Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 134 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
Elviss
19. Dec 2019, 00:29 #5101

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21513

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Par kaut ko citu, pisec kā cipars šim ir nokritis par kādu pusotru gadu!!
Tas dēļ šī topika, ka visi nojāti vai dēļ G sērijas?

Jo iepriekš cena kaut kā turējās.

Kad tirgoju sievas X1 tālu nebija no F cenas, kaut arī nesalīdzināmi auto

[ Šo ziņu laboja Elviss, 19 Dec 2019, 00:30:55 ]



-----------------
Offline
depo
19. Dec 2019, 00:31 #5102

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

Kaspič, nemeklē atkal kašķi, ej tik gulēt, ir jau vēls
Offline
sys9291
19. Dec 2019, 00:33 #5103

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


19 Dec 2019, 00:31:44 @depo rakstīja:
Kaspič, nemeklē atkal kašķi, ej tik gulēt, ir jau vēls

nu ko tu piesējies viņam - viņa jautājiens bija vietā - man arī interesanti..
Offline
sys9291
19. Dec 2019, 00:35 #5104

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


19 Dec 2019, 00:23:48 @Elviss rakstīja:
Wess bija ap 250 eur. Bet viņi tikai eļļu prot nomainīt.

No otras puses Bmauto eļļu maina tikai kopā ar auto

ko domāji par BMauto? kā to saprast eļļu kopā ar auto?
Offline
Elviss
19. Dec 2019, 00:42 #5105

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21513

Braucu ar: VAZ 2101 80'


19 Dec 2019, 00:35:19 @sys9291 rakstīja:

19 Dec 2019, 00:23:48 @Elviss rakstīja:
Wess bija ap 250 eur. Bet viņi tikai eļļu prot nomainīt.

No otras puses Bmauto eļļu maina tikai kopā ar auto

ko domāji par BMauto? kā to saprast eļļu kopā ar auto?

Apkopes sanāca 2x kā Wess, ja ne vairāk.
Merunāju par visu pazīstamo šausmu stastiem, bet sen rakstīju, izbeidzas sēdekļa apsilde. Kkur moikā ar celi vai elkoni iespieda un beidzās. Un te par prieku Kaspičam, neizlemu par lapu viņiem nomainīt apšuvumu par 2.5k, bet sataisīju pie viena no retajiem elektriķiem LV pa 30 eur.
Nejēdz viņi tur jau sen neviens neko. Visi normālie mehi (nevis kas eļļu un bukses maina) strādā paši uz sevi.

Jā, bled arī gan jau tas Kaspars širofreniķis vislabāk par viņiem visiem kopā rubī


Driver bija vienīgais, kas manu to grāvja e46 kabri varēja varēja atkost. Pirms viņa biju kkdos 7 servisos bijis. Neviens nejēdza.

[ Šo ziņu laboja Elviss, 19 Dec 2019, 00:46:00 ]



-----------------
Offline
depo
19. Dec 2019, 01:00 #5106

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


19 Dec 2019, 00:58:11 @DM-101 rakstīja:
Tev taads seksiigs dibens


Tevi nav gadījumā Šīrs sakodis.... ?
Offline
Elviss
19. Dec 2019, 01:01 #5107

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21513

Braucu ar: VAZ 2101 80'


19 Dec 2019, 00:58:11 @DM-101 rakstīja:

19 Dec 2019, 00:42:58 @Elviss rakstīja:

19 Dec 2019, 00:35:19 @sys9291 rakstīja:

19 Dec 2019, 00:23:48 @Elviss rakstīja:
Wess bija ap 250 eur. Bet viņi tikai eļļu prot nomainīt.

No otras puses Bmauto eļļu maina tikai kopā ar auto

ko domāji par BMauto? kā to saprast eļļu kopā ar auto?

Apkopes sanāca 2x kā Wess, ja ne vairāk.
Merunāju par visu pazīstamo šausmu stastiem, bet sen rakstīju, izbeidzas sēdekļa apsilde. Kkur moikā ar celi vai elkoni iespieda un beidzās. Un te par prieku Kaspičam, neizlemu par lapu viņiem nomainīt apšuvumu par 2.5k, bet sataisīju pie viena no retajiem elektriķiem LV pa 30 eur.
Nejēdz viņi tur jau sen neviens neko. Visi normālie mehi (nevis kas eļļu un bukses maina) strādā paši uz sevi.

Jā, bled arī gan jau tas Kaspars širofreniķis vislabāk par viņiem visiem kopā rubī


Driver bija vienīgais, kas manu to grāvja e46 kabri varēja varēja atkost. Pirms viņa biju kkdos 7 servisos bijis. Neviens nejēdza.


Ronald, bljaa, veciit, kaa tevi dziive shausta!
Stuures apsilde vismaz darbojaas? Pisec.. Buutu es zinaajis, ka taada liga, bjaa - es tev bez maksas to apsildi buutu sataisiijis.
Tev taads seksiigs dibens, apsaldeesi - buus suudi!

Ble, nu kur Tu biji atrak? Dupis galīgi no aukstuma bija saravies.
Stūres apsilde strādā. Tā pat ir svarīgāka par dupša.
Bet ja beigs strādāt , tad varu braukt pie Tevis?

-----------------
Offline
foxys
19. Dec 2019, 08:48 #5108

Kopš: 19. Dec 2019

Ziņojumi: 36

Braucu ar: bmw

Sveiki forumnieki
meklēju 530/535 f10/11 RWD
2011/14 gada prefl ar mpack FL var būt bez mpack
summa ap 17k vai ir iespējams atrast ko labu ar sakarīgu komplektāciju un ne pārāk nobrauktu ?
Offline
depo
19. Dec 2019, 10:20 #5109

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

Kaspič, neesi domājis braukt uz DE strādāt? Tur būtu tava idēlā pasaule - cilvēki var atļauties OEM detaļas, jaunus DPF, kvalificiētu speciālistu netrūkst.

Tev pašam nebūtu jābojā nervi ar šito visu te.
Offline
sys9291
19. Dec 2019, 10:32 #5110

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


19 Dec 2019, 10:12:52 @DM-101 rakstīja:
nu, domaaju, ka remontnjiku atklaasmes es nesagaidiishu.
taatad - kaapeec es jautaju, vai tas notiek shaadi: sanjem 120 naudas, iztiira kolektoru, atdod auto.

Ok, atmetam teemu - meerkjis ir saremonteet dzineju, kas noziimee: diagnostika pirms un peec.

EBT: saskanjaa ar SI prasiibaam peec shaada [remonts ir pamatiigs, mainaas dzineeja energjeetiskais modelis]:
a) jaaveic dzineja paaradapteeshana;
b) testa brauciens;
c) jaanoveertee kljuudas un adaptaacijas.
Ja viss ir kaa naakas, tikai tad - atdot mashiinu klientam.

Es neesmu dzirdejis, ka kaads diizelnieks ko taadu dariitu. Pat diileri nedara. Pat specializeetie alternatiivie nedara. Rezultaats - nu.. kaads ir taads ir. Tb, piedoshanu, bet te jau izpaliek man personiskaa nepatika pret mazkvalificeetu serviceeshanu. Te ir rupjas razhotaaja instrukciju neieveeroshanas.

par testa braucienu skaidrs - par dieseļa pāradaptēšanu ne visai...ko tad tur pāradaptēt?
Offline
RSAWorkshop
19. Dec 2019, 11:20 #5111

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6065

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


18 Dec 2019, 22:52:35 @Kaross rakstīja:
N47D20C ieplūdes kolektora blīve nāk kopā ar jaunām klapēm. 50 Euro OEM.



35eur, nekas nav jāsūta un jāgaida, ir uz vietas, tāpat kā 99% visas pārējās motora blīves OEM, blīvgredzeni, profila blīves droselēm, vārstu vākiem utt

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
19. Dec 2019, 11:22 #5112

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6065

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


18 Dec 2019, 23:09:47 @Jurchixx rakstīja:
Bļa pa lēto pie tevis tīrīšana dažs labs personāžš par tīrīšanu plus blīvēm prasa 300€

Man domāt, ka nav iekļauta vēl galvas kanālu tīrīšana, tos arī ar riekstu čaumalu granulām jātīra, tur diezgan laiciņš paiet, tad vēl salikt kopā, pāradaptēt motoru, principā testa brauciens adaptēšanai vien kādu 1-1,5h aizņem

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
19. Dec 2019, 11:31 #5113

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6065

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


19 Dec 2019, 10:20:02 @depo rakstīja:
Kaspič, neesi domājis braukt uz DE strādāt? Tur būtu tava idēlā pasaule - cilvēki var atļauties OEM detaļas, jaunus DPF, kvalificiētu speciālistu netrūkst.

Tev pašam nebūtu jābojā nervi ar šito visu te.

Gan jau tapēc, ka tur novālē garantijas laikus un tad aizsūta to dīzeli visādiem LV un LT, kur tad tik čakarējas ar DPF, sprauslām un citām lietām, fricis tak nepirks vecu dīzeli, lai tur grūstu naudu iekšā

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
sys9291
19. Dec 2019, 11:33 #5114

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


19 Dec 2019, 10:39:14 @DM-101 rakstīja:

19 Dec 2019, 10:32:31 @sys9291 rakstīja:

19 Dec 2019, 10:12:52 @DM-101 rakstīja:
nu, domaaju, ka remontnjiku atklaasmes es nesagaidiishu.
taatad - kaapeec es jautaju, vai tas notiek shaadi: sanjem 120 naudas, iztiira kolektoru, atdod auto.

Ok, atmetam teemu - meerkjis ir saremonteet dzineju, kas noziimee: diagnostika pirms un peec.

EBT: saskanjaa ar SI prasiibaam peec shaada [remonts ir pamatiigs, mainaas dzineeja energjeetiskais modelis]:
a) jaaveic dzineja paaradapteeshana;
b) testa brauciens;
c) jaanoveertee kljuudas un adaptaacijas.
Ja viss ir kaa naakas, tikai tad - atdot mashiinu klientam.

Es neesmu dzirdejis, ka kaads diizelnieks ko taadu dariitu. Pat diileri nedara. Pat specializeetie alternatiivie nedara. Rezultaats - nu.. kaads ir taads ir. Tb, piedoshanu, bet te jau izpaliek man personiskaa nepatika pret mazkvalificeetu serviceeshanu. Te ir rupjas razhotaaja instrukciju neieveeroshanas.

par testa braucienu skaidrs - par dieseļa pāradaptēšanu ne visai...ko tad tur pāradaptēt?


1. spararatu, taa sensoru;
2. sprauslu cutoff tresholdu adaptaacijas;
3. sprauslu flowrate, reakcijas laiku un pileeshanas kartes atjaunot;
4. buus pilniigi jaunas un citas EGR un droseles adaptaacijas;
5.visas paareejaas servisa sisteemas - flapi, arii - kvelsvechu adaptaaciju kartes [taas N seerijai ir ar milziigu ietekmi].


MAF, EGR un klapju adaptācijas skaidrs. PAr svecēm runājot neesmu tādu procedūru manījis...
Offline
RSAWorkshop
19. Dec 2019, 11:34 #5115

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6065

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


19 Dec 2019, 11:33:07 @sys9291 rakstīja:

19 Dec 2019, 10:39:14 @DM-101 rakstīja:

19 Dec 2019, 10:32:31 @sys9291 rakstīja:

19 Dec 2019, 10:12:52 @DM-101 rakstīja:
nu, domaaju, ka remontnjiku atklaasmes es nesagaidiishu.
taatad - kaapeec es jautaju, vai tas notiek shaadi: sanjem 120 naudas, iztiira kolektoru, atdod auto.

Ok, atmetam teemu - meerkjis ir saremonteet dzineju, kas noziimee: diagnostika pirms un peec.

EBT: saskanjaa ar SI prasiibaam peec shaada [remonts ir pamatiigs, mainaas dzineeja energjeetiskais modelis]:
a) jaaveic dzineja paaradapteeshana;
b) testa brauciens;
c) jaanoveertee kljuudas un adaptaacijas.
Ja viss ir kaa naakas, tikai tad - atdot mashiinu klientam.

Es neesmu dzirdejis, ka kaads diizelnieks ko taadu dariitu. Pat diileri nedara. Pat specializeetie alternatiivie nedara. Rezultaats - nu.. kaads ir taads ir. Tb, piedoshanu, bet te jau izpaliek man personiskaa nepatika pret mazkvalificeetu serviceeshanu. Te ir rupjas razhotaaja instrukciju neieveeroshanas.

par testa braucienu skaidrs - par dieseļa pāradaptēšanu ne visai...ko tad tur pāradaptēt?


1. spararatu, taa sensoru;
2. sprauslu cutoff tresholdu adaptaacijas;
3. sprauslu flowrate, reakcijas laiku un pileeshanas kartes atjaunot;
4. buus pilniigi jaunas un citas EGR un droseles adaptaacijas;
5.visas paareejaas servisa sisteemas - flapi, arii - kvelsvechu adaptaaciju kartes [taas N seerijai ir ar milziigu ietekmi].


MAF, EGR un klapju adaptācijas skaidrs. PAr svecēm runājot neesmu tādu procedūru manījis...
Tak viņam kvēlsvecēm individuāli katram cilindram darbības laiki, jo dziļāk roc jo vairāk saproti, ka īsti neko nesaproti un, ka ir simtiem visādu faktoru un adaptāciju, kuras pat īsti neviens no malas nezin kā vispār noteikt kas ir kas

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
968-jk
19. Dec 2019, 11:39 #5116

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13454

Braucu ar: 30niekiem

Nezinu kas ir noticis, bet pēdējā laikā Kaspicha teksti ir lasāmi. Iemācījies vai nu komunicēt vai iecietību pret muļķiem.
Offline
Belluuns
19. Dec 2019, 11:39 #5117

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9518

Braucu ar: quattro


19 Dec 2019, 11:31:57 @RSAWorkshop rakstīja:

19 Dec 2019, 10:20:02 @depo rakstīja:
Kaspič, neesi domājis braukt uz DE strādāt? Tur būtu tava idēlā pasaule - cilvēki var atļauties OEM detaļas, jaunus DPF, kvalificiētu speciālistu netrūkst.

Tev pašam nebūtu jābojā nervi ar šito visu te.

Gan jau tapēc, ka tur novālē garantijas laikus un tad aizsūta to dīzeli visādiem LV un LT, kur tad tik čakarējas ar DPF, sprauslām un citām lietām, fricis tak nepirks vecu dīzeli, lai tur grūstu naudu iekšā

Aizbrauc un apskaties kas tur braukā apkārt. Pietiek arī tur vecu dīzeļu. Nez no kurienes rodās mobilē visi 300k dizeli, no lv ievesti? Kautkāda utopiskā domāšana ka tur nav servisu, tikai dileri un visi ar jaunam tackām brauc.
Offline
PitonZ
19. Dec 2019, 11:45 #5118

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1980

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem

Kas m57 dzinēja darbībā mainās, kad saliek "zagluškas" swirl flap vietā un cik maksā tās klapes jaunas??
Offline
Zeno
19. Dec 2019, 11:59 #5119

Kopš: 14. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 32

Braucu ar: F11 530i, britu džungļu kaķi


19 Dec 2019, 11:39:31 @Belluuns rakstīja:
Aizbrauc un apskaties kas tur braukā apkārt. Pietiek arī tur vecu dīzeļu. Nez no kurienes rodās mobilē visi 300k dizeli, no lv ievesti? Kautkāda utopiskā domāšana ka tur nav servisu, tikai dileri un visi ar jaunam tackām brauc.


Tas jau jā, visur ir braucēji, kas nobrauc ar auto 10+ gadus, bet pēc datiem viņiem ir gandrīz 2x jaunāks autoparks.
Liela plūsma uz mūsu galu ir autiņiem tikko pēc līzes, 4-5 gadi un redzējis tikai dīlera servisa intervālus (30k km ar vienu eļļu), vietējie baigi nepirks. Izsole un prom.
+ ražotājs parasti neizstrādā lietas ilgākām mūžam, kā saviem 5 gadiem un pārsimts K km. Viņiem par ilgāku mūžu nauda nenāk.
Tad nu arī viss ir jāsāk labot, bet, ja auto ir par smagu budžetam, tad arī sākas visas glušīšanas, izgriešanas, 5€/l eļļa, gāze utt.
Offline
Staris
19. Dec 2019, 12:01 #5120

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB


19 Dec 2019, 11:45:01 @PitonZ rakstīja:
Kas m57 dzinēja darbībā mainās, kad saliek "zagluškas" swirl flap vietā un cik maksā tās klapes jaunas??

No braucēja viedokļa - mainās tikai apziņa, ka klapes nevar atdalīties un iekrist cilindrā/vārstos.
No tehniskā viedokļa - Kaspich iepriekš ir kategoriski aizliedzis to darīt.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo