Online

Pašreiz BMWPower skatas 62 viesi un 45 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
Kaross
25. Nov 2019, 01:07 #5121

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2956

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

Par to, ka nevar salikt atpakaļ normāli, es pilnībā nepiekrītu. Tās ir muļķības. Ja klanis nav deformējies/pārkarsis, tad tur ir konkrēts izmērs un savelkot pēc ražotājā noteiktā spēka tas izmērs nevar izmainīties. Pat savelkot vairāk izmērs būtībā nemainās, jo tajā brīdī sāk stiepties skrūves. Pamata kakliņiem N57 dzinējam tas ir diezgan kritiski, jo kakliņi centrējas uz tām stulbajām skrūvēm. (Nezinu kurš idiots ir konstruējis to dzinēju) Tāpēc skrūves obligāti jāliek jaunas, kuras BMW nemaz nepiedāvā, bet esmu atradis variantus.
Turpinot par šālēm, tās ir ļoti primitīvi pārbaudīt - vizuāli. Ja nav diluma, ja pārklājums ir virsū, tad viss labi.
@radiaators eļļas sūknis ir mazākā problēma. Viņu noņemt ir 10 minūtes.



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
radiaators
25. Nov 2019, 13:38 #5122

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2584

Braucu ar: F11 525d


25 Nov 2019, 01:07:01 @Kaross rakstīja:
Par to, ka nevar salikt atpakaļ normāli, es pilnībā nepiekrītu. Tās ir muļķības. Ja klanis nav deformējies/pārkarsis, tad tur ir konkrēts izmērs un savelkot pēc ražotājā noteiktā spēka tas izmērs nevar izmainīties. Pat savelkot vairāk izmērs būtībā nemainās, jo tajā brīdī sāk stiepties skrūves. Pamata kakliņiem N57 dzinējam tas ir diezgan kritiski, jo kakliņi centrējas uz tām stulbajām skrūvēm. (Nezinu kurš idiots ir konstruējis to dzinēju) Tāpēc skrūves obligāti jāliek jaunas, kuras BMW nemaz nepiedāvā, bet esmu atradis variantus.
Turpinot par šālēm, tās ir ļoti primitīvi pārbaudīt - vizuāli. Ja nav diluma, ja pārklājums ir virsū, tad viss labi.
@radiaators eļļas sūknis ir mazākā problēma. Viņu noņemt ir 10 minūtes.



Ok paldies par info ! Tad šāles paliks citai reizei !
Offline
RSAWorkshop
25. Nov 2019, 16:13 #5123

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3755

Braucu ar: e39


25 Nov 2019, 01:07:01 @Kaross rakstīja:
Par to, ka nevar salikt atpakaļ normāli, es pilnībā nepiekrītu. Tās ir muļķības. Ja klanis nav deformējies/pārkarsis, tad tur ir konkrēts izmērs un savelkot pēc ražotājā noteiktā spēka tas izmērs nevar izmainīties. Pat savelkot vairāk izmērs būtībā nemainās, jo tajā brīdī sāk stiepties skrūves. Pamata kakliņiem N57 dzinējam tas ir diezgan kritiski, jo kakliņi centrējas uz tām stulbajām skrūvēm. (Nezinu kurš idiots ir konstruējis to dzinēju) Tāpēc skrūves obligāti jāliek jaunas, kuras BMW nemaz nepiedāvā, bet esmu atradis variantus.
Turpinot par šālēm, tās ir ļoti primitīvi pārbaudīt - vizuāli. Ja nav diluma, ja pārklājums ir virsū, tad viss labi.
@radiaators eļļas sūknis ir mazākā problēma. Viņu noņemt ir 10 minūtes.


Nu jau gan pasakas stāsti, ka nevar pamatniekiem vai klaņiem skrūves nopirkt

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
Kaross
25. Nov 2019, 16:52 #5124

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2956

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

Varbūt es kaut ko nemāku atrast. Piemēram:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/partgrp?id=MX5...W-530d&mg=11
Kur tur var atrast skrūves?

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
lebedeks
25. Nov 2019, 17:15 #5125

Kopš: 11. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 160

Braucu ar: 525D F11


25 Nov 2019, 16:52:18 @Kaross rakstīja:
Varbūt es kaut ko nemāku atrast. Piemēram:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/partgrp?id=MX5...W-530d&mg=11
Kur tur var atrast skrūves?


https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=M...p;diagId=11_4062
Offline
Kaross
25. Nov 2019, 18:57 #5126

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2956

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

Es par kloķvārpstu rakstīju. Klanim arī varu atrast.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
HILUX
25. Nov 2019, 19:56 #5127

Kopš: 12. Jan 2015

Ziņojumi: 31

Braucu ar:

Nemāku nokopēt, bet vai tās nav pie dzinēja bloka 2 pozīcija?
Online
RSAWorkshop
25. Nov 2019, 20:35 #5128

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3755

Braucu ar: e39


25 Nov 2019, 19:56:41 @HILUX rakstīja:
Nemāku nokopēt, bet vai tās nav pie dzinēja bloka 2 pozīcija?
Ir protams

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
Kaross
25. Nov 2019, 22:26 #5129

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2956

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

Tiešām. Paldies. 5x skatījos un šajā sadaļā tā arī neieskatījos. Tāpat viņas nekur nav pieejamas. Cik skatos, tad tikai uz pasūtījumu un maksā 5x dārgāk kā citas alternatīvas.


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
RSAWorkshop
25. Nov 2019, 22:33 #5130

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3755

Braucu ar: e39

3eur par skrūvi nez vai ir kaut kas nepanesami dārgs ja vajag 14 gab

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
smudo
25. Nov 2019, 22:38 #5131

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1660

Braucu ar:


25 Nov 2019, 22:26:37 @Kaross rakstīja:
Tiešām. Paldies. 5x skatījos un šajā sadaļā tā arī neieskatījos. Tāpat viņas nekur nav pieejamas. Cik skatos, tad tikai uz pasūtījumu un maksā 5x dārgāk kā citas alternatīvas.



Skrūves klaņiem nedrīkst meklēt tikai pēc izmēra - tur jāskatās pēc materiāla un tā stiepšanās/cietības radītājiem. Kad savam projektu auto pārlasīju dzinēju, daudz interesējos arī par skrūvēm (galva, klaņi uc.). Pēc dimensijām atbilstošas skrūves bieži vien var piemeklēt jebkurā skrūvju veikalā nosacīti pa kapeikām, bet APR (tas tik kā piemērs) tādu pašu dimensiju skrūves ar labāku stiepšanās/cietības koeficinetu maksās 10 reizes dārgāk un tādas pašas no vēl cietāka materiāla, lai var vēl droši apgriezienus dzinējam (pielāgojot citas lietas, protams) maksās vēl 2 reizes dārgāk par "parastajām" APR. Mēs te nerunājam pa tūninga projektiem, bet arī ielas auto ir svarīgi, lai tā klaņa skrūve arī pēc 100 k km nav necik pastiepusies, jo ja pastiepsies vai sliktākā gadījumā nolūzīs, labi tas nebeigsies

Es šo visu adresēju kādam ar mazāku pieredzi informācijai, lai neizdomā ietaupīt naudu piemeklējot "tādas pašas" lētāks skrūves, nekā OEM "dārgās"!
Offline
Kaross
25. Nov 2019, 23:16 #5132

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2956

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

Protams, skrūvēm jābūt atbilstošām. Piemeklēju no VAG grupas tādas pašas cietības un izmēru skrūves. Viss tas tikai tāpēc, ka nemācēju atrast katalogā. Atradu tikai par 4E gab. VAG salīdzinājumam identiskas par 0.75 E/gab.
ARP ir cits stāsts, bet kā pierādījies sportā - ne tās labākās.



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
ATB
26. Nov 2019, 08:13 #5133

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4406

Braucu ar: ♛ E61 535d ♛

4eur par skrūvi nav dārgi, pat ja vajag 14 gab
Offline
Elviss
26. Nov 2019, 13:43 #5134

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 19342

Braucu ar: VAZ 2101 80'


26 Nov 2019, 08:13:33 @ATB rakstīja:
4eur par skrūvi nav dārgi, pat ja vajag 14 gab


Atvaino, te griež ārā dpf, jo aftermarketu pa 250 vai cik tur, nevar uzlikt.

[ Šo ziņu laboja Elviss, 26 Nov 2019, 13:44:18 ]



-----------------
Online
pelu_junkurs
02. Dec 2019, 20:09 #5135

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1735

Braucu ar: žurx

Kāds var padalīties ar reālo patēriņu braukājot ikdienā pa Rīgu f11 2.0d automātam bez xdrive?
Gribētos saprast, vai būtu jūtama ekonomija 35d vs 20d

[ Šo ziņu laboja pelu_junkurs, 02 Dec 2019, 20:37:23 ]

Offline
protams
02. Dec 2019, 22:13 #5136

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 4422

Braucu ar: F07


02 Dec 2019, 20:09:37 @pelu_junkurs rakstīja:
Kāds var padalīties ar reālo patēriņu braukājot ikdienā pa Rīgu f11 2.0d automātam bez xdrive?
Gribētos saprast, vai būtu jūtama ekonomija 35d vs 20d

F10 bija ap 8ltr pie +/- 1kkm nobraukuma menesī.
Offline
KF
02. Dec 2019, 22:28 #5137

Kopš: 16. May 2011

Ziņojumi: 1436

Braucu ar: 7


02 Dec 2019, 20:09:37 @pelu_junkurs rakstīja:
Kāds var padalīties ar reālo patēriņu braukājot ikdienā pa Rīgu f11 2.0d automātam bez xdrive?
Gribētos saprast, vai būtu jūtama ekonomija 35d vs 20d


pa pilsētu nezinu, bet pa šoseju:

2011. gada 535d - 7,5l
2016. gada 520d - 6,5l

uzskatu ka ekonomija nav tā vērta, lai braukātu ar sulaspaku
Offline
Alkaans
02. Dec 2019, 22:40 #5138

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 431

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC

izgriezu dpf cat, noglušīju egr, valmiera - rīga 6.1L ar e61 535d 2007, pirmstam bija ap 8.5
Offline
Elviss
02. Dec 2019, 22:52 #5139

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 19342

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Ar lisām vasarenēm vēl ekonomiskāks patēriņš nav?

-----------------
Online
protams
02. Dec 2019, 22:55 #5140

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 4422

Braucu ar: F07

Cik grūti, pirmdienas vakarā, izlasīt jautajumu un nebāzties ar savu pontu par 535d
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips