Online

Pašreiz BMWPower skatās 138 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Toyota Avensis Wagon D-CAT

AutorsZiņojums
karlsonss
16. Apr 2017, 10:09 #81

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

es taa saprotu ka si jau nopircis... tad nelasi
Offline
BigBear
20. Jan 2018, 12:39 #82

Kopš: 09. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1869

Braucu ar: Glanci

Ir doma par šādu auto! Ir kādam pieredze tieši ar to 2.4 benzīna dzinēju?

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/toyota...nsis/bbnnfi.html
Offline
Martigus
20. Jan 2018, 13:07 #83

Kopš: 02. Jul 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 570

Braucu ar: Kašakūni

Interese tiesi tads pats auto , bet ka ir ar 1.8 , 2.0 benziniem ?
Offline
Domeniks
08. Apr 2018, 13:56 #84

Kopš: 14. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2938

Braucu ar: Toyota


08 Apr 2018, 13:49:11 @janchikz rakstīja:
2009.gada avensis 2.2d 110kw automats- vins ir dcat vai d4d? Var tadu nemt? Kadas vajas vietas?

Automāts (robots). Salons baigi plastmasigs , grab. Iepriekšējā paaudze bija labāk nopakota. Palielam kuru versiju ņemt ir vienalga. Kas vienai lētāks, otrai dārgāks, un otrādi.
Offline
Archa_21
03. Sep 2018, 20:11 #85

Kopš: 05. Mar 2011

No: Valmiera

Ziņojumi: 357

Braucu ar: Bī Em Dabljū

Ir noskatīts konkrēts modelis ar 2.0 benzīna dzinēju!
Ir kādam pieredze ar viņiem? Kā iet, kas ar patēriņu, kas ar tiem motoriem? Vājās vietas, kas varētu noplīst?

Avensis 07.2012
Offline
Rhs1992
03. Sep 2018, 20:30 #86

Kopš: 09. Apr 2016

Ziņojumi: 633

Braucu ar: W211 E350

Vienīgie plusi tādam auto ir izturība, patēriņš un uz akumulatora.
Čoms brauc gan ar tādu, gan 1.4 Jettu. Saka, ka Jetta(principā Golfs) krietni labāka. Pat komforta ziņā.
Arī vācu žurnālu testos pēdējās vietas blakus franču konkurentiem.
Offline
Rhs1992
03. Sep 2018, 20:32 #87

Kopš: 09. Apr 2016

Ziņojumi: 633

Braucu ar: W211 E350

Nu labi - salons ar ietilpīgs un diezgan labi aprīkoti viņi.
Offline
ozo
03. Sep 2018, 21:47 #88

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18829

Braucu ar: Braucu ar

Lai paliek ieraksts:
Bija man 2.2 dcat ar 150zs 13” gada. Labi nopakots- keyless, āda utt. Nopirku ar 160k km, dzinējs bija sauss, neko no sastāstītajiem briesmu stāstiem neredzēju/nedzirdēju.
Bet tas auto drausmīgi negāja. Bija nebraucams dēl jaudas trūkuma, citi kas brauca, jautāja vai auto tiešām viss ir kārtībā.
Patērins nu nebija nekāds baigi labais, zem 7l īsti nebija nekad.
Toyota, Lexus benzīna dzinēji noteikti ir labāka izvēle par dīzela.

[ Šo ziņu laboja ozo, 03 Sep 2018, 21:52:22 ]

Offline
Rhs1992
04. Sep 2018, 00:28 #89

Kopš: 09. Apr 2016

Ziņojumi: 633

Braucu ar: W211 E350

Vai arī svaigāku ar jau BMW dīzeli.
Offline
kkas
04. Sep 2018, 08:45 #90

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8878

Braucu ar: zviedru ledusskapi

man pāris pazīstamiem ir kkādi 06 07 gada Avensis. un man rēali skauž, jau nto gadu viņi tikai šķiļ, brauc un maina eļļu

[ Šo ziņu laboja kkas, 04 Sep 2018, 08:45:29 ]

Offline
rip
04. Sep 2018, 12:42 #91

Kopš: 19. Aug 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 197

Braucu ar: E39 540i ar LSD


04 Sep 2018, 08:45:03 @kkas rakstīja:
man pāris pazīstamiem ir kkādi 06 07 gada Avensis. un man rēali skauž, jau nto gadu viņi tikai šķiļ, brauc un maina eļļu


Un katrs otrais reizi 200k km maina galvas blīvi, kas izmaksā tikpat cik līdz 05gada d4d mainīt zobsiksnu, vai arī puse no BMW gada uzturēšanās izmaksām. Bet vēl labāk 1.8 benzīns kam vispār nekas nelūzt. 2.0i ir tiešās šprices un rij daudz.

Kas attiecas uz iepriekšminēto 270to (2009-) 2.0i avensi - nekas tur nelūzt, ja nu vienīgi ūdenssūkni var nomainīt, kas mainās 15 minūtēs. Automāts=variators, vienīgi pirmajiem 09-10 gadiem bija problēma ar rocenes bloku/aktuatoru. Daudziem pa garantiju mainīja, 2010 beigās parādījās negļukojoši stāvbremzes aktuatori. Laucinieki un taksisti pa 300k km viņiem neko salauzt nevarēja. Varbūt stabilizatora bukses reizi 100k km, kas maksā kapeikas un mainas pāris minūtēs. Āda visām toyotām ir tizla, auksta, pretīga , āda stūrei ir ļoti maiga, viegli ar nagu aizķerot var pamatīgi saskrāpēt. Lupatas salons ir daudz patīkamāks.

[ Šo ziņu laboja rip, 04 Sep 2018, 12:47:17 ]

Offline
Ards
04. Sep 2018, 12:46 #92

Kopš: 22. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 485

Braucu ar: Toyotu


04 Sep 2018, 12:42:23 @rip rakstīja:

04 Sep 2018, 08:45:03 @kkas rakstīja:
man pāris pazīstamiem ir kkādi 06 07 gada Avensis. un man rēali skauž, jau nto gadu viņi tikai šķiļ, brauc un maina eļļu


Un katrs otrais reizi 200k km maina galvas blīvi, kas izmaksā tikpat cik līdz 05gada d4d mainīt zobsiksnu,



pastāsti lūdzu cik maksā zobenes maiņa un cik pārejniekam maksā blīves nomaņa??
Offline
bum_bumz
04. Sep 2018, 13:45 #93

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6432

Braucu ar: E34

07.gada D-Cat 177 Zs daudzmaz kust un nerij līdz 100-tam. Imho, jūzeru vaina, ja kas tur nobirst. 12. gada fl d4d rij, neiet, grab utt
Offline
Rhs1992
04. Sep 2018, 14:47 #94

Kopš: 09. Apr 2016

Ziņojumi: 633

Braucu ar: W211 E350

Otrajai paaudzei labāk ādu nekā drēbi, jo no lietus paliek pleķi.
Offline
Tikai_lasu
04. Sep 2018, 14:48 #95

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:


04 Sep 2018, 12:42:23 @rip rakstīja:

2.0i ir tiešās šprices un rij daudz.


Tiešās šprice Toyotai beidzās 2009. Šitas 2012. būs 2.0 VVT-i ar parasto šprici, jo sprauslai galvā vairs nepietika vietas. Nu jā, galvas blīvi ap 300K būs jāmaina bet tur nekas traks, kā jau benzīnam. Ap to laiku arī Xenonam reflektori izdeg. Nekas vairāk tur nelūzt, kā jau ar cirvi iztestam auto.
Offline
rip
04. Sep 2018, 22:31 #96

Kopš: 19. Aug 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 197

Braucu ar: E39 540i ar LSD

2009 tiešā šprice beidzās nevis toyotai bet gan avensim un pirmā rindkopa bija par 250to avensi

kāpēc benzīnniekam pie 300k būtu jāmaina galvas blīve? Nav ne redzētas ne dzirdētas kādas problēmas toyotas benzīnniekiem, ja neskaita eļļas patēriņu dēļ nodiluša honējuma un aizaugušiem eļļas gredzeniem...
Offline
zhibis
04. Sep 2018, 22:41 #97

Kopš: 25. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 896

Braucu ar:

Nedaudz ne pa tēmu, bet vai ir kāds iemesls dīzeļa vietā neizvēlēties hybrid? Patēriņš mazs, auto cenas plus, mīnus līdzīgas. Vai lietotam var ieberzties ar baterijām?
Offline
viesulis
04. Sep 2018, 23:14 #98

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

Ir jāņem vērā, ka komentārus par tajatām raksta totāli žīdi, skopuļi un kapeikpisēji.

Nobiedēja mani ar to galvas blīvi un paņēmu volvo, es tagad priecīgs x2 gadā mainītu to blīvi



Offline
viesulis
04. Sep 2018, 23:15 #99

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

Ir jāņem vērā, ka komentārus par tajatām raksta totāli žīdi, skopuļi un kapeikpisēji.

Nobiedēja mani ar to galvas blīvi un paņēmu volvo, es tagad priecīgs x2 gadā mainītu to blīvi



Offline
ez15
05. Sep 2018, 08:08 #100

Kopš: 25. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 103

Braucu ar:


04 Sep 2018, 22:41:36 @zhibis rakstīja:
Nedaudz ne pa tēmu, bet vai ir kāds iemesls dīzeļa vietā neizvēlēties hybrid? Patēriņš mazs, auto cenas plus, mīnus līdzīgas. Vai lietotam var ieberzties ar baterijām?

Man šķiet, ka topiks ir par Avensis, tiem hibrīdu nav.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo