Online

Pašreiz BMWPower skatās 132 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Toyota Avensis Wagon D-CAT

AutorsZiņojums
HS
18. May 2015, 20:26 #21

Kopš: 24. Apr 2014

No: Mazsalaca

Ziņojumi: 1101

Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@


18 May 2015, 20:07:01 AF rakstīja:
te paziņa nesen perekupam pārdeva savu D4-D ar blīves problēmu, visu laiku spiedienu sarada dzeses sistēmā, pirms tam arī necik laimīgs nebija.
Tagad paņēma XC90 un saprot, ka tik pat labi vareja ņemt X5 un vismaz braukt ar pačotu, nevis ar opju vāģi un maksāt X5 cenu visos veidos


Pačots ar X5
Offline
krods
18. May 2015, 20:56 #22

Kopš: 02. Nov 2012

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 1134

Braucu ar: Sulas paku

Attention whore

Toyota-mičta idiota
Offline
Maa
18. May 2015, 21:00 #23

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: "Sniedziņu"

Teica cilveks ar opeli
Offline
krods
18. May 2015, 21:05 #24

Kopš: 02. Nov 2012

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 1134

Braucu ar: Sulas paku

Attention whore


18 May 2015, 21:00:18 Maa rakstīja:
Teica cilveks ar opeli

opelim nav farsunkas katru mēnesi jāmaina

d-catam ir liela problēma ar farsunkām viņas nerestaurējas,b/u maksā kosmosu,nerunājot par jaunām
Offline
Lauriits
18. May 2015, 21:12 #25

Kopš: 23. Jan 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 204

Braucu ar: E91; S203; XC70; E46


18 May 2015, 21:05:02 krods rakstīja:

18 May 2015, 21:00:18 Maa rakstīja:
Teica cilveks ar opeli

opelim nav farsunkas katru mēnesi jāmaina

d-catam ir liela problēma ar farsunkām viņas nerestaurējas,b/u maksā kosmosu,nerunājot par jaunām

un D-4D ar vinjaam naw probleemu cik sapratu?
Offline
colonel
18. May 2015, 22:00 #26

Kopš: 29. Apr 2003

Ziņojumi: 398

Braucu ar: mērci

Vēl der painteresēties vai šim auto kāds piedāvā izgriezt DPF un kad uzzināsiet ka to nedara, tad vajag painteresēties cik tas filtrs jauns maksā, ļoti daudzi uzreiz atmet domu par šo auto.
Offline
Lauriits
19. May 2015, 09:09 #27

Kopš: 23. Jan 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 204

Braucu ar: E91; S203; XC70; E46


18 May 2015, 22:00:50 colonel rakstīja:
Vēl der painteresēties vai šim auto kāds piedāvā izgriezt DPF un kad uzzināsiet ka to nedara, tad vajag painteresēties cik tas filtrs jauns maksā, ļoti daudzi uzreiz atmet domu par šo auto.

Tas dpf ir tikai dcat, vai ari ir d4d?
Offline
daticho
19. May 2015, 09:30 #28

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11361

Braucu ar: FN-15

DCat ir jaizmet no galvas, ka suga! cik var malt

Offline
daticho
19. May 2015, 09:33 #29

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11361

Braucu ar: FN-15


18 May 2015, 21:12:08 Lauriits rakstīja:

18 May 2015, 21:05:02 krods rakstīja:

18 May 2015, 21:00:18 Maa rakstīja:
Teica cilveks ar opeli

opelim nav farsunkas katru mēnesi jāmaina

d-catam ir liela problēma ar farsunkām viņas nerestaurējas,b/u maksā kosmosu,nerunājot par jaunām

un D-4D ar vinjaam naw probleemu cik sapratu?


Man tiko bija kkads gemars, bet pat vainīgs, jo ielēju piecas bākas ļevo soļķi. Sāka vienā brīdi vnk slāpt nost, kompis neuzrādīja nevienu kļūdu, railu, sprauslas, sūkni prom uz dīzeļcentru. Nācās nomainīt vienu sprauslu, jo bija pilnīgi ciet (rūsa) un sita uz abratku. 120 eur sprausla, pie reizes palūdzu lai DC iztīra railu 40 eur. Tagad viss bumbās.
Offline
UPSS
19. May 2015, 09:53 #30

Kopš: 12. Jan 2009

Ziņojumi: 867

Braucu ar:

D-cat ir ļoti labi dzinēji, pat parastais mazākas jaudas 2.2 150 z.s ir ok. (c) daticho

tas bija sens joks?

2.0 d4-d 116 zs un 126zs atšķiras ar ko? ķēde/zobene un kārba? vai vēl kādas izmaiņas?
Offline
colonel
19. May 2015, 17:30 #31

Kopš: 29. Apr 2003

Ziņojumi: 398

Braucu ar: mērci


19 May 2015, 09:09:33 Lauriits rakstīja:

18 May 2015, 22:00:50 colonel rakstīja:
Vēl der painteresēties vai šim auto kāds piedāvā izgriezt DPF un kad uzzināsiet ka to nedara, tad vajag painteresēties cik tas filtrs jauns maksā, ļoti daudzi uzreiz atmet domu par šo auto.

Tas dpf ir tikai dcat, vai ari ir d4d?


dpf ir visiem (Eiropas ekoloģijas prasības) tikai pašlaik nevaru pateikt no kura gada un tas attiecas uz visiem dīzeļiem.
Offline
dainz
17. Jun 2015, 14:24 #32

Kopš: 19. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 698

Braucu ar:

Labākā dzinēja izvēle Toyotai iekš BMW cienītājiem
Avensis powered by BMW
Offline
wfuk
21. Jun 2015, 19:28 #33

Kopš: 11. Jun 2014

Ziņojumi: 293

Braucu ar:

lai netaisitu jaunu tēmu kāds var skaidri uzrakstīt kuriem motoriem tieši ar to galvas blivi problemas? cik lasiju tad 2.2 visiem esot, bet ten saka ka kkadiem dcat tikai ir nevis d4d .

Doma ir pirkt face-lifta 2007 modeli ar dizeli, cik saprotu ja ir zals uzraksta uz motora tad tam ir DPF filtrs uz kuru var neskatīties vismaz. bet par to galvas blīvi var kāds konkrēti pateikt?
Paldies.
Offline
daticho
21. Jun 2015, 19:39 #34

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11361

Braucu ar: FN-15

Cik var rakstit??
Japerk ir tikai 2.0d4d
2.2d4d jebkura bridi tevi vnk apzags ka ahujejish
Offline
Agrello
21. Jun 2015, 19:39 #35

Kopš: 12. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 296

Braucu ar: BMW S54B32 // G32

Ja skaties, tad 2.0 vai 2.2. d4d facelift.
2.2 dcat (zaļs D burts, izvairies),

Un, ja pat izpūtīs galvas blīve, tad tā investīcija kopā ar citām uzturēšanās izmaksām būs saprotama, jo tam auto pārējais lūzt reti!
(nerunāju par nojātiem eksemplāriem)

nobraucu 3 gadus ar tādu no tehniskās uzticamības puses tikai to labāko varu teikt.


21 Jun 2015, 19:28:06 wfuk rakstīja:
lai netaisitu jaunu tēmu kāds var skaidri uzrakstīt kuriem motoriem tieši ar to galvas blivi problemas? cik lasiju tad 2.2 visiem esot, bet ten saka ka kkadiem dcat tikai ir nevis d4d .

Doma ir pirkt face-lifta 2007 modeli ar dizeli, cik saprotu ja ir zals uzraksta uz motora tad tam ir DPF filtrs uz kuru var neskatīties vismaz. bet par to galvas blīvi var kāds konkrēti pateikt?
Paldies.
Offline
wfuk
21. Jun 2015, 19:53 #36

Kopš: 11. Jun 2014

Ziņojumi: 293

Braucu ar:

Biju vienu 2005 apskatit ( ne-facelift) un nevar viņam beņķus nolocīt pilnīgi gludi-kkā super tizli lokās ka paliek lielā lenķī kā rezultātā arī nevar priekšējo pasažieru benķi nolocīt lai varētu ielikt viņā iekšā kko super garu..

Varbūt atmiņa viļ bet kkad sen vienaa 2008 gada tie beņki normāli gludi gandrīz locijās un benķi arī priekšējo laikam varēja nolocīt lai var ielikt pavisam ko garu -bet varbūt arī kko jaucu.
kāds kuram ir bijis/ir facelift 2007+ modelis varbūt var pateikt kā tur ir?

Un tam facelifta modelim 2.0 d4d ir zobsiksna vai ķēde? laikam tiem sākotnējiem modeļiem bija zobsiksna , kā ir ar tiem facelift modeļiem?

[ Šo ziņu laboja wfuk, 21 Jun 2015, 19:54:22 ]

Offline
Agrello
21. Jun 2015, 20:02 #37

Kopš: 12. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 296

Braucu ar: BMW S54B32 // G32

manējam bija orģinālie elektriski regulējamie ādas beņķi, tādi paši kā lexus is220, viss ok, komforts ļoti normāls arī garā ceļā > 1000 km.


21 Jun 2015, 19:53:32 wfuk rakstīja:
Biju vienu 2005 apskatit ( ne-facelift) un nevar viņam beņķus nolocīt pilnīgi gludi-kkā super tizli lokās ka paliek lielā lenķī kā rezultātā arī nevar priekšējo pasažieru benķi nolocīt lai varētu ielikt viņā iekšā kko super garu..

Varbūt atmiņa viļ bet kkad sen vienaa 2008 gada tie beņki normāli gludi gandrīz locijās un benķi arī priekšējo laikam varēja nolocīt lai var ielikt pavisam ko garu -bet varbūt arī kko jaucu.
kāds kuram ir bijis/ir facelift 2007+ modelis varbūt var pateikt kā tur ir?

Un tam facelifta modelim 2.0 d4d ir zobsiksna vai ķēde? laikam tiem sākotnējiem modeļiem bija zobsiksna , kā ir ar tiem facelift modeļiem?

Offline
Agrello
21. Jun 2015, 20:03 #38

Kopš: 12. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 296

Braucu ar: BMW S54B32 // G32

motors - ķēde (faceliftiem) tur stresam nevajadzētu būt!
21 Jun 2015, 19:53:32 wfuk rakstīja:
Biju vienu 2005 apskatit ( ne-facelift) un nevar viņam beņķus nolocīt pilnīgi gludi-kkā super tizli lokās ka paliek lielā lenķī kā rezultātā arī nevar priekšējo pasažieru benķi nolocīt lai varētu ielikt viņā iekšā kko super garu..

Varbūt atmiņa viļ bet kkad sen vienaa 2008 gada tie beņki normāli gludi gandrīz locijās un benķi arī priekšējo laikam varēja nolocīt lai var ielikt pavisam ko garu -bet varbūt arī kko jaucu.
kāds kuram ir bijis/ir facelift 2007+ modelis varbūt var pateikt kā tur ir?

Un tam facelifta modelim 2.0 d4d ir zobsiksna vai ķēde? laikam tiem sākotnējiem modeļiem bija zobsiksna , kā ir ar tiem facelift modeļiem?


Offline
wfuk
21. Jun 2015, 20:11 #39

Kopš: 11. Jun 2014

Ziņojumi: 293

Braucu ar:

cool tad jau jāskatās vien facelifta ar 2.0 d4d,
kā ir ar tiem benķiem aizmugurējiem,nolokās viņi pilnībā tiem faceliftiem vai arī kkā hujova paliek stāvot leņķī?

bet nu atrast ar kožu avensi ir kā superbingo vinnēt laikam,cik skatos gandrīz visiem drēbe

[ Šo ziņu laboja wfuk, 21 Jun 2015, 20:12:56 ]

Offline
wfuk
21. Jun 2015, 22:07 #40

Kopš: 11. Jun 2014

Ziņojumi: 293

Braucu ar:

starpcitu cik labākais patēriņš tādam 2.0 redzēts uz 90km/h sēņojot?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo