka rakstīja:

27 Dec 2010, 21:38:25 Siipols rakstīja:

27 Dec 2010, 17:25:59 antonsstojka rakstīja:
Kāds var pateikt kāpēc rij eeļļu, 1l uz 1000km.Vanos jau nomainīts,kas vēl var būt? Dūmi zili nav.

Nevajag uzreiz motoram pie..isties

2 varianti,jeb nepareiza eļas marka-viskozitate,tjip eksperimentam ieliet citu,
jeb visdrizāk aizgajusi ciet kartera ventilacija,un tur neviena gredzenu maina un saļņiku nepalīdzēs

Man šitā nesen čoms motoru golpam pārlasija,bet problēmu īsto velak es viņam nejauši atklāju ,kad pēc remonta eļļu tāpat normali ēda
kartera ventilācija nomainīta.
vienīgi eļļu leju 5w40 pēc grāmatas 5w30,bet biju arī ielējis 5w30 bet likās karīj vairāk.
Offline
nagla
27. Dec 2010, 21:43 #38

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

tosola ella nepeld?

[ Šo ziņu laboja nagla, 27 Dec 2010, 21:43:44 ]

Offline
antonsstojka
27. Dec 2010, 21:43 #39

Kopš: 27. Dec 2010

Ziņojumi: 18

Braucu ar:


27 Dec 2010, 21:42:00 SCHNITZEL rakstīja:
Pirms meklē jaunu motoru vai interesējies cik maksās tāds vai citāds remonts - izmēri kompresiju savam dzinējam. Pēc tā varēsi spriest par diagnozi.
kompresija ir laba
Offline
antonsstojka
27. Dec 2010, 21:45 #40

Kopš: 27. Dec 2010

Ziņojumi: 18

Braucu ar:


27 Dec 2010, 21:43:28 nagla rakstīja:
tosola ella nepeld?
it kā nē,bet šodien pielejot kārtējo devu pamanīju dzeltenas gļotas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo