Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 73 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Evo, Quattro, Audi...

AutorsZiņojums
Papakarlo
14. Apr 2010, 00:16 #241

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie

Pure Toyota Celica GT-4 ST165 - with pure engine sounds

eh.. A grupa
Offline
HM
14. Apr 2010, 09:54 #242

Kopš: 20. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4912

Braucu ar:

http://www.youtube.com/watch?v=i2ONc13MPqY&...=player_embedded
Offline
MarC
14. Apr 2010, 10:03 #243

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4390

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu

sitais ar labs
rally car balance

[ Šo ziņu laboja MarC, 14 Apr 2010, 10:07:29 ]

Offline
MarC
14. Apr 2010, 10:08 #244

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4390

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu

man jau drīz rūks

uz Kalmuižu jāpaspēj
Offline
Griva
14. Apr 2010, 10:44 #245

Kopš: 16. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 279

Braucu ar: E91


14 Apr 2010, 10:03:56 MarC rakstīja:
sitais ar labs
rally car balance
Man jau liekas, ka tā ielas forda vietā varētu būt daudz mūsu evolūcijas
Klau, kad dabūsi svarus uzzvani - es arī gribu uz tiem uzbraukt un noķert šoku
Offline
HM
14. Apr 2010, 10:51 #246

Kopš: 20. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4912

Braucu ar:


14 Apr 2010, 10:08:43 MarC rakstīja:
man jau drīz rūks

uz Kalmuižu jāpaspēj


mums gan vēl tik drīz nerūks, Gulbenē esot pietrūkuši ~10-50-100 metri un būtu total motor shaaden
uz Talsiem jāpaspēj (tm)
Offline
JZ
14. Apr 2010, 11:27 #247

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


14 Apr 2010, 10:44:42 MrOzon rakstīja:

14 Apr 2010, 10:03:56 MarC rakstīja:
sitais ar labs
rally car balance
Man jau liekas, ka tā ielas forda vietā varētu būt daudz mūsu evolūcijas
Klau, kad dabūsi svarus uzzvani - es arī gribu uz tiem uzbraukt un noķert šoku


marketings bija izdomājis ka vajag ielikt 20sec ekstrēmi vienkāršu video par svara sadali priekš cilvēkiem bez priekšzināšanām un jūs uzreiz domājat ka tā ir visa patiesība

starp citu, tur ir klaji meli, visiem FWD fokusiem standartā ir 65/35 (un līdzīgāk) svara sadale pa asīm
Offline
us
14. Apr 2010, 11:49 #248

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5174

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

Offline
JZ
14. Apr 2010, 12:16 #249

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

parakos pa bookmarkiem un atradu dažus ne pārāk garus rakstus par tēmu:

http://www.billzilla.org/suspensn.htm - pa vienkāršo
http://www.teamassociated.com/racerhub/techhelp.../Handling.4.html te jau ir bik vairāk teorijas
http://www.smithees-racetech.com.au/ackerman.html - te ir šis-tas par stūrēšanu
http://www.miata.net/sport/Physics/ un te ir dafiga matemātikas (gari un garlaicīgi)

ja nav laika/vēlēšanās saprast ka viss nav tik vienkārši kā izlīdzināt cipariņus uz 4 svariem, tad nevajag vispār tur līst, brauc ar standarta piekares komplektiem un regulējumiem, brauc treniņus pie katras iespējas, sacensībās brauc sacensties (nevis trennēties), vairāk pa ceļu nekā grāvjiem un skaties kā uzlabojas rezultāti
Offline
briinums
14. Apr 2010, 15:44 #250

Kopš: 23. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2503

Braucu ar: mr2, fzhurkaam, miniveniem


13 Apr 2010, 18:04:02 JZ rakstīja:
nu es vairāk pa to defektu secību, drīzāk jau:
1) pārgriezu spiedienu, un te ir jācenšas, jo normāli bulciņai fuelcut iestājas pie 1 vai 1.1atm virsspiediena
2) nodetonēja (jo, ja velta 5min googlējot par to motoru, var atrast ka standarta sprauslas + regulējums nav piemēros virsspiediena celšanai virs 1.1atm) + izpūta galvas blīvi
3) pārsprāga jau pirms tam kaut kur salauztais radiātors (kas arī ir mistika, jo standartīgajam ir drošības vārsts korķī uz 1.2 vai 1.5atm), starp citu, manējai bija radiātors no atmosfēriskās (plānāks) un nebija nekādu problēmu
4) pārkarsēju motoru, likumsakarīgi

un viena šāle beigta? lai virzulis sistos pa galvu, tur ir jābūt katastrofālam stāvoklim jau, eļļa droši vien tam motoram nav mainīta kādus 40-60k km, un arī tad liets kaut kāds saulespuķu brīnums iekšā

vienu laiku tiem 3s-gte kloķenes bija ļoti liels deficīts, bija cilvēki kas pa visu latviju meklēja un maksāja pat 500lvl par veselu (lietotu)


nu neesmu taads kerchs
1.spiedienu nepaargriezu, staav virsuu HKS EVC6 uz 10psi (stock) vnk lai aatraak iegriezhas.. gadaas kad uzsit liidz 13psi, bet tas uz sekundes desmitdalju un to 1 atm nemaz nesasniedz.
2.nodetoneeja jo angaaraa ar muljkjiibaam nodarbojos - rezultaataa kuulers absoluuti netiek dzeseets un tik blietee karstu gaisu no turbas
3.radiators uzspraaga briidii kad nobraucu malaa.. 3 sekundes tukshgaitas apgriezienu un ar to laikam pietika lai neizgrieztu karsto tosolu liidz radiatoram, vai arii vnk vaacinja vaarsts nenostraadaaja, arii taa gadoties. radiatora vaaks lupataas nost, mashiina pazuud duumu mutulii..
4.kad nomainiiju redeli, pie 1750rpm gan tukshgaitaa gan braucot ierubiijaas "knock sensor" kods ( http://www.youtube.com/watch?v=kHeSRCcBKPg ). arii kkaada vibraacija mazliet bija dzirdaba, aciimredzot tajaa briidii tas pirmais virzulis sitaas pret galvu. peec nedeeljas izpuuta bliivi. nekas smagi tur nedauziijaas, tik daudz kaa redzami mazaak ogles uz galvas malinjas, saliidzinot ar paareejiem cilindriem.

iespejams ka tur citaa seciibaa viss notika, varbuut shaales izskaloja ar tosolu, jo pieljauju ka nobraucu kaadus 500-1000m kameer pamaniiju mutuli un pirmais pods atteicaas pavisam.
bloks vel nav izjaukts, bet nu tur buus chernja, jo kad devu uz rallijaklubu kapitalkaa pirms 3 gadiem, tad taalaak cik sapratu nodots WESS bergjos, un klokjene esot sasliipeeta dazhaados remontizmeeros katraa cilindraa savaadaak no standarta liidz pat 3.izmeeram.

nav noskanjojuma siikaak peetiit, bet laikam jau latvijaa dabuut neizjaatu 3sgte ir nereaali. ja atrast, tad prasiis 1k par 2.paaudzi.

[ Šo ziņu laboja briinums, 14 Apr 2010, 15:45:55 ]



-----------------
latvijas online radio - visiradio.lv
|Autolife305|JapcarLV|Tune86
Offline
JZ
14. Apr 2010, 16:02 #251

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

visi lietotie motori būs laimes spēle, bet par tiem kloķenes slīpējumiem, ja pareizi atceros, man stāstija ka tur var katru kakliņu individuāli pasūtīt, tādēļ arī (ne)slīpē uz dažādiem izmēriem, nu, slīpē tik tos, kuri ir ārpus normas vai bojāti, veselajiem, ja izmēri ok, tad vienk ieliek jaunu šāli

par to detonēšanu dīvaini, viņam jau ir gaisa temp devējs kolektorā, drīzāk ka kaut kāda cita vaina bijusi, jo ECU prot tikt galā ja tā temp ir virs normas, tb pagriež vēlāk aizdedzi

[ Šo ziņu laboja JZ, 14 Apr 2010, 16:05:46 ]

Offline
briinums
14. Apr 2010, 16:04 #252

Kopš: 23. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2503

Braucu ar: mr2, fzhurkaam, miniveniem

ah jaa, 60k saulespukju ellja

mainiju ellju ik pa 2-3 tuukstoshiem km, kaadas 4x leeju motul 8100 5w40 sinteetiku, peectam paargaaju apakalj uz kastroli. filtrus vienmeer no toyota pa ~chiriku.
kad nomainiiju radiatoru, veel no siltaa meenesha bija palikusi Castrol RS 10w60 rapshu ellja, bet pa to meenesi temp nomainiijaas no 0C liidz -15C un vienreiz arii piestarteeju. motors neizklausiijaas prieciigs, bet iegrieza un uzsildiija to zapti. un jaa, vienmeer sildu kameer ellja vismaz 60 graadi, dzeseeju arii (taakaa videeji ellja ir ap 105-110, tad sagaidu kad nokriit liidz ~90-95)

-----------------
latvijas online radio - visiradio.lv
|Autolife305|JapcarLV|Tune86
Offline
briinums
14. Apr 2010, 16:07 #253

Kopš: 23. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2503

Braucu ar: mr2, fzhurkaam, miniveniem


14 Apr 2010, 16:02:04 JZ rakstīja:
visi lietotie motori būs laimes spēle, bet par tiem kloķenes slīpējumiem, ja pareizi atceros, man stāstija ka tur var katru kakliņu individuāli pasūtīt, tādēļ arī (ne)slīpē uz dažādiem izmēriem, nu, slīpē tik tos, kuri ir ārpus normas vai bojāti, veselajiem, ja izmēri ok, tad vienk ieliek jaunu šāli


nu es domaaju njemt ACL shaales no ebay, ap 100ls komplekts sanaak gan klanjiem gan klokjenei, diezvai vinji pielasiis katru savaadaaku. zinu ka no toyotas var panjemt peec izmeera gabalaa, bet nu cennjiks ir 30ls gabalaa. vispaar WESS man kaa biezhaakajam celica klientam soliija sataisiit auto par detalju pashizmaksu + darbs/2, bet kkaa nevelk

-----------------
latvijas online radio - visiradio.lv
|Autolife305|JapcarLV|Tune86
Offline
JZ
14. Apr 2010, 16:12 #254

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

man bija 10w60 castrol visu cauru gadu, arī -30 grādos normāli šķīlās, biš bija jāpasilda un nekādu problēmu

problēmas sākās kad ielēju motul analogo eļļu, viens paziņa toreiz izplatija tās eļļas un varēja dabūt pa labu cenu, bet to eļļu motors ēda, castrolam no maiņas uz maiņu 7-10k nebija jāpielej ne grama
Offline
jaks
14. Apr 2010, 16:14 #255

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

pag pag tev bija biezāka eļļa iekšā...tad atkal ieleeji skjidrāku? ja tā tad te arī ir atbilde

[ Šo ziņu laboja jaks, 14 Apr 2010, 16:14:30 ]

Offline
ParaTr00per
14. Apr 2010, 16:20 #256

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2048

Braucu ar: pakaļpiedziņas plastmasas spaini vai spaini bez vāka

hvz... volvo ar 0w30 motulu jau vismaz 45kkm nobraucis, veel eljlju nerij. vismaz uz eljljas mainju liimenja kritumu uz meertausta noveerot nevar.

a biezaaka vs shkjidraaka eljlja - eljljas viskozitaatei nau tieshas sakariibas ar taas eljljoshanas speejaam.
Offline
briinums
14. Apr 2010, 16:22 #257

Kopš: 23. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2503

Braucu ar: mr2, fzhurkaam, miniveniem


14 Apr 2010, 16:14:09 jaks rakstīja:
pag pag tev bija biezāka eļļa iekšā...tad atkal ieleeji skjidrāku? ja tā tad te arī ir atbilde


nu vasaras beigaas 2x leeju FormulaRS 10w60.. ziemaa negribeju mociit, ieleeju 5w40. bet tas jau bija peec angaara/spraagshanas un jau bija vibraacija / knock sensor gljuks (kas droshvien reagjeeja ka virzulis chalojaas ar galvu)

a ko ja reiz ieleeji biezaaku, vairs atpakalj nevar mainiit?

[ Šo ziņu laboja briinums, 14 Apr 2010, 16:22:23 ]



-----------------
latvijas online radio - visiradio.lv
|Autolife305|JapcarLV|Tune86
Offline
jaks
14. Apr 2010, 16:32 #258

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:


14 Apr 2010, 16:20:51 ParaTr00per rakstīja:
a biezaaka vs shkjidraaka eljlja - eljljas viskozitaatei nau tieshas sakariibas ar taas eljljoshanas speejaam.

Pareizi BET tam ir tieša sakarība ar visu kustīgo daļu atstarpēm...... ar biezāku eļļu vis tiek paspaidīts utt..

man impreza ar nosprāga 6kkm pēc melno ACL šāļu ielikšanas (98% tika kruīzēts ar vinju pa šoseju)
kad sāku domāt kas kā ...izrādijās ka iepriekš tikusi lieta 10w60 ....kad pastāstiju par šito šteli pazīstam bijušajam autokrosistam un joprojām izcilam motoru guru šis man gandrīz pa seju salika par šitādām izdarībām
Offline
arizah
14. Apr 2010, 16:34 #259

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

_meertausts_
Offline
ParaTr00per
14. Apr 2010, 16:44 #260

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2048

Braucu ar: pakaļpiedziņas plastmasas spaini vai spaini bez vāka

mm... probleema visdriizaakais buus nevis pashaa eljljaa, bet pielietojumaa. katra eljlja paredzeeta savai temperatuurai. 10w60 vienkaarshi darba temperatuura ir augstaaka nekaa teiksim 10w40 vai 5w30. ja tu brauci ar neuzsildiitu dzineeju daudz, tad protams, ka 10w60 teu to biideli sajaaja. 10w60 vajadzeetu lietot tikai tieshaam shausmigi mociitiem dzineejiem, kam ilgstoshi jaastraadaa ar 120-140C karstu eljlju... ja teu dzineejs straadaa normaalaa darba temperatuuraa 90-100C, tad teu taa eljlja uz to briidi veel ir par biezu... attieciigi eljljas pluusma bija nepietiekama.
taapeec es volvikjii leeju xW30, man braucot iisus gabalus, motors ilgaaku laiku ir pilniibaa neuzsilis, nekaa uzsilis

arizah: shchups labaak?

[ Šo ziņu laboja ParaTr00per, 14 Apr 2010, 16:45:07 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex